Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

Da har jeg kjøpt en rfsu test og en annen rfsu test med yes og no..

 

Atter en ny og spennende morgendag

 

Og jada, naboen jobbet og gutten i kassa vet jeg er naboen hennes.. Jaja nå finner jeg vel ut hvordan livet på bøgda er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kjøpt en rfsu test og en annen rfsu test med yes og no..

 

Atter en ny og spennende morgendag

 

Og jada, naboen jobbet og gutten i kassa vet jeg er naboen hennes.. Jaja nå finner jeg vel ut hvordan livet på bøgda er hehe

 

Krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Da har jeg kjøpt en rfsu test og en annen rfsu test med yes og no..

 

Atter en ny og spennende morgendag

 

Og jada, naboen jobbet og gutten i kassa vet jeg er naboen hennes.. Jaja nå finner jeg vel ut hvordan livet på bøgda er hehe

Krysser fingrene for deg :D

Takk :) venter bare på å krype til køys nå så.morgendagen kan komme fortere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom tr på mårran så da blir det å vente på neste pp. Jaja, bedre lykke neste gang til oss som fikk uønsket besøk av tr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Her kom tr på mårran så da blir det å vente på neste pp. Jaja, bedre lykke neste gang til oss som fikk uønsket besøk av tr :)

Bedre lykke neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her kom tr på mårran så da blir det å vente på neste pp. Jaja, bedre lykke neste gang til oss som fikk uønsket besøk av tr :)

Bedre lykke neste pp :)

 

takk det samme :) Nå har jeg kontroll på syklusen min så da blir det forhåpentligvis mindre stress neste pp. Nå skal jeg lene meg tilbake å nyte ei uke uten å tenke på el-tester, aksjelegging og dpo-land :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Her kom tr på mårran så da blir det å vente på neste pp. Jaja, bedre lykke neste gang til oss som fikk uønsket besøk av tr :)

Bedre lykke neste pp :)

 

takk det samme :) Nå har jeg kontroll på syklusen min så da blir det forhåpentligvis mindre stress neste pp. Nå skal jeg lene meg tilbake å nyte ei uke uten å tenke på el-tester, aksjelegging og dpo-land :danse:

 

hehe samme her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tempen falt idag og negativ test så da håper jeg tr bare kan komme så vi kan begynne på nytt.. :(

 

Så dumt :( hadde troen på deg denne pp, men da ses vi i neste IKM gruppe :P

Fikk en mensliknende blødning i går, spotter i dag, så vet ikke helt hva jeg skal tro. IKM var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Ja, tempen falt idag og negativ test så da håper jeg tr bare kan komme så vi kan begynne på nytt.. :(

Så dumt :( hadde troen på deg denne pp, men da ses vi i neste IKM gruppe :P

Fikk en mensliknende blødning i går, spotter i dag, så vet ikke helt hva jeg skal tro. IKM var i går.

Hadde skikkelig trua selv, men tr har ikke vist seg i form av verken spotting el blod så gudene vet hva som skjer :/

 

Merkelig start på tr din da? Er pleier den å være sånn?

Men vi sees nok i neste ikm.gruppe, selv om det beste hadde vært termin klubbene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja, tempen falt idag og negativ test så da håper jeg tr bare kan komme så vi kan begynne på nytt.. :(

Så dumt :( hadde troen på deg denne pp, men da ses vi i neste IKM gruppe :P

Fikk en mensliknende blødning i går, spotter i dag, så vet ikke helt hva jeg skal tro. IKM var i går.

Hadde skikkelig trua selv, men tr har ikke vist seg i form av verken spotting el blod så gudene vet hva som skjer :/

 

Merkelig start på tr din da? Er pleier den å være sånn?

Men vi sees nok i neste ikm.gruppe, selv om det beste hadde vært termin klubbene ;)

 

 

Så lenge tr ikke dukker opp er det vel håp? :)

 

Nei jeg bruker å ha ganske rikelig blødning de tre første dagene av tr, derfor jeg er så forvirret :P Er litt slimete så regner med det er hinne som kommer ut. Satser på en ekstra hyggelig julegave i år da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...