Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Leihra! :D

 

Våknet med tantebesøk her i dag - og 26 dagers syklus mot 32 sist. :o Aldri hatt så kort syklus før. Ble bare aksjer en dag før el pga sykdom, så får være litt tidligere ute denne gang!

 

Lykke til dere andre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midt på natten og får ikke sove. Ligger og grubler og får det for meg at jeg skal ta en ny test... Siden blødningene mine bare avtar, er jo vant med blødninger nesten konstant.

Så tar en test..Og to, midt på natta, helt normalt.

 

Jeg måtte ta to, for til min stor forskrekkelse, da jeg vrengte synet og holdt den mot lyset på så jeg en skyggestrek.

Pokker ikke mulig!

Så jeg tar en til, og der er det litt mer enn en skyggestrek, så jo, det er to streker, jeg trenger ikke ta på filter for å se det.

DET ER TO STREKER :D

 

 

Gratulerer! Din termindato er 31. juli 2015 og du er 3 uker og 6 dager gravid!

 

Jeg klarer jo ikke helt tro det, streken er jo ikke selvlysende, men en strek er en strek, som jeg pleier å være så flink med å si til andre.

Rart når du er oppi det selv...

 

Uansett, måtte jo sjekke terminen min (hvis jeg nå er så heldig), 31 juli 2015, da blir min førstefødte 18 år :)

 

Jeg legger inn bildet av testene på siden min, så kan dere se om dere vil. Selv elsker jeg p se på tester.

 

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere! Jeg har skiftet navn fra Steffen&Madelen sin mamma, fint med forandring :P

 

Uansett! Er 9 DPO i dag (tørr ikke teste da jeg var over IKM når jeg fikk positiv test de forrige to gangene), og har hatt murringer som til tider er ganske ille, startet for to dager siden. Ingen TR. Jeg bruker å få litt menssmerter dagen før TR dukker opp. Håper dette er et godt tegn ;P

Er det forresten noen som har opplevd at sex er ubehagelig tidlig i graviditeten? Er lite action i senga etter vi prøvde i går og det bare ble ubehagelig og kjentes som jeg fikk kramper i livmora med mindre han var veldig forsiktig. Sorry detaljer :P Prøver å ikke få forhåpninger, men klarer ikke helt la være ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse, Leirha!! Så moro!! Jeg tok en test nå, negativ. Er på dag 26 i syklus nå, aner ikke når EL var. Pleide å ha 29 dagers sykluser før den ble kjempekort, så håper det er tilfellet nå også og at jeg bare har testet for tidlig. Ingen tegn til TR enda iallfall, så da er det fortsatt håp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg fikk vite idag at min bestevenninne nå har testet pos så håper virkelig jeg kan følge henne om 5dager :)

har en god følelse nå:) så disse dagene denne uken, blir lange.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt på natten og får ikke sove. Ligger og grubler og får det for meg at jeg skal ta en ny test... Siden blødningene mine bare avtar, er jo vant med blødninger nesten konstant.

Så tar en test..Og to, midt på natta, helt normalt.

 

Jeg måtte ta to, for til min stor forskrekkelse, da jeg vrengte synet og holdt den mot lyset på så jeg en skyggestrek.

Pokker ikke mulig!

Så jeg tar en til, og der er det litt mer enn en skyggestrek, så jo, det er to streker, jeg trenger ikke ta på filter for å se det.

DET ER TO STREKER :D

 

 

Gratulerer! Din termindato er 31. juli 2015 og du er 3 uker og 6 dager gravid!

 

Jeg klarer jo ikke helt tro det, streken er jo ikke selvlysende, men en strek er en strek, som jeg pleier å være så flink med å si til andre.

Rart når du er oppi det selv...

 

Uansett, måtte jo sjekke terminen min (hvis jeg nå er så heldig), 31 juli 2015, da blir min førstefødte 18 år :)

 

Jeg legger inn bildet av testene på siden min, så kan dere se om dere vil. Selv elsker jeg p se på tester.

 

Herlighet så gøy!! Gratulerer så mye! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg får ikke sove. Ligger og bare kjenner på alt som skjer inni kroppen min. Denne måneden har jeg vært såå flink til å ikke fokusere på graviditet og har hatt den holdningen om at det sikkert ikke går/håper det ikke går siden det kolliderer med et viktig bryllup neste sommer. Men nå er jeg 2 dager på overtid ift forrige syklus. Ingen tegn til TR. Derimot kjenner jeg det godt i lyskene ikveld og dét har jeg ikke hatt før. Kan det være livmoren som drar litt i bånda? :) Så nå ligger jeg bare og håper og håper. Enda jeg ikke ville håpe i frykt for å bli skuffa.. Sukk.. Opp om 4 1/2 timer. Blir tungt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, jeg får ikke sove. Ligger og bare kjenner på alt som skjer inni kroppen min. Denne måneden har jeg vært såå flink til å ikke fokusere på graviditet og har hatt den holdningen om at det sikkert ikke går/håper det ikke går siden det kolliderer med et viktig bryllup neste sommer. Men nå er jeg 2 dager på overtid ift forrige syklus. Ingen tegn til TR. Derimot kjenner jeg det godt i lyskene ikveld og dét har jeg ikke hatt før. Kan det være livmoren som drar litt i bånda? :) Så nå ligger jeg bare og håper og håper. Enda jeg ikke ville håpe i frykt for å bli skuffa.. Sukk.. Opp om 4 1/2 timer. Blir tungt..

Føler vi har det ganske likt Ulvinne :)

Tredje PP, og jeg har heller ikke tenkt over det denne måneden, null stress.

Har virkelig ikke tenkt at det klaffet i det heletatt denne gangen.Krysser fingrene for deg :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Arg, jeg får ikke sove. Ligger og bare kjenner på alt som skjer inni kroppen min. Denne måneden har jeg vært såå flink til å ikke fokusere på graviditet og har hatt den holdningen om at det sikkert ikke går/håper det ikke går siden det kolliderer med et viktig bryllup neste sommer. Men nå er jeg 2 dager på overtid ift forrige syklus. Ingen tegn til TR. Derimot kjenner jeg det godt i lyskene ikveld og dét har jeg ikke hatt før. Kan det være livmoren som drar litt i bånda? :) Så nå ligger jeg bare og håper og håper. Enda jeg ikke ville håpe i frykt for å bli skuffa.. Sukk.. Opp om 4 1/2 timer. Blir tungt..

Føler vi har det ganske likt Ulvinne :)

Tredje PP, og jeg har heller ikke tenkt over det denne måneden, null stress.

Har virkelig ikke tenkt at det klaffet i det heletatt denne gangen.Krysser fingrene for deg :) :)

Jeg også. Og vi hadde jo en avtale om å bli gravide denne måneden :P Meeen, tok ny test nå. Negativ. Kanskje det er noe galt med billigstrimlene mine ;) Ikke noe tegn til TR heller, så da er det ikke over enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

god morgen jenter :)  ja da ble det iallefall 11lange timer med god søvn på meg inatt :) med unntatt av opp å tisse kl 06idag tidlig.. 

skal på kurs kl 13 så kunne sove lenge idag :)

 

tok tempen kl 06 som jeg pleier å gjøre og det er så spennende å se hvor jevn og fin stigning den har :) hver dag siden 2dpo har den steget :) har ikke turt å teste enda, 8dpo... men om denne tempen fortsetter slik er det jo et veldig godt tegn da :)

 

ha en fin dag jenter, nå blir det sofa kos og tvtitting litt til før man skal ordne seg :) *kos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt testoman, og ettersom jeg har ganske varierende lengde på mine sykluser, så har jeg tatt en test hver morgen siden før helgen. I går synes jeg det var en litt tydeligere strek enn de skyggestrekene jeg vanligvis får på billigstrimlene, så jeg tok en til på kvelden. Denne var enda litt tydeligere (men fortsatt måtte jeg holde i riktig vinkel og myse litt).

 

Tok selvsagt en til i dag morges og da kom det opp en svaaak, men tydelig rosa strek som jeg ikke trenger å holde mot lyset. Så her blir det noen spennende dager framover! Ff mener jeg er 10 dpo, men kan som sagt være både mer eller mindre :)

Endret av Valmuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Jeg er litt testoman, og ettersom jeg har ganske varierende lengde på mine sykluser, så har jeg tatt en test hver morgen siden før helgen. I går synes jeg det var en litt tydeligere strek enn de skyggestrekene jeg vanligvis får på billigstrimlene, så jeg tok en til på kvelden. Denne var enda litt tydeligere (men fortsatt måtte jeg holde i riktig vinkel og myse litt).

 

Tok selvsagt en til i dag morges og da kom det opp en svaaak, men tydelig rosa strek som jeg ikke trenger å holde mot lyset. Så her blir det noen spennende dager framover! Ff mener jeg er 10 dpo, men kan som sagt være både mer eller mindre :)

oi så utrolig spennende :) jeg skal også teste når jeg er 10dpo, altså til torsdag... så er kjempe spent.. men om du temper, er din temp jevn og med stigning hver dag?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er litt testoman, og ettersom jeg har ganske varierende lengde på mine sykluser, så har jeg tatt en test hver morgen siden før helgen. I går synes jeg det var en litt tydeligere strek enn de skyggestrekene jeg vanligvis får på billigstrimlene, så jeg tok en til på kvelden. Denne var enda litt tydeligere (men fortsatt måtte jeg holde i riktig vinkel og myse litt).

 

Tok selvsagt en til i dag morges og da kom det opp en svaaak, men tydelig rosa strek som jeg ikke trenger å holde mot lyset. Så her blir det noen spennende dager framover! Ff mener jeg er 10 dpo, men kan som sagt være både mer eller mindre :)

oi så utrolig spennende :) jeg skal også teste når jeg er 10dpo, altså til torsdag... så er kjempe spent.. men om du temper, er din temp jevn og med stigning hver dag? :)

 

Jeg har ikke tempet. Kjøpte meg et basaltermometer, men har glemt det hver morgen når jeg har våknet (har et barn fra før som krever full oppmerksomhet fra han våkner). Har ikke tatt el-tester heller og hadde bare en kveld med noe som liknet el-slim, så aner faktisk ikke når el var. Har bare kjørt sengekos annenhver dag :)

 

Spennende med test til torsdag! Håper på fine streker for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til de med positiv test :)

Til de med tantebesøk, lykke til neste gang :)

Her er jeg en dag over ikm med 28 dagers syklus. Ikke tatt test da jeg tidligere hadde rundt 40 dagers syklus. Har hatt spiral og da var syklusen normal.

Har ikke vondt i puppene noe jeg bruker å ha noen dager før mens, er heller ikke oppblåst og har ikke søtsug som jeg pleier. Men jeg har luft i magen og store mengder hvit utflod. Og det er det eneste av symptomer :P

Vet ikke når jeg skal teste egentlig, får jeg mens er jeg ikke gravid, får jeg negativ test kommer jeg på unnskyldninger om at det er for tidlig osv... Vanskelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg er i skikkelig tenke boksen idag.. Når svi av første test? Er 8dpo idag og har fin og jevn temperatur stigning så lurer på om jeg tester imorgen om tempen fortsetter å stige..

 

Men er så redd for å bli skuffet om det blir blendahvit :/ har så godfølelsen denne pp, hadde jo det sist og meen enda bedre denne gang.. Så om den blir negativ imorgen er jeg redd for å bli skikkelig lei meg :/

 

What to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt klart å dele nyheten med mannen enda, grunnen er at jeg har mistanke om kjemisk graviditet.
Og ønsker ikke at han også skal gå gjennom det som jeg kjenner på, har rett og slett behov for bare vente noen dager.

Idag var testen bittelitt sterkere, men ikke mye, men samtidig som jeg tok den, så begynte jeg å blø. Ikke spotting som jeg har gjort hele syklusen, men virkelig blod.
Så jeg la meg etter nattevakt og lot det stå til.

Da jeg stod opp var det kommet en del brunt. Jaja tenkte jeg, nå kommer jeg mensen snart samtidig som at puppene plutselig sluttet å være ømme og skikkelig murring i korsrygg og ned over.
Så på kvelden nå var testen bitte litt sterkere, men det kom mer blod, friskt blod, ikke bare rosa på papiret.

Derfor venter jeg med  fortelle, orker rett og slett ikke.

Jeg er jo vant med å blø, gjorde mye dte i forrige svangerskap også.

Men jeg ønsker rett å slett bare å se det litt an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke holde meg heller, er også 9 dpo og tok akkurat en test. Trodde jeg skulle klare å holde meg frem til helgen, men nå har jeg hatt så vonde pupper de siste to døgnene at jeg våkner av det om natta, og det føles ut som om det foregår ting nede i livmorregionen. Flere tegn på at det er noe på gang, så jeg blir helt gal av å vente! Men testen var hvit som snø den, som forventet. Håper nesten det roer ned håpet mitt litt, for jeg kommer til å bli så uendelig skuffet denne mnd om det er "falsk alarm" kjenner jeg. Nå skal jeg ikke teste mer før tidligst på fredag iallefall..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :) 

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :)

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

 

du er så herlig du snuppa <3 takk for oppmuntrende ord og ja jeg er en forbanna tullehøne... jeg skulle ikke teste før denne pp, men pga jeg så tempen steg til værs idag så klarte jeg ... blææææ...

 

hehe føler nesten som du kjenner meg når du snakker sånn til meg , hehe digger det... trenger noen som kan plante beina mine ned på jorda igjen som du .-.. ;)

 

hvor mange dpo er du nå da snupp?<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg klarte ikke holde meg heller, er også 9 dpo og tok akkurat en test. Trodde jeg skulle klare å holde meg frem til helgen, men nå har jeg hatt så vonde pupper de siste to døgnene at jeg våkner av det om natta, og det føles ut som om det foregår ting nede i livmorregionen. Flere tegn på at det er noe på gang, så jeg blir helt gal av å vente! Men testen var hvit som snø den, som forventet. Håper nesten det roer ned håpet mitt litt, for jeg kommer til å bli så uendelig skuffet denne mnd om det er "falsk alarm" kjenner jeg. Nå skal jeg ikke teste mer før tidligst på fredag iallefall.. :)

hehe da er vi to med samme følelse og like hvit test... men jeg skal teste på ny imorgen med en g test vi bruker på jobben.. føler den er mer sensitiv enn billig tester sine uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :)

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

 

du er så herlig du snuppa <3 takk for oppmuntrende ord og ja jeg er en forbanna tullehøne... jeg skulle ikke teste før denne pp, men pga jeg så tempen steg til værs idag så klarte jeg ... blææææ...

 

hehe føler nesten som du kjenner meg når du snakker sånn til meg , hehe digger det... trenger noen som kan plante beina mine ned på jorda igjen som du .-.. ;)

 

hvor mange dpo er du nå da snupp?<3

 

 

 

 

da har jeg svidd av test nr1, superblendahvit test :(

 

er 9dpo men fikk kjempestigning i tempen idag så fikk vel falske forhåpninger :(

 

*skuffet* :(

Tullehøne, du skulle jo ikke teste enda!!! Det er alt for tidlig å det vet du selv at det kan være :)

Slapp av og ikke mist håpet :) Ta deg en tur inn på FF å sjekk alle chartene som har testet negativt 9 dpo for så å få positiv 11.12 dpo :)

Har du ikke positiv til Lørdag skal jeg heller gråte med deg, men du vet bedre enn å gi opp nå.. 9 dpo liksom ;)

 

du er så herlig du snuppa <3 takk for oppmuntrende ord og ja jeg er en forbanna tullehøne... jeg skulle ikke teste før denne pp, men pga jeg så tempen steg til værs idag så klarte jeg ... blææææ...

 

hehe føler nesten som du kjenner meg når du snakker sånn til meg , hehe digger det... trenger noen som kan plante beina mine ned på jorda igjen som du .-.. ;)

 

hvor mange dpo er du nå da snupp?<3

 

håper du snart får el du også da snupp, så du kan komme over i dpo land- landet hvor tiden stopper opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...