Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Hei dere! Ny prøver her :)

Sluttet med prevensjon for tre måneder siden, og er nå i første pp! Har IKM 22/11 så dette er veldig spennende.

Jeg har to barn fra før og mannen min har ingen- enn så lenge ;)

Med mitt første barn ble jeg gravid på første pp, med nr to tok det 4 pp, da var jeg VELDIG opptatt med testing og el osv, så etter 3 pp bestemte jeg meg for å kaste testene og bare se hva som skjedde og jammen ble jeg gravid :) Håper jeg har like mye flaks denne gangen :)

 

Håper det blir mange positive tester i denne gruppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere! Ny prøver her :)

Sluttet med prevensjon for tre måneder siden, og er nå i første pp! Har IKM 22/11 så dette er veldig spennende.

Jeg har to barn fra før og mannen min har ingen- enn så lenge ;)

Med mitt første barn ble jeg gravid på første pp, med nr to tok det 4 pp, da var jeg VELDIG opptatt med testing og el osv, så etter 3 pp bestemte jeg meg for å kaste testene og bare se hva som skjedde og jammen ble jeg gravid :) Håper jeg har like mye flaks denne gangen :)

 

Håper det blir mange positive tester i denne gruppen!

Hei og velkommen :)

ja dette er veldig spennende, håper vi alle får mange positive tester (mange, for vi komemr sikkert til å ta flere tester de fleste av oss!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere! Ny prøver her :)

Sluttet med prevensjon for tre måneder siden, og er nå i første pp! Har IKM 22/11 så dette er veldig spennende.

Jeg har to barn fra før og mannen min har ingen- enn så lenge ;)

Med mitt første barn ble jeg gravid på første pp, med nr to tok det 4 pp, da var jeg VELDIG opptatt med testing og el osv, så etter 3 pp bestemte jeg meg for å kaste testene og bare se hva som skjedde og jammen ble jeg gravid :) Håper jeg har like mye flaks denne gangen :)

 

Håper det blir mange positive tester i denne gruppen!

Hei og velkommen :)

ja dette er veldig spennende, håper vi alle får mange positive tester (mange, for vi komemr sikkert til å ta flere tester de fleste av oss!).

 

Takk for det :D Jeg har bestilt meg mange tester ;) målet er dog å vente så lenge som til IKM med å teste, men kjenner meg selv så godt at jeg vet at jeg ikke blir å klare å holde meg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke helt klok på el-testene, de ble sterkere og sterkere igår og idag, men ikke helt like sterk som kontrollstreken. Så jeg vet ikke helt. Men vi har lagt inn aksjer hver dag siden søndag og fortsetter med det noen dager til i tilfelle. Har litt ømhet og murring i underlivet igår og idag, men det kan være pga all aksjelegginga, kroppen er virkelig ikke vant til sånt lenger..:P Håper iallefall el var igår eller idag, får se hva el-testene sier imårra. Gruer meg litt til ventinga som kommer, men det må vel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk knallsterk positiv på el-test idag da jeg sto opp, så da er det vel endelig el! Så da blir det vel å satse på gull de neste 48 timene så skal jeg har en velfortjent pause en uke eller to. Begynner å bli både sliten og vondt nå etter denne uka med prøving så gleder meg litt til å få være i fred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk jo bare presset inn en omgang og usikker om dte var El idet heletatt, men etter alle beregninger skulle det være den dagen.
Det er jo bare en gang som skal til så om vi traff riktig så er det håp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk jo bare presset inn en omgang og usikker om dte var El idet heletatt, men etter alle beregninger skulle det være den dagen.

Det er jo bare en gang som skal til så om vi traff riktig så er det håp :P

Krysser fingrene for deg :) Sto å tenkte på det i dusjen isted, at det er tross alt bare en omgang som skal til. Tror denne dpo-perioden blir helt grusom, for nå vet jeg jo at vi traff :P Du var vel også i pp3 nå, så nå satser vi på at vi begge får positiv test om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vi traff perfekt de to forrige gangene, men sjansen for å bli gravid er vel bare 15-25% om alt er ok tror jeg.
Alt er ikke opptimalt for oss, men vi har nå truffet 2 ganger før, så det skal jo gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troa jeg, spesielt siden dere har klart det før. Jeg prøver på mitt første nå mens mannen har ett fra før. Jeg er iallefall litt negativ i forhold til troen på egen forplantningsevne, men må bare bite meg i det å holde motet oppe. Er bare paranoid og redd for at det skal feile meg alt mulig rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet bort noen dager her..

Har vært dårlig med aksjeinnlegging for vår del, jeg har jobbet så mye de siste ukene og i tillegg har hele gjengen hatt lus!! Det setter en demper på lysten for å si det slik..

Men altså, jeg har ikke testet noe, men i går hadde jeg mye slimete utflod. Når man får det, har man da el? Eller har man da hatt el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg negativ el-test på mårran idag, så da har el kommet og gått som den skulle. Vet vi har truffet perfekt på denne gangen så de neste 2 ukene i dpo-land kommer til å være ett mareritt :) Skal prøve å holde meg mest mulig opptatt så jeg ikke rekker å sitte å fundere og kjenne etter symptomer. Men herlighet, en liten bit av meg tenker "what if this is it?" at det er denne gangen den skal sitte. Nesten litt bekymret for hvordan det vil bli om jeg etterhvert får en positiv test og jeg blir så lykkelig at det klikker helt for meg :P 

Masse lykke til til dere alle, håper så inderlig det er vår tur nå og at uke 47 blir fylt med positive tester for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser ikke så lovende ut for min del.
Er jo blitt så kjent med syklusen min de siste måneden at jeg kjenner nå som jeg er dpo7 er jeg akurat der jeg pleier å være på dpo 7, vondt vondt vondt, småblødninger og ikke minst så himla premenstruell at det ligner ikke grisen.
For ikke å snakke om at jeg har så lyst på noe å gomle på støtt.
Puppene er ømme, som de pleier å være og nei.
Men jeg venter jo virkelig ikke at jeg skulle være gravid denne gangen siden jeg føer det ble tull med EL.
Men jo, forsatt tidlig å si.
Siden jeg har valgt å ikke ta progesteron denne måneden så kommer nok tr på fredag, og ikke mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

Smugkikker litt her inne også jeg da ikm er søndag 23 ifølge app mens mandag 24 hos meg selv.. Er 1dpo idag tror jeg. El testene er iallefall negative nå

hatt to dager med knall positive el tester og godt med aksjeinnlegg så iogmed el testene nå er negative så kan jeg vel regne meg som 1dpo idag..

 

Skal forsøke wild yam om noen dager for første gang da min lutealfase er 11 dager ca bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 9 dpo, har planer om å vente til fredag med å teste meg, men spørs om det ikke ryker en imorgen.

I 3 dager har jeg har en del smerter i nedre del av magen. Veksler mellom sidene og midt på. Kjenner ut som en blanding av stølhet, stikkinger og rumling (lik når man er sulten). Har en dårlig følelse pga det.

Men igjen så smaker kaffen (som jeg elsker og er avhengig av) veldig rar og nipplene er veldig følsomme.

 

Lenge leve håpet😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Da fikk jeg det bekreftet fra ff idag, jeg har ikm 22.Nov, kan noen skrive meg opp?:)

Hadde el 10.Nov og siden min lutealfase er på max 11-12 dager så havner jeg plutselig her :):)

 

Begynte på wild yam idag også siden jeg er 3dpo så er veldig spent på de neste 9 dagene :)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er like utålmodige som meg? Nå har jeg nettopp tatt min andre test (i denne pp(!)) selv om jeg ikke har ikm før 22.11. Leter etter tegn i ett sett. Fryktelig slitsomt men samtidig innmari gøy og spennende! Gleder meg veldig til å gå gravid - hadde et fantastisk svangerskap sist, så håper jeg er like heldig denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Flere som er like utålmodige som meg? Nå har jeg nettopp tatt min andre test (i denne pp(!)) selv om jeg ikke har ikm før 22.11. Leter etter tegn i ett sett. Fryktelig slitsomt men samtidig innmari gøy og spennende! Gleder meg veldig til å gå gravid - hadde et fantastisk svangerskap sist, så håper jeg er like heldig denne gangen!

Hehe jeg er like utålmodig men er bare 3 dpo så får vel avvente testingen 7 dager til iallefall ;) testet på 8 dpo i forrige pp som endte med kjemisk så vil ikke utsette meg selv for det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere som er like utålmodige som meg? Nå har jeg nettopp tatt min andre test (i denne pp(!)) selv om jeg ikke har ikm før 22.11. Leter etter tegn i ett sett. Fryktelig slitsomt men samtidig innmari gøy og spennende! Gleder meg veldig til å gå gravid - hadde et fantastisk svangerskap sist, så håper jeg er like heldig denne gangen!

Hehe jeg er like utålmodig men er bare 3 dpo så får vel avvente testingen 7 dager til iallefall ;) testet på 8 dpo i forrige pp som endte med kjemisk så vil ikke utsette meg selv for det igjen ;)

 

Jeg er også ekstremt utålmodig. Jeg er også 3 dpo og er vel mer negativ nå enn sist, selv om jeg vet denne gangen at vi traff helt perfekt på el. Men sist pp så følte jeg så mye rart, hadde vondt, strekking og stikking og tenkte liksom det var ett godt tegn, hadde det helt fra el til tr kom. Men denne gangen merker jeg ingenting (naturlig nok) likevel skulle jeg ønske jeg kjente noe hele tiden bare for å føle at det skjer noe :) Men kan jo være spiren sitter denne gangen, da kommer jeg til å gå ut på jordene her og hyle av glede..  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er fler - regna vel nesten med det ;) Finnes jo ikke noe større og mer spennende her i verden!

 

Begge de forrige gangene jeg har vært gravid så har det skjedd på første forsøk, så jeg er nok blitt litt naiv/bortskjemt og tar det nesten som en selvfølge at det går denne gangen også ...

Men det er jo ikke sikkert :/

 

Nå skal jeg la testene ligge til neste fredag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært gravid så jeg aner ikke hva jeg skal kjenne etter eller hvordan det er på noe måte og det er ulidelig å gå rundt å vente på å kanskje få kjenne dette for første gang :) Har vært verpesjuk i over 10 år nå, så dette er virkelig etterlengtet og sårt å vente på nå merker jeg :) Håper det ikke tar altfor lang tid før det skjer noe, gleder meg så innmari til å forhåpentligvis få ruge på en spire eller to..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg inn her!

Har gått med murringer/øm/sterke stikninger i magen nå i 5-6 dager + såre brystvorter, vondt i hodet og munnsår. Er nå 9 etter EL..

 

Noen som har hatt like symptomer?

 

Forventer TR på tirsdag 18/11.

 

Håper på svar!

 

Anonymous poster hash: f6791...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...