Gå til innhold

IKM uke 47


Leirha

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg sa til mannen i går at jeg syntes puppene var litt vonde. Ikke rart sånn som du går å klemmer på de, var svaret jeg fikk :P blir jo helt tullerusk og dette er vår første pp, lurer på hvordan det blir hvis dette tar en stund... :D

 

Hehe... Jeg er på min 3pp nå og jeg har blitt mye roligere nå enn i min 1pp. Så det blir bedre ;) Kanskje før det blir verre igjen, men det tar jeg som det kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hehe, jeg sa til mannen i går at jeg syntes puppene var litt vonde. Ikke rart sånn som du går å klemmer på de, var svaret jeg fikk :P blir jo helt tullerusk og dette er vår første pp, lurer på hvordan det blir hvis dette tar en stund... :D

 

Hehe... Jeg er på min 3pp nå og jeg har blitt mye roligere nå enn i min 1pp. Så det blir bedre ;) Kanskje før det blir verre igjen, men det tar jeg som det kommer :P

 

Jeg er helt enig! Tenkte det seinest idag at jeg har roet meg veldig gjennom hver pp.

Nå blir det jo 3 pp på oss også.

Men første var ille.

Ikke at 3 ganger er nok til å gjøre det til en rutine, så det an jeg ikke si, men jeg vet at det er ikke bare bare å bli befruktet, vi har hatt veldig mye flax tidligere...

 

Glede meg bare til å komme igang nå :D

 

Skal foresten til gynekolg imorgen for å sjekke om det er noe som ikke stemmer, siden jeg har så menssmerter heletiden og småblør jevnt gjennom syklusen.

Det startet jo i 1pp og forverret seg drastisk da jeg var å tok en vevspøve for 6uker siden,

 

Så håper på noen svar nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var el testen på høyest fertilitet :D krysser fingrene for at det kanskje skjer noe denne gang.. ellers har vi bestemt oss for å bare roe helt ned å ta alt som det kommer neste månedene fremover.. blir så stresset av å være opphengt i dette... mannen er blitt litt stresset nå.. :huh: så skjer det ikke nå,så får det bare ta sin tid.... :huh: selv om jeg sikkert blir å tenke på det når el nærmer seg :P men jeg håper håper nå... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El er ikke ventet før senere i uka, men oppdaget el-slim i dag... Skal på møte til 21 og deretter i butikken før jeg drar hjem og tar husarbeidet mannen ikke har rukket, så håper det blir tid til aksjer etter det! Er ikke helt i form etter forkjølelsen heller, men må man så må man :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang jenter, med hanky panky i går kveld og nå nettopp :D Nå skal det bli baby! :D:duskedame:

 

Hvordan er ståa med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle mine beregninger skulle jeg fått utslag på el-testen seinest nå idag, som regel er det denne dagen, men det kaaaan komme et par dager før.
Men neida, ikke utslag, men ser streken er sterkere.
Så kanskje ikveld eller imorgen.
Men jeg har alltid så lenge jeg har drevet med testing, fått TO dager med sterke tester, så jeg venter med aksjeinnlegging til imorgen tenker jeg.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Leirha, da kan det jo være for sent. Leste om en stor vitenskapelig undersøkelse som viste at de fleste ble gravide 2 dager før el. 3 dager før og 1 dag før var sjansen en del mindre, og på selve el-dagen var det små sjanser. Svømmerne bør vente på egget, og man har som regel el på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nå først få en positiv el-test først.
Siden jeg alltid har positiv el-test i to dager så er det ikke vits nå ihvertfall, siden den blir positiv fra 24-48 timer før el?
Venter til positiv el-test.
Har virket bra før, så tar sjansen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Jeg får ofte ikke positiv test før på selve el-dagen, så vi venter ikke :) Det hadde vi for så vidt ikke gjort uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med både el-testing og aksjelegging på søndag  :fnise:  Jeg har hatt så merkelig syklus etter at jeg sluttet på p-piller at jeg skal teste meg ihjel denne runden for å være sikker på å treffe. Regner med at el ikke kommer før til helga, men hvis syklusen tuller igjen så vil jeg ikke risikere noe så vi kjører på hele uka og litt til. Er litt roligere nå i denne pp enn de to første så stresser ikke like mye denne runden, men ønsker virkelig at spiren skal sitte denne runden siden jeg nok er bortreist neste gang jeg får el. :) Masse lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett etter at jeg skrev her sist så tok jeg en ny El-test, og jammen, den var jo strålende positiv.
Så da blir det aksjeinnlegging ikveld.

Grunnen til at jeg venter til testen viser positiv, er at gynekologen har sagt det er beste sjansen vår siden mannen har veldig dårlig sædkvalitet, så jo nærmere jo bedre, han må også spare seg 1 ukes tid før el, sp vi er sikret best celler.

Vitenskap dette?
He, neida... Føler vi driver vårt lille eksperiment her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tok tilfeldigvis en el-test i kveld, og den var knall positiv! Sterkere strek enn kontrollstreken. Jammen glad vi fikk sendt inn noen tropper både i går kveld og i morges! :D

Tipper det ikke blir noe i kveld, da mannen er klistret til pc'en og har proklamert at han må jobbe til 02.00... Kan ikke si jeg har el heller, for da får han det ofte ikke til :o Heller satse på en kjapp en på morrakvisten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloooo, er det noen her?!! :D Hvordan går det med dere? Har hatt el-smerter fra h... i formiddag, har gitt seg litt nå. Litt svakere el-test i dag tidlig, men det er jo feil tid å teste på, så tar en til i ettermiddag. Tipper el var i går eller i dag.

Rakk heldigvis å sende inn noen gutter i dag også - en kjappis på morrakvisten er virkelig å anbefale! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, beklager, Cayenne, har jobbet så mye i det siste, men NÅ er jeg her ;)

 

Tok UL av eggstokkene mine igår for moro skyld (jobber på røntgen). Ei kollega er veldig flink (tar ikke vaginalt altså, haha!!). Egget kommer fra venstre denne måneden og det nærmer seg el, men ikke før om noen dager.. Så nå skal jeg hjem og legge inn aksjer ikveld. Så er jeg på jobb fram til fredag igjen og skal ta ny UL da. Så blir det full fart i høyet i helga, tenke jeg :P

Endret av Ulvinne83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, beklager, Cayenne, har jobbet så mye i det siste, men NÅ er jeg her ;)

 

Tok UL av eggstokkene mine igår for moro skyld (jobber på røntgen). Ei kollega er veldig flink (tar ikke vaginalt altså, haha!!). Egget kommer fra venstre denne måneden og det nærmer seg el, men ikke før om noen dager.. Så nå skal jeg hjem og legge inn aksjer ikveld. Så er jeg på jobb til fredag igjen og skal ta ny UL da. Så blir det full fart i høyet i helga, tenke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ca 1-2 dager siden el så prøver jeg Wild jam.. hehe kanskje det gir noe håp denne pp :P våknet med 2 super ømme pupper i morgest..men det trenger ikke bety noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Ulvinne - kjekt å få sjekket ståa nedi der på jobb! :D Håper det fører til at dere treffer blink!

 

TK32 - jeg pleier å få ømme pupper ca en uke etter el til vanlig, men da jeg ble gravid med førstemann hadde jeg dette rundt el. Hadde nettopp sluttet på piller da, har muligens noe å si..

 

Streken på el-testen er nesten helt usynlig igjen her nå, så da regner jeg med at el var i går eller i dag (cd 15). Kjekt med full oversikt for en gangs skyld. Og håper det er et skikkelig gullegg som har brøytet seg fram blant alle de antikvariske eggene denne gang...

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tipper jeg at el var på søndag eller mandag, så da er det bare å vente vente til neste uke.

Sitter å funderer på alkohol i mellom el og ikm, og lurer på hva dere tenker om det? Skal på jentekveld og show på lørdag, og tenker på å drikke litt vin, men samtidig vet jeg ikke om jeg skal tørre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa... Da var visst el over før den var gang.
Har aldri opplevd det og er faktisk usikker på om jeg hadde el i det heletatt. SOM ventet fikk jeg sterkere og sterkere strek på el testen igår, men den var helt blank på morgenen igår.
Idag har den også vært veldig svak.
Usikker om el var igår, da jeg følte aldri streken var så sterk som den burde vær.
Men vi fikk nå lagt inn aksjer igår, men det føltes ikke helt iriktig.

Med hele eggløsningen altså.
Tar en ny test imorgen for å se, men tviler på at det er noe gang der.
Alle tegn var der at det skulle være igår.
Men som nevnt før har jeg alltid hatt to dager med sterke streker, nå var det eh halv dag med nesten så sterk strek som jeg føler det skal være.

Men har jeg ikke hatt el så er ikke det egentlig rart siden jeg har vært så veldig syk og kroppen max stresset siste uke, så egentlig er det gjerne ikke så lurt  å bli gravid nå, men heller bruke tiden på ¨restituere kroppen.
Det var ihvertfall bra jeg ikke var gravid sist uke, da vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skulle ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tipper jeg at el var på søndag eller mandag, så da er det bare å vente vente til neste uke.

Sitter å funderer på alkohol i mellom el og ikm, og lurer på hva dere tenker om det? Skal på jentekveld og show på lørdag, og tenker på å drikke litt vin, men samtidig vet jeg ikke om jeg skal tørre det.

 

Jeg lurte på det samme og gjorde litt research da jeg blogget om det: :)

 

http://emmabach.blogg.no/1413722134_alkohol_og_kanskje_gr.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leirha: Jeg har opplevd at streken bare blir nesten like sterk, og har likevel hatt el. Ellers kan det hende at du ikke hadde el og at kroppen vil prøve på nytt om noen dager. Men tror mest på det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Ulvinne - kjekt å få sjekket ståa nedi der på jobb! :D Håper det fører til at dere treffer blink!

 

TK32 - jeg pleier å få ømme pupper ca en uke etter el til vanlig, men da jeg ble gravid med førstemann hadde jeg dette rundt el. Hadde nettopp sluttet på piller da, har muligens noe å si..

 

Streken på el-testen er nesten helt usynlig igjen her nå, så da regner jeg med at el var i går eller i dag (cd 15). Kjekt med full oversikt for en gangs skyld. Og håper det er et skikkelig gullegg som har brøytet seg fram blant alle de antikvariske eggene denne gang...

 

Heia oss! :duskedame:

åh hadde du det?? så kanskje det er lov å håpe?? :D jeg brukte før å få ømme pupper en uke etter el sånn ca.. men ikke siste månedene. aldri fått rett etter el.. men tørr ikke tro noe... etter at tr kom 4 dager før tiden sist så mener kalkulatoren at jeg har 9 dager til tr.. så dette blir jo spennende å se.. hehe..

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leirha: Jeg har opplevd at streken bare blir nesten like sterk, og har likevel hatt el. Ellers kan det hende at du ikke hadde el og at kroppen vil prøve på nytt om noen dager. Men tror mest på det første.

Ja, jeg opplede det slik da jeg nle gravid sist, så det er kanskje håp :)

Men får teste imorgen itilfelle.

Kan jo hende kroppen er litt utav lage.

Men mest sannsynlig hadde jeg el igår.

 

Syns bare der erså vanvittig at det kun er 1 gang i månenden, noe vi alle sikkert har tenkt mange mange ganger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Leirha: Jeg har opplevd at streken bare blir nesten like sterk, og har likevel hatt el. Ellers kan det hende at du ikke hadde el og at kroppen vil prøve på nytt om noen dager. Men tror mest på det første.

Ja, jeg opplede det slik da jeg nle gravid sist, så det er kanskje håp :)

Men får teste imorgen itilfelle.

Kan jo hende kroppen er litt utav lage.

Men mest sannsynlig hadde jeg el igår.

 

Syns bare der erså vanvittig at det kun er 1 gang i månenden, noe vi alle sikkert har tenkt mange mange ganger.

Ja, det er jo helt på trynet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...