Gå til innhold

IKM uke 45

Anbefalte innlegg

Gratulerer, mamma Stine! Fikk jaggu kryss på cb+ i dag sjøl! Syntes nesten jeg kunne skimte noe på strimmel i går men var ikke sikker. I dag ble det en

avsk men rosa strek:-) Har litt dårlig erfaring med å få positiv såpass sent, samtidig var krysset på cb såpass klart at det nok ville slått ut før:-) Og jeg som var hos legen og fikk henvisning til utredning i går!

oi, så bra😊 gratulerer!!😃

Fortsetter under...

Jeg var såå sikker på at tr var på vei!! Men sitter her nå med positiv test!! wee!!

Gratulerer så masse, MammaStine91 :) Hurra!

Det var skikkelig koselige nyheter å stå opp til :)

Da får jeg krysse fingrene for at det var influensaen som gjorde susen? Min har nemlig ikke sluppet taket enda.

Gratulerer igjen :D

Gratulerer, mamma Stine! Fikk jaggu kryss på cb+ i dag sjøl! Syntes nesten jeg kunne skimte noe på strimmel i går men var ikke sikker. I dag ble det en

avsk men rosa strek:-) Har litt dårlig erfaring med å få positiv såpass sent, samtidig var krysset på cb såpass klart at det nok ville slått ut før:-) Og jeg som var hos legen og fikk henvisning til utredning i går!

Gratulerer så masse Krumelur :)

Annonse

Såååå kjekt til dere som har testet positivt, gratulerer så mye <3

satser på at resten av oss følger etter løpet av uken.

Her er det lite tegn til noe egentlig.. tenkte å teste før helga, siden FF og eggløsningstestene var litt uenige om når eggløsningen var er jeg litt usikker på når IKM er .

Jeg var såå sikker på at tr var på vei!! Men sitter her nå med positiv test!! wee!!

Da får jeg krysse fingrene for at det var influensaen som gjorde susen? Min har nemlig ikke sluppet taket enda.

jeg begynner nesten å lure om det var et slags tegn!:P siden ingen andre i huset her har vært eller blitt syke. Krysser fingrene for deg!😃

jeg begynner nesten å lure om det var et slags tegn! :P siden ingen andre i huset her har vært eller blitt syke. Krysser fingrene for deg!

Takk skal du ha, MammaStine :)

Her var stesønnen min syk dagen før jeg ble syk, men det varte bare den ene dagen. Nå har jeg vært syk siden dagen etter EL, for 12 dager siden, og har enda ikke smitta kona ;) Så kanskje :P hehe.

Men kjenner puppene begynner å bli ømme, akkurat slik de blir før TR kommer, så håpet mitt er ikke veldig stort akkurat.

Men nok en gang, gratulerer masse til deg :)

Da er jeg kommet til 13dpo, og tanta har inntatt sin bolig :D

Det gjør absolutt ingenting, jeg gleder meg til å slappe av en uke før jakten starter opp igjen!

Jeg har har kraftige el/mens smerter helt siden el, og håper at jeg får fri fra slikt denne uka :)

Rart det der, er ganske stressende å være prøver. Føler at det er kun når jeg blør jeg virkelig klarer å legge babytanker på hylla.

Gratulerer til alle med positiv test :D Hurra :D

Æsj så tanta kom Bellanie? :/ Neste mnd blir gullegg mnd da! Det er jeg sikker på! :)

Jeg følger nok med over til uke 49 (blir det ikke det?) straks. Kjenner meg overhode ikke gravid, og føler ikke det klaffet denne mnd i det hele tatt. Føler faktisk også at eneste uken jeg slapper av er når jeg blør. Neste mnd skal jeg roe ned med alt.. Håper jeg :)

Annonse

Da er jeg kommet til 13dpo, og tanta har inntatt sin bolig :D

Det gjør absolutt ingenting, jeg gleder meg til å slappe av en uke før jakten starter opp igjen!

Jeg har har kraftige el/mens smerter helt siden el, og håper at jeg får fri fra slikt denne uka :)

Rart det der, er ganske stressende å være prøver. Føler at det er kun når jeg blør jeg virkelig klarer å legge babytanker på hylla.

Gratulerer til alle med positiv test :D Hurra :D

Synd at Tanta kom, men fint at den kom allerede nå når den først skulle komme :)

Håper at kroppen din endelig begynner å komme "på rett kjør" igjen nå, og at du får en skikkelig positiv og vellykket prøveperiode nå, Bellanie :) <3

Her kjenner jeg litt mensmurringer i dag, og har litt ømme pupper, men det kjennes bare helt likt som alltid når jeg venter TR :/ Har i alle fall bestemt meg for å ikke teste noen ganger før fredag, og ikke TR har kommet til da. Da er jeg 15 dpo. Må nok belage meg på en tredje tur til Køben. Etter det sier nok lommeboka stopp for en stund i alle fall.

Det var synd da, Synnøve. Selv om du mener at det ikke var uventet :/ Håper neste prøveperiode blir perioden for deg :) Lykke til neste gang!

Tusen takk :) Satser på at mannen min ikke skal reise bort når jeg har el neste gang ;)

Håper tanta ikke kommer til deg :) Dette ser ut til å være en gruppe med flere positive tester enn uke 44 som jeg egentlig var i.

Gratulerer til alle med positiv test!

Kjedelig for dere som tanta har kommet på besøk til, men som Bellanie sier er det jo godt å få muligheten til å komme igang igjen! Kjedelig å måtte vente og vente før man kan starte på nytt.

Krysser fingrene spesielt for deg, bebisyk. Det er jo litt styr (og dyrt, ja!) å komme seg til København hver prøveperiode. Litt annerledes for de som har lokalisert svømmerne på soverommet/i sofaen/kjøkkenet/you name it :P

Her kjenner jeg fremdeles nada. Ikke ømme pupper engang. Sist var skikkelig ømme pupper det eneste tegnet jeg kjente før ikm, så jeg merker at jeg sakte men sikkert gir opp håpet. Det er jo ganske sannsynlig at eggløsningen er litt ustabil, siden jeg nettopp fikk mensen igjen etter nylig ammeslutt. Hvem vet - kanskje den bare ikke har vært enda. Vi får bare legge inn aksjer jevnt og trutt, så kanskje det går likevel ;)

Åååh <3 så hyggelig sagt LillePipp. Ja, det skal sies at der er litt kronglete. Og skulle ønske jeg kunne legge inn aksjer jevnt og trutt, og ikke bare en gang like etter positiv el-test. Men jeg er bare glad vi har muligheten til å lage barn, og prøver å holde motet oppe :)

Når tror du at du hadde el da? Hvor mange dpo tror du at du kan være? Du har nok rett i at der er lurt å legge inn aksjer nå og da bare sånn i tilfelle :) koselig at dere prøver på småsøsken da. Hvor gammel er ungen du har fra før? <3

Det var synd da, Synnøve. Selv om du mener at det ikke var uventet :/ Håper neste prøveperiode blir perioden for deg :) Lykke til neste gang!

Jeg har to venninner som trenger litt hjelp til å bli gravide, og begge skal forhåpentligvis ha forsøk i desember. Dersom de lykkes og jeg får klaff på el om er par uker, så hadde det jo vært perfekt timing :) Med forrige barn var vi mange som fikk samtidig. Nå er de fleste ferdige, og det tror nok alle at vi er også. Men vi forsøker en el til før vi tar pause med tanke på bhg-opptak.

Krysser liksom fingrene litt ekstra når det ikke nødvendigvis er plankekjøring å bli gravid.

Jeg håper virkelig at det klaffer for dere i denne prøveperioden! Da hadde jeg blitt veldig glad :)

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har hatt eggløsning :P Jeg har aldri vært av de som har full peiling på når eggløsningen er, med smerter, slim og det hele. Joda, jeg har absolutt observert slim før (hehe), men jeg har ikke pleid å "lete" etter det. Jeg har bare regnet 28 dagers sykluser, og det har stemt mer eller mindre før, men nå har jeg ingen peiling :P Kanskje kanskje 10 dpo? Tester på lørdag, så får vi se ;)

Jenta mi er 19 måneder akkurat  Hvis det klaffer nå, blir det altså i underkant av 2,5 år mellom dem. Tenker at 2-3 år er perfekt :) Takk for at du tar deg tid til å skrive til meg, bebisyk. Det er koselig! :)

Jeg har IKM på Lørdag, fortsatt ikke testet :) Fortsatt ingen mensen :) Tester ikke før ut i neste uke om tanta ikke har dukket opp, har ømme bryster da...samme tegn som jeg hadde sist jeg var gravid i 2011..

Anonymous poster hash: 04d41...42e

God formiddag :)
Hvordan går det her inne i dag? Er det noen som har testet i løpet av morgentimene?

Her er det i dag mensmurringer og ømme pupper. Alt kjennes ut akkurat som det gjør i en helt vanlig syklus. Dessverre :/ Holder nesten ikke ut å vente helt til fredag, men når jeg først har greid å la være å teste fram til nå, så kan jeg like greit klare å holde meg helt til fredag også, tenker jeg.

God formiddag :)

Hvordan går det her inne i dag? Er det noen som har testet i løpet av morgentimene?

Her er det i dag mensmurringer og ømme pupper. Alt kjennes ut akkurat som det gjør i en helt vanlig syklus. Dessverre :/ Holder nesten ikke ut å vente helt til fredag, men når jeg først har greid å la være å teste fram til nå, så kan jeg like greit klare å holde meg helt til fredag også, tenker jeg.

Krysser fingrene for deg xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...