Gå til innhold

IKM uke 45


LykkeLi1978

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk 6 dager over ikm denne gangen jeg og bare negative tester. Holdt på å bli gal, så da mensen kom var det en lettelse. Men den varte 1,5 dag, en halv dag med spotting og en dag med vanlig mens før det ble slutt. Det er merkelig til m eg å være, lei av kroppen som tuller med meg og får meg til å innbille meg ting(eller ønske meg ting;) som ikke stemmer..



Anonymous poster hash: ac48b...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen tester tilgjengelig nå nei, å jeg vil ikke teste for å så bli skuffet, da vil jeg heller gå å leve i tvilen noen dager til å regne med at jeg ikke er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok håpet ute i denne runden, jeg blir ganske mye, tok en test nå i ste, kan så vidt skimte en svak svak strek, men tar dette som at jeg ikke er gravid, evt har hatt en kjemisk..så da er det på an igjen med ikm uke 49 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Blondiee. Du er hjertelig velkommen til ikm uke 49, for der skal vi nemlig få positive tester i adventskalenderen hver dag! :D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Blondiee. Du er hjertelig velkommen til ikm uke 49, for der skal vi nemlig få positive tester i adventskalenderen hver dag! :D;)

Ja, ikke sant, kjedelig dette, men henger ikke med hodet fordi, prøver igjen når tanta "reiser" igjen ;) mistet i sa for 3 år siden da klaffet det på 5 pp, så røk forholdet kort tid etter,  nå har jeg vært uten prevensjon siden Mars/April, så er vel i snart 8 pp nå, 3 pp som aktiv prøver...så får se hva som skjer fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg har ikke vært her inne denne måneden da vi har hatt andre ting å tenke på. Eggløsning kom midt mellom svigerfars bortgang og begravelse, så her har vi hatt andre ting å tenke på... Mulig vi slår oss til ro med tre barn også, det får de neste månedene vise. Vi skal hvertfall ikke prøve aktivt, så får universet bestemme ;) Prevensjon bruker vi ikke, så det kan jo plutselig komme en overraskelse ;)

Ser nå hva jeg skrev for under 1,5 mnd siden, og nå er vi gravide! Vi har ikke prøvd etter dette, men da ble vi plutselig gravide! Hadde tenkt at det holdt med tre barn nå, men må visst tenke om igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke vært her inne denne måneden da vi har hatt andre ting å tenke på. Eggløsning kom midt mellom svigerfars bortgang og begravelse, så her har vi hatt andre ting å tenke på... Mulig vi slår oss til ro med tre barn også, det får de neste månedene vise. Vi skal hvertfall ikke prøve aktivt, så får universet bestemme ;) Prevensjon bruker vi ikke, så det kan jo plutselig komme en overraskelse ;)

Ser nå hva jeg skrev for under 1,5 mnd siden, og nå er vi gravide! Vi har ikke prøvd etter dette, men da ble vi plutselig gravide! Hadde tenkt at det holdt med tre barn nå, men må visst tenke om igjen ;)

 

Fantastisk :D Gratulerer så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg har ikke vært her inne denne måneden da vi har hatt andre ting å tenke på. Eggløsning kom midt mellom svigerfars bortgang og begravelse, så her har vi hatt andre ting å tenke på... Mulig vi slår oss til ro med tre barn også, det får de neste månedene vise. Vi skal hvertfall ikke prøve aktivt, så får universet bestemme ;) Prevensjon bruker vi ikke, så det kan jo plutselig komme en overraskelse ;)

Ser nå hva jeg skrev for under 1,5 mnd siden, og nå er vi gravide! Vi har ikke prøvd etter dette, men da ble vi plutselig gravide! Hadde tenkt at det holdt med tre barn nå, men må visst tenke om igjen ;)

Fantastisk :D Gratulerer så mye :D

Tusen takk! :D Vi er litt sjokkerte, men tanken på å være gravid igjen er herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...