Gå til innhold

IKM uke 45


LykkeLi1978

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tempen min er stabil så jeg har ikke håpet oppe i dagslys ;) Men jeg har en rar følelese nå. Jeg har mensen murringer i form av en bedøvd rompeballe i ny og ne. Den slutter alltid å fungere under tr ;)

Men den pleier jo å være første dag av mens, og den vil jeg ikke ha bare 11 dpo :P

Ellers på en liten kjøretur i dag ble jeg skikkelig kvalm, sånn ca 4 min tur.. hm...

Også den der hvite utfloden da, som har vært der hver dag siden el.

Aner ikke om jeg pleier  være tørr eller ikke, men det er da måte på kropps vesker gitt.. Godt jeg har dette forumet å dele det med, mannen min hadde vel fått hetta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min er stabil så jeg har ikke håpet oppe i dagslys ;) Men jeg har en rar følelese nå. Jeg har mensen murringer i form av en bedøvd rompeballe i ny og ne. Den slutter alltid å fungere under tr ;)

Men den pleier jo å være første dag av mens, og den vil jeg ikke ha bare 11 dpo :P

Ellers på en liten kjøretur i dag ble jeg skikkelig kvalm, sånn ca 4 min tur.. hm...

Også den der hvite utfloden da, som har vært der hver dag siden el.

Aner ikke om jeg pleier være tørr eller ikke, men det er da måte på kropps vesker gitt.. Godt jeg har dette forumet å dele det med, mannen min hadde vel fått hetta :P

haha jeg begynte også å tenke på denne utfloden🙊 hvordan er den egentlig før tr/ikm?!😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn her. IKM er 6/7 November for min del. Dette er første måneden vi har prød fertilitetsmonitor så jeg håper at alt klaffer denne måneden :) Til tross for snart 2 år med prøving og en IVF runde så lever håpet ennå nå i ventetiden, om ikke fult så sterkt som før. Lykke til i den kommende uken alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min er stabil så jeg har ikke håpet oppe i dagslys ;) Men jeg har en rar følelese nå. Jeg har mensen murringer i form av en bedøvd rompeballe i ny og ne. Den slutter alltid å fungere under tr ;)

Men den pleier jo å være første dag av mens, og den vil jeg ikke ha bare 11 dpo :P

Ellers på en liten kjøretur i dag ble jeg skikkelig kvalm, sånn ca 4 min tur.. hm...

Også den der hvite utfloden da, som har vært der hver dag siden el.

Aner ikke om jeg pleier være tørr eller ikke, men det er da måte på kropps vesker gitt.. Godt jeg har dette forumet å dele det med, mannen min hadde vel fått hetta :P

Så koselig å ha deg i denne Ikm-gruppa Bellanie 😊👍 håper tr ikke sniker seg på deg de neste dagene. Du fortjener virkelig en positiv test nå <3 håper alle får positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være helt newbie her men hvorfor tar dere tempen? Hvilket utfall gir det om man er gravid? Er det slik at man har lavere/ høyere tempratur da? Eller er det i forbindelse med el den forandrer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i morgen:o nå skal jeg faktisk vente til tirsdag med å teste! Fortsatt ingen tegn til tr:p har vært så heldig å fått skikkelig infulensa, så er helt umulig å kjenne etter noen symptomer. Verker i hele kroppen😆

Det er akkurat sånn jeg også har hatt det de siste ti dagene, MammaStine. Det er så vanskelig å kjenne etter noe som helst når man har så vondt 😔 god bedring, og lykke til med testing denne uka som kommer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er faktisk IKM-uka vår her :D dere er jo mange med ikm i dag. Så spennende! Har dere fått testa nå på morgenen? :) ha en fin mandag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, og testet i dag 9(?) dpo. Selvfølgelig negativ, men jeg hadde jo virkelig ikke ventet meg annet ;) Nå skal jeg ikke teste før fredag...eller kanskje onsdag :P Det får være måte på hvor mye viljestyrke jeg skal forventes å utøve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg, og testet i dag 9(?) dpo. Selvfølgelig negativ, men jeg hadde jo virkelig ikke ventet meg annet ;) Nå skal jeg ikke teste før fredag...eller kanskje onsdag :P Det får være måte på hvor mye viljestyrke jeg skal forventes å utøve :D

Hehe, LillePipp. Sånn hadde jeg det forrige prøveperiode. Da testet jeg både på dag 6 og på dag 9, før jeg til slutt testa på IKM. Tenkte jeg skulle spare meg for skuffelsen denne gangen. Nå er jeg 11 dpo, og har klart og ikke teste enda :) Jeg er råstolt! Men skjønner at fristelsen er veldig, veldig stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna i natt igjen av helt ekstreme menssmerter, føltes ut som om innvollene mine skulle sprekke! Sa til kjæresten at hvis jeg ikke var gravid nå så bar det rett til legen - for her var det noe som ikke stemte! Stod opp for en halvtime siden, og jeg har for første gang i mitt liv fått POSITIV TEST!!!!!  :D Stek positiv også! Jeg er helt i sjokk  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna i natt igjen av helt ekstreme menssmerter, føltes ut som om innvollene mine skulle sprekke! Sa til kjæresten at hvis jeg ikke var gravid nå så bar det rett til legen - for her var det noe som ikke stemte! Stod opp for en halvtime siden, og jeg har for første gang i mitt liv fått POSITIV TEST!!!!!  :D Stek positiv også! Jeg er helt i sjokk  :hjerte:

Gratulerer så mye, medfram!!! :D :D :D Så fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere medfam! ! Så fantastisk :D håper på flere!

Selv syns jeg det murrer som om mens er på vei men lever i håpet til tirsdag og onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Medfam :D Så utrolig gøy :D

 

Selv er jeg ganske lei disse mensen murringene som har holdt på en uke nå.

Jeg vil ha mensen! Tempen er gått ned til begynnende mens nivå, og testen idag er hvit. 12 dpo og lang nok lutealfase synes jeg :)

Kroppen sliter nok med å hente seg inn igjen etter MA. Bare å innse det :) Det skjer når det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter!!  :rolleyes: Krysser fingrene alt jeg har for dere andre også!!!!  :hjerte: Holder med deg, Bellanie - det skjer når det skjer! Veldig kjedelig å telle dager, men plutselig en dag så sitter den  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Har vært på jentetur (med barn) i Amsterdam i helgen, så ikke fått sjekket innom her, men her var det mye som hadde skjedd! 😊 IKM i morgen ja, klart å la være å teste og ingen tegn til TR. Tester i morgen tidlig hvis hun ikke dukker opp ☺️ Iiiingen symptomer på hverken det ene eller det andre (fortsatt mye utflod, men det har jeg jo hatt siden EL), så vet virkelig ikke hva jeg skal tro.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna i natt igjen av helt ekstreme menssmerter, føltes ut som om innvollene mine skulle sprekke! Sa til kjæresten at hvis jeg ikke var gravid nå så bar det rett til legen - for her var det noe som ikke stemte! Stod opp for en halvtime siden, og jeg har for første gang i mitt liv fått POSITIV TEST!!!!!  :D Stek positiv også! Jeg er helt i sjokk  :hjerte:

Gratulerer så masse :D Hipp hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikm i morgen:o nå skal jeg faktisk vente til tirsdag med å teste! Fortsatt ingen tegn til tr:p har vært så heldig å fått skikkelig infulensa, så er helt umulig å kjenne etter noen symptomer. Verker i hele kroppen😆

Det er akkurat sånn jeg også har hatt det de siste ti dagene, MammaStine. Det er så vanskelig å kjenne etter noe som helst når man har så vondt 😔 god bedring, og lykke til med testing denne uka som kommer <3
tusen takk<3 i like måte!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veeeldig lite gravid følelse her, for å si det sånn :P Blir ekstremt overrasket om jeg tester positivt til helga. Bli aksjeinnlegging her nå, for å ikke gi opp prøveperioden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har lest en del inne på IKM uke 45, men ikke skrevet meg opp på noen liste enda. Gjør det i siste liten, IKM i dag eller i morgen (eller mandag?) :) Jeg kjenner på hele kroppen at noe er på gang, krysser fingrene for at det er smått i magen og ikke TR som er på vei. Gratulerer til medfam, og lykke til dere andre!

 

 

Mandag 3. Nov: LykkeLi1978 pp4, Maammaa pp2, Marihønen, medfram (PP4) mammastine91(2pp)

Tirsdag 4. Nov: Violeta, CurlySue pp2

Onsdag 5. Nov: Vinterblomst, Bellanie 2 pp etter MA, Synnøve_Solbakken, Mamma'n til godgullet

Torsdag 6. Nov: mammas skatter<3

Fredag 7. Nov: Bebisyk pp2.

Lørdag 8. Nov: LillePipp
 
Søndag 9. Nov: Nikolinee, Attpåklatt2015 pp2. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, mamma Stine! Fikk jaggu kryss på cb+ i dag sjøl! Syntes nesten jeg kunne skimte noe på strimmel i går men var ikke sikker. I dag ble det en

avsk men rosa strek:-) Har litt dårlig erfaring med å få positiv såpass sent, samtidig var krysset på cb såpass klart at det nok ville slått ut før:-) Og jeg som var hos legen og fikk henvisning til utredning i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi Krumelur, gratulerer! :D Endelig var det din tur!!! Tenk positivt, denne gangen går det bra! :D :D :D

 

Og gratulerer til dere andre i denne gruppa som har fått positiv test også! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...