Gå til innhold

IKM uke 45


LykkeLi1978

Anbefalte innlegg

 

 

7 dager dpo i dag og en heeeel uke til ikm, ikke til å holde ut altså 😊

Uhææ... bare 3 dpo her, allerede utålmodig 😉
5 dager til ikm!! Har en dårlig følelse:p meh

Forstår utålmodigheten deres! Vi får holde ut ;) Så spennende det blir utover i neste uke! Og bare 5 dager til, MammaStine91! Snart på tide å teste :D Krysser fingrene for deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg er 5 - 6 dpo i dag. Og har så mye utflod! 😳 Ikke EL slim, det er jeg sikker på. Men må jo bruke truseinnlegg. Den kroppen den kroppen, gjør som den vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

7 dager dpo i dag og en heeeel uke til ikm, ikke til å holde ut altså 😊

Uhææ... bare 3 dpo her, allerede utålmodig 😉
5 dager til ikm!! Har en dårlig følelse:p meh
Forstår utålmodigheten deres! Vi får holde ut ;) Så spennende det blir utover i neste uke! Og bare 5 dager til, MammaStine91! Snart på tide å teste :D Krysser fingrene for deg,
Takk😃😃 håper dagene går fort!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skjønner så veldig godt alle som går rundt og er utålmodige i disse dager. Det er i alle fall jeg. 6 dpo, og altfor mange dager igjen til IKM. Begynner å bli vanskelig å konsentrere seg om noe annet enn den lille baby-bobla man lever i om dagen :P
Håper alle får en fin onsdag ettermiddag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo å en supersupersvak strek du ser bedre da testen har tørka! Spent! Med mine tidligere svangerskap har det vært positivt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, mammas skatter :D Også så tidlig! Jeg sved av en test i går, bare sånn siden jeg ikke har peiling på syklusen min nå, men den var selvfølgelig negativ ;) Hadde ikke ventet noe annet. Tester igjen om en uke, jeg. Blir spennende å se hvordan testen din utvikler seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7dpo å en supersupersvak strek du ser bedre da testen har tørka! Spent! Med mine tidligere svangerskap har det vært positivt!!!!!

oooi!! Krysser fingra for deg😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Mammas skatter:) 7 dpo her og, inspirert av deg tok jeg en test da jeg kome hjem fra jobb som var negativ. Har mensmurringer og begynt å få ømme bryst, som på denne tiden hver pp i det siste. Men hadde et skikkelig stikk i sida for to dager siden som fikk meg til å håpe litt. Skal prøve å holde meg fram til lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager nå neste uken ser jeg ;) !!

Jeg er 7dpo ca og er øm i venstre side hvor jeg mest sannsynlig har hatt el.. satser på at det er positive tegn hehe

Ekstra spennende siden dette er første pp etter vi mistet i september. .!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like langt vi da, Vinterblomst, heia oss! Har begynt å innbille meg at det er noe, som jeg gjør hver mnd... men før eller senere må det jo være min tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia oss :) jeg innbiller meg også mye, fra en dag til en annen, mwn har travle dager så skal ikke bli altfor opphengt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene om det. Siden dette er 1pp kjenner jeg jo etter på en helt annen måte enn tidligere. Jeg har kjent mye draing og strekking i livmora og stikk her og det så jeg håper jo :) men det er litt for godt til å være sant at det skulle sitte på 1pp .. Spennende neste uke å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting, men så gjorde jeg ikke det sist heller ;) Det eneste var veldig ømme pupper da jeg nærmet meg 14 dpo, så jeg driver og klemmer på puppene fra tid til annen, hehe. Er veldig spent, da! Hvis det ikke klaffer denne perioden, skal jeg jammen gå til innkjøp av eggløsningstester til neste periode, slik at jeg kan vite akkurat ;) Satser på at alle dere er gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke heeeelt hvilke symptomer jeg hadde med de to andre :) jeg tror jeg må svi av en gt i helgen, er ganske spent men det er nok i tidligeste laget. God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har begynt å få mensfornemmelser allerede buhuuuuu..... :D  vel, en er jo ikke sikker , men med mens hver måned i mange år kjenner en jo seg selv litt :) tyngdefølelse/oppblåstfølelse i bryst og mage, samt junkfood-lyster!! så får en se hvor godt en kjenner seg selv om en liten uke!! :)

Gooo helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en negativ test i dag og. Har veldig murringer og vondt i korsryggen i tillegg, samt en rar følelse i puppene. Men tror jo det er noe hver mnd. Begynner å tro at det er hormonforandringer som gjør at jeg ikke blir gravid, har hatt så mye premenstruelle greier de siste mnd. Var ikke sånn før. Har legetime på mandag, skal endelig be om å få sjekka ståa. Er jo bare 8 dpo i dag så det er jo enda håp:-) Krysser fingrene for deg og, Vinterblomst! ( Og alle dere andre såklart!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en negativ test i dag og. Har veldig murringer og vondt i korsryggen i tillegg, samt en rar følelse i puppene. Men tror jo det er noe hver mnd. Begynner å tro at det er hormonforandringer som gjør at jeg ikke blir gravid, har hatt så mye premenstruelle greier de siste mnd. Var ikke sånn før. Har legetime på mandag, skal endelig be om å få sjekka ståa. Er jo bare 8 dpo i dag så det er jo enda håp:-) Krysser fingrene for deg og, Vinterblomst! ( Og alle dere andre såklart!)

idag og?? men kjære du, ikke test så tidlig da  :fnise: det blir jo ulidelig neste uken.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er håpløs! Nå måtte jeg se på testen fra i dag tidlig og det var en strek der! Den hadde vel ikke akkurat noe særlig farge, men var bred som teststreken. Har fått sånne tynne skyggestreker før men ikke som denne. Vet jo at man ikke skal se på testen igjen, men kan jo ikke nekte for at jeh blir litt spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på når ikm er, men er enten i morgen eller senest mandag. Fortsatt ikke tatt noen test, siden jeg svei av alt for mange i forrige pp. Har gitt meg selv testeforbud denne gangen😄 spennende dager fremover nå! Lykke til jenter😃 krysser fingrene for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo og merker ingenting (skal vel godt gjøres) :-) Gleder meg til en helg uten noen andre planer enn å kose meg med ungene og mannen! Lenge siden sist :-) Prøver å finne på litt å gjøre for å ikke sitte å tenke og kjenne etter i disse dpo-dager, så i morgen blir det helaften med kino og spise ut på oss alle sammen. De siste dagene har vi holdt på med litt småpirk hjemme som har stått igjen etter oppussing, tiden har virkelig gått mye fortere og mindre babytanker når jeg har kunnet holdt på med litt listing av døråpninger, vinduer og diverse :-D Ha en flott helg damer, nå begynner snart uka vår! Wohooo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig masse menssmerter og vondt i korsryggen, enda 5 dager til ikm. Kjennes ut som om det er noe, men testen var negativ i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig masse menssmerter og vondt i korsryggen, enda 5 dager til ikm. Kjennes ut som om det er noe, men testen var negativ i dag og.

Enda masse tid! Jeg fikk ikke positiv test før på ikm eller muligens dagen før sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så himla lenge å vente, jenter! Jeg blir helt gæren :P Men jeg tenker på hvor mye spenning denne perioden fører med seg. På tross av (minst) tilsvarende mye frustrasjon, så tilfører den uten tvil en piff i hverdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så himla lenge å vente, jenter! Jeg blir helt gæren :P Men jeg tenker på hvor mye spenning denne perioden fører med seg. På tross av (minst) tilsvarende mye frustrasjon, så tilfører den uten tvil en piff i hverdagen ;)

Den spenningen er ikke den samme her lenger, etter å ha prøvd så lenge. Tror nok bare det er vanlige syklusgreier denne mnd også. Tidligere fikk jeg ikke ømme pupper før mens, og menssmertene kom når jeg begynte å blø. De siste mnd har jeg fått ømme pupper og menssmerter flere dager før. Denne gangen er det skikkelig mensvondt. Da jeg ble gravid med sønnen min fikk jeg ømme pupper og menssmerter et par dager før ikm, synes jeg å huske. Et eller annet har skjedd! Er vel bare å stille seg i kø for utredning, nå er det over et år siden jeg måtte operere bort egglederen på høyre side pga exu, og det virker som om det har skjedd noe med hormonbalansen siden jeg har fått så sterk pms. Nærmer meg jo 37 så det er vel ikke helt umulig at jeg begynner å få dårlig tid... Såå lei nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...