Gå til innhold

IKM uke 45


LykkeLi1978

Anbefalte innlegg

 

Gratulerer, mamma Stine! Fikk jaggu kryss på cb+ i dag sjøl! Syntes nesten jeg kunne skimte noe på strimmel i går men var ikke sikker. I dag ble det en

avsk men rosa strek:-) Har litt dårlig erfaring med å få positiv såpass sent, samtidig var krysset på cb såpass klart at det nok ville slått ut før:-) Og jeg som var hos legen og fikk henvisning til utredning i går!

Måtte bare innom her og si gratulerer Krumelur! Det er veldig fortjent, og denne gangen vil spiren klamre seg fast i 9 mnd :D Jeg er sikker på at den holder denne gang, så håper ikke du uroer deg for det :) hurra!

Å tusen takk:-) Håper sånn det klaffer for deg snart også, vi skulle jo snart hatt termin begge to! Leste at du skulle til gynekolog, håper du får hjelp så fu blir raskt gravid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt fraværende i det siste, hadde ikm på mandag, gikk igjen to dager over og fikk tanta i går.... andre syklusen nå med 30 dager😏 så da får vi bare ta fatt på en ny runde😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Her hadde jeg antydninger til en svak strek som en såg bedre når den hadde tørka! Å no ingenting. Så da tuller kroppen med meg igjen! Fortsatt ingen tante på besøk. Har svidd av mange testa de siste dagene! Men er jo vant til dette også! Hormontull og en eggstokk som ikke funker!!!! Håper bare tante kommer snart så vi kan begynne på ny pp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superoppblåst i magen, type vondt. Kjennes ut som om jeg har lagt på me masse kilo, noe jeg vet jeg ikke har. Buksa er vond å ha på, liksom😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR, ingen tegn til TR heller, å ikm på Lørdag :) Eneste som har skjedd er at jeg ikke er øm i puppene lenger, så...jeg er vel ikke gravid jeg da.. ?



Anonymous poster hash: 04d41...42e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damer! Da var det dessverre negativ graviditetstest her hos meg. Utrolig kjedelig og leit synes jeg :( vi får se om jeg nå havner i ny ikm-gruppe, eller om vi må vente litt. Det har mest med økonomien å gjøre. Koster en del å reise til Køben hver gang eggløsningstesten har to like sterke streker. :( håper det går bedre for resten av dere som ikke har testet enda. Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test i dag også - som forventet ;) Føler meg jo ikke det spøtt gravid, og kjenner heller ingenting til kommende tr. Jaja ;) Nå gidder jeg ikke å teste mer på noen dager!

 

Nå er jeg veldig spent på deg, bebisyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei bebisyk, såå kjedelig. Skjønner du blir lei deg 😕 Men i desember får man jo halv skatt, så da har man jo litt mer å rutte med? Håper på å se deg inne på ikm uke 49, har en skikkelig god følelse for den uka! Det er første uken i desember, så det blir nok åpnet luker med positive tester hver dag! ☺️ Krysser fortsatt fingrene for deg LillePipp ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følt meg skikkelig rar i dag. Småkvalme (som har gått over nå) og svimmelhet. Rommet snurrer når jeg snur på hodet. Antageligvis er det bare en eller annen småsykdom som vi har fått med hjem fra barnehagen, men :P Kan ikke se for meg at "symptomer" kan dukke opp såå plutselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå spotter jeg. Da er det mensen som kommer. Egentlig like og greit, for det betyr at kroppen er i rute, og jeg er glad for stabile 27-28-29-dagerssykluser. Jeg har nesten glemt hvordan det er å ha mensen etter mer enn to år uten, og det er jo egentlig bra at jeg er symptomfri :P Ikke en murring, ikke en øm pupp. Nå er jeg klar for å ta det med ro en uke, for så å kjøre på med nytt mot!

 

Lykke til, alle dere andre som fremdeles venter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde IKM på mandag jeg, men fortsatt ingen tegn til TR, Men testene er negative så da er vel håpet ute... Det er helt pyton å gå rundt å lure på om man kan være gravid eller ikke!



Anonymous poster hash: ac48b...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så kjedelig LillePipp 😕 Jeg har enda ikke fått TR for fult, bare spottet siden onsdag. Vet jo at jeg ikke er gravid pga negative GTer, så er lei av å spotte, nå vil jeg faktisk bare ha TR for fult, så jeg kan komme videre.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg at du vil, CurlySue. Kjedelig å gå og vente sånn. Du er sikker på at det er for lenge siden eggløsning til at det ikke bare er at testene slår ut sent? Vet jo at det finnes enkelte som ikke får positiv teste før en uke etter ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser ut til at jeg havner i IKM uke 45 ja, for nå var det litt rødt på papiret da jeg var på do.... 12 dpo i dag, og 3 dager før det jeg trodde var IKM. Blir aldri klok på denne kroppen jeg.... :/ Jaja, man kan vel ikke annet enn å prøve på nytt neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde positiv digital test for noen dagersiden der det sto gravid1-2, men i morges fikk jeg store smerter å blødninger så da antar jeg at dette ikke gikk helt veien.. Så da fyker jeg vel inn i ny prøveperiode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde positiv digital test for noen dagersiden der det sto gravid1-2, men i morges fikk jeg store smerter å blødninger så da antar jeg at dette ikke gikk helt veien.. Så da fyker jeg vel inn i ny prøveperiode

Det var synd, nikolinee :( Jeg er lei meg på dine vegne. Jeg unner ingen den skuffelsen. Kanskje du skal gå til legen for å være helt sikker på om det gikk galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk lillepipp. Jeg er ganske sikker på det er over, myye blod og klumper, lover ikke bra, men skal til legen på mandag tenkte jeg. Det går etter forholdene bra, var bare i pp1 og har to barn fra før så jeg er ganske sikker på det ordner seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så du skrev det inne på ikm uke 49. Det er leit å høre, men det er bra det går relativt greit. Det er sant at det hjelper å ha barn fra før også, både fordi man vet at man har fått til å bli gravid før og fordi man har noen til å ta bort det verste av skuffelsen.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag, tr har ikke kommet, lover bra det her :) skal teste på mandag eller tirsdag, har ikke ømme brystet lenger som forrige gang jeg var gravid, men har skjønt at man ikke nødvendigvis har det som symptomer heller..? Hvordan går det med dere andre? :)

 

Anonymous poster hash: 04d41...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag, ingen tante og blendahvit test... Forrige syklus kom tanta 3 dager før IKM og syklusen var på 25 dager, nå er det dag 28 i dag og håper at det skjer noe snart og at ikke syklusen er på bærtur ang lengde! Gratulerere til alle som har fått positiv test denne uka og en stor klem til alle som har fått tantebesøk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, ser ut som tr er på vei ja...så da ble det ingen spire på oss denne mnd heller, så da blir det inn i vår 6 "runde" nå snart, jaja....Lykke til :)



Anonymous poster hash: 04d41...42e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståa her: smårare ømme pupper. Mensmurringer og føler mens kommer snart. Dag 33. Idag og i går fikk jeg tester jeg bare kan ense streken så vidt men kommer fram mer synlig når testen er tørka... Så tror egentlig det er hormontull dessverre.er jo vant med det.......alt for lenge siden da jeg tror evt EL var. 17 dager ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå ikke fått noen sterke blødninger, bare rosa utflod liksom, som ikke tar seg opp, dette har aldri skjedd før, alltid begynt med en svak blødning på dagen før mensen, så våkner jeg dagen etter å da blør jeg skikkelig, har enda ikke fått tatt en test..lurer på om det kan være et håp enda? Ikke at jeg har noen forventninger akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...