Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

Takk for svar alle sammen. Tror jeg skal holde meg til naturmetoden i begynnelsen. Dvs at vi begynner å prøve med én gang jeg har sluttet å blø. Blør litt fortsatt da, i morgen er det en uke siden utskrapningen. Men vil ikke begynne før jeg er ferdig med blødningen, er ganske redd for å få infeksjon på toppen av det hele.

 

Men vanligvis så kjenner jeg når eggløsning er på gang så håper at jeg fortsatt gjør det etter dette.

 

Uansett, hvis man har sex annenhver dag hele perioden, og kanskje hver dag når man tror el er, så bør jo sjansen for at man misser den være små :)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært så veldig mye lei meg egentlig etter us. Fikk på enmåte unnagjort litt av det i de dagene fra jeg fikk konstatert MA en og gikk og ventet på utskrapning. Etterpå har jeg vært mer lettet og syntes det var godt å bli ferdig med det.

Men det kommer litt i bølger, når jeg tenker på hvor langt jeg skulle vært på vei blir jeg trist. Samme når jeg ser gravide damer... Da blir jeg sjalu. Litt teit men er vel lov med sånne følelser tross alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig så føler jeg meg helt besatt av tanken om å bli gravid igjen så fort som mulig. Og merker at jeg sikkert kommer til å få det veldig tøft hvis det ikke klaffer fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig så føler jeg meg helt besatt av tanken om å bli gravid igjen så fort som mulig. Og merker at jeg sikkert kommer til å få det veldig tøft hvis det ikke klaffer fort :(

Du sier akkurat det som jeg føler på! Føler meg også helt besatt av å bli gravid igjen, og kjenner samtidig på frykten for at det skal ta lang tid å klare det igjen.

Nå var dette første gangen jeg ble gravid, og vi var så heldige å klare det på første forsøk. Så føler nesten at jeg ikke "får lov" å bli skuffet om vi trenger noen forsøk igjen nå, men er samtidig veldig redd for at det ikke klaffer fort.

Det var så godt å se du sitter med de samme tankene og følelsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samtidig så føler jeg meg helt besatt av tanken om å bli gravid igjen så fort som mulig. Og merker at jeg sikkert kommer til å få det veldig tøft hvis det ikke klaffer fort :(

Du sier akkurat det som jeg føler på! Føler meg også helt besatt av å bli gravid igjen, og kjenner samtidig på frykten for at det skal ta lang tid å klare det igjen.

Nå var dette første gangen jeg ble gravid, og vi var så heldige å klare det på første forsøk. Så føler nesten at jeg ikke "får lov" å bli skuffet om vi trenger noen forsøk igjen nå, men er samtidig veldig redd for at det ikke klaffer fort.

Det var så godt å se du sitter med de samme tankene og følelsene!

Så deilig å få bekreftet at noen andre har de samme følelsene! Da er det liksom så jeg føler meg litt mer normal ;) jeg har to barn fra før og alle tre gangene har keg blitt gravid på 1. pp. Så føler også at jeg ikke kan føle meg skuffet hvis det ikke klaffer med én gang, men kjenner at det er langt fra virkeligheten for jeg vet at jeg kommer til å bli helt knust!!!

 

Åh jeg krysser fingrene for oss begge. Hvor lenge siden aborten er det for deg nå? Og når hadde du forventet el hvis det hadde vært en 'normal' syklus? Hvis jeg tenker at mandag når jeg hadde inngrepet påenmåte var 1. Mensdag (vet ikke om man kan tenke det men....) så skulle jeg vanligvis ha EL mandag om én uke. Vanligvis har jeg hatt 28 dagers syklus. Men vet jo ikke hvordan kroppen reagerer på sånt da... Skulle liksom bare SÅ gjerne visst når EL kommer!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Samtidig så føler jeg meg helt besatt av tanken om å bli gravid igjen så fort som mulig. Og merker at jeg sikkert kommer til å få det veldig tøft hvis det ikke klaffer fort :(

Du sier akkurat det som jeg føler på! Føler meg også helt besatt av å bli gravid igjen, og kjenner samtidig på frykten for at det skal ta lang tid å klare det igjen.

Nå var dette første gangen jeg ble gravid, og vi var så heldige å klare det på første forsøk. Så føler nesten at jeg ikke "får lov" å bli skuffet om vi trenger noen forsøk igjen nå, men er samtidig veldig redd for at det ikke klaffer fort.

Det var så godt å se du sitter med de samme tankene og følelsene!

Så deilig å få bekreftet at noen andre har de samme følelsene! Da er det liksom så jeg føler meg litt mer normal ;) jeg har to barn fra før og alle tre gangene har keg blitt gravid på 1. pp. Så føler også at jeg ikke kan føle meg skuffet hvis det ikke klaffer med én gang, men kjenner at det er langt fra virkeligheten for jeg vet at jeg kommer til å bli helt knust!!!

 

Åh jeg krysser fingrene for oss begge. Hvor lenge siden aborten er det for deg nå? Og når hadde du forventet el hvis det hadde vært en 'normal' syklus? Hvis jeg tenker at mandag når jeg hadde inngrepet påenmåte var 1. Mensdag (vet ikke om man kan tenke det men....) så skulle jeg vanligvis ha EL mandag om én uke. Vanligvis har jeg hatt 28 dagers syklus. Men vet jo ikke hvordan kroppen reagerer på sånt da... Skulle liksom bare SÅ gjerne visst når EL kommer!!!!!!

Jeg gasse SA fredag for litt over en uke siden. Var bare akkurat ferdig med 6 uker, så ikke kommet langt da. Men hcg-blodprøva på mandag (tre dager etter blødningene startet) var på bare 15, så jeg tror nok det har gått galt litt før den fredagen.

Men om jeg regner den fredagen jeg begynte å blø som første mensdag, skal jeg ha eggløsning ca torsdag-fredag som kommer. Men jeg kjente faktisk el-smerter allerede på onsdag, og tempen min hat økt litt etter det, så vet ikke helt. Men tempen min kan jo være litt ute og surre nå uansett, etter SA'en, så jeg er neimen ikke sikker. Jeg håper bare at siden jeg temper, klarer jeg å se når eggløsning har vært i ettertid i det minste (har tempet i et drøyt halvår). Og om jeg får mensen igjen, tenker jeg å bestille el-tester så jeg får litt mer kontroll igjen.

 

Håper virkelig dette går veien for oss begge så fort som bare det! :)

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har slitt veldig med misunnelse i etterkant av MA, og blir daglig påmint av hvor langt jeg skulle vært på vei ettersom jeg har to kollegaer på jobb som er like langt på vei som jeg skulle vært.. Så jeg synes det har vært ekstra tungt av den grunn. Føler meg som et lite menneske når jeg sliter litt med å være glad på andres vegne altså. Er jo det også, men i tillegg innmari sjalu :/ håper det klaffer snart igjen her også :) skal være sjeleglad neste gang jeg får være kvalm og sliten igjen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paeonia, Mari_83, M@rihøn@: Kan virkelig skrive under på alle de følelsene dere sitter med! Er ufattelig tungt. Kjenner på utålmodigheten for å bli gravid (er rimelig utålmodig person fra før av, haha), og er samtidig livredd for at det skal gå gærent en gang til. Er også veldig sjalu på alle andre! En ekkel følelse å kjenne på! Har så utrolig mange venninner og familie som er nybakte foreldre, så føler det koker over snart. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men blir en stadig påminner på hva jeg ikke har.

 

Er nå 3 1/2 uke siden min utskrapning, og tror det er kjørt for denne pp. Har hatt sex ubeskyttet, men har faktisk vært så nedfor de siste dagene at jeg ikke har vært i humør. Og sånt blir det jo hvertfall ikke barn av ;)

 

Men det er nok helt vanlige følelser vi sitter på, og hvis vi ikke kjente på noe av dette ville det ikke vært normalt, tror jeg. Vi ønsker jo bare så inderlig et barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paeonia, Mari_83, M@rihøn@: Kan virkelig skrive under på alle de følelsene dere sitter med! Er ufattelig tungt. Kjenner på utålmodigheten for å bli gravid (er rimelig utålmodig person fra før av, haha), og er samtidig livredd for at det skal gå gærent en gang til. Er også veldig sjalu på alle andre! En ekkel følelse å kjenne på! Har så utrolig mange venninner og familie som er nybakte foreldre, så føler det koker over snart. Er selvfølgelig glad på deres vegne, men blir en stadig påminner på hva jeg ikke har.

 

Er nå 3 1/2 uke siden min utskrapning, og tror det er kjørt for denne pp. Har hatt sex ubeskyttet, men har faktisk vært så nedfor de siste dagene at jeg ikke har vært i humør. Og sånt blir det jo hvertfall ikke barn av ;)

 

Men det er nok helt vanlige følelser vi sitter på, og hvis vi ikke kjente på noe av dette ville det ikke vært normalt, tror jeg. Vi ønsker jo bare så inderlig et barn :)

Jeg signerer virkelig denne!!! Føler det akkurat på samme måte som dere andre. Det er som om jeg lever i min egen boble som jeg ikke vet om består av sorg, skuffelse, misunnelse, forventning, føler meg bare totalt forvirra!

Jobber iherdig med meg selv hver dag for å ikke snakke om det hele tida, tenker jo ikke på annet og vil selvfølgelig bli gravid nå, helst forje uke!

 

Jeg følte meg lurt i går, veldig lurt. BT el test ble knallpositiv innen fristen. Skikkelig knall! Ble jo få forventningsfull så testa med cb digital, negativt..

 

Venter i spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier at når en er blitt gravid så føles det som at "alle" andre også er gravide (en ser gravide og barnevogner overalt) For min del kom denne oppdagelsen først etter jeg ble klar over at jeg mista - nå ser jeg gravide, barnevogner og små babyer overalt...!

 

Og for sikkerhets skyld kunne mine to bonusbarn fortelle i går at de skal få en lillesøster eller lillebror i mars, mammaen deres er gravid. Jeg vet hvor mye de har ønska seg en lillesøster eller lillebror, og er jo kjempeglade på bonusbarna mine sine vegne, men kjenner det et ekstra vondt å vite at om en måneds tid skulle vi egentlig fortalt dem den samme nyheten... Men én positiv ting er det - jeg kommer sannsynligvis ikke i samme barselgruppe som mammaen deres (selv om det sikkert ikke hadde vært krise, da vi har en veldig ok tone oss i mellom) Men forhåpentligvis kan vi få fortelle de to gode bonusbarna mine denne gledelige nyheten om ikke så altfor mange måneder.

Å, så godt det er å lese at jeg ikke er alene om å kjenne på misunnelse, sorg, bitterhet, tristhet osv. Mannen min er også fantastisk støttende og god. Han sier at vi skal klare dette sammen, og at vi skal bli gravide igjen. Og vi vet jo at vi kan lage barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!? 

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier at når en er blitt gravid så føles det som at "alle" andre også er gravide (en ser gravide og barnevogner overalt) For min del kom denne oppdagelsen først etter jeg ble klar over at jeg mista - nå ser jeg gravide, barnevogner og små babyer overalt...!

 

Og for sikkerhets skyld kunne mine to bonusbarn fortelle i går at de skal få en lillesøster eller lillebror i mars, mammaen deres er gravid. Jeg vet hvor mye de har ønska seg en lillesøster eller lillebror, og er jo kjempeglade på bonusbarna mine sine vegne, men kjenner det et ekstra vondt å vite at om en måneds tid skulle vi egentlig fortalt dem den samme nyheten... Men én positiv ting er det - jeg kommer sannsynligvis ikke i samme barselgruppe som mammaen deres (selv om det sikkert ikke hadde vært krise, da vi har en veldig ok tone oss i mellom) Men forhåpentligvis kan vi få fortelle de to gode bonusbarna mine denne gledelige nyheten om ikke så altfor mange måneder.

Å, så godt det er å lese at jeg ikke er alene om å kjenne på misunnelse, sorg, bitterhet, tristhet osv. Mannen min er også fantastisk støttende og god. Han sier at vi skal klare dette sammen, og at vi skal bli gravide igjen. Og vi vet jo at vi kan lage barn!

Ser gravide overalt jeg og! Og det toppet seg litt i dag da hun engelske prinsessen var blitt gravid, lite urettferdig liksom!!! Men mannen rister på hodet og er ganske avslappet til hele situasjonen heldigvis. Vi er gravide igjen før du vet ordet av det sier han, og jeg bare håper så inderlig at han har rett!!!

 

Jeg småbiler fortsatt og har lette mens-lignende smerter. Drittlei av det nå, og håper jeg er en av de som bare blør rundt en ukes tid. Veldig ivrig på å komme igang igjen kan man si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!?

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Nå er det en ule siden min us og jeg skal ta en g-test snart tenkte jeg... Men man må vel bare forvente at den fortsatt er positiv en stund...

Egentlig så tenkte jeg å prøve med CBDigital med sånn uke-indikator. Tenkte at jeg kanskje har en sjans til å følge med på utviklingen... Hva gjør dere mht testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!?

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Nå er det en ule siden min us og jeg skal ta en g-test snart tenkte jeg... Men man må vel bare forvente at den fortsatt er positiv en stund...

Egentlig så tenkte jeg å prøve med CBDigital med sånn uke-indikator. Tenkte at jeg kanskje har en sjans til å følge med på utviklingen... Hva gjør dere mht testing?

Jeg har allerede fått negativ test, og tok dessuten hcg-blodprøve hos legen forrige uke, og den var på bare 15.

Du kan jo ringe legekontoret og be om å få tatt en hcg-prøve, og begrunne det med at du ønsker å se hvor lav den er blitt etter aborten. Da vil du i alle fall kunne se hvor lav den er blitt, og om den fortsatt er høy ville jeg tro de vil ta deg inn igjen f.eks fire-fem dager etter eller noe...?

Det er i alle fall viktig å slippe å bli lurt av en positiv test som bare henger igjen fra forrige graviditet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!?

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Nå er det en ule siden min us og jeg skal ta en g-test snart tenkte jeg... Men man må vel bare forvente at den fortsatt er positiv en stund...

Egentlig så tenkte jeg å prøve med CBDigital med sånn uke-indikator. Tenkte at jeg kanskje har en sjans til å følge med på utviklingen... Hva gjør dere mht testing?

Jeg har allerede fått negativ test, og tok dessuten hcg-blodprøve hos legen forrige uke, og den var på bare 15.

Du kan jo ringe legekontoret og be om å få tatt en hcg-prøve, og begrunne det med at du ønsker å se hvor lav den er blitt etter aborten. Da vil du i alle fall kunne se hvor lav den er blitt, og om den fortsatt er høy ville jeg tro de vil ta deg inn igjen f.eks fire-fem dager etter eller noe...?

Det er i alle fall viktig å slippe å bli lurt av en positiv test som bare henger igjen fra forrige graviditet...!

Ja, tror jeg skal gjøre det faktisk. Er livredd for å bli lurt av en test etter prøving...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har eggløsning nå, etter MA for 19 dager siden.. Kjenner det på kroppen.. Eggløsningtest er positiv.. Har ikke testet ned graviditetstest etterpå jeg.. Fikk beskjed om å vente en mens før vi prøver igjen, men føler at jeg forspiller en stor sjanse nå!! Æsj.. Må vel vente..

 

Anonymous poster hash: 98463...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det var godt å lese denne tråden.... så håper det går greit at jeg kaster meg med i praten.

Trodde bare det var jeg som holdt på å klikke her, men ser at dere tenker og føler likt som meg :)

 

Sier som Bellanie "Det er som om jeg lever i min egen boble som jeg ikke vet om består av sorg, skuffelse, misunnelse, forventning, føler meg bare totalt forvirra!"

 

3,5 uke siden konstantert MA og føler nesten at "alle andre" har gått videre. Ikke mannen da, men andre venner, familie og slikt. Selv om jeg ikke klarer tenke på stort annet. Så blir det til at man stenger seg litt inne på en måte, for det føles litt dumt å ta det opp igjen nå, selv om alle var veldig støttende når det skjedde. Ser gravide over ALT og føler alle snakker om graviditet og barn.

 

Hiver meg på "bli gravid igjen fort som fy" bølgen her inne :) Selv om vi har valgt å vente en periode da. Hcg nivåene mine har sunket litt sakte så skal til ny og forhåpentligvis siste blodprøve neste uke ;) Tok en graviditetstest forleden dag, den var nå blendahvit. Første gang jeg har vært glad for negativ test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har eggløsning nå, etter MA for 19 dager siden.. Kjenner det på kroppen.. Eggløsningtest er positiv.. Har ikke testet ned graviditetstest etterpå jeg.. Fikk beskjed om å vente en mens før vi prøver igjen, men føler at jeg forspiller en stor sjanse nå!! Æsj.. Må vel vente..Anonymous poster hash: 98463...f8c

er du klar for å prøve igjen nå, både fysisk og psykisk, så er det absolutt ingenting som tilsier at du ikke kan prøve! Det er ikke farlig å prøve med det samme. Noen leger sier kjør på, mens andre mener man bør vente en mens, men årsaken til det er ene og alene det at man skal være klar for det psykiske og fysiske så tett etter en abort, samt at det blir lettere å stadfeste termin hvis du skulle bli gravid med det samme etter en abort!

 

Anonymous poster hash: 719af...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!?

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Nå er det en ule siden min us og jeg skal ta en g-test snart tenkte jeg... Men man må vel bare forvente at den fortsatt er positiv en stund...

Egentlig så tenkte jeg å prøve med CBDigital med sånn uke-indikator. Tenkte at jeg kanskje har en sjans til å følge med på utviklingen... Hva gjør dere mht testing?

Jeg har allerede fått negativ test, og tok dessuten hcg-blodprøve hos legen forrige uke, og den var på bare 15.

Du kan jo ringe legekontoret og be om å få tatt en hcg-prøve, og begrunne det med at du ønsker å se hvor lav den er blitt etter aborten. Da vil du i alle fall kunne se hvor lav den er blitt, og om den fortsatt er høy ville jeg tro de vil ta deg inn igjen f.eks fire-fem dager etter eller noe...?

Det er i alle fall viktig å slippe å bli lurt av en positiv test som bare henger igjen fra forrige graviditet...!

Ja, tror jeg skal gjøre det faktisk. Er livredd for å bli lurt av en test etter prøving...!

 

Negativ digital test i dag :D Helt utrolig å se den tikke å blinke å krysse fingra underveis for at testen skal si "ikke gravid" ;) Men det gjorde den, så neste gang jeg tester med en sånn håpes det på GRAVID :D

 

Dag 21, håper ikke el lar vente på seg!

Har ei god venninne som jeg både jobber sammen med, og treffes på privaten ca en gang i uka. Hun er gravid  :daane: What?! Ante ingenting jeg før hun sendte bilde av magen sin i går, venter gutt allerede i Januar.. Hvordan har jeg unngått å se det, snakke om det.. Helt utrolig at hun har klart å skjule det for mine øyne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden er god jeg, skulle gjerne starta en som var for oss som ønsker å bli raskt gravid igjen etter MA/SA..?!?

Klart alle kan hive seg med, kansje en dag vil denne tråden være til hjelp for andre som opplever det samme som oss og finne trøst i at andre også kjører på ganske raskt igjen for å bli gravid :)

 

Jeg fikk nye el tester i posten idag, håper jo at nå som g testen faktisk er negativ at el skal komme, Begynner faktisk å bli lei den plikt sexen hver dag ;) 

 

Føler også at magen jobber, det stikker til i venstre side at og til. I går var det ganske ekstremt der jeg måtte gå krøka inn i bhg for å hente lille jenta. Kjenner nedpress og tulle symtpomer på el. Er nok som AB sier over her at livmoren jobber med stabiliseringa.

 

Litt forvirra over de positive el testene i helga da, men konkluderer med at det var siste rest av hcg som fikk den til å slå ut. I vertfall negativ i dag, og tempen er nede på normalen, så da krysse jeg fingra.

 

Håper alle vil holde tråden oppdatert til vi får positive tester igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Blir så frustrert på dette kroppslige systemet :( Testa negativt på g test på torsdag, har el testa siden da, negativ fredag,positiv stimmel lørdag, søndag, og i dag (negativ cb didtal). Bare tilfeldig tester jeg med Cb g test for å forsikre meg at nå NÅ er det over, dag 20 etter aborten. Pigade positiv :( Enda lenger ventetid.

 

Hvorfor skal det ta så lang tid?!?

 

Hvordan er det med dere andre? formen? funnet el enda?

Nå er det en ule siden min us og jeg skal ta en g-test snart tenkte jeg... Men man må vel bare forvente at den fortsatt er positiv en stund...

Egentlig så tenkte jeg å prøve med CBDigital med sånn uke-indikator. Tenkte at jeg kanskje har en sjans til å følge med på utviklingen... Hva gjør dere mht testing?

Jeg har allerede fått negativ test, og tok dessuten hcg-blodprøve hos legen forrige uke, og den var på bare 15.

Du kan jo ringe legekontoret og be om å få tatt en hcg-prøve, og begrunne det med at du ønsker å se hvor lav den er blitt etter aborten. Da vil du i alle fall kunne se hvor lav den er blitt, og om den fortsatt er høy ville jeg tro de vil ta deg inn igjen f.eks fire-fem dager etter eller noe...?

Det er i alle fall viktig å slippe å bli lurt av en positiv test som bare henger igjen fra forrige graviditet...!

Ja, tror jeg skal gjøre det faktisk. Er livredd for å bli lurt av en test etter prøving...!

Negativ digital test i dag :D Helt utrolig å se den tikke å blinke å krysse fingra underveis for at testen skal si "ikke gravid" ;) Men det gjorde den, så neste gang jeg tester med en sånn håpes det på GRAVID :D

 

Dag 21, håper ikke el lar vente på seg!

Har ei god venninne som jeg både jobber sammen med, og treffes på privaten ca en gang i uka. Hun er gravid :daane: What?! Ante ingenting jeg før hun sendte bilde av magen sin i går, venter gutt allerede i Januar.. Hvordan har jeg unngått å se det, snakke om det.. Helt utrolig at hun har klart å skjule det for mine øyne :o

Så deilig da, litt merkelig å bli så glad for en negativ test, men nå er vi i samme båt på den fronten. Gratulerer og håper at du får el snart nå!!

 

Jeg blør litt fortsatt :( håper det slutter snart! Ringte ihvertfall til legekontoret i dag og skal ned i morgen for å ta blodprøve så vi får sjekket hcgen. Spennende det ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, prøver30 :) Og hurra for blendahvite negative graviditetstester!! ;)

 

Og anonym ...f8c - bare kjør på om du føler deg klar for det! (Men husk likevel at el-tester kan slå ut på hcg, og ta en graviditetstest i tillegg - forsikre deg om at det ikke er hcg som henger igjen i kroppen, om denne er negativ og el-testen positiv kan du være trygg på at el er rett rundt hjørnet :) )

 

Ja, Bellanie, tenk at vi kan juble for en negativ digital test...! ;) Men da slipper vi å være redd for å bli lurt av hcg som henger igjen i kroppen vår - det er en av mine frykter nå som vi prøver igjen...! :/ Jeg ville vel også kanskje konkludert med at det er hcg som slo ut på dine positive el-tester i helga. Håper det stemmer! Og om du faktisk skulle hatt EL i helga, har vel i så fall pliktsexen deres gjort sitt ;)

 

I dag er det 11 dager siden blødningene i forbindelse med min SA begynte. (Har selv en mistanke om at det gikk galt før den tid, men det var i alle fall da blødningene begynte.) I dag på jobb gikk jeg rundt og følte nesten som at mensen kom - så vått føltes det i trusa... Men vet dere hva?! Det var EL-slim!! :D For en lykke! :) Temperaturen har ikke steget enda, så EL har ikke vært, men nå skjer det noe her :) Gleder meg til å tempe de neste dagene, for å evt få bekreftet noe. Vi har uansett hatt sex både i går, to dager før det, og jeg skal nok få mannen til sengs i kveld også ;)

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit, prøver30 :) Og hurra for blendahvite negative graviditetstester!! ;)

 

Og anonym ...f8c - bare kjør på om du føler deg klar for det! (Men husk likevel at el-tester kan slå ut på hcg, og ta en graviditetstest i tillegg - forsikre deg om at det ikke er hcg som henger igjen i kroppen, om denne er negativ og el-testen positiv kan du være trygg på at el er rett rundt hjørnet :) )

 

Ja, Bellanie, tenk at vi kan juble for en negativ digital test...! ;) Men da slipper vi å være redd for å bli lurt av hcg som henger igjen i kroppen vår - det er en av mine frykter nå som vi prøver igjen...! :/ Jeg ville vel også kanskje konkludert med at det er hcg som slo ut på dine positive el-tester i helga. Håper det stemmer! Og om du faktisk skulle hatt EL i helga, har vel i så fall pliktsexen deres gjort sitt ;)

 

I dag er det 11 dager siden blødningene i forbindelse med min SA begynte. (Har selv en mistanke om at det gikk galt før den tid, men det var i alle fall da blødningene begynte.) I dag på jobb gikk jeg rundt og følte nesten som at mensen kom - så vått føltes det i trusa... Men vet dere hva?! Det var EL-slim!! :D For en lykke! :) Temperaturen har ikke steget enda, så EL har ikke vært, men nå skjer det noe her :) Gleder meg til å tempe de neste dagene, for å evt få bekreftet noe. Vi har uansett hatt sex både i går, to dager før det, og jeg skal nok få mannen til sengs i kveld også ;)

Så utrolig herlig !!! Krysser fingrene for at det er EL som er på vei!! Da er du jo offisielt igang med prøvingen igjen da.... Gratulerer :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig !!! Krysser fingrene for at det er EL som er på vei!! Da er du jo offisielt igang med prøvingen igjen da.... Gratulerer :) :) :)

Ja, det var herlig! :) Håper det stemmer også! Har aldri fulgt supermasse med på slim og sånt, men jeg pleier å ha det sånn rundt eggløsning - jeg har bare aldri fulgt med på farge, konsistens osv ;)

 

Håper du snart slutter å blø, Mari_83! *krysser fingrene for deg*

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Velkommen hit, prøver30 :) Og hurra for blendahvite negative graviditetstester!! ;)

 

Og anonym ...f8c - bare kjør på om du føler deg klar for det! (Men husk likevel at el-tester kan slå ut på hcg, og ta en graviditetstest i tillegg - forsikre deg om at det ikke er hcg som henger igjen i kroppen, om denne er negativ og el-testen positiv kan du være trygg på at el er rett rundt hjørnet :) )

 

Ja, Bellanie, tenk at vi kan juble for en negativ digital test...! ;) Men da slipper vi å være redd for å bli lurt av hcg som henger igjen i kroppen vår - det er en av mine frykter nå som vi prøver igjen...! :/ Jeg ville vel også kanskje konkludert med at det er hcg som slo ut på dine positive el-tester i helga. Håper det stemmer! Og om du faktisk skulle hatt EL i helga, har vel i så fall pliktsexen deres gjort sitt ;)

 

I dag er det 11 dager siden blødningene i forbindelse med min SA begynte. (Har selv en mistanke om at det gikk galt før den tid, men det var i alle fall da blødningene begynte.) I dag på jobb gikk jeg rundt og følte nesten som at mensen kom - så vått føltes det i trusa... Men vet dere hva?! Det var EL-slim!! :D For en lykke! :) Temperaturen har ikke steget enda, så EL har ikke vært, men nå skjer det noe her :) Gleder meg til å tempe de neste dagene, for å evt få bekreftet noe. Vi har uansett hatt sex både i går, to dager før det, og jeg skal nok få mannen til sengs i kveld også ;)

Så utrolig herlig !!! Krysser fingrene for at det er EL som er på vei!! Da er du jo offisielt igang med prøvingen igjen da.... Gratulerer :) :) :)

 

Fantastisk paeonia :D Hurra for slim :D hahaha :D

 

Satser på blødningene dine stopper snart mari, hvor mange dager er gått hos deg nå?

Jeg blødde i ca 17 dager.

 

Rart når du skrev om det å bli så våt, for det ble jeg og på søndag, snek meg inn på do minst 2 ganger i halvtimen for å tørke meg. Bare rant og rant, men det var ikke akkurat slim, men vått var det ;) Har aldri merka noe til el slim egentlig. Mange år si i vertfall!

Tror uansett ikke det var el uansett, tempen sank ikke tilbake til normalen før på torsdag, var på 37, 2 så å si gjennom hele graviditeten. (når jeg sjekka da), Plutselig duppa den ned til 36, 5 og og er der enda, så ingen el tror jeg :)

 

Men men, venter som sagt fremdeles i spenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...