Gå til innhold

OKTOBER jenter :)


Heltefrøken

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg ikke er sen produsent av hcg . Ved 1 forsøk hadde jeg tydelig positiv test rugedag 9! Mistet i uke 13. Ved 3 forsøk hadde jeg også kjemisk . Da var den tydelig positiv rugedag 7-8, men mye svakere dagen etter :(

 

Jeg tar selvfølgelig en siste test i morgen . Er jo lov å håpe at akkurat denne gangen er kroppen litt tregere til å produsere enn de forrige gangene . Testen var jo blank på fredag og såvidt positiv i går . Kanskje den ikke har produsert så mye mer enda? Er det ikke annenhver til 3 dag det skal doble seg ? Jaja det går som det går :)

 

Er siste forsøket . Så da er det sånn det må bli. Har ingen mulighet til å gå privat .

 

Lykke lykke til i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt om jeg tror på det men . Etter maen i februar hadde jeg positive tester i 6 uker etter utskrapningen 😳

Men har jo hørt om de som har negativ test ganske kort tid etterpå også så tenker at det er individuelt.

 

Nå venter jeg bare på mensen . Siden natt til fredag har jeg hatt skikkelige el/ mens murringer og stikkinger på begge sider.

 

Hvordan gikk det med deg i dag ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Hei Heltefrøken, ikke gi opp håpet enda, man reagerer forskjellig for hvert forsøk, og det varierer når egget fester seg.

Jeg har hatt veldig mange innsett, sånn 12-13 tror jeg. Hatt 5 graviditeter ( 3 sa)og fått 2 barn.

Med førstemann hadde jeg en hcg på bare 37 på rd.14, og 17dpo, fødte da en frisk gutt. Noen forsøk har jeg testet tidlig,hatt svak positiv på rd. 9, andre forsøk har den ikke vist positiv før dag 13/14, og de gangene jeg testet senest er faktisk de gangene det har gått bra, merkelig!  Hvilken rugedag er du på? Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gullebolle :)

Det var oppløftende :) Jeg har helt gitt opp så det var deilig med litt håp igjen :)

 

Jeg er på rugedag 10 i dag om du regner dagen etter innsett :)

 

Testen i går var så utrolig svak og kom ikke før det hadde gått minst 20 minutter . Regnet med at streken i dag skulle vært sterkere om det var håp men den var i beste fall like svak. Derfor tror jeg det er kjemisk . Ellers ville den vel blitt sterkere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er avkreftet, så er det en sjanse for at det blir bekreftet! Jeg sender gode vibber!!! Gullebolle har jo masse erfaring, og der var det jo store forskjeller :)

 

Ett egg var perfekt, de kalte det fryse-kvalitet. Så det satte de inn. Jeg håper det går bra, men vet jo jeg har en ugjestmild livmor :-D 2 av eggene hadde ikke delt seg, og det siste egget var ikke så bra at de kunne fryse det. Men jeg er fornøyd med 1 egg som var så bra :)

 

Så da er det bare å vente. Skal prøve å ikke teste noe!! Jeg forventer negativt resultat, men håper på det beste. Uansett så er det deilig å ha kommet så langt.

 

HÅPER HÅPER på positiv test i morgen Heltefrøken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme test resultat som i går. Ser nå at den første av disse tre er den sterkeste . Rugedag 12 i dag og det burde vært sterkere utslag om det hadde vært noe .

Dette forsøket føyer seg altså inn i rekken av de negative. Melder meg ut av oktober klubben men ønsker alle dere andre jentene her inne lykke lykke til :)💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme test resultat som i går. Ser nå at den første av disse tre er den sterkeste . Rugedag 12 i dag og det burde vært sterkere utslag om det hadde vært noe .

Dette forsøket føyer seg altså inn i rekken av de negative. Melder meg ut av oktober klubben men ønsker alle dere andre jentene her inne lykke lykke til :)

 

Ååå.... så trist Heltefrøken! Jeg vil savne deg her inne. Hvordan skal vi klare oss uten deg? Tusen takk for all hjelp og støtte. Og lykke til videre i livet :)

 

<3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Rugerugerugeruge... Rugedag 4 og jeg begynner å bli småsnål allerede! :D Hva gjør dere for å få tida til å gå?

Hvordan går det med deg Bullerulla? :-)
Joda, her ruges det fortsatt for harde livet. :) Har en del mensenmurringer og det lugger litt i lårene, men vanskelig å vite om det er tegn på det ene eller det andre.

 

Er på dag rugedag ti og gikk til innkjøp av et par tester i dag. Jeg har ikke greid å bestemme meg for om jeg skal svi av den første på onsdag eller torsdag ennå. Jeg er redd for å teste for tidlig, samtidig som jeg blir småsnål av ventinga. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Rugerugerugeruge... Rugedag 4 og jeg begynner å bli småsnål allerede! :D Hva gjør dere for å få tida til å gå?

Hvordan går det med deg Bullerulla? :-)
Joda, her ruges det fortsatt for harde livet. :) Har en del mensenmurringer og det lugger litt i lårene, men vanskelig å vite om det er tegn på det ene eller det andre.

 

Er på dag rugedag ti og gikk til innkjøp av et par tester i dag. Jeg har ikke greid å bestemme meg for om jeg skal svi av den første på onsdag eller torsdag ennå. Jeg er redd for å teste for tidlig, samtidig som jeg blir småsnål av ventinga. :P

Ventinga er frustrerende. Og så kjenne etter alle symptomer 😳 tragisk egentlig, å bli så tullerusk... i dag har vi begynt å snakke om bryllup. Så da ble det noe annet å tenke på. Men vi vil gifte oss i januar, og da kan jeg være gravid. Så da var vi tilbake til å snakke om baby igjen... 😜

 

Og sånn går no dagan... test på onsdag! Da blir det litt action her ;-)

 

Rug på girl :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Rugerugerugeruge... Rugedag 4 og jeg begynner å bli småsnål allerede! :D Hva gjør dere for å få tida til å gå?

Hvordan går det med deg Bullerulla? :-)
Joda, her ruges det fortsatt for harde livet. :) Har en del mensenmurringer og det lugger litt i lårene, men vanskelig å vite om det er tegn på det ene eller det andre.

Er på dag rugedag ti og gikk til innkjøp av et par tester i dag. Jeg har ikke greid å bestemme meg for om jeg skal svi av den første på onsdag eller torsdag ennå. Jeg er redd for å teste for tidlig, samtidig som jeg blir småsnål av ventinga. :P

Ventinga er frustrerende. Og så kjenne etter alle symptomer tragisk egentlig, å bli så tullerusk... i dag har vi begynt å snakke om bryllup. Så da ble det noe annet å tenke på. Men vi vil gifte oss i januar, og da kan jeg være gravid. Så da var vi tilbake til å snakke om baby igjen...

Og sånn går no dagan... test på onsdag! Da blir det litt action her ;-)

Rug på girl :-D

Rugerugerugeruge! :) Blir nok en test i morgen ja.. ;)

 

Oooooh, bryllup? Det går nå fint med en liten hemmelighet i magen og det. ;)

Endret av Bullerulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen (eller er jo i dag nå da) så er det testdag Bullerulla :-D så spennende!!!

 

Ja, det vil gå fint meg bryllup i januar. Og vi håper på i slutten av mnd. Og da er jo jeg eventuelt også over 3 mnd på vei. Så da kan vi jo si det :-D men vet ikke hva for feiring vi skal ha enda. Så vi får se.

 

Heldigvis så går dagene her fort. Rekker egentlig ikke å tenke så mye på dette babygreiene på hverdagen. Eneste er at den prog jeg tar vaginalt, Gjør at jeg føler jeg har sopp :-( utrolig slitsomt å klø så. Men det er bare opp til 2 timer at jeg har tatt den da. Men slitsomt...

 

Ellers kjenner jeg ingen symptomer. Men det er jo også vanlig. Men siden jeg hadde innsett på søndag, så burde vel egget ha festet seg i løpet av Onsdagen?

 

Neste uke blir nok verre... vanskelig å holde seg unna tester da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Nå begynner jeg å bli spent her, skal på UL på fredagen for å sjekke om det er klart og gode forhold for innsett av fryseegg i begynnelsen av neste uke. Vanligvis er slimhinnen alltid fin men denne gangen er det nye medisiner, så jeg er livredd for at det ikke fungerer. Har kun gått på femar fra dag 4-9, så det skal bli veldig spennende å se. Håper på innsett på tirsdag:)

Endret av Gullebolle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Det virker som om nesten alles hinner vokser seg fine :-) jeg krysser fingrene!

 

Da får du innsett en uke etter meg :-) spennende å se om vi sees i 1. trimester-forumet! Det hadde vært koselig. Juli barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider oppdatering fra meg etter noen nervepirrende minutter nistirrende på en graviditetstest tidlig i morges. Den var positiv!!! :D :D :D

 

Har hatt en laaaaaaang arbeidsdag, så det er først nå jeg har hatt mulighet til å siiiiige ned i sofaen og la det synke inn ordentlig. Nå håper jeg bare lille fortsetter å spire og gro, og klorer seg fast! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omsider oppdatering fra meg etter noen nervepirrende minutter nistirrende på en graviditetstest tidlig i morges. Den var positiv!!! :D :D :D

 

Har hatt en laaaaaaang arbeidsdag, så det er først nå jeg har hatt mulighet til å siiiiige ned i sofaen og la det synke inn ordentlig. Nå håper jeg bare lille fortsetter å spire og gro, og klorer seg fast! :D

Jaaaaaa!!! Gratulerer så mye :-D så morsomt! Regner med at du har gått rundt og glist i hele dag :-) så utrolig morsomt. Og deilig! Kan bli en tricky jul da... eller skal du fortelle folk det før det? :-)

 

Nå må dere feire og kose dere masse! Det er klart spira sitter!!

 

Goklem til dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lusker jeg meg inn her sånn på tampen.. Hadde uttak 1 okt og det var helt for j... vondt!!! Bare 4  av 12 egg som var store nok og 2 av de ble befruktet. Satt inn et 4 delt egg 3 oktober. Første blodprøve var litt under grensen og doblet seg ikke på 2 dager. Det gjorde heller ikke den 3 kontrollprøven. Men verdiene stiger og de stiger jevnt (i sitt eget tempo tydeligvis) så legen er positiv idag, det var de ikke på mandag...

 

Har ett barn fra før som kom til uten hjelp. Denne uken har jeg fått en del "plager" og symptomer som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap. Ikke hatt blødning eller spotting, bank i bordet.. Så håper forsiktig at dette går veien. Såfall er jeg 5 +1 idag. UL om 2 uker så da får jeg forhåpetligvis bekreftet at alt ser fint ut og at spiren har festet seg på riktig sted :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Omsider oppdatering fra meg etter noen nervepirrende minutter nistirrende på en graviditetstest tidlig i morges. Den var positiv!!! :D :D :D

Har hatt en laaaaaaang arbeidsdag, så det er først nå jeg har hatt mulighet til å siiiiige ned i sofaen og la det synke inn ordentlig. Nå håper jeg bare lille fortsetter å spire og gro, og klorer seg fast! :D

Jaaaaaa!!! Gratulerer så mye :-D så morsomt! Regner med at du har gått rundt og glist i hele dag :-) så utrolig morsomt. Og deilig! Kan bli en tricky jul da... eller skal du fortelle folk det før det? :-)

Nå må dere feire og kose dere masse! Det er klart spira sitter!!

Goklem til dere :-)

Begynner å bli rimelig stiv i kjakan nå ja, kan jeg nok si. ;D Tok ny test I dag, og den var sterkere så jeg håper det betyr at HCG stiger som det skal. :)

 

Mine nærmeste, pluss kollegaer vet det allerede iom at jeg har vært åpen om prosessen hele tida. Det har vært godt å møte forståelse og omtanke, og ikke minst kunne dele gleder ved oppturer underveis i dette forsøket. Det føles jo som å være med i ei hinderløype med stadig høyere hinder en skal forsere. Nå blir det tre spennende uker å vente på tidlig ultralyd. :D

Endret av Bullerulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lusker jeg meg inn her sånn på tampen.. Hadde uttak 1 okt og det var helt for j... vondt!!! Bare 4  av 12 egg som var store nok og 2 av de ble befruktet. Satt inn et 4 delt egg 3 oktober. Første blodprøve var litt under grensen og doblet seg ikke på 2 dager. Det gjorde heller ikke den 3 kontrollprøven. Men verdiene stiger og de stiger jevnt (i sitt eget tempo tydeligvis) så legen er positiv idag, det var de ikke på mandag...

 

Har ett barn fra før som kom til uten hjelp. Denne uken har jeg fått en del "plager" og symptomer som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap. Ikke hatt blødning eller spotting, bank i bordet.. Så håper forsiktig at dette går veien. Såfall er jeg 5 +1 idag. UL om 2 uker så da får jeg forhåpetligvis bekreftet at alt ser fint ut og at spiren har festet seg på riktig sted :tommelopp:

Krysser fingre og tær for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lusker jeg meg inn her sånn på tampen.. Hadde uttak 1 okt og det var helt for j... vondt!!! Bare 4  av 12 egg som var store nok og 2 av de ble befruktet. Satt inn et 4 delt egg 3 oktober. Første blodprøve var litt under grensen og doblet seg ikke på 2 dager. Det gjorde heller ikke den 3 kontrollprøven. Men verdiene stiger og de stiger jevnt (i sitt eget tempo tydeligvis) så legen er positiv idag, det var de ikke på mandag...

 

Har ett barn fra før som kom til uten hjelp. Denne uken har jeg fått en del "plager" og symptomer som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap. Ikke hatt blødning eller spotting, bank i bordet.. Så håper forsiktig at dette går veien. Såfall er jeg 5 +1 idag. UL om 2 uker så da får jeg forhåpetligvis bekreftet at alt ser fint ut og at spiren har festet seg på riktig sted :tommelopp:

 

Velkommen skal du være :) Spiren sitter! Og sånn er det med den saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...