Gå til innhold

OKTOBER jenter :)


Heltefrøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere som ikke har ruget i så mange dager enda som har følelse av mensen. Stikkninger ved område av livmor og eggstokker. Er så redd for at jeg begynner å blø og ikke lykkes :sukk:

Hadde innsett på en onsdag. Allerede søndagen kom stikkingene i eggstokkene og livmoren. Mandagen begynte mensensmertene og stikkingen vedvarte. For meg resulterte det i graviditet håper det samme gjelder deg også og at det kommer en positiv oppdatering om litt😊. Slik har det vært begge gangene jeg har vært gravid (stikking og menssmerter)😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Flere som ikke har ruget i så mange dager enda som har følelse av mensen. Stikkninger ved område av livmor og eggstokker. Er så redd for at jeg begynner å blø og ikke lykkes :sukk:

Hadde innsett på en onsdag. Allerede søndagen kom stikkingene i eggstokkene og livmoren. Mandagen begynte mensensmertene og stikkingen vedvarte. For meg resulterte det i graviditet håper det samme gjelder deg også og at det kommer en positiv oppdatering om litt. Slik har det vært begge gangene jeg har vært gravid (stikking og menssmerter).

 

Godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg om er oppblåst ? Får ikke på meg klær nesten en gang :sukk: . Store gensere for at folk ikke skal tro jeg er gravid.

Høhø, samme her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dager siden innsetting, og jeg testet negativt med en billigtest. Er klar over at det er tidlig å teste, men legen sa jeg kunne teste i helga siden de satte inn en blastocyst.

 

Oppdaget etterpå at testen gikk ut på dato for tre måneder siden. Vil dette ha noe å si for resultatet?

 

Har tenkt til å teste igjen på onsdag, men skal kjøpe ny test på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den er gått ut på dato kan absolutt være en grunn for negativtresultat ja. Fant dette på nettet : Når testens brukes etter utløpsdato, er testen ikke lengre gyldig og det er ikke mulig å vite om testen gir et korrekt resultat eller ikke. Kast derfor testen, og kjøp i stedet en ny test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er noen tester som bare ikke funker, og 3 mnd etter utgått dato kan det nok godt hende at den var for gammel til å gi noe som helst utslag. Jeg ville sett helt bort fra det resultatet, og tatt en ny test. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, se der ja, fikk ikke med meg at det var flere svar ang testen din, Pobie!

Hvordan gikk det, testet du i går, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortreist noen dager, så har ikke fått svart før nå.

 

Testet på onsdag som planlagt, og den var negativ :( Skal ta blodprøve i dag.

 

Aner virkelig ikke om jeg skal forvente positiv eller negativ test. Har ingen antydning til mensen, og er på syklusdag 37 (normalt 28-29) og rugedag 15. Men har heller ingen symptomer på at jeg er gravid.

 

Vet ikke om det er meningen at man skal få mensen hvis man ikke er gravid med fryseforsøk? Siden man ikke har EL mener jeg....

 

Med ferskforsøket fikk jeg mensen som normalt selv om jeg gikk på hormoner, men aner ikke hva som er normalt med fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med blodprøven i dag, Pobie! Krysser fingrene for et positivt resultat! Jeg tror det er positivt at du ikke har fått mensen, hvertfall, for jeg tror nok at man får mensen uansett hvis et forsøk ikke går veien, om det er fersk eller frys. Det som er satt inn må jo ut hvis det ikke har festet seg. Men dette er bare hva jeg tror, altså. 😊

 

Jeg har testdag nå på torsdag, men har begynt litt spotting nå på morran, så nå datt optimismen litt for eget vedkommende... Minner om forrige forsøk, som ikke gikk bra😔 Men jeg skal ikke gi opp helt før jeg har testet.

 

Hvordan har det gått med dere andre Oktoberjenter? De fleste av dere har vel testet nå? Håper det ikke er dårlig nytt at vi ikke har hørt noe fra dere! Xmilla og Bullerulla fikk gledelig resultat, men det hadde jammen vært koselig med enda flere positive tester! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg og! Spotting er ikke nødvendigvis negativt, så ikke gi opp enda!

 

Lurer også på hvordan det har gått for de andre her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ blodprøve. Er visstnok normalt at man ikke får mensen med hormonene man får på fryseforsøk. Fått beskjed om å slutte med hormonene og vil visstnok få mensen om et par dager. Og da begynner jeg med hormoner igjen for neste fryseforsøk. Vi har to blastocyster igjen, så håper vi får to forsøk til, men mest sannsynlig får vi bare ett forsøk til før vi må til med uttak igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.ivf ferskforsøket gikk ikke her. Begynte så vidt med blødninger i går keld rd 14 og fikk negativ test da på morgen. Satser på fryseforsøk nå i slutten av mnd .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt dere litt fra sidelinjen, og det er kjempetrist og vondt å lese om dere som ikke fikk det til denne gangen 😢

Men gi for all del ikke opp!

 

Vi fikk beskjed av legen etter 2 mislykkede forsøk at dette ville ta tid og etter det 3. måtte jeg gjennom lap/hysteroskopi hvor de fant litt endo-forandringer. Dette er første innsett etter operasjon og nå ser det ut til at det kanskje går vår vei. Dette er altså vårt 4. forsøk, vi har hatt satt inn totalt 7 egg (2 egg de siste 3 gangene), og jeg har aldri tidligere fått positiv test. Men denne gangen har jeg fått positive tester, og kl to skal jeg ringe og få resultat på HCG. Jeg aner ikke om det holder, men jeg er hvertfall nærmere enn noen gang!

 

Jeg vet ikke om dette hjelper i det hele tatt på følelsene deres akkurat nå, jeg vet hvor vondt det er å få negativ, men jeg tenkte dere kanskje trengte en liten solskinnshistorie ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at HCG er på 285, men jeg har veldig vondt på sykepleier vil ha meg inn til kontroll imorgen. Håper alt er som det skal være 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i går, ja, og testen viste en svak strek. Tør ikke å ta det som et godt tegn, for syns jeg blør nokså mye, og har veldig vondt i magen. Det minner mye om vårt forrige forsøk, som endte i kjemisk, og jeg frykter det er det som skjer igjen.

Smertene er mye sterkere denne gangen, i dag har jeg faktisk vært hjemme fra jobb fordi det er så vondt! I tillegg har jeg følt meg uvel og kvalm de siste dagene, hvis jeg styrer mye, eller hvis det er lenge siden jeg har spist.

Vanskelig å tolke alle disse symptomene, syns jeg... 😳

 

Så synd at det ikke gikk denne gangen, Pobie. Godt dere har blastocyster på frys, krysser fingrene for dem! Deilig at dere ikke må vente så lenge på å få begynne på igjen. 😊

 

Snart Mamma83, det er så koselig at dere ser ut til å ha fått klaff denne gang! Håper alt går bra, har du vært til kontroll i dag? Måtte bare lille spire - eller de små spirene😊 - holde seg på plass!!! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt hadde jeg så vondt at jeg besvimte på badet, så jeg ble kjørt med ambulanse til legevakta. Legen sjekket det hun kunne, men siden jeg ikke blør tvilte hun på spontanabort, men kan være utenfor livmor. Jeg var på Riksen idag, og legen sa at utifra hva han kunne se er alt som det skal være. Han virker veldig optimistisk selv om jeg har så vondt. Skal tilbake om 14 dager for å se om det er en eller to, og om de har festet seg inni livmoren. Hvis jeg får like vondt inatt skal jeg dra direkte til Ullevål. Håper jeg slipper det, men har ganske vondt nå 😢 kan jo også hende det skal være vondt å være gravid? 😏

 

Siss75: har du tatt blodprøve? Svak positiv er jo også positiv, og det er jo noen som blør under svangerskap... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...