Gå til innhold

sommerkroppen 2015! :-)

Anbefalte innlegg

Syns fremdeles det er rart at du får så mange plager moota, har du vært og testet omdu har intoleranser eller noe.

Ja jeg tror jeg må ta det opp med legen neste gang jeg er der. Hvor dårlig jeg blir av karbohydrater og sukker.

Har vært bedre i dag (enn så lenge). Har spist nøttene og hadde noen få makaronier til middagen, men ikke følt meg noe rar så det er et + :)

Så bra at du føler deg bedre nå!

Fortsetter under...

Syns fremdeles det er rart at du får så mange plager moota, har du vært og testet omdu har intoleranser eller noe.

Ja jeg tror jeg må ta det opp med legen neste gang jeg er der. Hvor dårlig jeg blir av karbohydrater og sukker.

Har vært bedre i dag (enn så lenge). Har spist nøttene og hadde noen få makaronier til middagen, men ikke følt meg noe rar så det er et + :)

Haha så lenge varte det!! :o

Igår etter at jeg hadde lagt lillebror, med en del tøys, ble jeg litt plutselig veldig kvalm. Valgt å bare få i seng da i 22 tiden. Lå våken litt før jeg sovna da.

Er fortsatt kvalm og rar i hodet idag og jeg har vondt i halsen. Usikker på om jeg har fått noe som går eller om det er kroppen min som sier ro ned.. Jeg har jo ikke gjort noe denne uka :o Men det er kanskje det jeg gjorde sist uke som er 'problemet'.

Jeg tror ikke det har med maten eller sukkeret og gjøre. Jeg er kvalm og har (foreløpig) ikke lyst på mat..

Velkommen! Kanskje det hjelper å ha noen å rapportere vektnedgangen til?

Jeg har lurt litt på hvor gamle dere andre er....Selv er jeg i begynnelsen av 30-åra. Og har store planer om å ikke (for)bli en dvask småbarnsmor på 40!

Annonse

Haha så lenge varte det!! :o

Igår etter at jeg hadde lagt lillebror, med en del tøys, ble jeg litt plutselig veldig kvalm. Valgt å bare få i seng da i 22 tiden. Lå våken litt før jeg sovna da.

Er fortsatt kvalm og rar i hodet idag og jeg har vondt i halsen. Usikker på om jeg har fått noe som går eller om det er kroppen min som sier ro ned.. Jeg har jo ikke gjort noe denne uka :o Men det er kanskje det jeg gjorde sist uke som er 'problemet'.

Jeg tror ikke det har med maten eller sukkeret og gjøre. Jeg er kvalm og har (foreløpig) ikke lyst på mat..

Huff.:/ Håper virkelig det gir seg snart! Du fortjener å ha det godt.

---------------------------

Velkommen Warry82!

-------------------------------

Jeg er foreløpig 20 år gammel.

Endret av Lunaria

Gangsperr.. Hva er nå det???? :huh:  :fnise:

Jeg har begynt å sikle litt på hund. Få noe som presser meg til den aktiviteten legen og psykiateren som behandler meg håper jeg skal klare. Foreløpig bare en aldri så liten høstflørt. Men plutselig :)

Hadde vært godt å ha i natt når det var torden :lete:  Eller hver natt, siden jeg er redd for å være alene :sukk:

Men det er en stor avgjørelse så jeg tenker så hodet mitt verker.. Og det er ikke av sukker og karbohydrater. Det er nok heller fordi jeg er litt syk om dagen.. :blink:

Gangsperr er trøndersk for når du er så støl/stiv i musklene at du ikke går normalt ;)

Kjenner litt på stive muskler i ryggen nå og ridetime i morgen,juhuu. Her får bare kroppen henge med, for ri det skal jeg. :D

Kjenner også på at jeg er sliten og vet av erfaring at om jeg pusher meg gjennom dagene jeg er sliten så kommer resultatene. Så jeg har det fremst i hodet, men det blir en tidlig kveld i dag. Og så blir jeg litt sliten av regn og surt vær. Høststorm på Østlandet.

Jeg er 29år og mamma til en 4åring. <3

Endret av ♥ Løvemamma ♥

Annonse

Jenter er det noe sted vi registrer vekte på og fremgang fremover :)?

Alle velger en dag i uka de skriver inn vektnedgang her i tråden. Om de vil selvsagt, ingen tvang:) De fleste har fredag eller mandag virker det som. Personlig rapporterer jeg også ukas trim, synes det henger sammen med kosthold og livsstil:)

Jenter er det noe sted vi registrer vekte på og fremgang fremover :)?

Vanligvis registrerer vi en gang i uka. Jeg har variert hvilken dag det er.

Akkurat nå har jeg veiestopp :P

En trenger ikke å være så veldig lur for å forstå hvorfor :D Men jeg er snart tilbake håper jeg. Har hatt en utfordrende og slitsom periode de siste ukene og har slitt med kosten.

Jeg trener ikke pga kronisk sykdom. Prøver å bevege meg litt da.

Puh nå er jeg sliten, ridd ikke mindre enn tre hester i dag. En stk lykkelig hestejente, og jaggu skal jeg passe hester i helgen også og på en uke har jeg klatret ned 2 kg og straks på hundre blank igjen. Hjelper å få ri og jobbe i stallen hver dag. *lykke*

Hallo jenter.

så hyggelig med nye "medlemmer" velkommen warry 82!

Jeg er 33 år, barna straks 2 og 6. Så rart for jeg innbilte meg at du er eldre enn meg moota :P ikke "vondt ment" men man lager seg jo et bilde av de andre. Det er nok fordi du virker så modig moota, kjører campingvogn halve jorda rundt og greier!

Her går det skikkelig dritt. Mannen er blitt syk, virus på balanseverven. Han ligger rett ut, dermed faller alt på meg. Henting og kjøring av ungene, husarbeid, alle ærend osv. Jeg er jo ikke vant til å være alene om alt. Jeg er sliten når jeg kommer fra jobb og føler at jeg ikke får hentet meg inn. Ungene er aktive/krangler/trenger mye hjelp. Trening har det ikke blitt tid til. Jeg har heller ikke orket. Men da dette ser ut til å bli langvarig må jeg finne en løsning på dette. Jeg kan ikke la dette ødelegge for meg, men jeg er sliten og demotivert.

Vekten i dag viste faktisk 73, ikke så værst det, men jeg føler meg feit og dvask.

Blæh.

Motiverende å lese om dere da! Jeg burde jo bare ta meg sammen og legge en plan. Det viktigste er jo maten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...