Gå til innhold

August jenter :)


Stompen80

Anbefalte innlegg

Har testdag på onsdag. Har sååå lyst at den skal være positiv selvfølgelig, men samtidig føler jeg "ingenting" av symptomer. Er så redd for å føle DEN skuffelsen hvis det ikke går helt veien nå og må starte på nytt igjen...det er en berg og dalbane av tanker om dagen....klarer ikke å la være å "stikke" innom denne siden hver dag for å lese hvordan det går med dere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har testdag på onsdag. Har sååå lyst at den skal være positiv selvfølgelig, men samtidig føler jeg "ingenting" av symptomer. Er så redd for å føle DEN skuffelsen hvis det ikke går helt veien nå og må starte på nytt igjen...det er en berg og dalbane av tanker om dagen....klarer ikke å la være å "stikke" innom denne siden hver dag for å lese hvordan det går med dere ;)

Du har ikke testet før, og skall vente til onsdag eller? Spennende!! De gangene jeg har mislyktes har jeg alltid begynt å blø før testdag... Det er håp i uteblivende tante rød!! Og ingen symptomer trenger ikke å bety noe som helst, jeg har faktisk mindre symptomer ved graviditet enn om jeg f.eks har en kjemisk!! For meg er mangel på symptomer et godt tegn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Solar78 :) Er et godt tegn at du ikke har begynt å blø som Ele sier. De fortalte på klinikken at de aller fleste som ikke er gravide begynner å blø to dager før testdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tyvtestet enda i hvertfall, selvom jeg har veldig lyst ;) Ingen tegn til blødning til nå, tar det som et bra tegn inntil videre :) Satser på at mangel på symtomer er et godt tegn for meg også! Nå er det bare å vente i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente til i morgen med testen! Tok den i dag og den var POSITIV!! Går det ann å bli såå glad?! Skal ta blodprøve i morgen, så får jeg et endelig svar på fredag....fy så spennende! Må innrømme at det blir en ekstrem nedtur dersom blodprøven viser for lav mengde på fredag. Uansett skal jeg nyte den gode følelsen jeg har i dag :)

 

Har som sagt hatt så og si ingen symptomer. I går derimot begynte mensmurringene såvidt og jeg fikk halsbrann uten noen grunn jeg kjenner til, begynte da å få mistanke. Slet nemlig med halsbrann i begynnelsen av mitt forrige svangerskap også.

 

Ha en super tirsdag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer <3 Ingen symptomer trenger ikke bety noe. Det er veldig tidlig i graviditeten. Masse lykke til :) håper blodprøven viser høyt hcg-nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente til i morgen med testen! Tok den i dag og den var POSITIV!! Går det ann å bli såå glad?! Skal ta blodprøve i morgen, så får jeg et endelig svar på fredag....fy så spennende! Må innrømme at det blir en ekstrem nedtur dersom blodprøven viser for lav mengde på fredag. Uansett skal jeg nyte den gode følelsen jeg har i dag :)

 

Har som sagt hatt så og si ingen symptomer. I går derimot begynte mensmurringene såvidt og jeg fikk halsbrann uten noen grunn jeg kjenner til, begynte da å få mistanke. Slet nemlig med halsbrann i begynnelsen av mitt forrige svangerskap også.

 

Ha en super tirsdag alle :)

Gratulerer!!! Så utrolig deilig! Og, ja, det går an å bli så glad, det vet vi alle som har havnet i heldige omstendigheter her!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

I dag har jeg ringt til Riksen i håp om at de hadde resultat på blodprøven min og det hadde de (tok blodprøve i går). Hadde en verdi på 112 (Hcg) og det var visst et veldig bra nivå :) Alt over 20 er man "ordentlig" gravid, så det har vært en gledens dag :) De skal sende meg rekvisjon til tidlig UL i uke 8, håper det går bra hele veien denne gangen! So far, so good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg endelig fått svar. Går bra med den ene, men mulig den andre falt fra. For tidlig å si, men er så lykkelig at jeg bare tenker på det lille hjertet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått svar. Går bra med den ene, men mulig den andre falt fra. For tidlig å si, men er så lykkelig at jeg bare tenker på det lille hjertet <3

 

Så fantastisk at det er liv, klishe89 :-) Et embryo kan aldri leve lenger enn det har iboende mulighet til, så noen av dem er bare kortvarige håp. Men hjerteslag er en super thumbs up fra den som er der at den er en vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...