Gå til innhold

August jenter :)


Stompen80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testen har sagt det så utrolig mange ganger til meg før uten at det har stemt, 15 kjemiske graviditeter, men denne gangen tror jeg det er på ekte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååh, faen, det ser ut som jeg kanskje har tatt gleden på forskudd, testene er i ferd med å bli svakere og jeg kjenner menssmerter... Menssmerter alene har ikke uroa meg, men kombinasjonen gjør meg veldig vondt... 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag droppa jeg alt annet og tok en DIGITAL test! Hehe... De stoler jeg nok mer på enn alt annet... Og der sto det Gravid 1-2!! Da skal jeg legge bort testinga og prøve å senke skuldrene... :) Så skal jeg ta en ny på dagen jeg skal ringe til sykehuset... :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag droppa jeg alt annet og tok en DIGITAL test! Hehe... De stoler jeg nok mer på enn alt annet... Og der sto det Gravid 1-2!! Da skal jeg legge bort testinga og prøve å senke skuldrene... :) Så skal jeg ta en ny på dagen jeg skal ringe til sykehuset... :):D

 

Så bra :) Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test rugedag 4 for å se om eggløsningssprøyten slo ut på positiv, men testen var negativ så da regner jeg med at den ikke kan blifalsk positiv ved senere testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test rugedag 4 for å se om eggløsningssprøyten slo ut på positiv, men testen var negativ så da regner jeg med at den ikke kan blifalsk positiv ved senere testing?

Ville antatt at den nå er ute av kroppen når du først har fått negativ test ja 😀.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en test rugedag 4 for å se om eggløsningssprøyten slo ut på positiv, men testen var negativ så da regner jeg med at den ikke kan blifalsk positiv ved senere testing?

Ville antatt at den nå er ute av kroppen når du først har fått negativ test ja .

 

 Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Apoteket i dag for å handle inn en graviditetstest til helgen. Damen i kassen var veldig hyggelig, smilte og sa uoppfordret av et spørsmål, at det lureste var å bruke urinprøveglass til testen, og at det var viktig å følge bruksanvisningen nøye slik at man fikk riktig og nøyaktig svar. Jeg smilte bare tilbake, takket, betalte og gikk. Hun kunne jo ikke vite at jeg har brukt slike tester i snart 2 år og at det ikke er pga "feil" bruk at de ikke har slått ut positive. Men det var bra at noen var håpefulle på mine vegne :) Jeg har ikke troen på at det har gått bra denne gangen heller, men har nå kjøpt inn ekstra medisiner til etter testdag, for å holde håpet levende. :) 5 morgener igjen til testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Apoteket i dag for å handle inn en graviditetstest til helgen. Damen i kassen var veldig hyggelig, smilte og sa uoppfordret av et spørsmål, at det lureste var å bruke urinprøveglass til testen, og at det var viktig å følge bruksanvisningen nøye slik at man fikk riktig og nøyaktig svar. Jeg smilte bare tilbake, takket, betalte og gikk. Hun kunne jo ikke vite at jeg har brukt slike tester i snart 2 år og at det ikke er pga "feil" bruk at de ikke har slått ut positive. Men det var bra at noen var håpefulle på mine vegne :) Jeg har ikke troen på at det har gått bra denne gangen heller, men har nå kjøpt inn ekstra medisiner til etter testdag, for å holde håpet levende. :) 5 morgener igjen til testing!

Masse lykke til, og 5 dager å gå på enda, om mensen ikke har kommet så er det jo selvfølgelig håp, jeg har troa for deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag og er selvfølgelig glad for det, men det er så veldig tidlig så føler den lurer meg.. 7 rugedag.

Noen som har fått positiv så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test i dag og er selvfølgelig glad for det, men det er så veldig tidlig så føler den lurer meg.. 7 rugedag.

Noen som har fått positiv så tidlig?

Ja, jeg har fått d!! ;) Veldig svak på den tiden men uansett har jeg fått positiv på rd 7 ved begge graviditeter. :) Jeg har forsåvidt også fått positiv så tidlig og så har det vist seg å være kjemisk, men det ser du nok kjapt, om testene blir sterkere etterhvert! Kult ass, august/september er en god babylagetid!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh :-) du aner ikke hvor godt det er å høre :) trodde jeg hadde blitt smågal. Min var ganske tydelig og jeg testet fordi jeg hadde skikkelig mensmurringer, bekkensmertene var verre og jeg var dritsur på stakkars mannen i hele går. Brakk meg da jeg skulle vaske ovnen og.

Kan være pga hormonene og stresset og det da selvfølgelig.

Men håper litt likevel :-)

Ja, aug/sep er bra mnd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at dere har fått positive tester. :) Jeg har selv ikke noen store forhåpninger til lørdag, men håper selvsagt på det beste. Har hatt noen stikninger i livmor området men det trenger ikke bety mye. Ellers ingen symptomer på at noe er annerledes enn før. Jeg har aldri hatt en positiv test så vet egentlig ikke hva jeg skal lete etter, har kun referanser fra andre på internett. Vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo som kjent hatt ørti kjemiske, og dette blir min andre skikkelige graviditet. Det rare er at jeg faktisk hadde mye mindre symptomer tidlig ved graviditet enn ved kjemisk! Mangel på symptomer så tidlig betyr nok ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...