Gå til innhold

August jenter :)


Stompen80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er streken knapt synlig så var nok bare kjemisk.

Åhnei!!! :( Hvordan har utviklinga vært da? Hvor mange dager har du testet? Bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er streken knapt synlig så var nok bare kjemisk.

Hadde du hatt negativ test etter el-sprøyten? Hos noen sitter den i i opptil 14 dager. I så fall kan du ha hatt en falsk positiv, og sjansen for ekte positiv om noen dager kan fortsatt være tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt negativ test etter eggløsningssprøyten på dag 4-5.

De første to testene var tydelig positive og den i dag var mye svakere, men ble sterkere etter ca 15 min, men det er langt utenfor fristen. Har nå fått skikkelig bekkenlåsning og måtte til kiropraktor. Klarer knapt gå og jeg skal jobbe i dag... Ingen god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt negativ test etter eggløsningssprøyten på dag 4-5.

De første to testene var tydelig positive og den i dag var mye svakere, men ble sterkere etter ca 15 min, men det er langt utenfor fristen. Har nå fått skikkelig bekkenlåsning og måtte til kiropraktor. Klarer knapt gå og jeg skal jobbe i dag... Ingen god dag.

Jeg hadde også en dag jeg trodde at testene ble svakere, men dagen etter var de klare igjen, det KAN være tilfeldig altså, prøv igjen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi klarer du å vente til mandag, imponert!! Blir du ikke gående å være trist da? Du ser jo fort i morgen om det har gått rett vei eller ikke! Kan ev ta ein digital :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med positive tester :) håper de holder seg positive og dere får voksende mager snart :)

Her har vi fått tid til 2 forsøk i november, så nå må bare tiden gå fort frem til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har jobb hele helgen og jobber døgnvakter så tar ikke testen på jobb :-P

Tar en digital på mandag og er blodprøve på tirsdag så får bare smøre meg med tålmodighet og satse på at mensen ikke kommer meg i forkjøpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det over og ut for meg denne gangen også. Negativ test og ingen skygger av noe annet heller....

Jeg tok en test for noen dager siden for jeg klarte ikke å vente, og den var da negativ. Jeg tror jeg fikk sørget fra meg da for jeg ble utrolig skuffet.. Det går dermed greit i dag, fikk bare bekreftelse på det jeg allerede visste.

Da blir det offentlige forsøk på meg neste gang, da vi har prøvd privat pga lang ventetid i det offentlige. Jeg tar meg selv i å tenke at det har vært bortkastede penger, men på den andre siden så har jeg fått en diagnose og vet hva som er galt, og kan nå evt få videre utredning i steden for å begynne på "null" uten en diagnose.

Lykke til videre for dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var veldig synd!!! 😞😞😞

Ønsker deg masse lykke til i det offentlige, vi har vært veldig fornøyd der i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva jeg skal tro. Tok en test til i dag fordi jeg var hjemme før jobb og den var svakere enn de andre. Jeg har hetetokter og er kvalm, noe som tyder på at mensen er rett rundt hjørnet. Har magefølelse på at dette ikke går bra, spesielt nå som det er testdag på tirsdag og testene blir svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva jeg skal tro. Tok en test til i dag fordi jeg var hjemme før jobb og den var svakere enn de andre. Jeg har hetetokter og er kvalm, noe som tyder på at mensen er rett rundt hjørnet. Har magefølelse på at dette ikke går bra, spesielt nå som det er testdag på tirsdag og testene blir svakere.

Åh, det er så frustrerende å ikke vite klart... Men det er vel noen dager siden første positive test nå? Og hvor svak er den?? De trenger jo ikke stige kjempekjapt, men jeg hadde nok helst sett at den i det minste var sterkere enn de som var tatt for flere dager siden... Men så lenge den ikke er negativ så er den jo tross alt positiv! Så vanskelig å tyde uten å se...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er 5. dagen siden første positive test. Er borte til mandag morgen pga jobb så får legge ut bilde av testen på mandag hvis den er positiv.

Det er vanvittig frustrerende og ikke vite.

 

Testen i dag var vel like svak som den første jeg tok for 5 dager siden.

Endret av klishe89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er 5. dagen siden første positive test. Er borte til mandag morgen pga jobb så får legge ut bilde av testen på mandag hvis den er positiv.

Det er vanvittig frustrerende og ikke vite.

 

Testen i dag var vel like svak som den første jeg tok for 5 dager siden.

Nå er jeg spent, krysser fingre og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt du er Ele :) Jeg fikk tidenes sjokk i natt. Våknet av ekstreme smerter og kvalme. Var helt hvit i trynet. Var så redd for at det var enden på det og har nesten ikke sovet siden for jeg var så redd for blødninger. Har skjedd mange ganger uten at jeg har vært gravid, men nå var det skikkelig skummelt. Testen viser gravid 2-3 :) :) <3 måtte ta digital for å få det helt tydelig :) Får ikke lagt til bilde med telefonen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt du er Ele :) Jeg fikk tidenes sjokk i natt. Våknet av ekstreme smerter og kvalme. Var helt hvit i trynet. Var så redd for at det var enden på det og har nesten ikke sovet siden for jeg var så redd for blødninger. Har skjedd mange ganger uten at jeg har vært gravid, men nå var det skikkelig skummelt. Testen viser gravid 2-3 :) :) <3 måtte ta digital for å få det helt tydelig :) Får ikke lagt til bilde med telefonen tror jeg.

Wuhuuuuu. så fantastisk, da er det virkelig ingen tvil, gratulerer så kjempemye!!! :D

Og takk og pris for digitale, hvis ikke hadde vi blitt gal... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Søt du er Ele :) Jeg fikk tidenes sjokk i natt. Våknet av ekstreme smerter og kvalme. Var helt hvit i trynet. Var så redd for at det var enden på det og har nesten ikke sovet siden for jeg var så redd for blødninger. Har skjedd mange ganger uten at jeg har vært gravid, men nå var det skikkelig skummelt. Testen viser gravid 2-3 :) :) <3 måtte ta digital for å få det helt tydelig :) Får ikke lagt til bilde med telefonen tror jeg.

Wuhuuuuu. så fantastisk, da er det virkelig ingen tvil, gratulerer så kjempemye!!! :D

Og takk og pris for digitale, hvis ikke hadde vi blitt gal... :P

 

 

Takk :) Gratulerer til deg også igjen ;) Må ringe å bestille time jeg nå.. Ja, har aldri blitt så beroliget som jeg ble da det endelig kom gravid og så etterhvert 2-3! Skjønner ikke hva de gjorde før i tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...