Gå til innhold

IKM uke 31

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke testa i dag, men tanta har ikke dukka opp heller. Regner med hu dukker opp i morgen, hvis ikke får jeg heller teste igjen på mandag. Regner med jeg ville hatt en positiv test til nå med mindre jeg har hatt EL mye senere enn hva testene tilsa (det skjedde for to sykluser siden). Så får bare vente i spenning:)

Fortsetter under...

Jepp.. Begynner å lure på når jeg hadde EL nå, cb sine EL tester har lurt meg før. Eller så var den brune utfloden jeg hadde på mandag og onsdag denne rundens tante..? Fatter ingenting av denne syklusen om tanta ikke dukker opp i løpet av kvelden.

Annonse

Tenkte å kjøpe på billigetester.no, de var rask til å sende graviditetstestene. Eller anbefaler du noen andre? Er det best med strimler eller staver? Har bare prøvd staver på GT, for da slipper jeg å samle urinen.

Jeg har brukt den rosa digitale fra cb, synes den er fin - da slipper jeg tolke streker. Billigetester.no er helt supre de:) jeg fikk to defekte pakker forrige gang jeg bestilte EL tester der, og da sendte de meg nye og noen graviditetstester i tillegg som plaster på såret :) så det lønner seg å klage;) jeg samler urinen uansett jeg, men bruker bare engangs plastkopper. Da kan jeg bare kaste de etterpå;)

Annonse

Ja, fatter ikke noe av dette her hvertfall.. Men legger inn aksjer for sikkerhets skyld:) regner med det er større sjangs for kort syklus og krøll der enn at jeg er gravid. Men da fikk jeg jo raskt en ny mulighet - hehe:) men tviler jo på at egget klarer å bli skikkelig modent om jeg har så kort syklus og da..:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...