Gå til innhold

Ny runde 30 days?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3/30

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

3/30

 

-$

Anonymous poster hash: 2f377...704

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

11/30 - du er en inspirasjon, Selma!

Ååå takk for at du syns det :) *rødmer*

 

27/30

 

Jeg er sår på rumpen og har blåmerke på hver side av hofta, pga den " jumping jacks med vekter " :(

Skrevet

4/30

 

:D STÅ PÅ JENTER!! :D

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

Jeg får ikke til 30ds for alt i verden - altfor ensformig, klarer ikke presse meg igjennom ;) men jeg elsker tunge økter som er raskt unnagjort - spesielt på travle dager hvor det er enkelt å tenke at man bare ikke har tid! Sjekk ut HIIT - høyintensitet intervalltrening og tabata (20sek jobb 10sek pause x 4). Jeg liker å bruke pinterest til å finne ferdig programmer. Prøver å legge til ett bilde av ett program på 12 min. Enkelt å bytte ut øvelser for å slippe at det blir ensidig, det er raskt og tungt og en kjenner det i kroppen og kan gjøres hjemme uten særlig hjelpemidler. Jeg bruker appen intervalTimer for å holde styr på sekundene - da slipper jeg å følge med på klokka og kan forholde meg til pipene :)

 

Ett tips til dere som er ferdige og ikke orker mer av jillian :)

post-842278-143345_thumb.jpg

Skrevet

Jeg får ikke til 30ds for alt i verden - altfor ensformig, klarer ikke presse meg igjennom ;) men jeg elsker tunge økter som er raskt unnagjort - spesielt på travle dager hvor det er enkelt å tenke at man bare ikke har tid! Sjekk ut HIIT - høyintensitet intervalltrening og tabata (20sek jobb 10sek pause x 4). Jeg liker å bruke pinterest til å finne ferdig programmer. Prøver å legge til ett bilde av ett program på 12 min. Enkelt å bytte ut øvelser for å slippe at det blir ensidig, det er raskt og tungt og en kjenner det i kroppen og kan gjøres hjemme uten særlig hjelpemidler. Jeg bruker appen intervalTimer for å holde styr på sekundene - da slipper jeg å følge med på klokka og kan forholde meg til pipene :)

 

Ett tips til dere som er ferdige og ikke orker mer av jillian :)

Jeg kommer til å gjøre dette etter 30ds, takk for tips. Er i for dårlig form til å klare dette enda. Synes forøvrig det er genialt for min motivasjon med 30ds fordi jeg trenger fast opplegg. Artig å kjenne hvor mye bedre man gjør de samme øvelsene etter noen dager, dessuten er ikke 10 dager noe lang tid med det samme for meg :)

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

28/30

 

Snart i mål :D og etter dette gleder jeg meg til å ta No more trouble zones og Killer Abs.

Jeg elsker Jillian !

 

Anonymous poster hash: 89f20...97f

Skrevet

5/30

 

Hvilke resultater har du oppnådd hittil flinke Selma? :)

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

5/30

Hvilke resultater har du oppnådd hittil flinke Selma? :)

-$Anonymous poster hash: 2f377...704

Jeg er nå på dag 28 og jeg har merket store forbedringer. Jeg har gått ned 2-3 kg siden jeg startet, men det jeg merker enda bedre er at jeg faktisk har begynt å få muskler! For ikke snakke om at klærene mine plutselig har blitt større! (Spesielt på overkroppen). Og har endret kostholdet fra første dagen. Ingen godteri, ikke brus osv..

 

Jeg husker godt hvor sliten jeg var de første dagene i lv 1, men nå kan jeg ta en lv 1 runde uten problemer, f.eks som oppvarming til lv 3. Det synes jeg er veldig motiverende. Merker i dagliglivet også at jeg har fått flere muskler! F.eks i senga (kremt) at jeg har flere muskler i lår, og på butikken at jeg har flere muskler i armer. :)

Skrevet

 

5/30

Hvilke resultater har du oppnådd hittil flinke Selma? :)

-$Anonymous poster hash: 2f377...704

Jeg er nå på dag 28 og jeg har merket store forbedringer. Jeg har gått ned 2-3 kg siden jeg startet, men det jeg merker enda bedre er at jeg faktisk har begynt å få muskler! For ikke snakke om at klærene mine plutselig har blitt større! (Spesielt på overkroppen). Og har endret kostholdet fra første dagen. Ingen godteri, ikke brus osv..

 

Jeg husker godt hvor sliten jeg var de første dagene i lv 1, men nå kan jeg ta en lv 1 runde uten problemer, f.eks som oppvarming til lv 3. Det synes jeg er veldig motiverende. Merker i dagliglivet også at jeg har fått flere muskler! F.eks i senga (kremt) at jeg har flere muskler i lår, og på butikken at jeg har flere muskler i armer. :)

Så bra, tenker du føler deg skikkelig vel! Det gjør jeg etter bare 5 dager, ting vises allerede, særlig overarmer som blir tynnere og mer tonede. Har gått ned 4-5 kg på minipiller den siste mnd så her er motivasjonen på topp! Vil bare trene på nytt en time etter jeg er ferdig. Tenker å kjøre noe annet opplegg i tillegg til 30 ds. Lyst å prøve meg på jogging med vogn men har kranglete knær og jeg må jogge på asfalt isåfall.. Må vel ha et par nye sko og kanskje det går å jogge med knestøtte?

 

Det er så deilig å trene og shape kroppen, hvorfor har jeg ikke gjort det før!?

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

All kudos til dere som sliter dere igjennom Jillian og til dere som trener annet også!

 

Her kom sommeren og bet meg i ræva og jeg har ikke trent på aldri så lenge.

Jeg har akseptert mitt nederlag og kommer heller sterkere tilbake om noen uker (da er svigers på besøk 2 uker og jeg kan snike meg ut døra for en treningsøkt på morgenen)

Skrevet

Må bryte av noen dager her. Reiser tilbake fra laaaang ferie og much to do. Kommer sterkere tilbake neste uke!

 

Go Selma!

Skrevet

All kudos til dere som sliter dere igjennom Jillian og til dere som trener annet også!

Her kom sommeren og bet meg i ræva og jeg har ikke trent på aldri så lenge.

Jeg har akseptert mitt nederlag og kommer heller sterkere tilbake om noen uker (da er svigers på besøk 2 uker og jeg kan snike meg ut døra for en treningsøkt på morgenen)

Sees snart, da Peppa!

Skrevet

30/30

 

Ferdig! :D

 

Jeg kan ikke tro det, hehe.. Jeg tenkte å ta fem dager til med level 3 men orker ikke høre mer på Jillian ;)

Så da går jeg over på Get ripped in 30 :)

 

Tusen takk til den som startet denne tråden, det var alt jeg trengte og takk til alle andre.

Keep up the Good work, girls :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Halvveis i programmet nå, merker forskjell på kroppen og ikke minst formen, gøy dette her! Noen flere som trener 30 day shred?

Skrevet

Flink :)

 

Jeg trener det innimellom. Etter 5 dager fikk jeg knevondt igjen, så jeg har ikke annet valg enn å variere treningen, ellers blir jeg helseløs. Satset mye på kosthold og kardio nå. Gikk ned 3 kg i juli, og håper på 3 kg i august også :) Jeg raser ned! Trente skikkelig hardt i går og lå og kjempa mot å spy i natt, hehe, huff, smådårlig enda. Hardt til kroppen!

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...