Gå til innhold

Ny runde 30 days?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er med på "fellestrening", med oppdateringer her i tråden, slik noen andre hadde for litt siden?

Pga skade kunne jeg ikke hive meg med den forrige omgangen, men fulgte med i tråden, og det var kjempemotiverende for meg i hvert fall. Såh, jeg begynner til mandag, noen andre som enten nettopp har begynt, eller vil begynne snart som er med? :)

Hilsen Stinestilk :)

Anonymous poster hash: a1f2a...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne i kveld 😜💪👏

Skrevet

Er dette noe for en som er 24 uker gravid? Var veldig godt trent før graviditeten, men har pga kvalmen og ellers dårlig form trent nada siden uke 8 :-(. Trenger virkelig å komme i form igjen og blir deprimert ved tanken på å la kroppen forfalle i mange måneder til. Har ingen bekkenplager.

Anonymous poster hash: 2fde7...2d3

Skrevet

Jeg er med!:) Begynte i går. Topp motivert!:) Trenger å stramme opp + miste cm rundt mage og lår.

Skrevet

Er dette noe for en som er 24 uker gravid? Var veldig godt trent før graviditeten, men har pga kvalmen og ellers dårlig form trent nada siden uke 8 :-(. Trenger virkelig å komme i form igjen og blir deprimert ved tanken på å la kroppen forfalle i mange måneder til. Har ingen bekkenplager.

Nja... Deler av programmet kan du følge, men jeg ville nok heller trent på andre måter akkurat nå som du er gravid.

Anonymous poster hash: 4eafb...a43

Skrevet

Jeg er på dag seks idag. Skal snart kærre meg opp av sofaen og trene. 

Skrevet

Jeg aner ikke! Kanskje lurt å høre med noen som har greie på det?

Skrevet

Det skal nok gå bra, så lenge du ikke blir overopphetet. Opplegget er lagt opp til å være så intensivt som mulig innenfor 25 minutter. På grunn av dette trenes store muskelgrupper og bein og armer samtidig, dette for å få maks forbrenning/utbytte. Jeg hadde kanskje trent de samme øvelsene, men delt dem opp slik at du heller får lengre økter og dermed ikke blir like varm. Kjenn etter på kroppen din, det skal ikke være noe iveien for å trene hvis du er frisk ellers. 

Anonymous poster hash: 96c36...589

Skrevet

Det er veldig mye hopping i det programmet, og det er vel kanskje ikke så bra.

Anonymous poster hash: 88291...6ca

Skrevet

Jeg kan godt være med på oppdateringer. Har allerede kommet godt i gang :) 

Gjest meg mamma?
Skrevet

Jeg vil være med, men kan nok heller ikke begynne før mandag

Skrevet

Jeg blir med, men skal vi gjøre som det ble gjort sist at de som er anonyme skriver #A1, #A2, #A3 osv.

Anonymous poster hash: 6a7cc...3b2

Skrevet

Til dere som har holdt på litt, hvor tunge vekter bruker dere? Jeg har brukt 2 kg og 3 kg vekter, på noen av øvelsene skulle jeg nok hatt litt tyngre også. MEN den øvelsen i level 2 der man skal ta knebøy samtidig som man løfter hendene med håndflaten opp til øyenivå er DØDEN. Får den ikke til med 2 kilosvekter en gang. Er dere andre like svake på denne øvelsen eller er det bare jeg som har ikke-eksisterende muskler? :P

Skrevet

Jeg blir med, men skal vi gjøre som det ble gjort sist at de som er anonyme skriver #A1, #A2, #A3 osv.

Anonymous poster hash: 6a7cc...3b2

Ja det er lurt :) Eller kaller seg noe annet enn nicket, jeg er Stinestilk ;)

Så gøy flere vil være med! Jeg må si jeg grugleder meg.

Skrevet (endret)

Jeg er usikker på totalvekta på vektene mine. Det er to skiver på 0,5 kg på hver stang. Så kommer jo stanga og festene i tillegg. Så aner i grunn ikke jeg :P Men det er såpass tungt at jeg må legge de fra meg iblant, spesielt på den øvelsen der man skal ta rumpa ut til siden og armene skal løftes rett frem og opp i øyehøyde på nivå en. Dødstungt!

Hvordan gjøres det med oppdateringer? Mål og sånt før start og etter, eller mer hvilke øvelser man sliter med og hvordan man merker fremgangen? :)

Endret av Mandala
Skrevet

Da er jeg ferdig med første dagen på leven 1 👏💪👏💪☝️💪☝️💪

Uff, snakk om dårlig kondis 😳😜, men det gikk fortere enn jeg trodde! Gleder meg til i morgen! Jeg skal ikke svikte dere damer 😜

Skrevet

Jeg er usikker på totalvekta på vektene mine. Det er to skiver på 0,5 kg på hver stang. Så kommer jo stanga og festene i tillegg. Så aner i grunn ikke jeg :P Men det er såpass tungt at jeg må legge de fra meg iblant, spesielt på den øvelsen der man skal ta rumpa ut til siden og armene skal løftes rett frem og opp i øyehøyde på nivå en. Dødstungt!

Hvordan gjøres det med oppdateringer? Mål og sånt før start og etter, eller mer hvilke øvelser man sliter med og hvordan man merker fremgangen? :)

Tror det er den samme øvelsen som jeg sliter med, godt å høre at det er flere som sliter med den! Jeg har jo kommet litt i gang allerede. Har ikke gått ned i vekt og heller ikke noe særlig i centimeter, men jeg kjenner det veldig godt på kroppen likevel. Øvelsene blir lettere og lettere og jeg føler også at kroppen ser bedre ut (selv om det ikke synes på målebåndet). Jeg blir gjerne med på å sette opp mål videre, skulle gjerne ha gått ned 0, 5 kg i uken, for eksempel. Problemet er bare at jeg har blitt så innmari sulten, så jeg spiser opp de kaloriene som jeg trener bort, hehe :)

Skrevet

Jeg blir også med, men pga en operasjon og vonde knær kan jeg ikke bli med før etter den 12. Har fått treningsprogram av fysioterapeut for knærne som jeg håper funker. :)

Jillian sier at vektene må minst være 3 pounds (1,4 kg ca). Da holder det med bare stanga pluss skruene på mine manualer. Jeg pumper biceps og triceps me 3,5 kg.

Weeee, KOM IGJEN JENTER, dette klarer vi!!

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

Jeg skal gjøre dag to på level en i kveld, venter på at babyen skal ta kvelden...

Jeg har avtalt med mannen at jeg får dra til frisøren når jeg er ferdig med level en. Trenger en gulrot ;) Kjenner at jeg er motivert, det er så godt!

Jeg brukte ikke vekter i går, men det var tungt likevel. Bør

jeg ha vekter?

Har dere tatt mål? Jeg har ikke kommet så langt. Tenker mage og lår er viktigst her i gården.

Skrevet

Jeg skal gjøre dag to på level en i kveld, venter på at babyen skal ta kvelden...

Jeg har avtalt med mannen at jeg får dra til frisøren når jeg er ferdig med level en. Trenger en gulrot ;) Kjenner at jeg er motivert, det er så godt!

Jeg brukte ikke vekter i går, men det var tungt likevel. Bør

jeg ha vekter?

Har dere tatt mål? Jeg har ikke kommet så langt. Tenker mage og lår er viktigst her i gården.

Synes det er veldig greit å ha vekter, lettere å håndtere. Jeg brukte saftflaske på 0,75 l den første uka, funka jo det å da :) Noen av øvelsene er tyngre enn andre, vil tro at den øvelsen der du ligger på ryggen og løfter armene ut til siden og opp foran (level 1) deg blir veldig enkel uten vekter?

Skrevet

Jeg tok mål etter første treningsøkt. Vekt har jeg ikke. Er ellers enig med elinna at jeg ville brukt vekter. Noen øvelser blir lette uten, og uten vekter presser man seg veldig mye mindre = lenger tid før man ser/ merker resultat.

Skrevet

Det høres lurt ut, damer! Da får jeg finne noen brusflasker jeg kan bruke. Og evt kjøpe vekter neste gang jeg er i byen. Vil jo ha resultater :)

Skrevet

Jeg tok mål før jeg begynte i dag, og har tenk å måte etter jeg er ferdig med level 1. Da tar jeg nye mål ;)

Jeg slet mest med den øvelsen hvor man går ut til siden og løfter heltene rett frem. Hadde bare stanga, og den veier 1 kg. 😅

Håper jeg ikke jeg blir altfor støl i morgen, for da blir det jo helt GRUSOMT å trene 😥

Skrevet

De første tre dagene var jeg veldig støl, spesielt i armene. Det var kjempevondt å holde armene rett ned, hehe. Men å trene gikk faktisk veldig bra likevel. 

Har dere trent noe særlig før dere begynte på dette nå? Jeg har egentlig aldri trent. Syklet èn lang tur ifjor, men det ble med den ene gitt. Ellers er det bare den aktiviteten jeg får i hverdagen. 

Skrevet

Jeg har trent mye da jeg var yngre, men lite de siste 10 årene. Jeg har alltid gått mye turer, men vil si jeg var utrent før jeg startet på dette programmet. Foreløpig synes jeg programmet er helt fantastisk, kjenner at jeg har masse energi :) Det eneste som er kipt er at knærne mine ikke er like glad i all treninga. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...