Selma_ Skrevet 4. juli 2014 #126 Skrevet 4. juli 2014 17/30 ferdig Nå begynner jeg å bli lei av å høre Jillian si det samme hele tia, haha.... Dere, det der hun sier " inhale, exhale ", inhale er ned med magen og exhale opp med magen? Er det riktig?
NoN Skrevet 4. juli 2014 #127 Skrevet 4. juli 2014 Flink du er! Jeg skoftet i dag... Kommer sterkere tilbake! Inhale betyr pust inn. Exhale betyr pust ut.
Nullstress;) Skrevet 4. juli 2014 #128 Skrevet 4. juli 2014 Uff, jeg datt helt av lasset jeg 😞 Var på dag 8, men ble først dårlig. Kom meg liksom ikke ut av den ekle forkjølelsen og sov 12-14 timer i døgnet. Så dro vi en uke til Røros. Men i dag har jeg begynt igjen!! Men må jeg begynne helt på nytt da?? Jeg sleit SKIKKELIG 😞
Selma_ Skrevet 5. juli 2014 #129 Skrevet 5. juli 2014 Uff, jeg datt helt av lasset jeg Var på dag 8, men ble først dårlig. Kom meg liksom ikke ut av den ekle forkjølelsen og sov 12-14 timer i døgnet. Så dro vi en uke til Røros. Men i dag har jeg begynt igjen!! Men må jeg begynne helt på nytt da?? Jeg sleit SKIKKELIG Sånn er det, noen ganger må man bare lytte til kroppen og ta det med ro. Fortsett der du slapp, og kos deg 18/30 Økten ferdig for idag
Selma_ Skrevet 6. juli 2014 #130 Skrevet 6. juli 2014 Skal i gang å gjøre økt 19/30. Får bare få det overstått
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #133 Skrevet 7. juli 2014 Da er jeg også igang, endelig er knærne mine bedre Dag 1 level 1. La meg bare si en ting: herregud!!!!! Begynner å lure på om jeg faktisk er i live, er i så rævva form at det er et under at jeg har stamina til å puste! Tok et par 5 sek pauser og flere av øvelsene på kardiodelen måtte jeg modifisere enda mer. Hadde mer enn nok med å klare å stå oppreist! Skjalv og følte at døden var nær, men jeg gjennomførte! Ble skikkelig overrasket over hvor fort tida gikk. Føltes som 10 min trening. Positivt for motivasjonen. Etterpå måtte jeg legge meg på sofaen og virkelig kjempe for å ikke spy. Milde skaper så kvalm jeg var. Bedre nå, men syre og skjelven. Klarer knapt å gå i trappa, og å holde, opp mobilen. Flaut! Gratulerer til dere som er ferdige! Så digg det må føles med tightere kropp. -$ Anonymous poster hash: 2f377...704
NoN Skrevet 8. juli 2014 #134 Skrevet 8. juli 2014 Endelig (?) i gang igjen etter noen dagers opphold! 8/30
Selma_ Skrevet 8. juli 2014 #135 Skrevet 8. juli 2014 21/30 Å fyttikatta sier jeg bare!!!!! Denne levelen elsker jeg!
NoN Skrevet 9. juli 2014 #136 Skrevet 9. juli 2014 21/30 Å fyttikatta sier jeg bare!!!!! Denne levelen elsker jeg! Skikkelig imponert over deg - superwoman!
Selma_ Skrevet 9. juli 2014 #138 Skrevet 9. juli 2014 22/30 Dagens økt vel overstått og det kjennes mest på rumpa, auweeee NoN hold ut, dette skal vi klare sammen <3
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #139 Skrevet 9. juli 2014 Trener dere hver dag? Jillian ble visst sjokkert over å høre at folk ikke legger inn hviledager. Jeg mener å ha lest at hun anbefaler en hviledag i uka, eller to på ti dager. Jeg har hatt to hviledager nå, stiv som en påle, men i morgen er det 2/30. -$ Anonymous poster hash: 2f377...704
NoN Skrevet 9. juli 2014 #140 Skrevet 9. juli 2014 Trener dere hver dag? Jillian ble visst sjokkert over å høre at folk ikke legger inn hviledager. Jeg mener å ha lest at hun anbefaler en hviledag i uka, eller to på ti dager. Jeg har hatt to hviledager nå, stiv som en påle, men i morgen er det 2/30. -$Anonymous poster hash: 2f377...704 Jeg har hatt to hviledager. Ikke fordi jeg planla det slik, men fordi my evil twin told me so Trodde det var meningen å ta det hver dag, men vet ikke hvor jeg har det fra. Urban legend? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #141 Skrevet 10. juli 2014 Det heter jo 30 days shred og det er lagt opp til 30 dager med trening (10 x 3 level) dermed har jeg tenkt at man skal trene hver dag.... Anonymous poster hash: 1e8c1...12b
Selma_ Skrevet 10. juli 2014 #142 Skrevet 10. juli 2014 Det heter jo 30 days shred og det er lagt opp til 30 dager med trening (10 x 3 level) dermed har jeg tenkt at man skal trene hver dag.... Anonymous poster hash: 1e8c1...12b Egentlig skal man ta det hver dag, fordi det er langt opp sånn, og hvis man skal kunne se resultater også. 10 dager level 1, 10 dager level 2 og 10 dager level 3. Jeg har hatt 2 dager opphold grunnet tante rød, jeg måtte bare ta det med ro, ellers har jeg bare trenet hver dag før det og etter det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #143 Skrevet 10. juli 2014 http://www.myfitnesspal.com/nb/topics/show/395495-jillian-says-not-to-do-30-day-shred-everyday Anonymous poster hash: 1e8c1...12b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #144 Skrevet 10. juli 2014 Se der ja (linken) Musklene mine må ihvertfall få restitusjon med hviledager. Det er et trenigsprogram på 30 dager, men ikke meningen å ta det hver dag. Jeg trodde det i starten, men kjenner jo at jeg ikke har sjans. Tror ikke det er helt bra jenter, men cred til de som får det til, we don't want any injuries -$ Anonymous poster hash: 2f377...704
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #145 Skrevet 10. juli 2014 2/30 gjennomført, og formen er helt latterlig mye bedre enn dag 1, what?? Så utrolig gøy med den enorme forbedringen, sjokk! Har lagt meg på sofaen i tilfelle jeg blir kvalm igjen, men går bra hittil Anonymous poster hash: 2f377...704
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #146 Skrevet 10. juli 2014 2/30 gjennomført, og formen er helt latterlig mye bedre enn dag 1, what?? Så utrolig gøy med den enorme forbedringen, sjokk! Har lagt meg på sofaen i tilfelle jeg blir kvalm igjen, men går bra hittil Anonymous poster hash: 2f377...704 -$ Anonymous poster hash: 2f377...704
Selma_ Skrevet 10. juli 2014 #147 Skrevet 10. juli 2014 23/30 Guuuuud! hvor varmt det er å trene, huh
NoN Skrevet 11. juli 2014 #148 Skrevet 11. juli 2014 10/30! Tosifret! Level 2 i morgen Jeg forstår tråden slik at det ER meningen å trene hver dag, jeg. Se innlegget der noen har spurt trenerens team. Betyr ikke det på rad, da? Og derved uten opphold? Ikke det at jeg har trent hver dag, da....
Selma_ Skrevet 11. juli 2014 #149 Skrevet 11. juli 2014 10/30! Tosifret! Level 2 i morgen Jeg forstår tråden slik at det ER meningen å trene hver dag, jeg. Se innlegget der noen har spurt trenerens team. Betyr ikke det på rad, da? Og derved uten opphold? Ikke det at jeg har trent hver dag, da.... Det er da jeg også tror. 30 dager trening, 10 dager på hver level. Hvis man skal se noen forandringer, så må man ta det vel i 30 dager. Jeg har også hatt litt opphold, og tenkte å ta 15 dager av level 3, for den er virkelig hard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå