Gå til innhold

Ny runde 30 days?


Anbefalte innlegg

Skrevet

17/30 ferdig :D

 

Nå begynner jeg å bli lei av å høre Jillian si det samme hele tia, haha....

 

Dere, det der hun sier " inhale, exhale ", inhale er ned med magen og exhale opp med magen? Er det riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er!

 

Jeg skoftet i dag... Kommer sterkere tilbake!

 

Inhale betyr pust inn. Exhale betyr pust ut.

Skrevet

Uff, jeg datt helt av lasset jeg 😞

Var på dag 8, men ble først dårlig. Kom meg liksom ikke ut av den ekle forkjølelsen og sov 12-14 timer i døgnet. Så dro vi en uke til Røros.

Men i dag har jeg begynt igjen!!

Men må jeg begynne helt på nytt da?? Jeg sleit SKIKKELIG 😞

Skrevet

Uff, jeg datt helt av lasset jeg

Var på dag 8, men ble først dårlig. Kom meg liksom ikke ut av den ekle forkjølelsen og sov 12-14 timer i døgnet. Så dro vi en uke til Røros.

Men i dag har jeg begynt igjen!!

Men må jeg begynne helt på nytt da?? Jeg sleit SKIKKELIG

Sånn er det, noen ganger må man bare lytte til kroppen og ta det med ro.

Fortsett der du slapp, og kos deg ;)

 

18/30

Økten ferdig for idag :)

Skrevet

Skal i gang å gjøre økt 19/30.

Får bare få det overstått :)

Skrevet

Da er jeg også igang, endelig er knærne mine bedre :)

 

Dag 1 level 1. La meg bare si en ting: herregud!!!!! :o

 

Begynner å lure på om jeg faktisk er i live, er i så rævva form at det er et under at jeg har stamina til å puste! Tok et par 5 sek pauser og flere av øvelsene på kardiodelen måtte jeg modifisere enda mer. Hadde mer enn nok med å klare å stå oppreist! Skjalv og følte at døden var nær, men jeg gjennomførte!

 

Ble skikkelig overrasket over hvor fort tida gikk. Føltes som 10 min trening. Positivt for motivasjonen. Etterpå måtte jeg legge meg på sofaen og virkelig kjempe for å ikke spy. Milde skaper så kvalm jeg var. Bedre nå, men syre og skjelven. Klarer knapt å gå i trappa, og å holde, opp mobilen. Flaut! :D

 

Gratulerer til dere som er ferdige! Så digg det må føles med tightere kropp.

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

Endelig (?) i gang igjen etter noen dagers opphold!

 

8/30

Skrevet

21/30

 

Å fyttikatta sier jeg bare!!!!!

 

Denne levelen elsker jeg!

Skrevet

21/30

Å fyttikatta sier jeg bare!!!!!

Denne levelen elsker jeg!

Skikkelig imponert over deg - superwoman!

Skrevet

22/30

 

Dagens økt vel overstått og det kjennes mest på rumpa, auweeee :(

 

NoN hold ut, dette skal vi klare sammen <3 ;)

Skrevet

Trener dere hver dag? Jillian ble visst sjokkert over å høre at folk ikke legger inn hviledager. Jeg mener å ha lest at hun anbefaler en hviledag i uka, eller to på ti dager. Jeg har hatt to hviledager nå, stiv som en påle, men i morgen er det 2/30.

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

Trener dere hver dag? Jillian ble visst sjokkert over å høre at folk ikke legger inn hviledager. Jeg mener å ha lest at hun anbefaler en hviledag i uka, eller to på ti dager. Jeg har hatt to hviledager nå, stiv som en påle, men i morgen er det 2/30.

-$Anonymous poster hash: 2f377...704

Jeg har hatt to hviledager. Ikke fordi jeg planla det slik, men fordi my evil twin told me so ;)

 

Trodde det var meningen å ta det hver dag, men vet ikke hvor jeg har det fra. Urban legend? :)

 

Noen som vet?

Skrevet

Det heter jo 30 days shred og det er lagt opp til 30 dager med trening (10 x 3 level) dermed har jeg tenkt at man skal trene hver dag.... ;)

 

Anonymous poster hash: 1e8c1...12b

Skrevet

Det heter jo 30 days shred og det er lagt opp til 30 dager med trening (10 x 3 level) dermed har jeg tenkt at man skal trene hver dag.... ;)

 

Anonymous poster hash: 1e8c1...12b

Egentlig skal man ta det hver dag, fordi det er langt opp sånn, og hvis man skal kunne se resultater også. 10 dager level 1, 10 dager level 2 og 10 dager level 3.

Jeg har hatt 2 dager opphold grunnet tante rød, jeg måtte bare ta det med ro, ellers har jeg bare trenet hver dag før det og etter det.:)

Skrevet

Se der ja (linken) :) Musklene mine må ihvertfall få restitusjon med hviledager. Det er et trenigsprogram på 30 dager, men ikke meningen å ta det hver dag. Jeg trodde det i starten, men kjenner jo at jeg ikke har sjans. Tror ikke det er helt bra jenter, men cred til de som får det til, we don't want any injuries :)

 

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

2/30 gjennomført, og formen er helt latterlig mye bedre enn dag 1, what?? :) Så utrolig gøy med den enorme forbedringen, sjokk! :D

 

Har lagt meg på sofaen i tilfelle jeg blir kvalm igjen, men går bra hittil :D

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

2/30 gjennomført, og formen er helt latterlig mye bedre enn dag 1, what?? :) Så utrolig gøy med den enorme forbedringen, sjokk! :D

 

Har lagt meg på sofaen i tilfelle jeg blir kvalm igjen, men går bra hittil :D

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

-$

 

Anonymous poster hash: 2f377...704

Skrevet

23/30

 

Guuuuud! hvor varmt det er å trene, huh

Skrevet

10/30! Tosifret! Level 2 i morgen :)

 

Jeg forstår tråden slik at det ER meningen å trene hver dag, jeg. Se innlegget der noen har spurt trenerens team. Betyr ikke det på rad, da? Og derved uten opphold?

 

Ikke det at jeg har trent hver dag, da.... :(

Skrevet

10/30! Tosifret! Level 2 i morgen :)

Jeg forstår tråden slik at det ER meningen å trene hver dag, jeg. Se innlegget der noen har spurt trenerens team. Betyr ikke det på rad, da? Og derved uten opphold?

Ikke det at jeg har trent hver dag, da.... :(

Det er da jeg også tror. 30 dager trening, 10 dager på hver level. Hvis man skal se noen forandringer, så må man ta det vel i 30 dager. Jeg har også hatt litt opphold, og tenkte å ta 15 dager av level 3, for den er virkelig hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...