Ladybird2014 Skrevet 13. juni 2014 #76 Skrevet 13. juni 2014 Ferdig med økt 8 på level/1:) Bare to økter til level 2! Hvordan går det med dere? Jeg merker at teknikken bedrer seg her!
PeppaPig Skrevet 13. juni 2014 #77 Skrevet 13. juni 2014 Endelig back in business! Dag 3 level 1 unnagjort og det føles deilig!! Jeg må si at jeg misunner litt dere som er på level 3 og kan se enden av dette hehe Men allerede nå lurer jeg på om jeg skal kjøre på med Ripped in 30 etter at jeg er ferdig med 30 days... Jillian har gjort meg gæren etter mer!!
Selma_ Skrevet 13. juni 2014 #78 Skrevet 13. juni 2014 Hei Blir med jeg å Starter på Mandag tenkte jeg, var allerede ute å kjøpte meg manualer på 2 kg Så dette tar jeg seriøst og skal gi 110% Hadde jeg visst om 30DS hadde jeg startet for lenge siden, men det er vel aldri for sent? Heia jenter !!! Vi høres på Mandag, etter min økt, hihi!
Nullstress;) Skrevet 13. juni 2014 #79 Skrevet 13. juni 2014 Ferdig med dag 7 level 1 💪💪💪💪 Jeg klarer hele løpet nå, men kjenner det brenner godt i utfall øvelsen! Har også gått fra 7 push up til 30! (På kne, men uansett 😜) Mannen i hus sier har allerede ser forskjell 😳 Men jeg syntes ikke mageøvelsene tar noe særlig før den siste øvelsen hvor man skal trene magen i ett min...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #80 Skrevet 14. juni 2014 Så flinke dere er, jenter High five!! Skal bli med jeg å, kan jeg? Har tre spm først. Jeg vasker huset hver Søndag, så jeg har ikke sjangs til å trene på Søndager. Hva gjør jeg da? Og må jeg ha på joggesko? Hva med når jeg har mensen, da kan jeg ikke trene i 2 dager, pga smerter? Stå på jenter! Hilsen Manuela Anonymous poster hash: 89f20...97f
PeppaPig Skrevet 14. juni 2014 #81 Skrevet 14. juni 2014 Så bra 2trollunger!! Manuela: Hvis du ikke har mulighet til å enkelte dager så har du ikke mulighet. Du bare fortsetter neste gang du kan. Det tar selvfølgelig litt lenger enn 30 dager siden du har treningsfrie dager innimellom. Jeg vil absolutt anbefale joggesko eller andre treningssko for dette. Det er veldig gøy, men slitsomt! Moro at helt ukjente folk på nettet kan gi så mye motivasjon
Ladybird2014 Skrevet 14. juni 2014 #82 Skrevet 14. juni 2014 Så gøy 2Trollunger! Jeg gleder meg til level 2, spennende med nye øvelser! Jeg har en dag fri innimellom dersom det ikke passer å trene, men aldri mer enn en. Føler rumpa er litt fastere allerede:)
Ladybird2014 Skrevet 16. juni 2014 #83 Skrevet 16. juni 2014 Hvordan går det med dere? Jeg har min siste dag på level 1 i dag. Fikk litt vondt i kneet i går, så nå håper jeg bare det kommer seg. Blir gøy med nye øvelser, og sikkert hardt også😆
Selma_ Skrevet 16. juni 2014 #84 Skrevet 16. juni 2014 Hvordan går det med dere? Jeg har min siste dag på level 1 i dag. Fikk litt vondt i kneet i går, så nå håper jeg bare det kommer seg. Blir gøy med nye øvelser, og sikkert hardt også😆 Hei hei Da var jeg ferdig med dag 1 på level 1. Det var trening det, føler hele kroppen fikk kjørt seg Gleder meg allerede til imorgen. Gi jernet, jenter ! :-)
Snuppelupp1988 Skrevet 16. juni 2014 #85 Skrevet 16. juni 2014 Er på dag to idag og kjenner det på kroppen. Gleder meg til å se forandringene
Ladybird2014 Skrevet 16. juni 2014 #86 Skrevet 16. juni 2014 Så bra dere!😊Jeg tok mål på dag 1, og igjen i går på dag 9. Jeg har mistet 5,5 cm totalt (3,5 rundt livet og 2 rundt lår). Herlig!😊😁☺ Og så kjenner jeg at jeg er litt fastere enn før. Det motiverer!😊
Ladybird2014 Skrevet 16. juni 2014 #88 Skrevet 16. juni 2014 Jeg bruker et vanlig målebånd. Mitt er kjøpt på matbutikken tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #89 Skrevet 16. juni 2014 Ferdig med 1 økt, level 1. Phu! Jeg var i mye dårligere form enn jeg trodde, dette var hardt altså. Jeg var andpusten i starten, trodde jeg skulle dø, haha!! Ble støl i hele kroppen, fikk så vidt dusje, jeg måtte krabbe til dusjen All ære til dere som er langt foran meg, jeg fatter ikke hvordan dere får det til... Håper det blir bedre i morgen Stå på videre flinkies #Manuela Anonymous poster hash: 89f20...97f
Selma_ Skrevet 17. juni 2014 #90 Skrevet 17. juni 2014 Ferdig med dag 2 ( Første level ). Guuuuud, som kroppen verker, klarer seriøst ikke å gå, men det er og blir verdt det Hvordan går det med dere andre? Stå på!
PeppaPig Skrevet 18. juni 2014 #91 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har mistet tellingen over hvor langt jeg har kommet, men tror jeg fullførte dag 5, level 1 igår. Idag trente jeg hard kardio på treningssenteret. Fant ut at barnepassen der lar unger over 4 år være der i 2 timer istedenfor bare 1 time så da utnyttet jeg det Jeg veide meg idag og var tilbake på 70 tallet. Blæh!! Jeg får satse på at jeg har gått litt inn i cm istedenfor.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #92 Skrevet 18. juni 2014 Da var dag 2 igår og 3 imorges på Første level gjort. Det sviiiiiiiir i alle muskler men det er så verdt det Hang on girls #Manuela Anonymous poster hash: 89f20...97f
Selma_ Skrevet 18. juni 2014 #93 Skrevet 18. juni 2014 Ferdig med dag 3 level 1. Gikk mye bedre idag og ble bare to pauser innimellom, men kun 5 sekund på hver;) Er ikke så støl, bare litt. Gleder meg til dag 4. Yyyyyyha!!!!
Ladybird2014 Skrevet 18. juni 2014 #94 Skrevet 18. juni 2014 DA er jeg ferdig med level 1!!!!☺😀😁 Veldig fornøyd med det. Blir spennende å begynne på level 2, har ikke sett noe på den enda. Et tips: Lag en oversikt på et ark, og kryss ut etterhvert som du blir ferdig med en økt. Det motiverer meg veldig! Ca sånn: Level 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Level 2: 1 2 3 osv... Så lager jeg en P for pausedag dersom jeg har hatt treningsfri. Jeg hadde pausedag mellom 4 og 5 og 9 og 10. Kanskje greier jeg level 2 uten pause?? Stå på, damer!💪💃
Nullstress;) Skrevet 19. juni 2014 #95 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er fremdeles på dag 8 level 1 😳😔😳😳😔 Jeg er blitt dårlig og orker ikke trene 😔😔 Håper formen kommer seg snart..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #96 Skrevet 19. juni 2014 Akkurat ferdig med dagens økt, 4/30. Ca halvveis inn i det tenkte jeg at "HVORFOR GJØR JEG DETTE FRIVILLIG? JEG VIL IKKE MER! DET ER BEST OM JEG SLUTTER! NÅ!" og jeg er faktisk fortsatt litt betuttet her jeg sitter, men jeg bestemte meg for å fortsette likevel, og er glad for det nå Begynner å få litt bedre teknikk allerede, men er fortsatt litt nervøs for smertene jeg har. Er jo ikke vant til dette så jeg aner jo ikke hva som er normalt og ikke Men jeg må si at uansett om jeg er så støl får vondt bare jeg fiser, gir dette meg en helt enorm mestringsfølelse. Selv om det hadde vært utrolig moro om jeg merket synlige resultater, er det utrolig kjekt å se hva jeg faktisk klarer å presse meg selv gjennom. Jeg er så lei av å tenke "nei det klarer jeg ikke", som om jeg hadde en slags mutert kropp som ikke klarer det samme som resten av menneskeheten. Det å gi fullstendig beng i smerten og GJØRE DET LIKEVEL, aaaahhhhH! Anonymous poster hash: 89f20...97f
elinna Skrevet 19. juni 2014 #97 Skrevet 19. juni 2014 Dag 10 nivå 3 er gjennomført! Juhuuuu! Happy, happy og litt stolt av meg selv Til anonym over meg: det tar ikke lang tid før det slutter å gjøre vondt når du fiser
Vaffelstrikk Skrevet 19. juni 2014 #98 Skrevet 19. juni 2014 Dag 4, level 1 forrige uke: imponerte meg selv med å klare full tid med armhevinger! Riktignok på knærne.. Tror fortsatt ikke det er mulig for meg å gjøre armhevinger på tærne, men hvem vet?! Klarte også å følge hele programmet uten pause for første gang! Dag 5, level 1: Den ble gjennomført i dag etter 8 (!) dagers opphold. Var på reise og ble syk etterpå. Fortsatt ikke i form, så kondisen var ikke helt god, men klarte å gjennomføre hele programmet. Gikk bedre med armene, men BLY i beina! Særlig tungt med rumpespark etter knebøy, håper det kommer seg i morgen. Kjenner allerede at jeg har mer muskler både i lår, legger og armer! Det lover bra!
PeppaPig Skrevet 19. juni 2014 #99 Skrevet 19. juni 2014 Phew, der var dag 6, level 1 ferdig! Til tider hadde jeg en katt som hang i bena mine og en (snart) 5-åring som stjal vektene mine. Imorgen kaster jeg ut katta før jeg starter. Ikke helt sikker på hvor jeg skal plassere 5-åringen min, men hvis jeg gir henne en bolle jordbær og lar henne se en film på ipaden tror jeg at jeg får halvtimen til trening uavbrutt Jeg har skikkelig spaghettiarmer!! Har ingen muskler i armene i det hele tatt tror jeg! Har null problemer med kardiodelen av programmet, men med en gang jeg må løfte en vekt (for ikke å snakke om to vekter) så klapper jeg sammen. Jeg lurer på om jeg må ta litt styrketrening på treningssenteret imorgen. Hvis jeg sliter med dette på level 1 så kan jeg bare tenke meg hvordan level 2 og 3 er.
PeppaPig Skrevet 19. juni 2014 #100 Skrevet 19. juni 2014 DA er jeg ferdig med level 1!!!!☺ Veldig fornøyd med det. Blir spennende å begynne på level 2, har ikke sett noe på den enda. Et tips: Lag en oversikt på et ark, og kryss ut etterhvert som du blir ferdig med en økt. Det motiverer meg veldig! Ca sånn: Level 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10. Level 2: 1 2 3 osv... Så lager jeg en P for pausedag dersom jeg har hatt treningsfri. Jeg hadde pausedag mellom 4 og 5 og 9 og 10. Kanskje greier jeg level 2 uten pause?? Stå på, damer! Gratulerer med vel overstått level 1! Ja, jeg tror jeg må lage meg en slik oversikt. Siden jeg veksler mellom å trene Jillian og på treningssenteret så går jeg litt i surr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå