Gå til innhold

Ny runde 30 days?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DA er jeg ferdig med level 1!!!!☺ Veldig fornøyd med det. Blir spennende å begynne på level 2, har ikke sett noe på den enda.

Et tips: Lag en oversikt på et ark, og kryss ut etterhvert som du blir ferdig med en økt. Det motiverer meg veldig!

Ca sånn:

Level 1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.

Level 2: 1 2 3 osv...

Så lager jeg en P for pausedag dersom jeg har hatt treningsfri. Jeg hadde pausedag mellom 4 og 5 og 9 og 10. Kanskje greier jeg level 2 uten pause??

Stå på, damer!

Gratulerer, så flink du er! Tommelen opp :)

Ikveld ble jeg ferdig med dag 4, level 1. Kjente jeg ikke var helt i form for å trene, jeg klarte ikke alle øvelsene som i går, så når jeg var ferdig så tok jeg en gang til, altså 40min, og ga alt jeg hadde og det gikk mye bedre.

Var det dumt tror dere? Føler stølheten i armene, klarer ikke løfte de opp.

Jeg syns ikke jeg kjenner så mye på magen, det er beina og armene som verker, men magen ingenting.

Skal det være sånn?

Flinke dere er alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DA er jeg ferdig med level 1!!!!☺ Veldig fornøyd med det. Blir spennende å begynne på level 2, har ikke sett noe på den enda.

Et tips: Lag en oversikt på et ark, og kryss ut etterhvert som du blir ferdig med en økt. Det motiverer meg veldig!

Ca sånn:

Så lager jeg en P for pausedag dersom jeg har hatt treningsfri. Jeg hadde pausedag mellom 4 og 5 og 9 og 10. Kanskje greier jeg level 2 uten pause??

Stå på, damer!

Ikveld ble jeg ferdig med dag 4, level 1. Kjente jeg ikke var helt i form for å trene, jeg klarte ikke alle øvelsene som i går, så når jeg var ferdig så tok jeg en gang til, altså 40min, og ga alt jeg hadde og det gikk mye bedre.

Jeg syns ikke jeg kjenner så mye på magen, det er beina og armene som verker, men magen ingenting.

Skal det være sånn?

Gjør nok ikke noe at du trente i 40 minutter. Du får ekstra god oppvarming og blir ikke så støl underveis i andre runde. Stølheten gir seg etter hvert, ikke noe fare så lenge de ikke ser ut som Skofterud sine armer (http://www.vg.no/sport/sjekk-skofteruds-arm-etter-treningssjokket/a/10123230/) ;)

Når det gjelder magen så tenkte jeg det samme som deg, men den får kjørt seg i nivå 2 og 3, både med flere ulike varianter av planken og med andre spesifikke abs-øvelser :)

Skrevet

Ca sånn:

Stå på, damer!

Skal det være sånn?

Gjør nok ikke noe at du trente i 40 minutter. Du får ekstra god oppvarming og blir ikke så støl underveis i andre runde. Stølheten gir seg etter hvert, ikke noe fare så lenge de ikke ser ut som Skofterud sine armer (http://www.vg.no/sport/sjekk-skofteruds-arm-etter-treningssjokket/a/10123230/) ;)

Når det gjelder magen så tenkte jeg det samme som deg, men den får kjørt seg i nivå 2 og 3, både med flere ulike varianter av planken og med andre spesifikke abs-øvelser :)

Wow, det var skummelt bilde, uff håper det ikke skjer meg....men det skal mye mer til tror jeg....

Takk for svar :) da blir magen å fit når jeg starter på neste level, smågruer meg litt.

Skrevet

Ferdig med økt 7.

Lite trafikk her.

Ja, det er litt lite med trafikk her nå. Hvordan går det med dere andre? Jeg er jo ferdig med disse 30 dagene med shredding og trener litt forskjellig nå for å se hva jeg skal fortsette med. Tok en joggetur på 8 km i dag og var i vesentlig bedre form enn før jeg hadde tatt 30 days shred, så det var gøy :) Tenkte at jeg skulle prøve ut noen av de andre videoene til Jillian og kombinere det med jogging, så blir det litt mer variasjon framover. 

Skrevet

Dag 7 på level 1 unnagjort!

Går litt tregt her, men det er fordi jeg trener på treningssenteret også og de dagene tar jeg ikke Jillian.

Jeg merker veldig forbedring allerede; idag klarte jeg alle push-up'sene uten pause! Jippi!

Kardioen og abs har jeg ikke noe problemer med lenger så jeg gleder meg til level 2. Gleder meg er kanskje ikke rette ordet, men jeg ser frem mot et nytt level hvertfall :D

Elinna: Jogget du 8km uten å stoppe eller gikk du litt innimellom?

Jeg sliter litt med å presse meg selv på jogging, etter 20 minutter gidder jeg ikke mer selv om jeg har stamina til å jogge litt mer. Kanskje det er fordi jeg tar det på tredemølle og ikke ute i naturen? Hmmm

Skrevet

Jeg måtte gå slutten av de verste oppoverbakkene og fikk noen "naturlige" pustepauser når bisken måtte tisse, stoppet ved et vann etter 5 km og lot bisken få bade litt også, så det ble noen pauser. Jeg er nok heller ikke så god til å presse meg, men skal bli bedre ;)

Skrevet

...og lengen har nok med at det er ute i naturen, ja. Når det er 4 km hjem så har man liksom ikke så mye valg :P

Skrevet

Ferdig med dag 6 - level 1. Fremdeles hardt med armhevinger, men resten gikk rimelig bra i dag. Full innsats og tunge øvelser! Det går altså framover! :D

Syns det er enklere å ha full innsats når jeg teller antall repetisjoner. Har for eksempel lært meg at jeg rekker 25 jumping jack på tiden, så da slipper jeg å ha fokus på hva J sier. Kanskje et nyttig triks ;)

Skrevet

Ferdig med dag 6 - level 1. Fremdeles hardt med armhevinger, men resten gikk rimelig bra i dag. Full innsats og tunge øvelser! Det går altså framover! :D

Syns det er enklere å ha full innsats når jeg teller antall repetisjoner. Har for eksempel lært meg at jeg rekker 25 jumping jack på tiden, så da slipper jeg å ha fokus på hva J sier. Kanskje et nyttig triks ;)

Flink du er :) Jeg skal trene litt senere, akkurat ferdig med middag, så best å vente.

Takk for et godt tips, det skal prøves ut:)

Skrevet

...og lengen har nok med at det er ute i naturen, ja. Når det er 4 km hjem så har man liksom ikke så mye valg :P

Hahah sant det!!

Skrevet

Så flink!

Jeg har ikke trent idag enda. Men dagen er enda ung, ligger jo 7 timer bak dere :P

Det blir nok Jillian de neste dagene, har veldig lyst til å komme meg på level 2 snart. Hmm, kanskje jeg skal ta 3 økter på rappen :D (eller kanskje ikke når jeg tenker meg om...)

Skrevet

Da ble jeg ferdig med økt 8. Og deilig var det. :D

Etter økta tok jeg level 2, bare for å prøve og å se hvordan den er og Guuuuuuud !?! Den var heftig altså.

Kjenner det i hver muskel nå, det verker i armer og bein. Den ser så lett ut men det er den ikke.

Tante rød har så å si kommet på månedlig besøk :( så tviler på at jeg får trent imorgen. Men får se det ann.

Hvordan gjør dere det når dere har mensen? Hvis jeg hviler i 1-2 dager, skal jeg bare fortsette der jeg slapp?

Fått trent PeppaPig ;)

Vaffelstrikk, takk igjen for et godt tips idag, det gikk lettere når jeg teller enn å høre på det samme Jillian sier om og om igjen :)

Skrevet

Dere har inspirert meg! Da har jeg gjennomført dag 4 level 1. :) Jeg prøvde meg i vinter, kom ca halvveis før jeg ble kraftig forkjølet og kom aldri i gang igjen.

Håper jeg kan hoppe på her slik at jeg får presset meg til å fullføre. :)

Jeg har tenkt litt på sommerferien og ønsker å fortsette med trening også da. Vet dere om det går ann å laste ned DVD en til IPad?

Skrevet

Jeg slenger meg med igjen imorgen. Da begynner jeg på level 2. Har egentlig kommet ut av tellingen, men er så lei level 1 nå og vet jeg er i nærheten av level 2 hvertfall. 

Noen av dere andre som har delte magemuskler? Jeg er sånn i tvil om jeg kan trene vanlige sit ups feks. Syns liksom magen er enten lik eller nesten litt større nå enn da jeg begynte på dette.... :/ Men er jo ikke så langt i programmet enda da, men... 

Skrevet

Tok Jillian knekken på oss siden det er så lite trafikk her?

Jeg har ikke kommet meg videre (dag 8, level 1) og føler nå et intenst hat mot Jillian. Kanskje jeg bare skal hoppe på level 2 og se om forandring fryder? 

Det får bli på søndag for imorgen er det full rulle fra morgenen av :)

Skrevet

Hei dere :)

Jeg gir meg ALDRI med det jeg starter på ;) Ble ferdig med Level 1 på Onsdag, og startet på Level 2.

Guuuuuud, det var litt av en forskjell!! Gled dere :D

Hadde pause igår , grunnet mensensmerter men idag starter jeg på dag 2, Level 2, så tar jeg en gang level 1 like etterpå, grunnet pause igår ;)

Heia oss!

Skrevet

Økt 4 ferdig idag. :)

14/30

Lite trafikk her, hvor er dere????? :(

Skrevet

Økt 4 ferdig idag. :)

14/30

Lite trafikk her, hvor er dere????? :(

Jeg henger med. :) Er nå på dag 9 på Level 1. Jeg har hatt et par dager pause (pga festligheter i helga), men var i full gang igjen i går. :D Motivasjonen er nå på topp igjen og nå planlegger jeg hvordan jeg skal få trent når jeg er på ferie.

Skrevet

Jeg henger meg på:) Har gjennomført 6 økter på level 1, og skal ta syvende etterpå. Jeg teller også hvor mange rep jeg rekker av hver øvelse. Hvor mange push ups tar dere? Tungt!

Skrevet

OK. Da er 7. økt gjennomført. Synes at kardioen i midten er tyngre enn på slutten. Pussig. Åsen går det med dere andre?

Skrevet

Så flink du er ! :)

Jeg er på dag 15 av 30, level 2. Synes den fortsatt er hard altså, jeg svetter som en gal !

Level 1 er enklere syns jeg, jeg klarte alle øvelsene uten stopp da jeg var på dag 6 tror jeg, bortsett fra push up'sene, de tok jeg på knærne;) Men i level 2, tar jeg dem slik Natalie gjør, det har jeg gjort siden første dag.

Skal ta den om en time, tenker jeg, da jeg akkurat er ferdig med middag:)

Skrevet

Ferdig med økt 5 :)

15/30 :D

Anonymous poster hash: 89f20...97f

Skrevet

Jeg henger hodet mitt i skam og innrømmer at jeg ikke har trent noe som helst i det siste!

Imorgen - jeg lover :D

Står på alle dere som enda holder på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...