Gå til innhold

Ny runde 30 days?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dag seks eller syv på level 1 gjennomført. Jeg er definitivt litt sterkere enn dag en :-P

Men jeg syns nesten magen min føles/ virker større etter trening jeg... En gang i tiden lurte jeg på om jeg hadde delte magemuskler og det sitter fortsatt litt igjen i hodet mitt om sit ups kan gi større mage.. Hvis musklene liksom blir sterkere, men et stykke ut fra magen. Eller noe sånt :-P gosh, nå hørtes jeg blond ut.

 

Jeg syns for øvrig også at disse trådene blir rotete.

Endret av Mandala
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var dag 3 på level 3 gjennomført. Drar på hytta i pinsen, så blir ikke noe Jillian på meg før på tirsdag igjen. Skal gå masse fjellturer og passe på å holde meg i aktivitet likevel. Beina mine er litt bedre, men satser på at de er helt fine igjen etter helgen, skal bli greit med litt hvile. 

 

God helg!

Skrevet

Da var 2 dag unnagjort, men i dag føltes det som armene var spagetti når jeg skulle prøve meg på push ups.

 

Nå blir det hyttetur på oss, men satser på å gå mye tur og ta litt styrke med kettlebell.

 

God langhelg folkens :)

Skrevet (endret)

Ikke noe Jillian på meg idag, for jeg dro på treningssenteret istedenfor. Men idag er siste barnehagedag før sommeren så det blir nok mer Jillian enn treningssenter i sommermånedene :)

 

Er det noen annen måte vi kan gjøre disse trådene mer ryddig på da? Jeg føler ikke helt for å bli med på facebook gruppe tror jeg. 

 

Kanskje vi i første omgang kan få flyttet tråden over til slankeforumet? Da faller den hvertfall ikke ned på side 3-4-5 etter bare et par timer og er enklere å finne frem til hvertfall.. 

 

 

Edit: Jeg skrev slankeforumet fordi de ikke har et treningsforum her. Eller har de kanskje det?

Endret av PeppaPig
Skrevet

Ferdig med level 1 - dag 2! Det gikk overraskende bra til tross for at armmuskler og brystmuskler ikke har det helt bra i dag ;)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Ikke noe Jillian på meg idag, for jeg dro på treningssenteret istedenfor. Men idag er siste barnehagedag før sommeren så det blir nok mer Jillian enn treningssenter i sommermånedene :)

 

Er det noen annen måte vi kan gjøre disse trådene mer ryddig på da? Jeg føler ikke helt for å bli med på facebook gruppe tror jeg. 

 

Kanskje vi i første omgang kan få flyttet tråden over til slankeforumet? Da faller den hvertfall ikke ned på side 3-4-5 etter bare et par timer og er enklere å finne frem til hvertfall.. 

 

 

Edit: Jeg skrev slankeforumet fordi de ikke har et treningsforum her. Eller har de kanskje det?

Jeg er med på det, er heller ikke klar for og bli med på facebook

Skrevet

Jeg er heller ikke giret på facebookgruppe. Vil beholde anonymiteten. Å flytte tråden er lurt! Slankeforumet er helt ok for min del.

 

Dag fire på level en gjennomført. Herlig følelse!

Skrevet

Dag 2, level 1 unnagjort. Herregud det var tungt! Har absolutt ikke muskler i armene kjenner jeg. Hjalp kanskje ikke på at 5 åringen min prøvde å sitte på ryggen min under pushup'sene ;)

 

Er det på ris og ros sidene vi kan be om å få tråden flyttet?

Skrevet

Ja, er nok der vil jeg tro!

 

Hvordan går det med dere? Jeg gjennomførte økt 6 på level 1 i kveld. Herlig at jeg er over halvveis på level 1:) Når level 1 er gjennomført skal jeg unne meg et frisørbesøk:)

Skrevet

Dag 1 Level 1 gjennomført i går. Klarte ikke alle øvelsene alle repetisjoner siden jeg ikke har kondis overhode (har astma/KOLS og veldig dårlig lungekapasitet). Styrkeøvelsene som abs, push-ups og utfall hadde jeg null problem med og er ikke støl i dag. Avsluttet dagens trening med kjøring med hundespann. Målene for i går: 168 cm - 60 kilo - lår 52 - midje 78 - hofter 98.



Anonymous poster hash: bd02b...8a1
Skrevet

 

Dag 1 Level 1 gjennomført i går. Klarte ikke alle øvelsene alle repetisjoner siden jeg ikke har kondis overhode (har astma/KOLS og veldig dårlig lungekapasitet). Styrkeøvelsene som abs, push-ups og utfall hadde jeg null problem med og er ikke støl i dag. Avsluttet dagens trening med kjøring med hundespann. Målene for i går: 168 cm - 60 kilo - lår 52 - midje 78 - hofter 98.

 

Anonymous poster hash: bd02b...8a1

 

Så flink du er, ekstra viktig med trening når du har astma/KOLS og du vil nok merke forbedring :) Stølheten kommer gjerne ikke før dag tre, så ikke tro du er utenfor faresonen :P

 

Jeg er ferdig med dag 4 level 3 i dag. Har hatt en superdeilig pinse med nydelig vær og lange fjellturer, litt tungt å gå tilbake til Jillian i dag, men likevel deilig å være i gang igjen. 

Skrevet

Skulle egentlig vært på dag 7 i dag, men er på dag 5... Måtte ta en fridag på lørdag, og i går måtte jeg på legevakte med eldstemann :( men på'n igjen i kveld!!!

 

Skal vi flytte tråden?

Skrevet

Dere som allerede er ute i level 2-3, merker dere forskjell på kroppen? Har det skjedd noe? 😜

Skrevet

Jeg har falt ut etter pinsehelgen. Merker at det er kjempetungt å komme igang igjen. Må prøve å gjøre det idag, men blir kanskje imorgen :P 

Skrevet

Har ikke trent på 2 dager nå og i går kveld tok ryggen min kvelden så jeg må nok ta det med ro et par dager til. Men jeg holder meg i bevegelse altså, bare tør ikke ta den helt ut med Jillian. Det er tøft nok når man ikke har vondt i ryggen!

 

MEN jeg gikk på vekta idag tidlig bare for å se om det var noe nedgang og 69.3 lyste mot meg!!! Jeg veide meg 5 ganger på 4 forskjellige steder i huset bare for å se om det stemte. 1.5kg ned på 5 dager er søren meg ikke dårlig om jeg får komme med litt selvskryt  :duskedame:

 

Ja, skal vi flytte tråden? Jeg er med på det hvertfall. 

Skrevet

Jeg blir gjerne med, om jeg får lov:-) Starter på søndag!

Skrevet

PappaPig, så kjedelig at ryggen hindrer deg, men gratulerer med et flott vektresultat! :)

 

Minion: velkommen :)

Skrevet

Pausedag i går, var så sliten av diverse årsaker. Men i dag er det på'n igjen, økt 7 på level 1.

Skrevet

Jeg er på dag 6 i dag, skal trene etter jeg kommer hjem fra venninne-kveld ;)

Merket at jeg ble sliten i går, men ikke helt knekt som jeg har blitt de tidligere dagene. Nå er det litt sånn at jeg gleder meg il å trene, og får dårlig samvittighet om jeg så mye som tenker på å droppe det. Får også dårlig samvittighet om jeg vurderer å kjøpe sjokolade på butikken! Så dét kommer seg i allefall 😜

Skrevet

Så bra 2Trollunger!:)

 

Jeg merker at jeg nyter å trene, og det er så uvant! Er så innstilt på det, og blir så avslappet etterpå. Sliter med stress i kroppen (biter negler, "usynlige" tics etc), og etter at jeg begynte å trene er dette bedre. Herlig! Og så håååper jeg på endringer i kroppsfasongen også. Kostholdet er så som så. Noen dager bra, andre ikke. I dag har det vært ok, bortsett fra en bolle og en skål is og jordbær...:/ Men ammer og trener 30 days, så det er ikke krise da.

Skrevet (endret)

Så bra 2Trollunger!:)

 

Jeg merker at jeg nyter å trene, og det er så uvant! Er så innstilt på det, og blir så avslappet etterpå. Sliter med stress i kroppen (biter negler, "usynlige" tics etc), og etter at jeg begynte å trene er dette bedre. Herlig! Og så håååper jeg på endringer i kroppsfasongen også. Kostholdet er så som så. Noen dager bra, andre ikke. I dag har det vært ok, bortsett fra en bolle og en skål is og jordbær...:/ Men ammer og trener 30 days, så det er ikke krise da.

Jeg hsr lagt om kostholdet litt, men ikke veldig. Mener det mest på snop-spising i uken. For det er det slutt på 😜

Kom hjem fra jentekveld kl 00.45 i går, og hadde ikke samvittighet til å droppe treninga! Så trente, dusjet og var i seng rett før kl 2 i natt!!

😜

Endret av 2trollunger;)
Skrevet (endret)

Da var dagens treningsøkt overstått (dag 6 nivå 3). Jeg reiser bort i morgen, så blir treningsfri for meg fram til mandag. 

 

2trollunger: Jeg bøyer meg i støvet for pågangsmotet ditt!  

Endret av elinna
Skrevet (endret)

Elinna: du som snart er ferdig, merker du stor forskjell fra før du startet?

 

Idag er jeg back on track! Nettopp trent nå, og det var herlig! Det beste er at tross en uke pause, så var jeg fortsatt på nivået jeg avsluttet på. Jeg klarer størstedelen av programmet nå (må legge bort vektene på 1,5 runde, men har nok tyngre vekter enn dem), og det gjorde meg glaaad! :-D jeg er på dag 8 nivå 1 idag.

 

Ang kosthold så har jeg ikke endret stort, men jeg spiser allerede ekstremt lite godteri. Spiser derimot Mye kake hvis jeg får det servert ;-) Brus er synderen min, men jeg drikker lite av det også nå for tida. En liter i uka kanskje.

Endret av Mandala
Skrevet

Vel, kan ikke skryte av pågangsmotet i dag gitt 😜

For etter en natt med litt ender 3 timers søvn, tar jeg kvelden nå! Og det uten å ha trent! Har allerede sovet på sofaen i nesten en time, så nå skal jeg krabbe opp trappa å legge meg!

Beklager trening, men du tapte kampen i dag 😢

Skrevet

Elinna: du som snart er ferdig, merker du stor forskjell fra før du startet?

 

Idag er jeg back on track! Nettopp trent nå, og det var herlig! Det beste er at tross en uke pause, så var jeg fortsatt på nivået jeg avsluttet på. Jeg klarer størstedelen av programmet nå (må legge bort vektene på 1,5 runde, men har nok tyngre vekter enn dem), og det gjorde meg glaaad! :-D jeg er på dag 8 nivå 1 idag.

 

Ang kosthold så har jeg ikke endret stort, men jeg spiser allerede ekstremt lite godteri. Spiser derimot Mye kake hvis jeg får det servert ;-) Brus er synderen min, men jeg drikker lite av det også nå for tida. En liter i uka kanskje.

Ja, jeg merker forskjell på kroppen, men kunne nok ha merket enda mer hvis jeg hadde spist normalt. Jeg har vært veldig sulten denne tiden i tillegg til at det har vært mange spesielle anledninger på rappen, så vekta har faktisk nå gått opp en kilo. Likevel føler jeg med sterkere og det beste av alt er vel egentlig at selvfølelsen og energien har steget. Spesielt har jeg blitt sterkere i magen, ingen av mageøvelsene er noe problem i det hele tatt nå og jeg var utrent før jeg startet. Jeg kommer nok til å fortsette når jeg er ferdig, må bare finne ut med hva. Tar jo litt lengre tid nå i og med at jeg reiser bort i morgen, men finalen er innen rekkevidde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...