Gå til innhold

Ny runde 30 days?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "30 days shred" eller "Ripped in 30" dere bruker? Jeg har begge dvdene så blir med uansett hvilken det er :D

Har aldri klart 30 dager med dette, og har som regel sluttet etter dag 7. Har ikke gjort noe av dette på veldig lenge så jeg får tørke støvet av både dvden og vektene og starte på dette imorgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ferdig med dag to på level en. Deilig!!! Får skikkelig mestringsfølelse jo!:) Tok mål nå etter treninga. Dusjen etter økta er herlig, føler meg sååå flink. Merket at jeg tok mer i i dag, og ble mer svett enn i går. For meg er det styrkeøvelsene som er desidert verst, særlig de med lår involvert...

Skrevet

Da er jeg ferdig med dag to på level en. Deilig!!! Får skikkelig mestringsfølelse jo! :) Tok mål nå etter treninga. Dusjen etter økta er herlig, føler meg sååå flink. Merket at jeg tok mer i i dag, og ble mer svett enn i går. For meg er det styrkeøvelsene som er desidert verst, særlig de med lår involvert...

Så bra! Jeg merker faktisk forskjell på målebåndet om jeg måler meg før eller etter trening. Etter treninga er musklene mer pumpa og større enn før. Bare et lite tips til neste gang du måler :) 

PeggaPig: jeg går også på 30 days shred. Hvordan er ripped i forhold synes du? Tenker kanskje å begynne på den når jeg er ferdig shredda :P

Skrevet

Da er jeg ferdig med dag to på level en. Deilig!!! Får skikkelig mestringsfølelse jo! :) Tok mål nå etter treninga. Dusjen etter økta er herlig, føler meg sååå flink. Merket at jeg tok mer i i dag, og ble mer svett enn i går. For meg er det styrkeøvelsene som er desidert verst, særlig de med lår involvert...

Så bra! Jeg merker faktisk forskjell på målebåndet om jeg måler meg før eller etter trening. Etter treninga er musklene mer pumpa og større enn før. Bare et lite tips til neste gang du måler :)

PeggaPig: jeg går også på 30 days shred. Hvordan er ripped i forhold synes du? Tenker kanskje å begynne på den når jeg er ferdig shredda :P

Takk for tips!:)

Skrevet

Jeg bruker 30 day shred.

Har så og si aldri trent... Dvs, er nå støttemedlem på evo. Har trent der ca 10 ganger på 1.5 år 😜

Skrevet

Jeg er utrent. Har gått litt turer og that's it. Så nå forventer jeg resultater :)

Skrevet

Liker Ripped in 30 bedre enn 30 days shred, men det er kanskje fordi det var den første jeg prøvde. Ellers er begge to forholdsvis like egentlig. Man legger Jillian for hat uansett :P

Siden dere bruker 30 days shred tar jeg den også!

Jeg har vært ganske flink med treningen i det siste men føler at det blir litt ensidig da jeg foretrekker kardio over styrke på treningssenteret. Håper at Jillian kan presse meg litt på styrkefronten :)

Skrevet

Jeg blir med hvis jeg ikke får 2 streker på mandag. Men får ikke til å bli med før slutten av neste uke pga skal bort på kurs. Hotell og kollegaer... Men går vell greit å begynne litt senere enn mandag:)

Skrevet

Hei dere jenter

Kan jeg få være med? Børstet støv av videoen igår og har trent både igår og idag. Armene faller nesten av av stølhet.

Bruker 2 kg vekter, men en av øvelsene er de for tunge til. Håper knærne holder om jeg gjør det hver dag. Men supermotiverende med mange på laget da- heia oss!

Skrevet

Veldig med ! Om jeg får lov:)

Skrevet

Jeg har hatt en pause fra treningen, men ser jeg nå må starte opp igjen.

Nå er første dag på level 1 unnagjort :)

Skrevet

Da er første dag på level 1 unnagjort :D

Men hvor mange dager tar dere på hver level?

Min dvd har 3 levels så skal jeg ta 10 dager på hver level da? Tenker at det kanskje kan bli litt ensformig om jeg skal gjøre det samme 10 dager i strekk. 

Jeg tok mål i dag også: 

vekt: 70.8kg

bryst: 82cm

midje: 84cm

hofter:100cm

kcal på dag1 level1: 211 (målt med pulsklokke)

Jeg tok det som er førbilder også slik at jeg forhåpentligvis kan se endringen om 30 dager når jeg tar etterbilder. Men ikke søren om jeg legger det ut her haha

Skrevet

Er det mulig å følge dette programmet fra mobil/nettbrett?

Anonymous poster hash: ca31a...fd0

Skrevet

Er det mulig å følge dette programmet fra mobil/nettbrett?

Anonymous poster hash: ca31a...fd0

Ja, det går fint å se på YouTube på nettbrett. Personlig synes jeg mobilen blir litt liten og se på når jeg trener.
Skrevet

Programmet legger opp til ti dager på hver level, så jeg følger det. Skal ha min tredje økt på level en i kveld. Herlig å være i gang! Og selv om det er ensformig er det gøy å se hvordan jeg forbedrer meg fra dag til dag. Teknikk, utholdenhet osv.

Det er mulig å bruke nettbrett, men skjermen blir jo da mindre enn om du bruker tv, logisk nok. Filmene ligger på youtube.

Skrevet

Kan vi ikke lage en egen hemmelig gruppe på Face? Vil gjerne være med sammen med flere, er på dag 4, men synes disse trådene blir så rotete...

Anonymous poster hash: b4d7c...843

Skrevet

Kan vi ikke lage en egen hemmelig gruppe på Face? Vil gjerne være med sammen med flere, er på dag 4, men synes disse trådene blir så rotete...

Jeg er med hvis du oppretter :)

Skrevet

Programmet legger opp til ti dager på hver level, så jeg følger det. Skal ha min tredje økt på level en i kveld. Herlig å være i gang! Og selv om det er ensformig er det gøy å se hvordan jeg forbedrer meg fra dag til dag. Teknikk, utholdenhet osv.

Det er mulig å bruke nettbrett, men skjermen blir jo da mindre enn om du bruker tv, logisk nok. Filmene ligger på youtube.

Da kjører jeg 10 dager per level jeg også. Det er jo sant som du sier, moro å se hvordan man forbedrer seg!

Skrevet

Blir med men tar ripped in 30 :))

Anonymous poster hash: b08c1...dbb

Skrevet

Jeg blir også med 😜

Skrevet

Ferdig med dag to level en 😛

Kjenner jeg sliter skikkelig med push up, er vist mye svakere i armene enn jeg trodde 😳

Men fullfører da i allefall 😝

Skrevet

Første runde på level 1. Tyngre enn det så ut til, men tida gikk fort! Lurer på om jeg klarer å løfte arma i morgen..

Skrevet

Dag 3 på level 1. Vondt i armene og leggene verker. Tror jeg må ha en dag fri. 

Skrevet

Dag tre på level en unnagjort! :)

Merker at det går lettere med noen øvelser, mens andre er tyngre. Synes den øvelsen med utfall (?) er vanskelig fordi jeg er så usikker på om jeg gjør den rett når jeg ikke ser meg selv.

Bruker matte denne gangen, og kroppen er helt fin. Slet derimot med vond rygg forrige gang jeg gjorde 30 days shred..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...