Gå til innhold

**Desemberbarna 2014**


Mamma-til-Emma

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat oppdaga at det er noe som heter fødselsplan.. Noen av dere som skal lage en sånn, har lagd en sånn, eller som kan fortelle litt om disse?

Er det en sånn hvor du skriver om ønsker osv rundt fødselen?

Min erfaring er at ingenting blir som man har forestillt seg uansett! Jeg kommer til å ta det som det kommer denne gangen også :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jepp, var akkurat det jeg tenkte Beboo :) Hva kaller jeg gruppa? :P

 

Det er ei gruppe på FB som heter Beboo.. de ser alt annet enn gravide ut. (Type rosablogger kropper, ble litt deppa nå)

Hehe, jeg mente ikke at gruppa skulle hete Beboo altså! Det var et svar til beboo :P 

Også lurte jeg på hva dere andre mente jeg skulle kalle gruppa? :) Td14? feks? :P Eller skjønner folk det?

Hva med å kalle gruppa reunion desember 2014? ;)

 

Anonymous poster hash: 05f97...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det går an! Når den er lukket så må vel admin godkjenne de som legger seg til også. Ser for meg at venner av meg bare "oi, ..... har laget reunion gruppe - sikker fra ungdomsskolen, jeg melder jeg inn" og venner av dere ser at dere legger dere til :P Derfor jeg tenkte det var greit med et helt intetsigende navn. jeg vet jo ikke hvem dere er, og om jeg godtar "riktige" folk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med brunlig blødning i små mengder tok jeg kontakt med legen i dag. Fikk komme inn til sykehuset og gynekolog som gjorde en innvendig ultralyd og det viser seg at jeg har morkaken liggende over livmoråpningen :( . Dette vil kunne føre til blødninger fremover om jeg ikke tar det veldig med ro.

Så i løpet av 10 minutter fikk jeg beskjed om at jeg blir 100% sykemedt samt å unngå samleie frem til ny ultralyd i uke 22 ( !! :) !! ) ...Må også slutte med treningen min og får kun lov å gå turer .

Så planene om et aktivt svangerskap ble brått snudd på hodet for min del. Men mini i magen ser ut til å ha det helt topp :D 

 

Er det flere som har morkaka plassert sånn? Og vil dele erfaringer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med brunlig blødning i små mengder tok jeg kontakt med legen i dag. Fikk komme inn til sykehuset og gynekolog som gjorde en innvendig ultralyd og det viser seg at jeg har morkaken liggende over livmoråpningen :( . Dette vil kunne føre til blødninger fremover om jeg ikke tar det veldig med ro.

Så i løpet av 10 minutter fikk jeg beskjed om at jeg blir 100% sykemedt samt å unngå samleie frem til ny ultralyd i uke 22 ( !! :) !! ) ...Må også slutte med treningen min og får kun lov å gå turer .

Så planene om et aktivt svangerskap ble brått snudd på hodet for min del. Men mini i magen ser ut til å ha det helt topp :D

 

Er det flere som har morkaka plassert sånn? Og vil dele erfaringer :)

Deler ikke din plassering av morkake - men sender over bøttevis med tålmodighet og håper at ro og hvile gjør underverker. Vær flink og følg doktorens ordre så går det nok bra!! :) Hvor langt er du kommet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Etter en helg med brunlig blødning i små mengder tok jeg kontakt med legen i dag. Fikk komme inn til sykehuset og gynekolog som gjorde en innvendig ultralyd og det viser seg at jeg har morkaken liggende over livmoråpningen :( . Dette vil kunne føre til blødninger fremover om jeg ikke tar det veldig med ro.

Så i løpet av 10 minutter fikk jeg beskjed om at jeg blir 100% sykemedt samt å unngå samleie frem til ny ultralyd i uke 22 ( !! :) !! ) ...Må også slutte med treningen min og får kun lov å gå turer .

Så planene om et aktivt svangerskap ble brått snudd på hodet for min del. Men mini i magen ser ut til å ha det helt topp :D

 

Er det flere som har morkaka plassert sånn? Og vil dele erfaringer :)

Deler ikke din plassering av morkake - men sender over bøttevis med tålmodighet og håper at ro og hvile gjør underverker. Vær flink og følg doktorens ordre så går det nok bra!! :) Hvor langt er du kommet nå?

 

I morgen er jeg 14+0 ...:) ser for meg at dette kommer til å bli ett fryktelig langt svangerskap ! Håper bare morkaka flytter seg oppover slik at jeg unngår keisersnitt. Hun gynekologen sa jeg måtte være forbredt på flere og sterkere blødninger så nå blir det mye sofa og netflix fremover :)  

Lykke til du og Apex,vi får tenke 6 måneder frem i tid ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger meg til her, litt seint ute:)
 
1.

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før
Madde86 28,Vest-Agder
3.

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

5. Julie10, 24, Hordaland
Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

6. Babyklar, 27,Trondheim
Lavendel2805, 24, Akershus

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

8.
9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

10. Susanne94

11. PaleFire, 25, Rogaland

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

13. bleach, 26, Møre og Romsdal

14.

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

16. lille_trille_bolle, 25år, Akershus

17. Ønsker sårt en spire

18.PetitAnge, 34, Vestfold, har ett barn fra før

19. BeBoo, 22, Troms, snart Aust-Agder
Puselurka, 28, Akershus

20.

21. Sienna85, 29 år, Hordaland
Mamma til Em. 25 år, Telemark, 1 barn fra før

22. Smusa, 23år, Østfold.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
1.

2. Apex, 38 år, 1 barn fra før
Madde86 28,Vest-Agder
3.

4. Mamma-til-Emma, 31, Vestfold.

5. Julie10, 24, Hordaland
Corneliuss, 36år, 2 barn fra før, Oslo

6. Babyklar, 27,Trondheim
Lavendel2805, 24, Akershus

7. Kanutteogkruttet, 31 år, Møre og Romsdal

8.
9. Snartmamma91, 22 år, Aust-Agder

10. Susanne94

11. PaleFire, 25, Rogaland

12. Juli11+Des14, 25, Sør Trøndelag

13. bleach, 26, Møre og Romsdal

14.Løvinne30,30 år Buskerud 3 barn fra før

15. MinStørsteDrømBlirSann?, 22år, Akershus

16. lille_trille_bolle, 25år, Akershus

17. Ønsker sårt en spire

18.PetitAnge, 34, Vestfold, har ett barn fra før

19. BeBoo, 22, Troms, snart Aust-Agder
Puselurka, 28, Akershus

20.

21. Sienna85, 29 år, Hordaland
Mamma til Em. 25 år, Telemark, 1 barn fra før

22. Smusa, 23år, Østfold.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.
Endret av Løvinne30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg lykkelig fortelle at jeg har vært på ultralyd og fått vite kjønn veldig sikkert. Hun sa flere ganger at dette må være det og ingenting som tilsier noe annet.... Ei lita jente :D

 

Jeg er verdens heldigste!!!💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er du Smusa?? :) var 13+3 når jeg fikk vite med 90% sikkerhet at det er ei jente her også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker er du Smusa?? :) var 13+3 når jeg fikk vite med 90% sikkerhet at det er ei jente her også <3

Jeg er 13+4 i dag så da vi veldig likt. Jeg stoler fullt og helt på det:) hun så det gjentatte ganger og fikk tatt bilde av leppene. Hehe. :-) så lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor mange uker er du Smusa?? :) var 13+3 når jeg fikk vite med 90% sikkerhet at det er ei jente her også <3

Jeg er 13+4 i dag så da vi veldig likt. Jeg stoler fullt og helt på det:) hun så det gjentatte ganger og fikk tatt bilde av leppene. Hehe. :-) så lykkelig.

Her også ble det sjekket nøye flere ganger, har ikke bilde av det men video at han sjekker flere ganger :) så morro, veldig lykkelig for et friskt barn. Og litt ekstra morro med jente hvor det ikke er noen jenter i familien til mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en helg med brunlig blødning i små mengder tok jeg kontakt med legen i dag. Fikk komme inn til sykehuset og gynekolog som gjorde en innvendig ultralyd og det viser seg at jeg har morkaken liggende over livmoråpningen :( . Dette vil kunne føre til blødninger fremover om jeg ikke tar det veldig med ro.

Så i løpet av 10 minutter fikk jeg beskjed om at jeg blir 100% sykemedt samt å unngå samleie frem til ny ultralyd i uke 22 ( !! :) !! ) ...Må også slutte med treningen min og får kun lov å gå turer .

Så planene om et aktivt svangerskap ble brått snudd på hodet for min del. Men mini i magen ser ut til å ha det helt topp :D

 

Er det flere som har morkaka plassert sånn? Og vil dele erfaringer :)

Min er ikke plassert over livmoråpningen med rett bak, veldig nære og fikk også beskjed om at det kunne skape litt småblødninger. Får håpe din flyttet seg bakover jo lengre ut i svangerskapet du kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos jm i dag. Fin fosterlyd og en veldig hyggelig prat. Henvist til fødepoliklinikk for ekstra oppfølging pga forrige svangerskap. Deilig å føle seg godt ivaretatt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter inne på 1.trimester å kjeder meg.. Hehe Tror ikke det er mange av desemberbarna 2014 igjen der inne! :P

Skal på ul igjennom morgen, og om alt går bra da så melder jeg overflytting inn hit selv om jeg da bare er 12+3!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...