Gå til innhold

Februar-babyer 2015


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Hvordan er hormonene deres? Den ene dagen er jeg overlykkelig, og andre dager vil jeg bare grave meg ned. Og lunta er krympet ned til -4. Syns så synd på guttungen på 8 år, og mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunta mi har blitt myyye kortere ihvertfall :P Synes synd på kjæresten, stakkar :P Men det går veldig opp og ned, kan være overlykkelig i det ene sekundet og så plutselig begynne å grine for ingenting! Haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her svinger humøret raskt. I går hadde jeg vondt i magen, trodde at jeg mistet. I dag ser jeg at det sannsynligvis var luftsmerter. Blir vel litt oppblåst av dette. Jeg skal på ultralyd på tirsdag, vil da være 6+5. Var på ultralyd sist tirsdag,var da 5+5.både gynekologens målinger og mine utregninger stemte, det må jo være bra. Har mistet en del ganger tidligere og da har legen sett at jeg var kommet kortere enn mine utregninger. Håper at det går bra med dere her inne. Jeg ser det er noen som har mistet, det er trist. Vet så altfor godt hvordan det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hormoner løper løpsk. Noen dager er jeg kjempe glad og alt er bare supert ! Mens neste dag vil jeg bare grave meg ned. Og følsomheten er er det heller ikke noen bremser på. Nå reiste just min samboer avsted for 10 dager og tårene bare fosset ut av øynene mine. Var grusomt!

 

Puseluskan:håper alt går bra for deg denne gangen :) Krysser fingrene for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner er det nok av her også ja! Kort lunte, og må virkelig ta meg sammen innimellom!

Minsten i huset våknet altfor tidlig i dag, så jeg sitter å venter på at klokka skal bli litt til ,så jeg kan legge han litt i vogna. Og da skal jeg sove litt også!;-)

Trøtt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg, ifølge beregningen min er jeg 5+4, med termin 26.02 :D

Endret av Merete_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistet i SA tidligere i februar, og denne gangen har jeg nesten ingen symtpomer, kun litt ømme bryster og litt stikkninger i lysken når jeg reiser meg. Håper virkelig ikke jeg får den beryktede kvalmen...Har ikke opplevd den enda, men de sier vel at den kommer rundt uke 6... ? :blink:

Endret av Merete_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med dere ennå og håper at spiren klamrer seg fast! Jeg skal på ul i morgen og sjekke om jeg faktisk har hatt sa eller lille klumpen er der inne ennå. Jeg har blødd i 5 dager, med moderate menssmerter innimellom. Blør ingenting om nettene da...rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Ming82!

Velkommen Merete-! :-)

 

Man skal passe seg for hva man ønsker seg ... Litt lenger oppe var jeg så bekymret for at jeg hadde mistet fordi kvalmen og symptomene var borte.. Da tenkte tydeligvis kroppen min "jaha, hvis det er sånn du vil ha det så.." For dagen etter kom kvalmen tilbake og blir der helt til kvelden.. :-/ Heldigvis ikke oppkast kvalme, men er generelt karusellsyk hele dagen. Det hjelper med mat, ingefærtabletter, hvile og sjøsykearmbånd men alt av rydding og energiting må likevel gjøres på kveldene. Jaja.. da er kanskje alt som deg skal med knøttet da  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere ønskelille. Når du er rundt i uke 10 ca tror jeg, har du din første svangerskapskontroll. Jeg tok kontakt med min lege samme dag som jeg testet, og satte meg opp til time når jeg er rundt i uke 10. Lykke til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Vært litt opptatt de siste dagene og når jeg da enderlig har satt meg ned har jeg sovnet med en gang. :-P

 

På fredag sendte vi våre to gutter til bestefar for 1 uke i syden. De kommer nok til å kose seg, men meg og mitt mammahjerte vil ha de hjem. Hehe.

Jeg og gubben dro da videre på en liten kjæreste tur, men hvor smart var det. Jeg slet med å holde meg våken, ble kvalm av bilkjøringa.

 

Mannen min kommenterte nå at jeg sover mye.

 

Til dere nye, bare kopier terminlisten og legg dere inn på korrekt dato. :-D litt gøy med en oversikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015.

 

1.

2. lis7071, Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡, 2 store gull + 1 lie?

3. KapteinSabeltann-mamma, julibaby10, hgsd nr 7 i magen, bambi-bolla ,

4.

5. Silly80

6.

7. Yasmin, Babylykken

8. Lulusen, nita1980

9. tulla<3sep2010

10. bergenserjente

11. Mocc@

12.

13. Heisannhopp

14. Marika:), Angelstath, tmb88

15.

16. Silje92

17. muldvarpen_, mama foddie, Vi3+1?! :-),

18. Blirjegtobarnsmamma

19.

20. CathrineB

21.

22. måneogsol

23.

24. Ønskelille

25.

26.

27.

28. mamma_til_2gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Terminliste februar 2015.

1.
2. lis7071, Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡, 2 store gull + 1 lie?
3. KapteinSabeltann-mamma, julibaby10, hgsd nr 7 i magen, bambi-bolla ,
4.
5. Silly80
6.
7. Yasmin, Babylykken
8. Lulusen, nita1980
9. tulla<3sep2010
10. bergenserjente
11. Mocc@
12.
13. Heisannhopp
14. Marika:), Angelstath, tmb88
15.
16. Silje92
17. muldvarpen_, mama foddie, Vi3+1?! :-),
18. Blirjegtobarnsmamma
19.
20. CathrineB
21.
22. måneogsol
23.
24. Ønskelille
25.
26.Merete_
27.
28. mamma_til_2gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015.

 

1.

2. lis7071, Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡, 2 store gull + 1 lie?

3. KapteinSabeltann-mamma, julibaby10, hgsd nr 7 i magen, bambi-bolla ,

4.

5. Silly80

6.

7. Yasmin, Babylykken

8. Lulusen, nita1980

9. tulla<3sep2010

10. bergenserjente

11. Mocc@

12.

13. Heisannhopp

14. Marika:), Angelstath, tmb88

15. Sniff80

16. Silje92

17. muldvarpen_, mama foddie, Vi3+1?! :-),

18. Blirjegtobarnsmamma

19.

20. CathrineB

21.

22. måneogsol

23.

24. Ønskelille

25.

26.Merete_

27.

28. mamma_til_2gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alt vært hos legen. Han satte meg opp med en gang. Men pga to tøffe svangerskap tidligere, og deperisjoner både i svangerskapet og etter fødsel så tar ikke legen noen sjangser. :-)

 

Er 5+5 i dag. Men siden fredag så har de typiske graviditets tegnene slått inn, trøtt hele tiden, pupper som bare verker og verker, kvalme som kommer og går, har lyst på noe konstant og hele tiden. Merkelige lukter, takler ikke makrell i tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste mens 26.april. Eggløsning rundt 22. mai.Kvalm som f... Har ett barn fra før. 



Anonymous poster hash: d8a9f...e85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos gyn og fikk tatt innvendig ul. Fikk sett et bittelitenklump med blinkende hjerte <3 Legen sa at det er stor sjanse for at dette skal gå bra :) Knøtte er målt til 3mm og jeg er visst 5+6. Har ikke fått mange symptomer ennå. Solskinnshistorie het :) Jeg var jo så sikker på at jeg hadde mistet så mye som jeg blødde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk Ming82!! Gratulerer! :-D

Jeg begynner å bli ordentlig nervøs for ultralyd imorgen. Merker ingenting i magen jeg. Føler ikke at det er noe der. 

24 timer igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på UL i morgen. Spent! Er ikke kvalm eller spesielt "gravid" annet enn at jeg har veldig liten magesekk for tiden, men tenker at så lenge jeg ikke blør velger jeg å tro at alt er ok. De fleste svangerskap er sikkert forskjellige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler det er en evighet til kontroll neste gang:S ikke før i slutten på august av alle ting. hehe og da er eg 15-16 uker før kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kontroll 15 juli! Er vel ca 7 uker da, så blir spennende :D Håper jeg får ultralyd? Hun i telefonen nevnte ikke dette så jeg kom ikke på å spørre.. Men hva annet skal de sjekke hos gynekologen i uke 7? Viss di kun ville sjekket HCG nivå måtte jeg vell gått til fastlegen min? hehe, mange spørsmål her!

 

Ming82, så bra, gratulerer!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Ming82!!! 

 

Jeg har hatt så siiiinnsykt vondt i magen siden i går. Var på kino og spiste mye snacks. Når jeg kom hjem ble det gamenight med gjengen og enda mer snacks. Dette tåler tydeligvis ikke magen lengre. Kom ut fra kinosalen som 8 mnd. gravid - superoppblåst! I løpet av kvelden med enda mer utskeielser fikk jeg rent smerter. Har nesten ikke sovet i natt.

Har stor og øm mage i dag også. Kommer til å holde meg laaaangt unna snacks fremover! Yyynk.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ming82: helt utrolig fantastisk nyhet!! :) Så glad på dine vegne! Godt å høre at det kan gå bra selv om man blør!

 

Jeg skal også på ultralyd imorgen, gruer meg og, har vært så lite kvalm de siste dagene. Liker ikke å miste symptomer så tidlig! :/

 

Bambi-Bolla: jeg sliter også med smerter i magen etter måltider, og spesielt på kvelden! Da er jeg også innmari oppblåst og får fort vondt.

 

Nå har jeg bare en arbeidsdag igjen før 5 1/2 ukes ferie venter! Blir godt for en sliten gravidkropp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...