Gå til innhold

***August 2014 ***


Fillibobba

Anbefalte innlegg

Da har jeg født. Dro ikke inn til sykehuset før 11 i formiddag (fredag) da riene over natten var uregelmessige og ikke veldig sterke. Kom inn med 5 cm åpning og 12:30 var hun født!! 😱😀 Så det kan vel kalles en styrtfødsel?😄

 

Lille frøken nydelig er 49 cm og veier 3480 g💕 Helt perfekt 💕 Vi koser oss på barsel, men gleder oss enda mer til å reise hjem igjen i morgen.

 

Masse lykke til, dere som er igjen! Vi snakkes vel på småtroll 😊

 

Gratulerer så mye!

Så godt å høre at alt gikk så fint og at dere koser dere :) Nyt tiden masse ❤️ det er den beste følelsen i hele verden ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anekdote hvordan går det med deg?

 

Vi begynner å bli få igjen her nå ;)

Noen flere som går å venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen endringer her...blir alltid litt mer nedtrykt og utålmodig om kvelden, så da er det beste å bare legge seg tidlig og våkne med et bedre humør. Det kan jo skje i natt kanskje?

 

Hvordan går det med deg? En dag over termin nå, merker du modningstegn?

 

Blir spennende om vi hører noe fra awaaa, for hun skulle vel settes i gang i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp like gravid som i går, skjedde ikke i natt heller. 9 dager over termin nå. Hva skal man ta seg til i dag da tro? Hver dag føles som en evighet. Jeg er visst ikke så tålmodig som jeg trodde... Det virker som magen min er litt som stekeovnen vår, alt må stå inne mye lenger enn det står i oppskriften for å bli helt ferdig 😝

 

Noe nytt fra dere andre ventende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe for en bra sammenligning med stekovnen :D kjenner meg såå igjen!

Utenom en del kynnere så er det ikke store forskjellen her heller.. Lillegull har ikke dårlig tid med å komme ut. Har ikke noe tro på fødsel med det første iallefall. Mannen lot meg sove lenge i dag så føler iallefall at jeg er litt mer uthvilt 👍 (så hodt det lar seg gjøre med den store magen ;) )

 

Awaaa skulle bli satt i gang i går ja så det blir spennende å se når vi får høre fra henne. Hun koser seg nok med baby nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 20:30 kom jenta våres til verden, på termindagen. I superfart! Skikkelig drømmefødsel, og begge er i fin form :) nå ligger vi på barsel og koser livet av oss, hun er helt nydelig<3 lykke til dere andre som venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår kl 20:30 kom jenta våres til verden, på termindagen. I superfart! Skikkelig drømmefødsel, og begge er i fin form :) nå ligger vi på barsel og koser livet av oss, hun er helt nydelig<3 lykke til dere andre som venter!

Gratulerer! Så godt å høre at det ble en drømmefødsel til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 20:30 kom jenta våres til verden, på termindagen. I superfart! Skikkelig drømmefødsel, og begge er i fin form :) nå ligger vi på barsel og koser livet av oss, hun er helt nydelig<3 lykke til dere andre som venter!

 

 

Åh så koselig! Gratulerer så masse 💖💖💖💖💖💖💖💖💖🎉

 

Kos deg masse med prinsessa di og fortsett å nyte tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 20:30 kom jenta våres til verden, på termindagen. I superfart! Skikkelig drømmefødsel, og begge er i fin form :) nå ligger vi på barsel og koser livet av oss, hun er helt nydelig<3 lykke til dere andre som venter!

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 20:30 kom jenta våres til verden, på termindagen. I superfart! Skikkelig drømmefødsel, og begge er i fin form :) nå ligger vi på barsel og koser livet av oss, hun er helt nydelig<3 lykke til dere andre som venter!

Gratulerer!! Endelig kan bebien nytes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med termin 27 august så kan jeg vel ikke si at riene som herjer nå ikke er velkommen... Men de kunne godt tatt seg opp og blitt regelmessig nå syns jeg.. ! Av og på nå siden natt til søndag, men først i kveld\natt at det minner om regelmessighet.. Kroppen er sliten, leddsmerter gjør det ikke lettere.. Men prøver å se lyset i tunnelen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med termin 27 august så kan jeg vel ikke si at riene som herjer nå ikke er velkommen... Men de kunne godt tatt seg opp og blitt regelmessig nå syns jeg.. ! Av og på nå siden natt til søndag, men først i kveld\natt at det minner om regelmessighet.. Kroppen er sliten, leddsmerter gjør det ikke lettere.. Men prøver å se lyset i tunnelen..

 

Høres ut som fødselen er rett rundt hjørnet 👍 Hvordan er formen i dag da?

 

Her er jeg 4. Dagen på overtid. Lite som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom den lille prinsessa vår! I natt kl 00.39, den 11. dagen etter termin. Fødselen startet ved midnatt 01. september, og setefødselen varte i nesten 25 timer. Men en veldig fin opplevelse, og jeg er så stolt over å ha klart det! Nå er vi bare lykkelige, og vesla var fin i størrelsen med 50 cm og 3480 g. Hun er bare nydelig <3

 

Lykke til dere som venter fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Endelig kom den lille prinsessa vår! I natt kl 00.39, den 11. dagen etter termin. Fødselen startet ved midnatt 01. september, og setefødselen varte i nesten 25 timer. Men en veldig fin opplevelse, og jeg er så stolt over å ha klart det! Nå er vi bare lykkelige, og vesla var fin i størrelsen med 50 cm og 3480 g. Hun er bare nydelig <3

 

Lykke til dere som venter fremdeles![/quot

 

Åhhhhh! Så flott at du endelig er i mål:) Gratulerer med babyen og en fin setefødsel:) Kos deg med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom den lille prinsessa vår! I natt kl 00.39, den 11. dagen etter termin. Fødselen startet ved midnatt 01. september, og setefødselen varte i nesten 25 timer. Men en veldig fin opplevelse, og jeg er så stolt over å ha klart det! Nå er vi bare lykkelige, og vesla var fin i størrelsen med 50 cm og 3480 g. Hun er bare nydelig <3

 

Lykke til dere som venter fremdeles!

Åh så herlig!

Gratulerer så masse :) ❤️❤️❤️

Koselig å høre at du hadde en så fin opplevelse! Nyt tiden og kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er vi igjen som venter på våre søte små?

 

Jeg er vel en av de siste jeg nå.. 🙈

Komme nå lille venn......... Mamma venter 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har fått nå nylig😊 Og all min sympati til dere som fortsatt venter - jeg sender herved over litt fødestøv❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har fått nå nylig😊 Og all min sympati til dere som fortsatt venter - jeg sender herved over litt fødestøv❤️

 

*finner frem støvsugeren og suger det til meg* :) :)

 

Venter fortsatt (u)tålmodig på min lille skatt ❤️

 

Håper dere koser dere max! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender fødestøv jeg også! Det er så herlig å være mamma :) Tenk at du snart får møte babyen, og at den er superklar for verden nå som du er over termin. Våken og klar for å ligge i armene dine ❤

Endret av Anekdote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender fødestøv jeg også! Det er så herlig å være mamma :) Tenk at du snart får møte babyen, og at den er superklar for verden nå som du er over termin. Våken og klar for å ligge i armene dine ❤

 

Tuuuusen takk :) Håper du koser deg og nyter tiden ❤️ den går så altfor fort og den er priceless.. Gleder meg til å være ferdig jeg også. Er kjempelei nå.. Sliten og tung :( Vil bare ha babyen min💙 kontroll i morgen så da får vi se om det skjer noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender også fødestøv til dere som fortsatt venter på babyene deres, og sier masse lykke til!!

 

Her må jeg si at det å være mamma er helt fantastisk, bedre enn jeg noen gang kunne forestille meg :D Lille jenta er nå 4 dager gammel og helt herlig. Både jeg og samboer er helt forelska<3 Og idag var vi på første trilletur, det var stas og endelig få brukt vogna som har stått og venta på oss siden uke 23! Akkurat i dette øyeblikk så ligger samboer med lille på brystet, det er et fint syn<3 Så nå skal vi snart sove, alle 3 er trøtte...

 

Lykke til i morgen på kontroll På vei med nr 3, tenker at du snart ser babyen din jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27.08 kom gutten vår til verden etter en lang og hard igangsatt fødsel. Igangsettelse med ballong mandag 25.08 (40+4) grunnet flere forhold, ballongen datt ut morgenen etter. Kvelden 26.08 fikk jeg første modningstablett, og før jeg rakk å sovne gikk vannet! Etter 12 timer i fødsel med stormrier ble det hasteKS pga misforhold mellom ungen og bekkenet mitt, i tillegg til at han var stjernetitter. Stoppet opp på 8 cm og ungen kom ikke nedover. Baby var estimert til 4500 gr men kom ut med sine 4975 gr og 57 cm  :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...