Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #1 Skrevet 8. april 2014 Jeg svever... Fikk en aha opplevelse. For noen hyggelig folk. Så OPEN MINDED. Ikke misforstå meg ,jeg er født og oppvokst i Norge. Men er allikevel veldig opptatt og stolt av mitt opphav ( som sikkert alle norsk-amerikanerne;) Og alle mine norske venner er de beste i verden for meg. Men å bli hilst på og snakket til på en normal høflig måte med hijaben min var sååå hyggelig. Folka der er kuuuule. De bryr seg ikke om personen bruker hijab. Jenter med hijab jobber overalt. Tilogmed de som dekker ansiktet er det ingen som glodde etter eller slengte dritt om. Ingen sure gamle damer ( tro meg møter 20 slike hver dag her hjemme ) Folka sier ikke bare hei,de spør hvordan dagen din har vært,gir deg komplimenter og er alt i alt veldig hyggelige og søte. Jeg er gla i Norge men jeg tror det vil ta Norge minst 100 år til for å kommer på dems nivå. De er så internasjonale og nordmenn ( ikke alle selvfølgelig ) så fordømmende:( Leser jo masse dritt om innvandrere og muslimer her inne på dib tilogmed. Man må Nesten stikke seg i hjertet for å overbevise folk du ikke kjenner en gang om at du bruker hijaben frivillig.Det er trist men jeg føler jeg ønsker å flytte til London. Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #2 Skrevet 8. april 2014 Trist ja...men sant Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #3 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #4 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Haha ironisk at dere skal svare spydig på dette også..... Anonymous poster hash: 2b910...efa
Monica Skrevet 8. april 2014 #5 Skrevet 8. april 2014 Utrolig synd at du opplever dette i Norge. Og nå er det ikke sånn at folk skal måtte flytte, fordi vi skal fritt få trakassere de. Det er vi som må lære å oppføre oss. Vi er alle mennesker, spiller ingen rolle hvilken hudfarge vi har, hvilken religion vi har, eller om vi forelsker oss i noen av samme kjønn. Vi har alle rett til å bli møtt med respekt.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #6 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Haha ironisk at dere skal svare spydig på dette også..... Anonymous poster hash: 2b910...efa Hun svarte overhodet ikke spydig. Du står fritt til å flytte hvor som helst. Anonymous poster hash: 18bac...702
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #7 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Haha ironisk at dere skal svare spydig på dette også..... Anonymous poster hash: 2b910...efa Hun svarte overhodet ikke spydig. Du står fritt til å flytte hvor som helst. Anonymous poster hash: 18bac...702 Det var ikke meg som skrev svarte. HI Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #8 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Haha ironisk at dere skal svare spydig på dette også..... Anonymous poster hash: 2b910...efa Hun svarte overhodet ikke spydig. Du står fritt til å flytte hvor som helst. Anonymous poster hash: 18bac...702 Det var ikke meg som skrev svarte. HI Anonymous poster hash: 2b910...efa "svaret" Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #9 Skrevet 8. april 2014 Utrolig synd at du opplever dette i Norge. Og nå er det ikke sånn at folk skal måtte flytte, fordi vi skal fritt få trakassere de. Det er vi som må lære å oppføre oss. Vi er alle mennesker, spiller ingen rolle hvilken hudfarge vi har, hvilken religion vi har, eller om vi forelsker oss i noen av samme kjønn. Vi har alle rett til å bli møtt med respekt. Jeg skulle ønsket alle tenkte som deg:) HI Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #10 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London?Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Haha ironisk at dere skal svare spydig på dette også.....Anonymous poster hash: 2b910...efa Hun svarte overhodet ikke spydig. Du står fritt til å flytte hvor som helst.Anonymous poster hash: 18bac...702 Det var ikke meg som skrev svarte. HIAnonymous poster hash: 2b910...efa Merkelig da at det er din anonymkode under svaret? Anonymous poster hash: 9c9ed...05a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #11 Skrevet 8. april 2014 Muslimer har blitt de nye jødene og vet du hva, jeg forstår det. Jeg er redd, jeg er redd islamister, omskjæring og det at mannen eier både kone og barn. Ja, jeg vet at det ikke er sånn alle steder og at ikke alle muslimer tenker sånn, men jeg er redd likevel. Anonymous poster hash: 3f6df...ea5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #12 Skrevet 8. april 2014 Da var du heldigere med menneskene du traff i London enn jeg har vært. Anonymous poster hash: 5bef4...b13
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Muslimer har blitt de nye jødene og vet du hva, jeg forstår det. Jeg er redd, jeg er redd islamister, omskjæring og det at mannen eier både kone og barn. Ja, jeg vet at det ikke er sånn alle steder og at ikke alle muslimer tenker sånn, men jeg er redd likevel. Anonymous poster hash: 3f6df...ea5 Og jeg og mine muslimske venninder er redde sånne som deg. Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #14 Skrevet 8. april 2014 så flytt hvis du er redd! Anonymous poster hash: 0e426...c7d
Iiiiik Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Nesten komisk at det er det du leser av innlegget - at hun kan komme seg vekk fra Norge hvis hun ikke er fornøyd. Jeg håper du ikke har rett HI, jeg håper virkelig ikke det tar 100 år før jenter med hijab opplever det samme i Norge.
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Jeg har faktisk tenkt det samme når jeg har vært i London. Ikke at jeg selv bruker hijab, men når man ser hvor naturlig del den er av kvinners bekledning/uniformering der så ser man at vi har et stykke igjen her i landet.
Våryr ✿ Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 Jeg la merke til det samme når jeg var i London. Det var uvant å se muslimer, afrikanerer osv så integrert i samfunnet. Vi har en lang vei å gå...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 london er en verdens by, den er fryktelig internasjonal. kan ikke sammenlignes med oslo. hele uk har stor muslimsk befolkning, london ekstremt stor muslimsk befolkning. dette er fordi grensene var åpne etter kolonitiden. klart islam ikke står like sterkt her. london er en "hyggelig" by! oslo er ikke det! Anonymous poster hash: a4884...83a
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 Syns det er synd at folk skal oppføre seg sånn, folk må da få kle seg som de vil! Jeg kaster ikke dritt verken etter folk som går med kors rundt halsen eller om de går med hijab! Syns hijaben er et vakkert plagg, ser så mange flotte damer med hijaber i vakre farger, med vakre mønstre. Bær den med stolthet! Anonymous poster hash: 26c14...24e
skinnfilla Skrevet 8. april 2014 #20 Skrevet 8. april 2014 Jeg syns det er kjempefint med hijab, det fremhever vakre trekk
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #21 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Nesten komisk at det er det du leser av innlegget - at hun kan komme seg vekk fra Norge hvis hun ikke er fornøyd. Jeg håper du ikke har rett HI, jeg håper virkelig ikke det tar 100 år før jenter med hijab opplever det samme i Norge. Jeg ønsker meg mennesker med tankegang som deg rundt meg:) HI Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #22 Skrevet 8. april 2014 Det spørs litt hvor du i landet du bor, hi. Jeg har bodd i Trondheim, og kom gråtende hjem hver eneste dag fra Universitetet fordi folk var så utrolig slemme mot meg som brukte hijab. Orket ikke å fullføre studiet, og flyttet tilbake til mitt hjem, Oslove♥ Får sjeldent stygge blikk fra Osloborgere. Anonymous poster hash: c0f54...748
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #23 Skrevet 8. april 2014 Godt å lese at flere forstod meg. Jeg er som sagt kjempe gla i Norge. Det er jo mitt hjemmeland også❤️ Men man kan alltid ønske seg positive endringer. Jeg har i tillegg til norske venner også venner fra andre land. Det er så berikende når vi alle er sammen. Vi lærer så masse fra hverandre. Og alt blir ikke så ensformig men ganske spennende:). HI Anonymous poster hash: 2b910...efa
Anonym bruker Skrevet 8. april 2014 #24 Skrevet 8. april 2014 Jaja,-men du står jo fritt til å flytte til London? Anonymous poster hash: 0b9fa...0d6 Nesten komisk at det er det du leser av innlegget - at hun kan komme seg vekk fra Norge hvis hun ikke er fornøyd. Jeg håper du ikke har rett HI, jeg håper virkelig ikke det tar 100 år før jenter med hijab opplever det samme i Norge. Jeg håpet da virkelig ikke at at noen bruker religiøse hodeplagg om 100 år. Håper virkelig at menneskeheten har modernisert seg litt innenfor religion innen den tid. Anonymous poster hash: 57c46...080
Fru vims Skrevet 8. april 2014 #25 Skrevet 8. april 2014 Jeg syns det er kjempefint med hijab, det fremhever vakre trekk Det syntes jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå