Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Hei, har presentert meg tidligere, men først nå skriver jeg meg inn her.   :)
 
1. Sunnisol, mipmipmip
2. Nummer2.2014, Bamsemams74
3. DrømmeSofie, Toolose
4. JeanetteMarie
5.
6. Tuppen85
7.
8. Silhouette, lillyheart, tikl
9. Bonusmamma, Love my kidz
10. Håpet om nr 3 :-)
11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth
12. AKO91, frø-i-magen
13. Optatium, Snurrballong, Limona
14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78
15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989
16. Malv, Pixxi
17.
18. Sminth, Ina-83
19. RosaParasoll
20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm, lalapoh
21. MaySun
22.
23.
24.
25. To små troll
26.
27. sabahilde og Elias gutten
28.
29.
30.
31. 
Endret av Love my kidz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte inn og redigere termindatoen min. Har prøvd tre ulike terminkalkulatorer. På babyverden sin får jeg opp 10.nov, mammanett 7. nov og her på klikk sin 9.nov. Velger å bruke den herifra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan gikk det i dag Tikl?? Ringte legen tilbake?

Jeg ringte:) Han skulle bare si at prøvene mine var helt fine og sette opp time til svangerskaps kontroll! Stresse folk sånn på en søndag a gitt:p GUDSJELOV var det ikke noe farlig! Takk som spør:)

Aah di to siste dagene har jeg nesten ikke fått i meg mat, bare kvalm. Tanken på mat får meg til å brekke meg nesten. Noen råd folks? Jeg spiser bare yoghurt og vann :/

 

Så bra! :) 

 

Du kan prøve eplemost og farris, du kan blande det, eller drikke det hverfor seg. Det bruker å lette på kvalmen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiihii! Nå har jeg bestil UL og timen er på Mandag! Jeg gleder meg sånn.. Håper alt er bra så jeg kan slappe litt mere av!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

Hvor langt er du på vei ? og hørte dere hjertet godt ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

Hvor langt er du på vei ? og hørte dere hjertet godt ? :)

Er 7+1 i dag :) En kunne se det slå tydelig på skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

Hvor langt er du på vei ? og hørte dere hjertet godt ? :)

Er 7+1 i dag :) En kunne se det slå tydelig på skjermen :)

 

Aaah så deilig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er henvisning til UL sendt til sykehuset. Så da er det bare den laaaange tiden å vente på brev i posten  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

 

Var ultralyden innvendig eller utvendig?

 

Har fått svar på blodprøven fra 5+4, da var hcg på 6000. Så håper det er et godt tall og tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

Var ultralyden innvendig eller utvendig?

 

Har fått svar på blodprøven fra 5+4, da var hcg på 6000. Så håper det er et godt tall og tegn :)

Ultralyden var innvendig :) vet ikke hvor mye en ville sett på utvendig så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan gikk det i dag Tikl?? Ringte legen tilbake?

Jeg ringte:) Han skulle bare si at prøvene mine var helt fine og sette opp time til svangerskaps kontroll! Stresse folk sånn på en søndag a gitt:p GUDSJELOV var det ikke noe farlig! Takk som spør:)

Aah di to siste dagene har jeg nesten ikke fått i meg mat, bare kvalm. Tanken på mat får meg til å brekke meg nesten. Noen råd folks? Jeg spiser bare yoghurt og vann :/

Så bra! :)

 

Du kan prøve eplemost og farris, du kan blande det, eller drikke det hverfor seg. Det bruker å lette på kvalmen :)

Ja jeg prøvde og blande gul saft og farris men det smakte forferdelig :P Men farris var god ide! Det er jo super godt og jeg elsker kullsyre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

 

 

Var ultralyden innvendig eller utvendig?

 

Har fått svar på blodprøven fra 5+4, da var hcg på 6000. Så håper det er et godt tall og tegn :)

Det er fine tall ; )

Jeg fikk svar på blodprøvene j tok i går, mine var på 1300. Og 200 og noe på torsdag..lave verdier, med de stiger i riktig takt, d er d viktigste : )

J er 4+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan gikk det i dag Tikl?? Ringte legen tilbake?

Jeg ringte:) Han skulle bare si at prøvene mine var helt fine og sette opp time til svangerskaps kontroll! Stresse folk sånn på en søndag a gitt:p GUDSJELOV var det ikke noe farlig! Takk som spør:)

Aah di to siste dagene har jeg nesten ikke fått i meg mat, bare kvalm. Tanken på mat får meg til å brekke meg nesten. Noen råd folks? Jeg spiser bare yoghurt og vann :/

Så bra! :)

 

Du kan prøve eplemost og farris, du kan blande det, eller drikke det hverfor seg. Det bruker å lette på kvalmen :)

Ja jeg prøvde og blande gul saft og farris men det smakte forferdelig :P Men farris var god ide! Det er jo super godt og jeg elsker kullsyre :)

 

Ja gulsaft er sikkert ikke helt supert for å unngå kvalme..  Ja! vi kjøpte en brusmarskin/(farrismaskin) rett før jul. Super kjekt! Så nå kan jeg bare lage og drikke så mye farris jeg ønsker :) Også slipper jeg flaskene også :P Annbefales :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30år, fra Akershus, har en prins på 3,5år fra før, og ei bonusdatter på 13år!

Dere fra Akershus, hvor?

Blir 27, har en gutt på 3,5 år jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 30år, fra Akershus, har en prins på 3,5år fra før, og ei bonusdatter på 13år!

Dere fra Akershus, hvor?

 

Blir 27, har en gutt på 3,5 år jeg også :-)

Og du er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for beroligende svar :) Da har jeg vært å sett hjertet til den lille og slapper litt mer av nå

Var ultralyden innvendig eller utvendig?

 

Har fått svar på blodprøven fra 5+4, da var hcg på 6000. Så håper det er et godt tall og tegn :)

Ultralyden var innvendig :) vet ikke hvor mye en ville sett på utvendig så tidlig.

 

I følge min gynekolog kan man ikke se noe på utvendig UL før i uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med her og fant ut i dag at det er en spire i magen! Er ifølge terminkalkulator 4+1 i dag med termin 27.11.14.

Håper alt går bra denne gang! Mistet i november å måtte operere bort den ene egglederen. Så krysser alt som er på at dette skal gå bra. Legetime om 2 uker å skal på ul om ca 3 pga oppfølging for sist.

Har ei på 6 fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det egentlig når det begynner å "stikke" "dra" litt nederst i magen? Dette begynte med meg i dag og jeg har det bare på venstre side. Jeg har googlet det litt, og det står at det er helt normalt. Men jeg lurer på hvorfor gjør det det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det egentlig når det begynner å "stikke" "dra" litt nederst i magen? Dette begynte med meg i dag og jeg har det bare på venstre side. Jeg har googlet det litt, og det står at det er helt normalt. Men jeg lurer på hvorfor gjør det det? :P

Mange opplever stikninger og ubehag nederst i magen fordi livmoren tar mer plass, ligamentene vokser og lager plass til den lille : ) det er også derfor tissetrangen kommer ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💚

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium, Snurrballong, Limona

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989

16. Malv, Pixxi

17.

18. Sminth, Ina-83

19. RosaParasoll

20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm, lalapoh

21. MaySun

22.

23.

24.

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, Poteto

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg vil gjerne hive meg på her hvis jeg får lov :)

 

Har ei datter på 8 år, og nå blir det novemberbaby med termin 20.11.

 

Er 5+1 i dag og i dag kom kvalmen. Bare litt uggen enda, men jeg husker jo hvordan dette har en tendens til å ta helt av etter noen dager... (ynk!)

 

Ser mange av dere har mistet tidligere. (hva betyr MA?) og blir plutselig bekymret for at det skal skje meg også... 

 

God onsdag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her inne og tenkte å slenge meg på i denne gruppa:) Jeg har to barn på 12 og 8 fra før. Og venter nr 3 i november. Skikkelig attpåklatt blir dette, og vi gleder oss stort. Terminen min er litt usikker ennå, men jeg tror det blir ca 23. November. Magen har allerede fått en fin liten babykul, så jeg mistenker at jeg kan være litt lenger.. Foreløpig merker jeg ikke så mye mer enn at jeg vil sove hele tiden. Regner med kvalmen kommer snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...