Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig!:) Blir nok min favoritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

💚

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium, Snurrballong, Limona

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989

16. Malv, Pixxi

17.

18. Sminth, Ina-83

19. RosaParasoll

20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm, lalapoh

21. MaySun

22.

23. Lykkeligravid2

24.

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, Poteto

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er helt ny her inne og tenkte å slenge meg på i denne gruppa:) Jeg har to barn på 12 og 8 fra før. Og venter nr 3 i november. Skikkelig attpåklatt blir dette, og vi gleder oss stort. Terminen min er litt usikker ennå, men jeg tror det blir ca 23. November. Magen har allerede fått en fin liten babykul, så jeg mistenker at jeg kan være litt lenger.. Foreløpig merker jeg ikke så mye mer enn at jeg vil sove hele tiden. Regner med kvalmen kommer snart :P

Ja her er alle velkommen! Så hyggelig :) Jeg puttet deg inn på lista, så kan du heller gjøre om hvis datoen blir endret :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hive meg på novemberbølgen :sno:

Er i følge diverse terminkalkulatorer sånn rundt ca 5+2, så da er foreløbig termin 20.11.

Hadde en SA i januar (på bursdagen min faktisk, dårlige greier..), så håper det sitter denne gangen.

 

Jeg har ingen egne barn fra før, men har to nydelige bonusbarn (mannen min har tvillinger fra før).

 

Symptomene har meldt seg for lengst - kvaaalm, trøtt, plutselig supertrist for filleting, murringer i underlivet. Og paranoid - rett før positiv test hadde jeg greid å google på meg eggstokk-kreft .

Og så tåler jeg ikke kaffe lenger, ikke lukta en gang. Jeg som elsker kaffe :cry: Er til gjengjeld hekta på Olden eple og sukkererter. I tillegg synes jeg at det lukter råtten frukt overalt.

 

Så håper jeg at jeg får være med i novembergjengen en stund :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig!:) Blir nok min favoritt!

Har bestilt meg en på nett som jeg håper kommer i posten snart! er ikke godt å gå i vanlige bukser når magen presser på. Er nok mye luft, føler meg oppblåst. Er 6+2 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg vil gjerne hive meg på her hvis jeg får lov :)

 

Har ei datter på 8 år, og nå blir det novemberbaby med termin 20.11.

 

Er 5+1 i dag og i dag kom kvalmen. Bare litt uggen enda, men jeg husker jo hvordan dette har en tendens til å ta helt av etter noen dager... (ynk!)

 

Ser mange av dere har mistet tidligere. (hva betyr MA?) og blir plutselig bekymret for at det skal skje meg også... 

 

God onsdag!

Hei! Jeg er ny her jeg også, med samme termindato som deg foreløbig :)

MA betyr medisinsk abort - dvs svangerskapsavbrudd med medisinsk behandling (tabletter man får på sykehuset).

Jeg er også litt nervøs for at det ikke skal feste seg, hadde en SA (spontanabort) tidlig i januar. Men da gikk jeg på sterke smertestillende pga en vond brannskade - og fant ikke ut at jeg var gravid før det allerede var for seint :(

 

Vi får krysse fingre og satse på at alt går som det skal :)

Endret av Bifrost83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig! :) Blir nok min favoritt!

Har bestilt meg en på nett som jeg håper kommer i posten snart! er ikke godt å gå i vanlige bukser når magen presser på. Er nok mye luft, føler meg oppblåst. Er 6+2 i dag. :)

 

Jeg har også bestilt meg en!

Har ikke så god plass i buksene mine fra før av, og siden jeg bare hadde en baggy og deilig bukse, måtte jeg til pers og skaffe flere..

Har derfor bestilt to elastiske skjørt og en mammabukse! surrealistisk.no

 

Jeg er nok av de som har fått kveldskvalmen :S Føler meg uggen fra middag og til jeg legger meg.. Føler maten er på vei opp, brekker meg ved lukter av mat :P For så vidt greit nok, jeg er litt stor, og har som mål å ikke legge på meg så mye i svangerskapet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei hei :)

 

Jeg vil gjerne hive meg på her hvis jeg får lov :)

 

Har ei datter på 8 år, og nå blir det novemberbaby med termin 20.11.

 

Er 5+1 i dag og i dag kom kvalmen. Bare litt uggen enda, men jeg husker jo hvordan dette har en tendens til å ta helt av etter noen dager... (ynk!)

 

Ser mange av dere har mistet tidligere. (hva betyr MA?) og blir plutselig bekymret for at det skal skje meg også... 

 

God onsdag!

Hei! Jeg er ny her jeg også, med samme termindato som deg foreløbig :)

MA betyr medisinsk abort - dvs svangerskapsavbrudd med medisinsk behandling (tabletter man får på sykehuset).

Jeg er også litt nervøs for at det ikke skal feste seg, hadde en SA (spontanabort) tidlig i januar. Men da gikk jeg på sterke smertestillende pga en vond brannskade - og fant ikke ut at jeg var gravid før det allerede var for seint :(

 

Vi får krysse fingre og satse på at alt går som det skal :)

 

 

Takk for forklaringa! Har aldri hatt SA men nå er jeg krabbet over 35 år og tenker at risikoen er større enn før.

 

Artig at du har samme dato :) Begynt å kjenne noe til kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hive meg på novemberbølgen :sno:

Er i følge diverse terminkalkulatorer sånn rundt ca 5+2, så da er foreløbig termin 20.11.

Hadde en SA i januar (på bursdagen min faktisk, dårlige greier..), så håper det sitter denne gangen.

 

Jeg har ingen egne barn fra før, men har to nydelige bonusbarn (mannen min har tvillinger fra før).

 

Symptomene har meldt seg for lengst - kvaaalm, trøtt, plutselig supertrist for filleting, murringer i underlivet. Og paranoid - rett før positiv test hadde jeg greid å google på meg eggstokk-kreft .

Og så tåler jeg ikke kaffe lenger, ikke lukta en gang. Jeg som elsker kaffe :cry: Er til gjengjeld hekta på Olden eple og sukkererter. I tillegg synes jeg at det lukter råtten frukt overalt.

 

Så håper jeg at jeg får være med i novembergjengen en stund :hjertesmil:

 

Okay, så innlegget her nå :) Må le litt over paranoian, hehehe!

 

Jeg fikk vite på mandag at jeg er gravid, i går, tirsdag, trente jeg zumba på loftet og gjorde styrketreningsprogrammet mitt. Yesss liksom! Dette her er jo null problem, tenkte jeg.

I dag derimot er jeg plutselig uggen før jeg har dratt av meg dyna. Sliiiiten og ynkelig og syntes veldig synd på meg selv der jeg dro føttene etter meg på Rema for å handle litt comfort-food etter 3 måneder på slankern...

 

Husker ikke hvordan det var med alle disse opp og ned-turene fra forrige gang, så vil gjerne høre med dere andre hvordan dere kjenner dere. Må jo ha noe å sammenligne med. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig! :) Blir nok min favoritt!

 

Har bestilt meg en på nett som jeg håper kommer i posten snart! er ikke godt å gå i vanlige bukser når magen presser på. Er nok mye luft, føler meg oppblåst. Er 6+2 i dag. :)

Jeg har også bestilt meg en!

Har ikke så god plass i buksene mine fra før av, og siden jeg bare hadde en baggy og deilig bukse, måtte jeg til pers og skaffe flere..

Har derfor bestilt to elastiske skjørt og en mammabukse! surrealistisk.no

 

Jeg er nok av de som har fått kveldskvalmen :S Føler meg uggen fra middag og til jeg legger meg.. Føler maten er på vei opp, brekker meg ved lukter av mat :P For så vidt greit nok, jeg er litt stor, og har som mål å ikke legge på meg så mye i svangerskapet :P

Jeg også kveldskvalme... ganske punktligt etter middagstider og jobb. Det er på en måte litt deilig å slippe å være dårlig på jobb, men gu så kjedelig å ligge som et sofaslakt hele kvelden:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei hei :)

 

Jeg vil gjerne hive meg på her hvis jeg får lov :)

 

Har ei datter på 8 år, og nå blir det novemberbaby med termin 20.11.

 

Er 5+1 i dag og i dag kom kvalmen. Bare litt uggen enda, men jeg husker jo hvordan dette har en tendens til å ta helt av etter noen dager... (ynk!)

 

Ser mange av dere har mistet tidligere. (hva betyr MA?) og blir plutselig bekymret for at det skal skje meg også... 

 

God onsdag!

Hei! Jeg er ny her jeg også, med samme termindato som deg foreløbig :)

MA betyr medisinsk abort - dvs svangerskapsavbrudd med medisinsk behandling (tabletter man får på sykehuset).

Jeg er også litt nervøs for at det ikke skal feste seg, hadde en SA (spontanabort) tidlig i januar. Men da gikk jeg på sterke smertestillende pga en vond brannskade - og fant ikke ut at jeg var gravid før det allerede var for seint :(

 

Vi får krysse fingre og satse på at alt går som det skal :)

 

 

Takk for forklaringa! Har aldri hatt SA men nå er jeg krabbet over 35 år og tenker at risikoen er større enn før.

 

Artig at du har samme dato :) Begynt å kjenne noe til kvalmen?

 

Og så må jeg korrigere meg selv. MA betyr også "missed abortion", (som er en mer aktuell forklaring her inne, man fremprovoserer jo ikke en abort når man ønsker å bli gravid ). Fosteret dør av seg selv, og må fjernes med utskrapning.

Så beklager feilinfo der :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig! :) Blir nok min favoritt!

Aaaah så smart! jeg begynner å kjenne temmelig godt at det strammer i buksene (hadde vel ikke så mye å gå på, hehe )  Da skal jeg også kjøpe meg gravid bukse snart :D hvor kjøpte du ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig! :) Blir nok min favoritt!

Aaaah så smart! jeg begynner å kjenne temmelig godt at det strammer i buksene (hadde vel ikke så mye å gå på, hehe ) Da skal jeg også kjøpe meg gravid bukse snart :D hvor kjøpte du ? :)
Ja det syns jeg du burde gjøre! De var helt utrolige. Jeg kjøpte på h&m :) Kjempe gode. Tok med meg en lys denim og en mørk denim. 499kr så ikke så dyre heller :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Nei veit dere hva! :P I dag var jeg å prøvde en mammabukse for første gang. Jeg har jo sliti med magevondt og tyr nå nesten bare til tightser, fordi jeg ikke orker noe som presser inn i magen. Og jeg eier jo bare highwaist bukser:) Den var jo heelt utrolig deilig å ha på! Når man har en del luft i magen så føler man at man nesten må holde inn litt (jeg er jo trossalt bare 7 uker på vei!) Så vil jo ikke at noen skal vite det helt enda, ettersom man vet jo aldri hvordan det går. Men nei gud det anbefaler jeg alle å prøve. Så deilig! :) Blir nok min favoritt!

Aaaah så smart! jeg begynner å kjenne temmelig godt at det strammer i buksene (hadde vel ikke så mye å gå på, hehe ) Da skal jeg også kjøpe meg gravid bukse snart :D hvor kjøpte du ? :)
Ja det syns jeg du burde gjøre! De var helt utrolige. Jeg kjøpte på h&m :) Kjempe gode. Tok med meg en lys denim og en mørk denim. 499kr så ikke så dyre heller :)

De skal jeg sjekke ut! :) takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💚

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium, Snurrballong, Limona

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989

16. Malv, Pixxi

17.

18. Sminth, Ina-83

19. RosaParasoll

20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm, lalapoh, Bambi- Bolla:-), Bifrost

21. MaySun

22.

23. lykkeligravid2

24.

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, Poteto

28.

29.

30.

31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også så mange med termin 20 november :D

 

 

Noen som vet at de unfanget barnet på valentines day?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å kopiere lista jeg, kanskje noen gjør det for meg?
Jeg er visst ca fire uker på vei, og terminen er ca 19 november...

Skal på tidlig UL i morgen, MÅ bare for jeg MÅ bare vite hvor langt jeg er på vei :-)

 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

💚

1. Sunnisol, mipmipmip

2. Nummer2.2014, Bamsemams74

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, soletti, Bridgeth

12. AKO91, frø-i-magen

13. Optatium, Snurrballong, Limona

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989

16. Malv, Pixxi

17.

18. Sminth, Ina-83

19. RosaParasoll, Lano-mamma

20. Sirimalen, prøvestadiet, mammadrøm, lalapoh, Bambi- Bolla:-), Bifrost

21. MaySun

22.

23. lykkeligravid2

24.

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, Poteto

28.

29.

30.

31.

Endret av Tikl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å kopiere lista jeg, kanskje noen gjør det for meg?

Jeg er visst ca fire uker på vei, og terminen er ca 19 november...

Skal på tidlig UL i morgen, MÅ bare for jeg MÅ bare vite hvor langt jeg er på vei :-)

 

 

 

Sånn :) Lykke til i morgen da! 😄
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å opprette en Facebook side for oss..er d noen stemning for d, eller ikke? : )

For meg er det litt tidlig enda. Da vil jo mitt ordentlige navn komme, og jeg vil ikke at noen på min facebook skal vite om dette enda. Her er det bare samboeren og dere på forumet som vet :) Kommentarer og sånn vil jo bli synelig. Eller det vil stå at jeg har komentert ditt og datt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid forrige gang var vi en gruppe på 8-11 mammaer som opprettet en lukket gruppe på facebook. Det var veldig hyggelig, vi hadde cafébesøk i de siste mnd vi gikk gravide og hadde barseltreff hos hverandre i permisjonstida. Vi møtes fortsatt til trivelige middager uten barn, selv om det nå er over 2 år siden barna kom til verden.

Men, vi var nok godt over i 2. trimester før den gruppen ble lagd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid forrige gang var vi en gruppe på 8-11 mammaer som opprettet en lukket gruppe på facebook. Det var veldig hyggelig, vi hadde cafébesøk i de siste mnd vi gikk gravide og hadde barseltreff hos hverandre i permisjonstida. Vi møtes fortsatt til trivelige middager uten barn, selv om det nå er over 2 år siden barna kom til verden.

Men, vi var nok godt over i 2. trimester før den gruppen ble lagd.

D vil bli lukket gruppe ja, j vil heller ikke at noen skal vite noe før d er litt mer sikkert!

Men vi venter til ut i 2.trimester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre: Tok en test på mandag og en i dag, torsdag. Begge var veldig svake. Tror nesten den i dag var svakere enn den på mandag.

 

Hva betyr det?? Skulle ikke HCG-nivået kanskje ha blitt høyere....?

 

*bekymra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...