Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!

Anbefalte innlegg

Takk!

Hvilke uker leser dere på underveis i svangerskapet? Altformamma.no viser meg en uke lenger enn hva jeg er, når jeg var 10+0 viste den meg mors kropp og barnets utvikling for uke 11. Mens andre sider viser uke 11 når jeg er 11+0 ? 

Beklager mye spørsmål, men vil prøve å lære meg så mye som mulig.. hihi..

Anonymous poster hash: 49a69...467

Fortsetter under...

Går helt fint! Slet med det samme selv. Man må først finne ut hva appen viser deg! Absolutt flest apper viser det som skjer i løpet av den nye uken du er. Så i ditt tilfelle hvor du er 11+0 og 11 fullgåtte, er du jo i din 12 uke. Da viser mange apper hva som vil skje med din baby i løpet av denne 12 uke. Så det som står på appen er ferdig utviklet i slutten av den nye uken. Om du skjønte mer da?

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Går helt fint! Slet med det samme selv. Man må først finne ut hva appen viser deg! Absolutt flest apper viser det som skjer i løpet av den nye uken du er. Så i ditt tilfelle hvor du er 11+0 og 11 fullgåtte, er du jo i din 12 uke. Da viser mange apper hva som vil skje med din baby i løpet av denne 12 uke. Så det som står på appen er ferdig utviklet i slutten av den nye uken. Om du skjønte mer da?

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Ja, Takk! Supert forklart!!

Anonymous poster hash: 49a69...467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...