Gå til innhold

Januarmagene i 3.trimester :)


Anaira

Anbefalte innlegg

Vår vakre lille tulle er en uke gammel i dag. Fødselen gikk veldig fort, knappe 3 timer i aktiv fødsel, og jeg syntes i grunnen det var helt j*****, har aldri vært så redd noen gang. Var helt uforberedt på en rask fødsel, alle sier jo at første gang pleier å ta så lang tid… Allikevel helt "etter boka", og både jordmor og pappaen syntes det gikk fint. Samma kan det være, det er så deilig å ha henne her, og hun er det reneste englebarn. Føler meg som den heldigste i verden. Gratulerer så mye til alle dere som har født, og lykke til til dere som enda venter :)

Grattis :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regina-George: tenkte akkurat på deg, siden vi jo hadde samme termindato. Lykke til, håper du slipper å vente så mye lengre! :)

Ja nå er det bare 5 dager til ultralydtermin og 8 til menstermin, ergo: det MÅ jo skje ganske snart. Jeg tror jo at jeg skal være gravid for alltid, men mamma sier at det er helt naturstridig:p håper hun har rett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ventetida snart over...! Imorga får jeg keisersnitt etter 11 dager på overrid... siden gutten ligger i sete, er det ingen som vil sette meg igang.. så nå gleder jeg meg helt sinnssykt! er litt småredd dog for at desse sammentrekningene jeg har skal ta seg opp gjennom natten. ..da blir det nemlig å prøve å føde vaginalt. .. og nå har jeg liksom endelig gjort kroppen min klar for ks... lykke til til dere!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle som har fått, å Lykke til til dere som skal settes igang. Her er termin den 24 januar. Har vært innlagt ved føden i 14 dager nå. Men ingenting skher. Håper de tar vannet i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen andre som har termin 29 januar?

Ja, jeg har!:) Venter en gutt, er andregangs. Du da? Tegn til at noe er på gang?

Er andregangs jeg også, men vet ikke hva det blir denne gangen. . Ble satt i gang sist så er liksom ikke helt sikker på hvordan ting skal være :P har en del nedpress og kynnerne har begynt å bli litt vonde innimellom den siste tiden.. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har termin 29 januar?

 

Jeg! Har en gutt fra før, ryktet forteller at det blir en jente - men tror det ikke før vi får se det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Regina-George: tenkte akkurat på deg, siden vi jo hadde samme termindato. Lykke til, håper du slipper å vente så mye lengre! :)

Ja nå er det bare 5 dager til ultralydtermin og 8 til menstermin, ergo: det MÅ jo skje ganske snart. Jeg tror jo at jeg skal være gravid for alltid, men mamma sier at det er helt naturstridig:p håper hun har rett!!!

 

Jeg drømte i natt at jobben ringte for å si at jeg måtte begynne å jobbe igjen..

 

De mente at det gikk rett og slett ikke an å gå så lenge gravid, så da var det nok bare "innbilt svangerskap". 5 dager igjen for meg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Noen andre som har termin 29 januar?

Ja, jeg har!:) Venter en gutt, er andregangs. Du da? Tegn til at noe er på gang?

Er andregangs jeg også, men vet ikke hva det blir denne gangen. . Ble satt i gang sist så er liksom ikke helt sikker på hvordan ting skal være :P har en del nedpress og kynnerne har begynt å bli litt vonde innimellom den siste tiden.. du da?

Så kjekt! :) ekstra spennende når dere ikke vet kjønn! Høres akkurat likt ut som meg, - nedpress og kynnere som av og til også tar i ryggen. Kjenner det skal bli godt å få han ut;) hodet har vore festa siden starten på desember. Lykke til med innspurten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Noen andre som har termin 29 januar?

Ja, jeg har!:) Venter en gutt, er andregangs. Du da? Tegn til at noe er på gang?
Er andregangs jeg også, men vet ikke hva det blir denne gangen. . Ble satt i gang sist så er liksom ikke helt sikker på hvordan ting skal være :P har en del nedpress og kynnerne har begynt å bli litt vonde innimellom den siste tiden.. du da?
Så kjekt! :) ekstra spennende når dere ikke vet kjønn! Høres akkurat likt ut som meg, - nedpress og kynnere som av og til også tar i ryggen. Kjenner det skal bli godt å få han ut;) hodet har vore festa siden starten på desember. Lykke til med innspurten!

Hodet er ikke festet her :/ kjenner det i ryggen jeg også innimellom..

Lykke til med innspurten dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Noen andre som har termin 29 januar?

Ja, jeg har!:) Venter en gutt, er andregangs. Du da? Tegn til at noe er på gang?
Er andregangs jeg også, men vet ikke hva det blir denne gangen. . Ble satt i gang sist så er liksom ikke helt sikker på hvordan ting skal være :P har en del nedpress og kynnerne har begynt å bli litt vonde innimellom den siste tiden.. du da?
Så kjekt! :) ekstra spennende når dere ikke vet kjønn! Høres akkurat likt ut som meg, - nedpress og kynnere som av og til også tar i ryggen. Kjenner det skal bli godt å få han ut;) hodet har vore festa siden starten på desember. Lykke til med innspurten!
Hodet er ikke festet her :/ kjenner det i ryggen jeg også innimellom..

Lykke til med innspurten dere også :)

Hodet er ikke festet her heller!! Ul-termin på mandag, menstermin på torsdag om en uke. Skal til jm i morgen så er veldig spent på om hun har noe å si på det med at hodet ikke er festet. Føler jeg aldri skal føde:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll hos legen idag. Hun sendte meg videre til sjekk på sykehuset fordi jeg har kjent mindre/svakere liv de siste dagene..

På sykehuset tok de først sånn måling med belter på magen, før de tok ultralyd.

Målingene såg bra ut, det var bra med fostervann og gjennomstrømningen i navlestrengen var god.

MEN, da hun regnet ut målene på babyen min, kom hun til at hun bare var 3100g!

Legen ble litt bekymret, siden mine andre har vært godt over 4000g og 4500g til termin.

 

Så nå må jeg tilbake på lørdag for ny kontroll. Kansje blir jeg satt igang da, ellers blir det på onsdag.

Hun ville absolutt ikke at jeg skulle gå mer enn en uke over tiden..

 

Oh, ble mye mas fra meg dette, men har litt mange tanker nå..:/

Men jaja, nå vet jeg iallefall at det lengste jeg må vente er til onsdag. Selv om jeg håper det plutselig setter igang av seg selv:)

Endret av Tessa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kontroll hos legen idag. Hun sendte meg videre til sjekk på sykehuset fordi jeg har kjent mindre/svakere liv de siste dagene..

På sykehuset tok de først sånn måling med belter på magen, før de tok ultralyd.

Målingene såg bra ut, det var bra med fostervann og gjennomstrømningen i navlestrengen var god.

MEN, da hun regnet ut målene på babyen min, kom hun til at hun bare var 3100g!

Legen ble litt bekymret, siden mine andre har vært godt over 4000g og 4500g til termin.

 

Så nå må jeg tilbake på lørdag for ny kontroll. Kansje blir jeg satt igang da, ellers blir det på onsdag.

Hun ville absolutt ikke at jeg skulle gå mer enn en uke over tiden..

 

Oh, ble mye mas fra meg dette, men har litt mange tanker nå..:/

Men jaja, nå vet jeg iallefall at det lengste jeg må vente er til onsdag. Selv om jeg håper det plutselig setter igang av seg selv:)

Uff, det er så mye man skal bekymre seg over nå på slutten. Var selv inne på registrering med belte og ultralyd pga lite liv tidligere denne uka, og alt var bra. Likevel kjenner jeg mye mindre liv fortsatt og er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det. Har jordmortime i morgen så da skal jeg snakke med henne om det. Når var terminen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper du blir satt i gang så du slipper å gå å bekymre deg Tessa. Nå er jeg på veg opp på sykehuset, i dag skal vi møte lille nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det to dager til termin, og det var den dagen det begynte å skje noko med lillebror.. Så litt utålmodig no, og håper eg kan få reprise på den forrige gangen.. Det murrar og stikke, men det gjer det kvar dag, så har snart slutta å håpe at det skjer noko før aller siste frist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj termin i dag å enda like gravid. Har vært innlagt ved føden i 15 dager nå, å e en smule lei....

Da er vi to.. Jeg er ikke innlagt da, men fryktelig lei....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kom vår lillegutt av respirator og idag fikk vi holde han for allerede første gang - fem dager etter at han kom til verden. Så deilig å ha babyen min på brystet! Blir nok værende på sykehuset i minst noen uker til, men for en endring det har vært de siste dagene!

Lykke til med siste innspurt dere som venter, forstår at dere er utålmodig, men snart får dere møte deres kjære mageboer. Håper alt går bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på sykehuset og nyter synet av min nyfødte sønn som kom idagtidlig:-D det ble ks pga seteleie, på dag 12 over termin... skulle igrunn få ks igår, men det kom en hasteoperasjon og tok plassen vår.. så måtte vente ett helt ekstra døgn. .. fantastisk å ha han her♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...