Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så morsomt Stella! Plutselig virker uke 12 om mulig enda lengre unna..... Flere som har økt utflod? Her renner det som bare det føles det ut som, og jeg må stadig vekk sjekke at ikke spira har gått til grunne!

Veldig mye utflod her også,går også stadig vekk å skjekker. Hehe. Noen som vet grunnen til økt utflod?

Så morsomt Stella! Plutselig virker uke 12 om mulig enda lengre unna..... Flere som har økt utflod? Her renner det som bare det føles det ut som, og jeg må stadig vekk sjekke at ikke spira har gått til grunne!

Veldig mye utflod her også,går også stadig vekk å skjekker. Hehe. Noen som vet grunnen til økt utflod?

Her også. Må også gå å sjekke at alt er ok... ;) Vet ikke hvorfor men har lest her inne at det er helt normalt gjennom hele svangerskapet.

Her også. Må også gå å sjekke at alt er ok... ;) Vet ikke hvorfor men har lest her inne at det er helt normalt gjennom hele svangerskapet.

Ja har vel bare glemt hvordan det var de to forrige gangene Satser på at dette blir eneste plagen framover!

Annonse

Ja, pokker heller, det er det mye av nå...

Kvalmen begynner å komme snikende her... Er 5+3 i dag og gleder meg til å komme dit hvor jeg kan ta frem Angelsounds doppleren og høre hjertelyden hjemme. Nå må jeg bare håpe, vente og krysse fingre... Første ultralyd er allerede om 19 dager (8+1), så tar nok den magiske duppedingsen frem etter det :-)

Første dag i høstferien kommer den vonde opplevelsen, tanterød melder sin ankomst i uke 5+3..litt rødbrun utflod blir til blod..masse MASSE blod og resten av kvelden er relativt kjip. Så da forsvant drømmen om Juni-baby. Det er vondt å kjenne gleden av det du hadde, først når du har mistet det! Lykke til videre damer!! Jeg krysser fingrene for dere:-)

Jeg går og venter på tidlig ultralyd. Har time onsdag klokken 18:00. Blødde litt på det tidspunktet jeg skulle hatt mens. Har mye graviditetssymptomer, men klarer ikke å senke skuldrene før jeg ser at alt har gått bra. Tror termin blir 9 juni. Spennende tider.

Har ikke blødd noe mer nei. Jeg har mistet tre ganger før, er nok ekstra stresset. Går og kjenner etter hele tiden. Slitsomt. Redd for å miste. Dersom alt er bra kan jeg senke skuldrene litt..... Da blir nok neste ultralyd i uke 11 eller 12. Det har jeg i allefall fått tidligere.

Jeg tør ikke ta gleden på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...