Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

10 uker her. Ingen kvalme, men raskt sliten. Spesielt dagen etter en dag med litt trøkk i. Til tider føler jeg meg absolutt ikke gravid, nesten så man begynner å lure.. men graviditetstester blir vel ikke positive bare for moro skyld. Fortsatt 4 uker til jeg skal tkl fastlege. Evigheter til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 uker her. Ingen kvalme, men raskt sliten. Spesielt dagen etter en dag med litt trøkk i. Til tider føler jeg meg absolutt ikke gravid, nesten så man begynner å lure.. men graviditetstester blir vel ikke positive bare for moro skyld. Fortsatt 4 uker til jeg skal tkl fastlege. Evigheter til!

Da er du heldig. Er 11 uker nå. Har hatt konstant kvalme hele dagen fra uke 6 til nå. Alt jeg lukter og spiser føles bare kvalmt og ekkelt for en eller annen grunn. Når det er sagt var vi på UL i uke 8, og da fikk vi høre hjertelyd og alt så bra ut. Så alt er vel verdt det, så lenge den har det bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en marsipankake til frokost på sengen :D

Gubben jobber som regel enten fra 12-20 eller fra 16-24, så da kan jeg leve de late dager på morningen, mens han tar seg av kiddo :) 

LITT service må man jo få når man er ruger av hans fremtidige arving ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Helt enig! :)

 

Min kvalme var fraværende når jeg sto opp idag, men tilbake for fullt nå.. Har antakelig litt feber også, mulig minstemor har smittet mamman med omgangssyke. Dersom det er tilfelle håper jeg at jeg får det like lett som hun hadde det (lett feber, ingen diaré, kastet opp 3 ganger totalt, spiste salte kjeks resten av dagen og var i godt humør). Må vel bare vente og se! jeg tenker at kvalme er kvalme uansett, så det har lite å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser også litt før jeg står opp hver dag. Det har hjulpet enormt på kvalmen! Så mye at jeg nesten lurer på om jeg egentlig ikke er kvalm lenger... Men når det skjer at jeg tilfeldigvis er oppe og tisser rett før jeg egentlig skal stå opp, så blir jeg kvalm selv om jeg spiser på senga etterpå (leste at dette kun fungerer hvis du ikke står opp av senga for å feks tisse først).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Moms 2 BE  :D 
Im Back. Er nå 10 + 2. Vet noen om det betyr at jeg er i min 11. uke? (jeg skjønner ikke helt uke-tellingen).

Har nå vært sykemeldt i 5 uker pga ekstrem kvalme. kastet opp og med en gang jeg gikk inn på denne siden og leste om graviditet eller bare jeg så noe på TV om baby:P  Lå også noen dager på sykehus pga dehydrering og kvalme. Idag er jeg superglad, formen er MYE bedre. har vært utendørs første gang på leeenge og ikke kastet opp i løpet av helgen. Håper bare det fortsetter sånn! Har så lyst å komme tilbake på jobb og treffe mennesker igjen;) 
Har UL om 17 dager, blir spennende. Kan fastlege høre etter hjertelyd av fosteret?

Jeg blir med i facebook-gruppen når jg kommer til 2. trimester;) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja,du må joine fb-gruppen vår også :)  Vi er blitt noen grepa preggiser der inne nå :D

 

Du har fullført 10 uker, og er nå begynt på uke 11 - 2 dager uti løpet. Så da er du i uke 11 :lol:  GRATTIS!!!

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja,du må joine fb-gruppen vår også :)  Vi er blitt noen grepa preggiser der inne nå :D

 

Du har fullført 10 uker, og er nå begynt på uke 11 - 2 dager uti løpet. Så da er du i uke 11 :lol:  GRATTIS!!!

 

Når har du termin?

Jeg har termin 11. mai =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke hadde jeg igjen småblødninger og på fredag blødde jeg veldig mye og var sikker på at dette var en ny SA/MA. Ringte til gynekologen når de åpnet idag tidlig og fikk komme dit med en gang. Den lille har det bra, er 10+4. :) Det føltes helt uvirkelig å se den lille krabaten som svømte rundt der inne. Var så sikker på at jeg måtte på ny utskrapning og så ser det ut som om det kommer til å gå bra. Blør sannsynligvis litt fra morkaken som ligger over mormunnen, men ingen åpning eller hematom. :). Skal ta det med ro og ny ul om 10 dager. :) Er i ferd med å få mitt 2. migreneanfall på en uke og er ganske utslitt av alle bekymringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Her kommer jeg rekende med nr 2 i magen!

Nå som alle som kjenner meg på BIM/DIB vet at jeg er gravid tør jeg å oute meg her.. Hehe.. Termin 14. Mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Må bare si at det hjelper så utrolig mye å høre hvordan dere har det som sitter i samme båt... Jeg blir helt gal innemellom når jeg går fra kvalm til uvel til følsom til akutt trøtt osv... Det er så vanskelig å vite vad som er normalt. Føler liksom ikke at jeg strekker til hjemme heller og har dårlig samvittighet for det (selv om jeg ikke ens har barn fra før...).

 

Blev sykemeldt 50% i to uker fremover nå. Har virkelig prøvd å jobbe men den fysiske jobben min er bare ikke mulig å gjennomføres i dette tilstand... :(  Hvordan har dere andre det? Er dere fullt på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hopper over når jeg er 13+0...........

 

 

Vi er forresten 11 spreke (!!!) gravide inne på FB-gruppen nå :D . Så om flere, som har termin i mai, vil joine oss, er det bare å sende meg en pm :)  ALLE er velkommen til galskapen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man hoppet over når man var 12+1? Ikke slikt altså?!:) 

 

Her har jeg blitt sørpe forkjøla og merker jeg synes veldig synd på meg selv! Blir også mer redd for at jeg plutselig har mistet da jeg ikke kjenner alle graviditetssymptomene like sterkt nå..vet ikke om det er fordi jeg begynner å bli i bedre form, eller fordi denne forkjølelsen "overdøver" andre symptomer. Hmm.. første UL om 6 dager og jeg er SÅÅ spent!!! Føler jeg må se at det er noe der inne for å virkelig tro på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hopper over når jeg er 13+0...........

 

 

Vi er forresten 11 spreke (!!!) gravide inne på FB-gruppen nå :D . Så om flere, som har termin i mai, vil joine oss, er det bare å sende meg en pm :)  ALLE er velkommen til galskapen :P

Gjerne! 

Send link til gruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man hoppet over når man var 12+1? Ikke slikt altså?! :)

 

Her har jeg blitt sørpe forkjøla og merker jeg synes veldig synd på meg selv! Blir også mer redd for at jeg plutselig har mistet da jeg ikke kjenner alle graviditetssymptomene like sterkt nå..vet ikke om det er fordi jeg begynner å bli i bedre form, eller fordi denne forkjølelsen "overdøver" andre symptomer. Hmm.. første UL om 6 dager og jeg er SÅÅ spent!!! Føler jeg må se at det er noe der inne for å virkelig tro på det!

 

Jeg vet ikke altså. Derfor jeg spør. :-)

 

Jeg kjenner jeg gleder meg over alle som skal ha UL disse dager, og synes det er kjempegøy å høre hvordan det har gått! Symptomene kommer og går har jeg skjønt, og jeg bekymrer meg ikke, da vi av og til kan ta frem dopplern og høre hjertelyden(e) for å berolige, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...