Gå til innhold

Hvor mye klarer vi å gå ned til neste sommer2014 jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj altså!

 

Veiedag igjen og slik ble det:

 

Fredag 26. juli: 82,4 kg

Fredag 2. august: 81,8 kg

Fredag 9. august: 82,0 kg

 

Denne uke: OPP 0,2 kg :(

Totalt: Ned 0,4 kg

 

Vet hvorfor det ble sånn da, jeg har vært bevisst denne uken, men ikke veldig flink.

Jeg fikk mensen i dag tidlig så magen står som en ballong og jeg er oppblåst og stinn pga det.

 

Vel, vel, har bestemt meg for å ikke dette pga dette. Det er mange uker igjen til neste sommer, og om jeg ikke klarer gå ned den uka jeg skal ha mensen kan jeg leve med det ;)

 

Den premenstruelle delen er over og jeg går inn i en ny uke med friskt mot, satser på gode tall neste uke!

 

God helg jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså!

 

Veiedag igjen og slik ble det:

 

Fredag 26. juli: 82,4 kg

Fredag 2. august: 81,8 kg

Fredag 9. august: 82,0 kg

 

Denne uke: OPP 0,2 kg :(

Totalt: Ned 0,4 kg

 

Vet hvorfor det ble sånn da, jeg har vært bevisst denne uken, men ikke veldig flink.

Jeg fikk mensen i dag tidlig så magen står som en ballong og jeg er oppblåst og stinn pga det.

 

Vel, vel, har bestemt meg for å ikke dette pga dette. Det er mange uker igjen til neste sommer, og om jeg ikke klarer gå ned den uka jeg skal ha mensen kan jeg leve med det ;)

 

Den premenstruelle delen er over og jeg går inn i en ny uke med friskt mot, satser på gode tall neste uke!

 

God helg jenter.

Bestemt med for å ikke deppe, skulle det stå, men jeg skal jo forsåvidt ikke dette heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire småtroll: Når man har mensen er det vanlig å veie mer enn vanlig. Jeg kan gjerne variere med 2 kg (!)

Stå på den kommende uken, så får du se en fantastisk nedgang neste uke :D

 

Egentlig burde man ikke veie seg når man har mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså!

 

Veiedag igjen og slik ble det:

 

Fredag 26. juli: 82,4 kg

Fredag 2. august: 81,8 kg

Fredag 9. august: 82,0 kg

 

Denne uke: OPP 0,2 kg :(

Totalt: Ned 0,4 kg

 

Vet hvorfor det ble sånn da, jeg har vært bevisst denne uken, men ikke veldig flink.

Jeg fikk mensen i dag tidlig så magen står som en ballong og jeg er oppblåst og stinn pga det.

 

Vel, vel, har bestemt meg for å ikke dette pga dette. Det er mange uker igjen til neste sommer, og om jeg ikke klarer gå ned den uka jeg skal ha mensen kan jeg leve med det ;)

 

Den premenstruelle delen er over og jeg går inn i en ny uke med friskt mot, satser på gode tall neste uke!

 

God helg jenter.

 

Mensen er en dödare for vekta mi også.

Jeg kan godt kvitte meg med et par kg vann på en dag etter mens.

Skal vedde på at neste fredag ser vekta di helt annerledes ut igjen.

Det kommer til å gå så bra!!!

 

MC

 

Anonymous poster hash: fd597...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine fredagsmål:

 

Startvekt: 100,0

Fredag 2 aug: 98.3

Fredag 9 aug: 97.1

Totalt tap: 2,9 kg

 

I tillegg har jeg mistet ca 3 cm på midjen:-)

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg får til å gå ned når jeg snavler så mye bær, vaniljekesam og cottage cheese.. Men igjen, jeg har (overaskende nok!) ikke spise mer enn den daglige kalorimengden jeg skal ha. Har ofret en brødskive for å få bærene liksom:-p

 

Hilsen en fornøyd

MM:-)

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine fredagsmål:

 

Startvekt: 100,0

Fredag 2 aug: 98.3

Fredag 9 aug: 97.1

Totalt tap: 2,9 kg

 

I tillegg har jeg mistet ca 3 cm på midjen:-)

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg får til å gå ned når jeg snavler så mye bær, vaniljekesam og cottage cheese.. Men igjen, jeg har (overaskende nok!) ikke spise mer enn den daglige kalorimengden jeg skal ha. Har ofret en brødskive for å få bærene liksom:-p

 

Hilsen en fornøyd

MM:-)

 

Så bra!! Du har veldig god grunn til å være fornøyd! Er jo et hakk på beltet det! Fortsett med bær og cc du, funker jo som f!!

Kos deg med helg, vel fortjent!!

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@4småtroll

Det er vann, pga mensen. Ikke fortvil, neste uke kommer du til å krympe som en ullgenser i kokevask!

Bare fortsett med samme program du, har jo vært kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er mine fredagsmål:

 

Startvekt: 100,0

Fredag 2 aug: 98.3

Fredag 9 aug: 97.1

Totalt tap: 2,9 kg

 

I tillegg har jeg mistet ca 3 cm på midjen:-)

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg får til å gå ned når jeg snavler så mye bær, vaniljekesam og cottage cheese.. Men igjen, jeg har (overaskende nok!) ikke spise mer enn den daglige kalorimengden jeg skal ha. Har ofret en brødskive for å få bærene liksom:-p

 

Hilsen en fornøyd

MM:-)

 

Så bra!! Du har veldig god grunn til å være fornøyd! Er jo et hakk på beltet det! Fortsett med bær og cc du, funker jo som f!!

Kos deg med helg, vel fortjent!!

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

jeg anbefaler det på det sterkeste iallefall:-) tar iallefall bort mitt søtsug;-) bringebær åsom man moser med gaffel, tilsetter liiitt sukker og har i lett cottage cheese:-) knallgodt!

 

jeg synes alle her er knallflinke! Jeg selv er inne her hver dag og leser og får masse motivasjon og viljestyrke:-)

 

MM

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to uker ferie og det var ikke bra for vekta. Huff. Sliter med motivasjonen og er vel egentlig litt smådeppa fordi jeg er så dum å trykke i meg alle de kaloriene. Håper det går bedre når jeg kommer tilbake på jobb, lettere å holde på rutinene da.

 

Hm, prøver å finne alle veiingene mine på shape up appen, men klarer ikke det på diagrammet. Får prøve å finne det senere.

 

Startet iallefall på 101, og var nede i 97,1før ferien. Gikk da selvfølgelig litt opp igjen, men var i dag ned i 97,2.

 

Skal lese gjennom alle innleggene her, kanskje det kan gi meg litt økt motivasjon. Mange flinke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to uker ferie og det var ikke bra for vekta. Huff. Sliter med motivasjonen og er vel egentlig litt smådeppa fordi jeg er så dum å trykke i meg alle de kaloriene. Håper det går bedre når jeg kommer tilbake på jobb, lettere å holde på rutinene da.

 

Hm, prøver å finne alle veiingene mine på shape up appen, men klarer ikke det på diagrammet. Får prøve å finne det senere.

 

Startet iallefall på 101, og var nede i 97,1før ferien. Gikk da selvfølgelig litt opp igjen, men var i dag ned i 97,2.

 

Skal lese gjennom alle innleggene her, kanskje det kan gi meg litt økt motivasjon. Mange flinke her.

 

Ikke fortvil!

Vi er her og det hjelper faktisk på at man støtter hverandre.

Det er god lesing og mange fine tips å plukke opp her.

 

MC

 

Anonymous poster hash: fd597...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer fant jeg forresten et sukker jeg har falt for!

Som et alternativ til det raffinerte hvite og lavkarbosukrin med kald bismak:

Det smaker nammenamm og har mye lavere glykemisk indeks enn vanlig sukker:

 

PRØV!!! :D

 

http://www.markensgrode.no/cocosa-kokossukker--500-g-p-2601-c-273.aspx

 

 



Anonymous poster hash: fd597...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penvær og slanking går virkelig ikke ilag! Startet dagen med ostehorn med hamburgerrygg og ost i solveggen. Dro ned til stranden og spiste en is. Kommer hjem å spiser blåbær med cottage cheese.. og nå står samboer å griller pølser,noe som lukter helt himmelsk:-p så her går viljestyrken på å holde seg til bare ei pølse:-p

I tillegg kjøpte jeg meg en 1/2 l pepsi max i går som jeg hadde gleda meg på å drikke i dag:-p

 

jaja. Går over på kaloriinntaket i dag er vel kanskje ikke sååå ille når man ligger med et underskudd på 30-100 kalorier pr dag ellers i uka.. eller?

 

MM

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penvær og slanking går virkelig ikke ilag! Startet dagen med ostehorn med hamburgerrygg og ost i solveggen. Dro ned til stranden og spiste en is. Kommer hjem å spiser blåbær med cottage cheese.. og nå står samboer å griller pølser,noe som lukter helt himmelsk:-p så her går viljestyrken på å holde seg til bare ei pølse:-p

I tillegg kjøpte jeg meg en 1/2 l pepsi max i går som jeg hadde gleda meg på å drikke i dag:-p

 

jaja. Går over på kaloriinntaket i dag er vel kanskje ikke sååå ille når man ligger med et underskudd på 30-100 kalorier pr dag ellers i uka.. eller?

 

MM

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Tenker at på en uke så er det ikke krise om man har en dag man ligger over, så lenge man lever "innafor"resten av uka. Sånn er jo livet av og til. :-)

Samtidig tenker jeg at sommeren er en veldig fin tid å leve sunt: lett å være aktiv: sykle, svømme, gå tur, være ute. Spill ball med barna, lek sisten, arranger stafett, ungene ELSKER jo når de voksne "gidder".

Videre at det er fullt mulig å gjøre sunne valg. Spis lollipop eller en annen "smal"is, vannmelon, bringebær, blåbær, jordbær...lag egen is av smoothie. Snacks av reddiker, sukkererter, blomkål, søt paprika osv. Kalkunpølser istf vanlig grillpølser, lompe istf brød. Det er jo ditt valg, og ingen i familien vil jo lide av det, heller tvert om.

Men skjønner problemet- noen ganger er jo alt det usunne og forbudte såååå mye mer fristende! Høres ut som en fin sommerdag hos dere i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle flinke damer!

Håper dere har en fin lørdag.

Hadde en koselig kveld igår, spiste asiatisk tapas. Genialt med 3-4 småretter, og uten ris, så det var et godt valg. Spiste kyllingspyd, blåskjell og biffsalat. Og innet meg et glass hvitvin og to drinker. Regnet litt på det, og med en smal frokost og lunsj var det.faktisk ikke helt galskap i energiregnskapet heller!

Trente i forkant, og synes det er bra på ro måter: motiverende med en gulrot etterpå, pluss at samvittigheten ikke føltes så ille ettersom man har svidd av 500 kcal på forhånd.

Jobber.denne helgen også, så har.kjøpt m meg en kyllingrett fra Findus ( en frossen sak med kylling og spinat og kikerter- egentlig ganske god til ferdigmat å være) som har helt ok kcal innhold.

I morgen blir det en times gåtur i skogen etter dagvakt, fått overtalt sambo også.

Ønsker dere alle en super lørdag!

Nå skal jeg forresten veie meg... Hmmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste minus 2 kg på fredag og er kjempefornøyd med det!

I dag er det tilbake på sporet etter en gedigen sprekk i går. Jeg hadde planlagt litt utskeielser, men ikke så myyyyye..... Jeg nevner i fleng: is, taco med ost og rømme, lakris, sjokolade og potetgull :P

Men holder motet oppe:) Dette skal jeg klare! Jeg har brukt mange år på å legge på disse kiloene, så da må jeg regne med å bruke litt tid på å bli kvitt de igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste minus 2 kg på fredag og er kjempefornøyd med det!

I dag er det tilbake på sporet etter en gedigen sprekk i går. Jeg hadde planlagt litt utskeielser, men ikke så myyyyye..... Jeg nevner i fleng: is, taco med ost og rømme, lakris, sjokolade og potetgull :P

Men holder motet oppe:) Dette skal jeg klare! Jeg har brukt mange år på å legge på disse kiloene, så da må jeg regne med å bruke litt tid på å bli kvitt de igjen ;)

Så flink du er:-)

Vi er flere som skeiet skikkelig ut i helga:-p spiste selv en hel masse i går, men det var i går:-) i dag er en ny dag med nye muligheter:-)

Ha en god søndag alle sammen!

 

MM

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Har gått opp 4 kg i sommer, i tillegg til de 7 som satt godt fra før. Er 180 cm høy og veier 83 kg, veide meg 3 august. Skal ned til 71-73 kg.

 

Kombinerer styrke- og utholdenhetstrening, pluss at jeg har lagt om kosten. Hvis det er noen i Grimstad som vil være min treningsbuddy, hyl ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Har gått opp 4 kg i sommer, i tillegg til de 7 som satt godt fra før. Er 180 cm høy og veier 83 kg, veide meg 3 august. Skal ned til 71-73 kg.

 

Kombinerer styrke- og utholdenhetstrening, pluss at jeg har lagt om kosten. Hvis det er noen i Grimstad som vil være min treningsbuddy, hyl ut! :)

velkommen hit til oss:-) bestandig hyggelug med nye"ansikt" :-)

 

MM

 

Anonymous poster hash: c7070...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag morgen og jeg har veid meg. I dag sto det 81.6 så det var godt å se at det går nedover :)

 

uke 1:84.0 kg

Uke 2:82.2 kg

Uke 3:82.2 kg

Uke 4:81.6 kg

Totalt -2.4 kg

 

Ønsker dere alle en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba sol-regn-latter!

Er så deilig med lønn for strevet. :-)

Velkommen til Todii! Hyggelig med flere!

Endelig mandag, ny uke, nye muligheter. Her har det blitt havregrøtfrokost med cottage cheese og blåbær. Lunsjen tar jeg på sparket. Også er det avsted til SATS, med innlagt pitstop på veien. Skal invistere i nye joggesko. Trenger nye og har fått lønn, så det blir deilig! Er jo en motivasjon i seg selv!

Trur jeg skal lage meg salmasashimi idag, mmmmm.... Sambo er bortreist, så da benytter jeg muligheten ;-)

Ha en fiiiin mandag alle dere flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...