Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) MissAlma. Er mitt andre. Har en jente på snart ett år. Og født i 81. Andre fra Bergen på ca samme alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Her kommer jeg:D

 

Jente på 23 år ( ikke fra Bergen, men ikke mange timene unna heller;)) venter mitt fjerde barn:) Termin 1 mars:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lykkelig over å kunne dele nyheten her inne. Jeg er 29 år fra Sogn og Fjordane og venter mitt første barn.

Termin 8 mars :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lykkelig over å kunne dele nyheten her inne. Jeg er 29 år fra Sogn og Fjordane og venter mitt første barn.

Termin 8 mars :)

 

Er fra sogn og Fjordane jeg også ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie81, jeg er også fra Bergen, 31 år ;) 82-modell :)

 

Velkommen til dere nye! Sett dere gjerne opp på oversiktslisten vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alle dere bergensdamer ; Hvor får man tatt tidlig UL i bergen? Har sjekka Volvat, men de har ikke ledig før ut i august. Og jeg skulle helst prøvd å fått en time 12 Juli da vi skal til bergen den dagen alikevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på volvat til ordinær time om 13 dager. Tror at de som ikke er ledig før i august er 25 minutters time og ikke 15. Jeg vil ha ultralyd i uke 7 for å sjwkke at hjertet banker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på Volvat. Men ikke før 6. august.

Først hadde jeg lyst å gå tidligere, men ser ikke helt vitsen, hvis det går galt så gjør det jo det uansett om jeg går tidligere eller ikke. Når jeg skal 6. august, så er jeg 10+4, så det er ennå en tidlig UL, og forhåpentligvis viser den mer enn hvis jeg gjør det nå så tidlig :)

 

Ellers har du Majorstuaklinikken, Ultralydklinikken og Aleiris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har rett og slett offentliggjort nyheten allerede. Min søster skal ha sin første i desember og har tatt sikte på å låne mye fra oss. Nå blir det jo til at vi trenger det hele selv, med unntak av babykurv som uansett bare brukes i to-tre måneder. Så nå vet min søster og svigerbror det, og også de kommende besteforeldre og oldeforeldre. Litt skummelt når det jo er så tidlig, men sånn fikk det bare bli. Vi har ingen grunn til å tro at dette ikke skal gå bare bra. Desuten blir jo gleden bare enda større når den deles. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her.

 

32 år, ingen barn fra før ( gubb har en på 6), termin ca 13 mars.

 

Fant det ut i dag, og det har OVERHODET ikke gått opp for meg enda....,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men alle dere bergensdamer ; Hvor får man tatt tidlig UL i bergen? Har sjekka Volvat, men de har ikke ledig før ut i august. Og jeg skulle helst prøvd å fått en time 12 Juli da vi skal til bergen den dagen alikevell :)

 

Jeg vil anbefale sentrumslegene. Der får du raskt time og blir utrolig godt mottatt. Jan Helge Mortensen heter gynekologen, tror han jobber på KK i tillegg. Han tar seg god tid, er flink til å forklare, svarer på det du lurer på og måler det som kan måles  :) 

Tror det koster 1100,- første gangen, og hvis du vil gå flere ganger blir det billigere.

 

Anonymous poster hash: 985ee...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fæl dag! Etter jeg dusja i dag tidlig, kom det litt brunt utflod! Har hatt litt vanlig utflod, men nå var det brunt! Siden jeg oppdaget ma med en blødning sist gang, er jeg fryktelig redd! Var bare den gangen! Er tilbake til vanlig utflod nåigjen! Jeg tenker jo at nå skjer det samme igjen, men ...! Åh! Blir helt GAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men alle dere bergensdamer ; Hvor får man tatt tidlig UL i bergen? Har sjekka Volvat, men de har ikke ledig før ut i august. Og jeg skulle helst prøvd å fått en time 12 Juli da vi skal til bergen den dagen alikevell :)

 

Jeg vil anbefale sentrumslegene. Der får du raskt time og blir utrolig godt mottatt. Jan Helge Mortensen heter gynekologen, tror han jobber på KK i tillegg. Han tar seg god tid, er flink til å forklare, svarer på det du lurer på og måler det som kan måles  :) 

Tror det koster 1100,- første gangen, og hvis du vil gå flere ganger blir det billigere.

 

Anonymous poster hash: 985ee...8d1

 

He he...det er guruen min du sikter til her. Anbefaler ham på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en fæl dag! Etter jeg dusja i dag tidlig, kom det litt brunt utflod! Har hatt litt vanlig utflod, men nå var det brunt! Siden jeg oppdaget ma med en blødning sist gang, er jeg fryktelig redd! Var bare den gangen! Er tilbake til vanlig utflod nåigjen! Jeg tenker jo at nå skjer det samme igjen, men ...! Åh! Blir helt GAL!

Jeg hadde blitt gal selv. Forhåpentligvis er alt likevel som det skal der inne. Krysser fingrene for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer stadig nye til her inne :) så kjekt! Gratulerere alle sammen!!;)

 

Dere som bare MÅ på tidlig UL. Er det fordi dere er bekymret etc?! Jeg personlig ser ikke vitsen med å stresse å betale i dyre dommer for tidlig UL. Er man i risikogruppe osv så kan jeg godt forstå det. Men helt friske, fine normale kvinner i 20 årene er det vel ikke mye vits?! Hehe. Kanskje bare meg da :) får glede meg ekstra til ordinær UL jeg ;) med første var jeg også kun på ordinær.

 

Her er kvalmen tilstedet 24/7.. Skal bli fantastisk festlig å stå opp kl 04.30 i morgen for å gå på jobb :o.. Må vel tusle meg i seng ;)

 

Fortsatt god kveld alle dere preggisser :) :)

Endret av beibilykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her.

32 år, ingen barn fra før ( gubb har en på 6), termin ca 13 mars.

Fant det ut i dag, og det har OVERHODET ikke gått opp for meg enda....,

 

Yeeehii.. Gratulerer ;) på min bursdag! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har hatt en fæl dag! Etter jeg dusja i dag tidlig, kom det litt brunt utflod! Har hatt litt vanlig utflod, men nå var det brunt! Siden jeg oppdaget ma med en blødning sist gang, er jeg fryktelig redd! Var bare den gangen! Er tilbake til vanlig utflod nåigjen! Jeg tenker jo at nå skjer det samme igjen, men ...! Åh! Blir helt GAL!

Jeg hadde blitt gal selv. Forhåpentligvis er alt likevel som det skal der inne. Krysser fingrene for deg. :)

Takk for det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer stadig nye til her inne :) så kjekt! Gratulerere alle sammen!!;)

 

Dere som bare MÅ på tidlig UL. Er det fordi dere er bekymret etc?! Jeg personlig ser ikke vitsen med å stresse å betale i dyre dommer for tidlig UL. Er man i risikogruppe osv så kan jeg godt forstå det. Men helt friske, fine normale kvinner i 20 årene er det vel ikke mye vits?! Hehe. Kanskje bare meg da :) får glede meg ekstra til ordinær UL jeg ;) med første var jeg også kun på ordinær.

 

Her er kvalmen tilstedet 24/7.. Skal bli fantastisk festlig å stå opp kl 04.30 i morgen for å gå på jobb :o.. Må vel tusle meg i seng ;)

 

Fortsatt god kveld alle dere preggisser :) :)

Hehe, jeg skjønner tankegangen din og er forsåvidt enig. Greia her er ganske patetisk igrun, men jeg har såååå på feelingen at det er tvillinger som bor i magen. Har et sett tvillinger fra før og dette er HELT likt. Klarer ikke beskrive det helt, men det er bare den feelingen:p i tillegg er menstermin på samme dag som tvillingbrødrene mine ble født så jeg begynner vel å bli passe paranoid:p Så jeg vil rett og slett stille nysgjerrigheten min tidligst mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vil på tidlig ultralyd er fordi etter over 1 år med prøving har jeg lest nok om de som venter til ordinær og får høre at utviklingen stoppet i uke 6 f.eks. Jeg hadde bare gått og bekymret meg for en sånn beskjed. Så da er det bedre å bare sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...