Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Jeg får også 2. mars på den. Og så står det at hjertet begynner å slå imorgen :wub: Jeg vil også litt frem i tid, og slappe litt mer av. Og begynne å planegge! Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beibi2010: Jeg er 5+3 i dag, og får opp forskjellige terminer på forskjellige kalkulatorer. Alt fra 27.02-02.03. På menstermin får jeg 02.03. Nå husker jeg ikke alle de ulike jeg har brukt. Men på fertilityfriend sier de at jeg har termin 27.02 :huh:  Så jeg vet ikke helt jeg... Denne her var litt søt: http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

 

En til: Jeg må le. Har gjort akkurat det samme som deg idag. Jeg lå i sengen og bare tenkte: "Hmmm, er jeg virkelig gravid, det skjer jo liksom ingenting.." Så jeg tok med meg en strimmel og puttet i beholderen med urin. Der kom to streker opp omtrent før jeg hadde tatt strimmelen opp igjen. :lol:  Så jeg måtte bare slå meg til ro at Bittelillen er der inne, men oppfører seg eksemplarisk, akkurat som millimeteren din :wub: Disse dagene her begynner hjertet å slå :wub: :wub: :wub:

 

Plulakken: :( :( :( Er du helt sikker? Fyyy så trist, jeg blir så lei meg over at det der går an.... Trøsteklemmer sendes din vei og håper du kommer fort inn igjen til oss her på 1.tri...

 

Jeg er både veldig sikker og veldig usikker. Har aldri hatt hverken SA eller MA før, så jeg vet jo ikke hva jeg kan forvente. Men ettersom testene jeg tok forrige uke var såpass svake og alle symptomene ble borte på lørdagskvelden så fikk jeg med en gang mistanke om at det var "noe" i gjerde. Tok en ny test i stad og den var helt negativ, i tillegg kom det pittelitt brunt på papiret (ikke nok til at det hadde bekymret meg dersom det bare hadde vært det)

Jeg kjenner absolutt ingenting nå, og har vært på do for å sjekke flere ganger, men det kommer ikke mer brunt. Men jeg kjenner at jeg takler dette dårlig og at jeg freaker litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høre jo ikke ut som en SA :huh: Du sier det var litt brunt på papiret? Jeg hadde en SA for noen mnd siden, og da var det ikke mye tvil for å si det sånn. Da rant det friskt blod (jeg kunne kjenne det mens jeg gikk rundt på gaten :( ). Og det varte i ca to dager, og det var fryktelig fryktelig vondt, som menssmerter ganger ti :blink: Og har aldri blødd på den måten før, så det var ikke mye tvil da.. (sorry detaljene).

 

Men det var jo litt rart med de testene da. Var det sånn at den hos legen også var svak positiv? Hva sa de da? Tok de hcg blodprøver? Tror jeg ville bestilt en ny time hvis jeg var deg. Hvor langt er du på overtid med mensen?

Endret av MissAlma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også fått tatt hcg prøver plulakken. Jeg har hatt to små blødninger fikk også sen positiv test. Fikk målt hcg som var høy med fin stigning. Slitsomt det å være usikker, bedre å få sjekket grundig. Det med symptomer går opp og ned for min del så tidlig. Forgje uke jobbet jeg da veldig kvalm har blitt mye bedre i helgen med mye søvn og avslapping. Nå er jeg sykemeldt og bare slapper av er jeg nesten symptomfri..

Uansett lykke til! Krysser fingrene for deg enten at det er positivt nå eller blir det veldig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

 

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd Doc Morris, men synes jeg hørte noen som sa at de var så dårlige? Ikke helt sikker... Da høres det jo ut som om du er noenlund likt med meg. Jeg hadde første mens sist gan 24. mai, og skulle hatt mensen 21. juni, altså det er litt over en uke siden jeg skulle hatt mensen. Vil absoultt anbefale deg  ta blodprøver hvis det er sånn som dette. Det hørs hvertfall ikke ut som, i mine ører, at du har mistet :) Lykke til, hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

 

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Er saken den at du ikke får positiv test? Da har du antageligvis ikke vært gravid heller :/ Gledesdreperen meg...Eller det kaaaan jo skje at du får sen positiv da evt...Lykke til videre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Er saken den at du ikke får positiv test? Da har du antageligvis ikke vært gravid heller :/ Gledesdreperen meg...Eller det kaaaan jo skje at du får sen positiv da evt...Lykke til videre :)

Nei jeg fikk positiv test, hele 3 ganger! Men som sagt svak. Når jeg ble gravid med datteren min så lyste streken som et neonlys! Den på legekontoret var og positiv, men svak, men nå i dag så var testen negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Er saken den at du ikke får positiv test? Da har du antageligvis ikke vært gravid heller :/ Gledesdreperen meg...Eller det kaaaan jo skje at du får sen positiv da evt...Lykke til videre :)
Nei jeg fikk positiv test, hele 3 ganger! Men som sagt svak. Når jeg ble gravid med datteren min så lyste streken som et neonlys! Den på legekontoret var og positiv, men svak, men nå i dag så var testen negativ.
mulig en kjemisk graviditet?:/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Er saken den at du ikke får positiv test? Da har du antageligvis ikke vært gravid heller :/ Gledesdreperen meg...Eller det kaaaan jo skje at du får sen positiv da evt...Lykke til videre :)
Nei jeg fikk positiv test, hele 3 ganger! Men som sagt svak. Når jeg ble gravid med datteren min så lyste streken som et neonlys! Den på legekontoret var og positiv, men svak, men nå i dag så var testen negativ.
mulig en kjemisk graviditet?:/
Ikke veit jeg.. Skal stikke innom legekontoret i morgen, forhåpentligvis så tar en en blodprøve. Får man svar på den med en gang?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Den testen de tok på legekontoret var også veldig svakt positiv ja. De ville at jeg skulle kommet inn denne uka med morgenurin og hvis det hadde vært like svakt da, så skulle de ta en blodprøve.

Den siste timen har det kommet mensmurringer, men mindre enn ved en vanlig mens. Nå blir jeg så forvirra.

Den testen jeg tok i stad var av merket Doc Morris, aldri prøvd før, men tenker at de som blir solgt på apoteket er sikre nok. Men jeg var jo og såpass ivrig etter å få svar, så jeg "tvang" frem litt tiss, ikke nok til å fylle et prøveglass.

Jeg er heller ikke hundre prosent sikker på hvor langt jeg var/er på vei, men vet med sikkerhet at mensen jeg hadde i mai var ferdig til 29 mai, for da var vi på badeland. Jeg har aldri funnet ut hvor lang syklus jeg har heller. Men må jo ha vært en 4-5 uker..

Er saken den at du ikke får positiv test? Da har du antageligvis ikke vært gravid heller :/ Gledesdreperen meg...Eller det kaaaan jo skje at du får sen positiv da evt...Lykke til videre :)
Nei jeg fikk positiv test, hele 3 ganger! Men som sagt svak. Når jeg ble gravid med datteren min så lyste streken som et neonlys! Den på legekontoret var og positiv, men svak, men nå i dag så var testen negativ.
mulig en kjemisk graviditet?:/
Ikke veit jeg.. Skal stikke innom legekontoret i morgen, forhåpentligvis så tar en en blodprøve. Får man svar på den med en gang?
Du må vente noen dager! Lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirakel89. Gratulerer, så moro at det kommer flere:) skriv deg på terminlisten?

 

 

Plulakken, om det hadde vært kjemisk ville du vel fått mensen? Ta en test om et par dager eller ta hcg prøver! Lykke til hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt ny her, så vet ikke hva det er ? haha!

 

Jeg er ihvertfall 24 år og bor i Bergen med samboeren min :) og dette blir mitt første barn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Mirakel89. Gratulerer med graviditeten :) Jeg kan skrive deg opp på listen jeg :)

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03
Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03
En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.
Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Mirakel89, 24 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 07.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03
Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03
En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.
Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Mirakel89, 24 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 07.03.2014

Molly76, 36 år, Østlandet. Ingen barn. Termin 06.03.2014

 

Henger meg på her inne :-)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerforkjølelse... Kom til meg......!!! :-S er helt syltet jeg! Intens kløe i halsen, hoste og rennende nese...! Hærlig...! Er 5+3 i dag og har vært og tatt enda en blodprøve! :-D klarer ikke helt og roe meg! Men hun som tok prøven sa "tror ikke du trenger bekymre deg altså, var jo fin stigning forige uke..." :-D ser ut som de er lei meg! :-D men må liksom bare være på den sikre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at  du sjekker HCG... når man er så tidlig gravid så er det jo HCG tallet som kan roe oss litt :-)

 

Skal du ta en ultralyd snart ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal på ul 17/7, men det er jo så lenge til! :-) men egentlig skal jeg ikke klage! Skulle jo begynt med ivf medesiner 11/7, så er jo en stor bonus å ha kåmt så langt som jeg har! :-)

Så nå krysser jeg bare fingrene for at ALLE her henger sammen til Mars! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg tror jeg ikke klarer å holde meg mer enn til 6 + 0 før jeg må ta en sjekk :-)

 

Krysser fingrene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, d hadde jeg også gjort om jeg hadde hatt mulighet! Men han jeg hår til var ganske så fullbokka fram til da! :-S Kan jo gå privar, men da er det straks litt lenge vei og kjøre! Så jeg får bare holde ut! Tar strimmeltester nesten hver dag, bare for å se at de vertfall ikke blir svakere! :-) haha! Hysterisk...? Nei ikke i det heletatt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden går så seint nå.. En venninne fortalte meg at hun er 12 uker. Da fikk jeg utrolig lyst til å fortelle min lille hemmelighet. Får i det minste vente til jeg har vært på tidlig ul. I mellomtiden er det jo fint med dere jentene som har hemmeligheter i magene dere også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også. Så koselig med en venninne som også skal ha baby da, så gøy dere kommer til å ha det sammen :) Jeg fikk vite at den ene broren min venter en til i januar, så håper jeg også snart kan fortelle dem at vi også skal ha bare et par mnd etter dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...