Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hopper inn her på oppfordring fra MissAlma. Har termin alt fra 26. februar til 2. mars, venter spent på UL i august!

Er 35 år, dette er min andre, og i sommer flytter jeg til Bergen :)

 

Lurte på hvor det var blitt av deg Brrr ;) bra du kom inn til oss!! Oi! Så kjekt at du flytter til Bergen? Da er vi enda flere til barselgruppa vi MÅ starte ;) tiihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle rugekasser! :D Er det lov å være med her også hvis man ikke er fra Bergen, men fra nordnorge? ;)

 

Det er nesten så jeg ikke tror det selv, men to tester påstår at vårt andre barn er på vei. Termin blir da 19.mars. Altså er det veldig tidlig, så det gjelder bare å fortsette å krysse fingre og tær her. IKM er på mandag, men grunnet mange symptomer testet jeg allerede i dag. Og så sannelig har symptomene vært riktige. :) Hvis noen vil plotte meg inn i lista er det bare fint. Det er så knøvlete fra mobiltelefon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Musemorbr ;) her er ALLE velkommen.så sant du har termin i mars vel og merke ;) så kjekt! Tidlig positiv test du da! Ekstra kjekt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Kjempegøy med tidlig test. Jeg var sikker på graviditet, men overrasket over at det er mulig å få positiv test så fort. :) Nå heier jeg bare på resten av gjengen på Bli Gravid, og håper det kommer en storm av damer inn hit til uka. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, har kjempe lyst på sjokoladekake og potetgull. Ungene sover og mannen på jobb. Hadde vært deilig å krølle bena i sofaen med en god bok og litt godis å kose seg med. Men jeg har jo boka og druer da;)

 

Ha en super torsdagskveld alle marsdamene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God torsdagskveld :-) her er samboer reist offshore, så jeg nyter kvelden med å se nøyaktig det jeg vil på tv uten surmuling. Hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdagskveld :-) her er samboer reist offshore, så jeg nyter kvelden med å se nøyaktig det jeg vil på tv uten surmuling. Hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har feiret med 220g sjokolade. Mannen min er på jobb, og jeg har en merkelig, rastløs glede i meg. Det er så rart å ikke kunne fortelle gladnyheten til familige og venner. Sånnsett er det helt herlig å ha dette forumet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer deg her også jeg, Sienna :D  Hurra, det var usannsynlig gøy at du klarte det tross alt! Og velkommen musemorbr/. Husker deg også fra BliGravid...Gratulerer!!

 

Her hadde jeg en dag med skikkelig symptomer og måtte dra hjem fra jobb med halen mellom beina...så back to nada.    Var til spesialist i dag for å sortere noen tanker om hvorfor jeg mistet sist i 14 uke rett etter at ultralyden hadde vist et frisk og fint foster, og det var utrolig deilig å endelig kunne snakke med en dyktig fagperson som kom med noen gode forklaringen på hva som kan ha skjedd. Det har jeg lengtet etter så lenge!  Han var bare en ENGEL, og forsikret meg om at han var svært dedikert for å gjøre alt han kunne for at det skulle gå bra denne gangen. Ingen forsikring selvfølgelig, men han klarte å berolige meg på et mirakuløst vist. Skuldrene nede for første gang på lenge, lenge. Så nå skal jeg gå på blodfortynnende fram til uke 14, og ultralyd om en uke for å se et bankende hjerte :wub:  Så lykkelig.

 

Ha en fin kveld, ladys. Nå er det The Paradise..kostymedrama, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Musemorbr! Det er klart du skal få være her med oss, Bergenser eller ei! Gratulerer med positive tester!

 

Så betryggende å få en sånn melding En til! Da blir du ekstra godt passet på da! BRA! :) Synes jeg ser deg der du går hjem med halen mellom beina ;) Hihi. Like greit, ta vare på deg selv og millimeteren nå, det er de viktigste. Jobben går ikke fra deg :)

 

Jeg venter på min kjære som har vært borte noen dager nå :wub:

 

Finfin torsdagskveld (natt) til alle mars-damene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere hyggelige Mars mager-mammaer!!

 

Nå i dag har jeg fått positivtest og har mest lyst til å rope det ut til alle rundt meg!! :D

Men har bestemt oss for at vi skal klare å holde oss leenge denne gangen, har to gullunger fra før og de ble nyheter alleredet i uke 8 og 5.. er jo så glad og lykkelig!!

Når skal dere fortelle det??

 

Men nå har jeg hatt litt spotting og brunt utflodi de siste dangene, så blir så bekymra, men samtidig har jeg  nok av andre symptomer også som kvalm, ømme pupper, mensenmurringer og er utrolig trøtt.!

 

Foreløpig termin er 16.03... JIPPI!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle rugekasser! :D Er det lov å være med her også hvis man ikke er fra Bergen, men fra nordnorge? ;)

 

Det er nesten så jeg ikke tror det selv, men to tester påstår at vårt andre barn er på vei. Termin blir da 19.mars. Altså er det veldig tidlig, så det gjelder bare å fortsette å krysse fingre og tær her. IKM er på mandag, men grunnet mange symptomer testet jeg allerede i dag. Og så sannelig har symptomene vært riktige. :) Hvis noen vil plotte meg inn i lista er det bare fint. Det er så knøvlete fra mobiltelefon. :)

Så morsomt!! Gratulerer!

Jeg testet i dag 4 dager før ikm, klarte ikke vente lenger har mange symptomer og hat hatt de over 1 uke. på testen stod det GRAVID etter noen sekunder...  :) Min termin er 16.03 så det er også veldig tidlig!!  Gratulerer igjen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere. :)

 

Jeg vingler også mellom å ønske å fortelle det til folk og å nesten ikke tørre å tenke på det selv engang. Det er så tidlig at jeg nesten ikke tør å tro at det er sant. Det blir sikkert mer virkelig på mandag, når mensen ikke kommer. :) Søstra mi venter sin første og har nylig offentliggjort nyheten, så en del av meg verker etter å rope at vi også skal ha og at det bare blir noen få måneder mellom søskenbarna. Samtidig vil det jo da ekstra ille for alle dersom noe skulle gå galt. Men det skal det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye, her skal vi bli en stor, glad gjeng!

 

Takk for søte ord. MissAlma. Kos deg med mannen når ham kommer hjem.

 

Jeg venter lenge med å fortelle det denne gangen. Bare jeg, mannen og arbeidslederen min som vet.  Derfor en stoooor lettelse å ha alle dere her inne :)

 

Nyt helgen alle spirebakere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også med å fortelle det så lenge som mulig. Men ser at kan bli litt vanskelig i ferien, da vi skal treffe mye familie og være sammen en stund.... Det er IKKE likt meg og takke nei til en kald øl eller vin i solen ;)

 

Håper dere alle har en strålende helg :wub:  Jeg har fått mannen hjem igjen, og det er SÅÅÅ koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jenter! Jeg har SÅ lyst til å komme inn her til dere! En uke igjen til jeg kan teste!! Wee! Håper den blir positiv så jeg kan snike meg inn i mars mnd med dere ;) selv om jeg ikke er fra Bergen ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bergensfolk altså, men vi ikke-bergensere er i klart mindretall, så du har bare med å komme deg inn hit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg har termin 15 mars og er fra... Bergen :) mange i Bergen som har hatt en koselig sommer skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Sophia81 :) Gratulerer med positiv test :D Er du født i 81? Er det ditt første barn?

 

Ja, LillePerlen, du vet vi venter på deg! Du kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...