Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014

Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.

Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Mirakel89, 24 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 07.03.2014

Molly76, 36 år, Østlandet. Ingen barn. Termin 06.03.2014

SallySue, 27 år, østlandet. Ingen barn. Termin 09.03.2014

 

Da blir jeg med her jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Gratulerer med positive tester og finfine spirer til alle nye!  Chunky mamas...digger nicket ditt :D

 

Første skikkelige tegn i dag. På vei til jobb ble jeg akutt spykvalm og vurderte seriøst og kaste opp i noen busker, og hele verden svimlet for meg så buskene ble deretter vurdert som sengeleie. Intens hodepine og kaldsvetting. Rett og slett et lite anfall. Sjanglet til jobben, skrev under en kontrakt angående en videreutdanning jeg starte til høsten, skrev så egenmelding og takket og bukket for meg.

 

Vel hjemme i sofaen er det bare en nesten "behagelig" svimmelhet som er tilbake selv om den er litt skremmende. Men stor kopp med duftende urtete, beina høyt og fred og ro gjør sikkert susen :) Er fast bestemt på å gjennomføre de siste to ukene på jobb før ferien setter inn.

 

Er litt avventende med hensyn til å juble for ferien forresten. Teltferie i Norge i et fantastisk 70-tals hustelt med gardiner og respatex campingbord og primus og hele retro-sulamitten kan enten bli helt fabelaktig i godt vær og dertil en tragedie i høljende regn, he he... Og hvis alle de deilige svangerskaptegnene setter inn? Hurra! Men barna gleder seg vilt, og det gjør faktisk jeg også :P  Fram med blomstrete kjole, skaut og store solbriller så blir her Love and Peace i tre herlige uker, ho ho B)

 

Ha en deilig dag alle lykkelige graverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg må le litt av beskrivelsene dine, En til :) Må være godt  kjenne ordentlige symptomer, selvom det ikke høres behagelig ut :) Håper ikke det varer lenge, slik at du kan nyte ferien din, den høres helt super ut, skjønner at ungene gleder seg ja! :D

 

Gratulerer og velkommen til dere nye, Chunky mamas, Liaes og Sally Sue :) Vi begynne rå bli en god gjeng her nå :)

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen, her ser det ut som høsten har slått inn :wacko: Ikke bra... Gleder meg til neste uke for da er jeg liksom kommet over den grensen fra forrige svangerskap som ikke gikk bra, føler liksom jeg vil komme forbi den, selvom jeg vet at det ikke er noen garanti heller da, men denne gangen kjennes alt så annerledes og mye mer "ekte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle nykommere ;) så kjekt!!

 

Her kom kvalmen i dag :(.... På vei til bhg for å hente snuppa vurderte jeg å stoppe for å spy ! Så herhetter får jeg ha med meg spypose :) fikk pressa ned en skive da vi kom hjem. Ble litt bedre da, men fortsatt små

Uggen. Sover mye for tiden og er like trøtt når jeg våkner! Er vel 6+0 i morgen:)

 

Tiden går så inn i granskauens sakte... Der at det er andre som har fått gledlige meldinger om at familier og venner også venter barn!!her kan jeg fortelle at søsteren min får i slutten av oktober. Så våre blir jo ganske tette:) utrolig kjekt å tenke på ;) gleder oss!!!

 

Fortsatt fin kveld til dere damer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mars baby ventes her også, 2 positive tester i går! En uke etter forventet mens, så blir vel 5+0 i dag! Termin 07.03, blir vår nummer 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014

Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.

Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Mirakel89, 24 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 07.03.2014

Molly76, 36 år, Østlandet. Ingen barn. Termin 06.03.2014

SallySue, 27 år, østlandet. Ingen barn. Termin 09.03

Juni-2011, snart 29 år,trøndelag, 1 barn, termin 07.03.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014
Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03
Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03
En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.
Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014
Mirakel89, 24 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 07.03.2014
Molly76, 36 år, Østlandet. Ingen barn. Termin 06.03.2014
SallySue, 27 år, østlandet. Ingen barn. Termin 09.03
Juni-2011, snart 29 år,trøndelag, 1 barn, termin 07.03.2013  

Sienna85, 28 år, Bergen, Ingen barn, Termin 08.03.2013

 

 

 

 

Hei :) Melder meg med her. Hadde fått beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid på naturmåten, men der tok han jaggu feil :D

5 uker på vei i dag, turde først å teste i går kveld ;) ;)

 

Noen av dere som har tatt blodprøve 5 uker på vei? :) Tok i går, venter på HCG svar :)       

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, var nesten så jeg selv sprakk! :) Var deilig å se det svart på hvitt, men har ikke klart å sove noe særlig i natt, og klarer ikke å konsentrere meg på jobb. Tenker bare "Jeg er gravid, jeg er gravid, jeg er gravid, herregud jeg er gravid" hele tiden. hihihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Sienna85 :D For en deilig følelse! Og så ennå en fra Bergen da gitt ;)

Grattis med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her på oppfordring fra MissAlma. Har termin alt fra 26. februar til 2. mars, venter spent på UL i august! 

Er 35 år, dette er min andre, og i sommer flytter jeg til Bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig :D Fikk nettopp svar på blodprøve tatt i går på det jeg trodde var 4+6

 

HCG nivå på 1667. Gitt normalt svangerskap er HCG forenlig med graviditet i uke 5-6 :)

Kanskje det var i går eller tirsdag jeg var 5 uker på vei. På tirsdag var det iallefall 3 uker siden EL slim :)

 

Gleder meg til å finne ut mer ved ultralyd. Har bestilt time hos Volvat fredag 19 juli. Da er jeg i følge mine beregninger 7+1 (kanskje et par dager mer)

Så har jeg gynekolog time 25 juli i forbindelse med utredningen for barnløshet. Tenker jeg beholder den timen.

 

Skal på sykehuset på mandag pga lavt blodplateantall, så hvis de tar blodprøver ber jeg dem sjekke HCG nivået da også.

 

:D

 

Noen andre som har tatt blodprøver allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt! Jeg har ikke hatt så høyt som deg da, men har hart fin stigning, og er vist det som gjelder! :-) jeg har tatt tre ganger:

 

Dag16: 77

Dag18: 124

Dag 24:481

 

(Dager etter eggløsning)

 

Jeg syns de tallene hørtes lave ut, men legen og en jordmor jeg har spurt, mente det var ingen grund til bekymring siden den økte så jevnt og fint! Sååå...! Får vel bare stole på de! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fint skal du se :-) har også hørt at det er stigningen som gjelder. Er jo vanlig at man kan få negativ graviditetstest ved ikm, og positiv et par dager etter :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg fikk positiv test dagen før ikm! Tok en 4 dager før det, og den var negativ! Har tatt strimeltester nesten hver dag etter det, og de har ivertfall blitt sterkere fir hver dag! Nå er de så sterke at jeg tror ikke de blir sterkere, så kansje jeg må slappe litt av og teste litt sjeldnere!! :-D bare for og se at de ivertfall ikke blir svakere! :-) har hatt MA før, så er veldig redd fir og oppleve det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på super tidlig ultralyd og alt så greit ut så langt. Legen mente at dette kom til å gå bra, selvom det faktisk var for tidlig til at hjertet var begynt å slå.

Ny termin er 10.mars også skal jeg på ny ultralyd om 3uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sienna85. Jeg fikk svar på hcg 4+6 forgje uke som var på 1900. Kan det bety at jeg er lenger på vei? Sa de det til deg når du fikk svaret? De sa ingen ting om det til meg kun at det var høyt og hadde mer enn doblet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her på oppfordring fra MissAlma. Har termin alt fra 26. februar til 2. mars, venter spent på UL i august! 

Er 35 år, dette er min andre, og i sommer flytter jeg til Bergen :)

Velkommeni gruppen, brrrr :D Og velkommen til verdens vakreste by (!) Bergen ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibi2010: tror HCG nivå er veldig individuelt. Får smøre oss med tolmodighet frem til ultralyd :-) MissAlma: så spm ditt om time på Volvat. Ser de har en egen for gravide på 25 min, der er det ikke ledig før i august. Jeg har valgt vanlig gynekolog time. Vært på ultralyd hos Ayfer flere ganger i forbindelse med utredning. Er vel bare det at "timen" varer 15 min istedenfor 25 tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...