Gå til innhold

Anbefalte innlegg

gratulerer som ruger optatium :) haha nå lo jeg høyt her... trodde nicket ditt var "opiatum" hehe :P skjønner godt t det kan skape mer fokus.. jeg klarer aldri å holde meg borte... så da bruker jeg mer energi på å tenke på at jeg ikke skal inn på bim :P hehe derfor gidder jeg ikke holde meg unna :D

charnelle: så bra du ikke merker noe :) Jeg hadde ehm... dødd av den dosen :P

jeg har også inntat sofen figtheren :D men jeg har gått en god tur hver dag :)

jeg gjør det jeg orker og har lyst til, spiser ofte, ligger på sofaen, går tur, ber til Gud, spiser masse vitaminer, og drømmer :D bærer det jeg trenger.. men ikke for mye og for tungt... er sykemeldt..

det jeg ikke gjør: ikke hvetemel( har cøliaki) begrenser inntak av melk, ikke så mye sukker som vanlig...

Fortsetter under...

gratulerer som ruger optatium :) haha nå lo jeg høyt her... trodde nicket ditt var "opiatum" hehe :P skjønner godt t det kan skape mer fokus.. jeg klarer aldri å holde meg borte... så da bruker jeg mer energi på å tenke på at jeg ikke skal inn på bim :P hehe derfor gidder jeg ikke holde meg unna :D

charnelle: så bra du ikke merker noe :) Jeg hadde ehm... dødd av den dosen :P

jeg har også inntat sofen figtheren :D men jeg har gått en god tur hver dag :)

jeg gjør det jeg orker og har lyst til, spiser ofte, ligger på sofaen, går tur, ber til Gud, spiser masse vitaminer, og drømmer :D bærer det jeg trenger.. men ikke for mye og for tungt... er sykemeldt..

det jeg ikke gjør: ikke hvetemel( har cøliaki) begrenser inntak av melk, ikke så mye sukker som vanlig...

I dag kjenner jeg det jobbes intenst i eggstokkene...

Det er vel et godt tegn får vi håpe! I morgen går jeg ned til 300ie, så får vi se hvordan eggene har reagert på hormonsjokket.

Lykke til i dag nordlys13 :)

Tok test idag,hadde en doc morris-test liggende fra sist forsøk. Den var negativ :( men symptomene mine er de samme som tidligere, så håpe at det er for tidliig, eller feil på testen :P

Lykke til i dag, Nordlys 13. Krysser fingrene for dine gullegg.

SnartMamma83: Helt sikkert feil på testen :rolleyes:

Charnelle: Jøsenavn så høy dose du er satt på. Regner med at du kjenner det ja. Selv satte jeg sprøyte nr. 4 med Gonal F (150 iu) i går kveld og håper på effekt ved ul kontroll til fredag.

Annonse

Lykke til Nordlys13 :)    Straks er du en superruger!!!

Er det håp for meg nå.......testet negativt i dag - RD 13/14 (alt etter hvordan man teller rugedagene)

??????????????????????

Føler meg mer sjalu i dag, enn i går :P  Gubben og en på jobben hans på FB.....klikket for meg....uten grunn, sikkert....hehe! Hadde ikke brydd meg, hadde dette vært i går ;)

Satser på at det er for tidlig. Tar hjemmekontor i dag så jeg kan deppe og grine så mye jeg vil ;)

Fighter`n: har hørt om folk som tester negativt helt frem til blodprøve, og at plutselig etter 14-15 dager får man utslag. Så det er fortsatt håp for oss begge :)

Da har jeg vært på klinikken og fått en titt på egga mine. Det var dessverre ikke så gode nyheter :-( av 6 egg var det bare ett som så bra ut, men dette var også veldig tregt, hadde delt seg mange timer senere enn vanlig for mine egg. Så det blir spennende i morgen om det har fortsatt delingen og er klart til innsett. Blir fryktelig lei meg om det ikke blir innsett engang. Dette er hardt, men det vet dere jo alle så godt...

Uff, dette var forferdelige nyheter. Men vi krysser fingrene for det ene egget ditt som fremdeles er med i kampen. Fikk selv avbrutt forsøk i juni grunnet ingen egg som ble befruktet....det er helt forferdelig.

Spesielt med tanke på at alle går og venter på denne forferdelige rugeperioden...som man plutselig blir snytt for.

MEN VI HEIER PÅ EGGET DITT.......KANSKJE BLIR DU RUGER ALLEREDE IMORGEN B)

Tidenerinne. Får håpe at det ene egget ditt slår til på slutten. Det er utrulig kjipt med ivf som ikke blir noe av. Er du på offentlig forsøk? Vet du om det regnes som avbrutt hvis det evt ikke blir innsett? Krysser fingrene for at egget ditt bare tar av i natt. Fortell oss hvordan det går.

Annonse

Uff her var det ikke bre gode nyheter jenter! LIKER IKKE!!

Charnelle: det er bra at det jobbes nedi der J da blir det fine egg og mange :D

Figtheren : har også hørt om flere som har fått positiv etter 14 dager! Hvis ikke, så kommer du sterkere tilbke neste gang tenker jeg J  og er forresten rimelig glad jeg ikke er gubben din :D hihi – Er sånn mot min jeg og… er nok ikke lett å være mannfolk oppi dette her heller…

Optatium: føler meg oppblåst jeg og, og det hjelper ikke at jeg har lagt på meg siden jeg startet med prednisolon.. L men nå skal jeg blir stor som en bllong fylt med en baby, så da er det greit :P

Snartmamma83?: Hvilken rugedag er du på egentlig? 8 eller 9? Da er det sikkert for tidlig for positiv test :D så ikke depp alt for mye på hjemmekontoret :P

Tidenerinne. Å nei! Jeg kan virkelig forstå at du er engstelig nå!!! Det blir noen lange timer til i morgen. Men vi krysser fingre for at det klarer seg! Skal tenke pent om egget ditt så det overlever og du får satt det inn!!!

Kaksy:åssen går det med ruginga di??

Jeg er FORTSATT positiv :D i dag til jeg ny g-test som viser svaaaaak positiv.. så vidt jeg så den ander streken, så det vil vel bety t hcg fra sprøyta snart er ute… da er det bare å krysse fingrene for at kroppen våkner og begynner å produsere hcg selv!!!

B)  :rolleyes:  :D  :P  ;)  :)  :D  :lol:  B)  :rolleyes:  B)  :)  ;)  :P  :D  B)  :rolleyes:

Tusen takk for lykke ønskeønskninger  :wub: Jeg fikk full uttelling :)  :)  :)  :)  Begge egga hadde utviklet seg fint og de ble satt inn. Nå håper jeg alt fortsetter i den retningen :)

snartmamma; Det er jo enda noen dager til din egentlige testdag, så mulighetene er jo i aller høyeste grad fortsatt der ;) Ikke så lett det der når man bare MÅ teste tidlig ;) Jeg og sambo er litt uenige der. Har sagt til han at jeg kommer til å test tidligere enn egentlige dag, jeg kommer ikke til å klare å la være. men han vil jeg skal vente. Har bedt han om å gå inn her å lese litt, slik at han ser at det ikke bare er jeg som er utålmodig og litt gal :P 

Fightern; Man er ikke helt seg selv i denne prosessen nei ;)  Her går fort ei kule varmt her også av mer og hvertfall mindre gode grunner :P Håper at hcg'en bare er litt treig og at du snart får vite at du er supergravid! 

Tinderinne; Krysser masse fingre for egget ditt! Av og til er det vel slik at egg kan ta en liten pause før det fortsetter å utvikle seg perfekt. Kanskje en fattig trøst, siden du har kommet så langt i prossessen med alt det medfører fysisk og psykisk er tanken på å starte på ny ikke så lett. Men om det er offentlig forsøk teller det ikke som forsøk., og du kan ha bedre lykke med antall egg neste gang.

Tante esel;  du tester vel litt ganske mye for tidlig :D hehe, kommer til å gjøre akkurat det samme  :D Men snart går det over til knallsterke ekte selv produsert hcg positiv test  ;)

Hurra Nordlys. Elsker det når eggene deler seg og tar av.

Tante Esel: dårlig med ruging her i gården, har bare nettopp begynt på sprøyter jeg. Men skulle hatt noe imot å være over den første kneika med uttak og innsett og begynte å ruge. O lykke. Gleder meg. Håper jeg kommer så langt. Kjenner jeg blir litt mismodig innimellom, men prøver jo å være optimist som Jan teigen.

Hurra Nordlys. Elsker det når eggene deler seg og tar av.

Tante Esel: dårlig med ruging her i gården, har bare nettopp begynt på sprøyter jeg. Men skulle hatt noe imot å være over den første kneika med uttak og innsett og begynte å ruge. O lykke. Gleder meg. Håper jeg kommer så langt. Kjenner jeg blir litt mismodig innimellom, men prøver jo å være optimist som Jan teigen.

går litt i surr av alle nicka :) men snart er du ferdig med sprøyter og ruger du og :D

"OOOOOptimist... jeg vet det går bra til sist!"

Har du noen bivirkninger enda eller ?

Hurra, nordlys13 :) Det er jo fantastisk :)

Tante_esel: Jeg er på rugedag 10 (teller innsettingsdagen som 0), så er ikke aaltfor tidlig å teste. Men hadde sagt til meg selv at om den er negativ, så vet jeg at det ikke kan gi falskt utslag. Det er så lett å fortelle dette til andre, men når det gjelder meg selv så detter jeg altfor langt ned :unsure:

Tante Esel: aldri noen bivirkninger her i gården. Bare psykisk stressa her. Kanskje jeg tisser litt mer? Og har blitt litt større rundt magen? Burde hatt et måleband hver ivf for å se om det bare er innbilning eller magen min utvider seg litt under sprøytene? Er sikkert bare tull. Men våkner litt om natta for å gå do nå, noe jeg aldri gjør til vanlig.

Åh, gleder meg masse til ruging jeg. Krysser fingrene for at vi alle kommer oss dit. Og at det blir to streker på testene til alle dere testere som er foran oss i løypa.

Håper det går bra med det siste egget ditt, Tidenerinne. Har opplevd selv at ingen av eggene blir befruktet og det er utrolig vondt. Jeg krysser fingre for deg at det blir innsett for deg.

Veldig mange denne runden som har slitt med få egg, utrolig rart.

Skal si du tester Tante Esel.:-) Jeg har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Testdagen er litt spesiell dag for meg denne gangen. Det er min avdødes mor bursdag så det hadde vært herlig å hylle henne med en posetiv test da :-)

Eller så går dagene sakte her. Kun på rugedag 5.

Rugedager er slitsomme greier! Dette er dag en denne runden, og tiden sniiiiiiiiler seg avgårde..

Kjenner jeg blir smårar (allerede)... Bestilte tester i dag, tenker at jeg kan begynne over helga, da burde vel Ovitrellen være ute i alle fall :)

jeg ska ikke teste før laaangt ut i neste uke jeg nå altså... ville bare vite sikkert  at sprøyta er ute :D

snartmamma83: kjenner igjen den ja... men krysser fingrene for deg videre xxx

Kaksy: så heldig du er som slipper bivirkninger :D Blir litt misunnelig på det :P hehe

Rugedag 5 her og vizzy :) satser på positiv test på testdag for deg :) Jeg vet at jeg klarer å holde meg unna testing nå, som jeg kan slappe av å vite at ovitrelle er ute :D Nå er resten opp til kroppen :)

er ikke glad i å teste så veldig tidlig faktisk :) så nå skal jeg bare kose meg med tanken på at det vokser en perfekt liten baby inne i magen min imens <3

Da er uttak gjort og det gjør vondt... men,men. Da er det bare å vente til lørdag,da ringer de for å fortelle meg om d blir innsett samme dag.

Litt skuffet over antallet egg denne gang, bare 8 ut :( Litt lite syns jeg da vi gjennomgår PGD og det bare er 1/4 sjans for en som matcher... Av de 24 egga j fikk ut sist var d også bare én match,og den vokste ikke videre,så ble ingen innsett da :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...