Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta blodprøve på RD 12, så håper det er noe utslag den dagen ...  :ph34r:   Satser jo på at det sitter nå,hehe  ^_^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg akkurat blitt sendt fra kegevakta og opp på sykehuset for å sjekke med ultralyd. Mulig det er cyster eller noe lignende som sprekker etter tre runder med hormonstimulering....

Skrevet

Da har jeg akkurat blitt sendt fra kegevakta og opp på sykehuset for å sjekke med ultralyd. Mulig det er cyster eller noe lignende som sprekker etter tre runder med hormonstimulering....

Uffda, Sunfly! Det var ikke no særlig.... Håper de finner ut at det og at du blir bedre snart...

Skrevet

Stakkars deg da sunfly, satser på det er helt ufarlig, det gjør sikkert ingenting for spirene, de koser seg nok i magen din likevel.

Skrevet

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

Skrevet

God bedring Sunfly!

Skrevet

Fightern: takk for svar, men det hjelper ikke meg..

Her var blodprøven også negativ, så da er det jo offisielt slutt...

Var et tungt nederlag denne gangen, akkurat nå har jeg bare lyst til å gråte..

Riksen fikk presset meg inn selv om de var overbooket, og skal ha fryseforsøk i uke 49...

Håper all vår ulykke betyr lykke for de som gjenstår :)

Skrevet

Da har jeg kommet hjem fra sykehuset så vidt det er.....de var veldig i tvil om jeg skulle få dra hjem eller bli lagt inn. Eggstokkene er store....skal egentlig ha en diameter på ca 3 cm. Mine har bikket 10 cm!

Fått beskjed om at jeg skal ha lav smerteterskel for.å komme tilbake.

Dersom eggstokkene klarer å vri seg gjør det visstnok JÆVLIG vondt og da må man operere. Da med fare for å miste eggstokkene.

Gynekologen sa imidlertid at jeg hadde fin tykk slimhinne. Skulle ikke ha

innvirkning på mine to små leieboere (hvis de er der ennå)

Skrevet

Åhh sunfly da håper vi smertene avtar snart, det at de vrir seg var jo det "all i want is u" fikk, men det gikk bra m spiren. Krysser fingre.. Nå skal jeg snart ringe å høre om hvordan det har gått m befruktning og om det blir no insett.. :/ . God bedring!

Skrevet

Da har jeg kommet hjem fra sykehuset så vidt det er.....de var veldig i tvil om jeg skulle få dra hjem eller bli lagt inn. Eggstokkene er store....skal egentlig ha en diameter på ca 3 cm. Mine har bikket 10 cm!

Fått beskjed om at jeg skal ha lav smerteterskel for.å komme tilbake.

Dersom eggstokkene klarer å vri seg gjør det visstnok JÆVLIG vondt og da må man operere. Da med fare for å miste eggstokkene.

Gynekologen sa imidlertid at jeg hadde fin tykk slimhinne. Skulle ikke ha

innvirkning på mine to små leieboere (hvis de er der ennå)

Sa de noe om grunnen til det skjedde? Du fikk ut 5 egg ikke sant??

Skrevet

Det blir innsett imrg :) 5 stk befruktet, håper det blir et par på frys og, men så lenge jeg får et egg inn som blir en baby tilslutt er jeg fornøyd!

Skrevet

Jo kun 5 egg og har ikke hørt et pipp om at de trodde jeg var overstimulert....

Skrevet

Opp: Skal du sette inn en eller to?

Jeg får bare lov til å sette inn ett siden jeg er konisert :( dvs - fjernet endel av livmorhalsen pga celleforandringer. Kjedelig for hadde vært så fantastisk å fått to barn på en gang! Drømmen er 3 barn, men det må jeg nok se langt etter..er 34 år - idag faktisk!

Skrevet

Vet det er noen på jobben min som hadde forstørret eggstokk med fare for at de skulle vri om sin egen akse, og ble bedt om å ta det med ro og ble sykmeldt. 

De fikk ikke lov å strekke seg etter en ting i en hylle en gang, da kunne eggstokken vri seg. Så selvom du har en kontorjobb, tror jeg det er lurt å ta det med ro, altså  ;)

Skrevet

Ikke sykmeldt.....burde jeg bedt om det?

Synes du skal ta deg det m god samvittighet!

Skrevet

Jeg får bare lov til å sette inn ett siden jeg er konisert :( dvs - fjernet endel av livmorhalsen pga celleforandringer. Kjedelig for hadde vært så fantastisk å fått to barn på en gang! Drømmen er 3 barn, men det må jeg nok se langt etter..er 34 år - idag faktisk!

Gratulerer så mye med dagen, Opp!  B)

Da er vi nesten like gamle  :D  Blir 35 like etter nyttår  :blink:

Skrevet

Håper det går greit med deg sunfly. Hold oss oppdatert.

Tante Esel: Hvordan går det med deg? Har du fått mensen enda? Vet du når du starter på neste forsøk? Jeg har begynt å få mensen nå:-(. Tenkte å kontakte Maigaard i morgen for å starte planlegging av neste forsøk.

har ikke fått mensen men slutta på crinone :D

skal ha kort regime neste gang!! hurra!!! skal ringe de til uka igjen.. så blir det opstart neste mens igjen :D yes!!! skal du ruge sammen med meg da og???

Skrevet

Lykke til Opp. Håper du får en god nyhet.

skummelt! hoold deg i ro da!!! er du kanskje litt overstimulert?

Skrevet

happy birthday to you!!! :D din fintskalla ku :P hihi

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Opp! B)

Da er vi nesten like gamle :D Blir 35 like etter nyttår :blink:

Tusen takk! Ja da er vi 79 begge to :) greit å være 34 bortsett fra at jeg ikke har barn enda :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...