Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann damer. Håper dere raskt får fremgang her! Beklager at fødselshistorien har blitt så forsinket og at jeg ikke har vært aktiv her siste uka, men ting ble plutselig ganske dramatisk i forrige uke. På ondag fikk jeg en ekstremblødning, men etter ambulansetur, noen timer på akutten og tilslutt utskrapning er jeg på bedringens vei. Fremdeles innlagt, men håper på å komme hjem i løpet av de nærmeste dagene.

Håper alle får gode fødselsopplevelser!

Huffda!

Godt å høre at det går bra iallefall!

Godt å lese hvordan det går med dere! :)

Her har Cevija blitt hele 3,2 kilo, og vi kan gå på åpen veiing sånn som "alle andre" :D

Fortsetter under...

Takk begge to. Håper lillemann kommer veldig snart Gutt04!! Gratulerer Queenmee, så godt at hu vokser bra. Vi får fått et nurk som foreløpig er ekstremt lettvint. Han nesten bare sover og spiser, den rake motsetning til storebror. Akkurat nå skulle jeg gjerne fått flere, selv om den døra er stengt

Hei damer. Er det noen andre enn meg som har opplevd at symfysemål flater ut mot slutten av sv.skapet, var til JM-kontroll på sykehuset idag å da var mitt gått fra synkende (var innenfor den grønne linjen i uke 33 men på nederste hakket) til utenfor det grønne... ble sendt til CTG måling og den var normal å fin. Fikk en kjapp UL av overlegen som har fulgt meg dette sv.skapet å hun sa hun så ut til å trives veldig godt inni der å at jeg ikke skulle bekymre meg.. Men jeg klarer fortsatt ikke slappe helt av å bekymrer meg.. I tillegg hadde jeg + 2 på både sukker i urin å protein i urin,så imorgen tidlig skal jeg på glukosebelastning på sykehuset... kjente det ble litt vel mye som skjedde idag, Har jo hele tiden visst at jeg har liten mage, får jo høre det av alle som møter på meg... ser ikke høygravid ut for å si det sånn.... 

Men hvor mye bør jeg bekymre meg? Har ny vekstkontroll i slutten av neste uke å kjenner jeg gruer meg til alle dagene imellom... Forrige fødsel var preget av lite liv/bevegelse i sv.skapet,følte meg aldri helt pigg,fødte en uke etter termin en liten jente på 3160g som tydelig ikke hadde hatt det bra inni magen siste tiden, morkaken var grå å ødlagt,jeg å lillejenta endte med kraftig infeksjon, hun lå i respirator og vi var 10 dager på int.neo avd...hun ble da tatt med sugekopp da jeg aldri fikk pressrier å ikke klarte å presse henne ut selv etter tre timer.... 

Kjente plutslig at fødselsangsten tok tak i meg.... bør jeg stole på UL? Og legene? Di tok jo feil under forrige fødsel..... 

Dere får bare beklage syteinnlegget her, men det ble litt mye idag for en høygravid dame med litt for mye hormoner ;) 

Annonse

Da har vi også fått den nydelige jenta vår, dagen før termin. Litt styr pga konisering av livmorhalsen, hadde antagelig født to dager før ellers, men lillejenta har hatt det topp inni magen, så det var verst for mor!

Annonse

Da har vi også fått den nydelige jenta vår, dagen før termin. Litt styr pga konisering av livmorhalsen, hadde antagelig født to dager før ellers, men lillejenta har hatt det topp inni magen, så det var verst for mor!

Gratulerer så masse :)

Da var veslejenta vår ute. Begynte å få rier i går kveld, de ble bare sterkere og sterkere utover natta, og reiste til sykehuset rundt halv fem i dagmorges. Fødselen var selvsagt vond, men overkommelig til det stod et hode fast i utgangen mellom riene. Da var jeg så sliten at jeg knapt orket å hverken presse eller puste, men klokken 15:40 var hun ute, og er selvsagt verdens søteste baby.

Prinsen min meldte sitt ankomst idag kl 1130 :)

Helt perfekt liten gutt :)

Stolt mamma :D

Jeg var forberedt på overtid siden jeg gikk 11 dager over med første. Men 4. august meldte hun plutselig sin ankomst, en hel uke før termin!

Veldig deilig å være ferdig, og koser meg med lillenurk og storesøster :)

Vår nydelige gutt kom på torsdag kl 13 :)

Nå er familien perfekt :)

Og frøkna her kom som planlagt 6. august. Godt å ha det overstått. :)

Da var veslejenta vår ute. Begynte å få rier i går kveld, de ble bare sterkere og sterkere utover natta, og reiste til sykehuset rundt halv fem i dagmorges. Fødselen var selvsagt vond, men overkommelig til det stod et hode fast i utgangen mellom riene. Da var jeg så sliten at jeg knapt orket å hverken presse eller puste, men klokken 15:40 var hun ute, og er selvsagt verdens søteste baby.

Gratulerer ALLE 6!!! :D

Gratulerer til dere som har født siste dagene! Her går det unna ;) 

Her går det veldig sakte om dagen, fortsatt to uker igjen, og det ser virkelig ikke ut til å skje noe før den tid heller.

Når har dere som er igjen termin?

Gratulerer så mye!:) Når hadde du termin?

Gratulerer til dere som har født siste dagene! Her går det unna ;)

Her går det veldig sakte om dagen, fortsatt to uker igjen, og det ser virkelig ikke ut til å skje noe før den tid heller.

Når har dere som er igjen termin?

Her går også dagene veldig sakte, er slapp og trøtt bare.. Jeg har termin 24. August. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...