Gå til innhold

Augustmagene i 3.trimester :)


3smaa

Anbefalte innlegg

Jippi, da tyder mye på at det snart er min tur! :D

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Gleder meg til å endelig komme igang!

Lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jippi, da tyder mye på at det snart er min tur! :D

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Gleder meg til å endelig komme igang!

Lykke til :)

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, da tyder mye på at det snart er min tur! :D

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Gleder meg til å endelig komme igang!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lördagen den 17.august kom jenta mi. 3170g å 51cm, helt perfekt. Rask fødsel (2 1/2h) å i super form etter!! Nå går det i pupp, pupp å åter pupp❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, da tyder mye på at det snart er min tur! :D

Overtidskontroll på sykehuset i dag, og har en baby som er klar for å komme ut! Legen var sikker på at hun kom i løpet av en dag eller to :)

Gleder meg til å endelig komme igang!

 

Lykke til - så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lördagen den 17.august kom jenta mi. 3170g å 51cm, helt perfekt. Rask fødsel (2 1/2h) å i super form etter!! Nå går det i pupp, pupp å åter pupp❤

 

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen igjen her? :P Blir gal. Termin imorgen, hadde små rier hele onsdag men det stoppa der gitt. Siden har jeg ikke kjent noe særlig bortsett fra at det er ubehagelig å gå og jeg tror slimproppen kommer litt og litt. Kjipt å ikke vite! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sitter her jeg. Termin i morgen jeg også!

Har hatt modningsrier 3 netter denne uka, men ingenting om dagen. Heller ingen slimpropp.

Idag føler jeg meg dårlig, hodepine..... Tror GeekGirl er her enda også, hun har også termin i morgen så da er vi 3 stk  på 31 august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er én uke over termin jeg....var på kontroll på sykehuset i dag, dem sier hodet står langt opp, og det var modent for 1 kaanskje 2 fingre..likevell mente hun legen at jeg skulle vente på en naturlig fødsel..så blir ikke satt igang før på tirsdag :/ nå er jeg lei :( blir vell septemberbaby her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå offesielt blitt gal.... Riene satt igang i går ettermiddag og tok seg bra opp. Så bra at jeg var på sykehuset i natt, og da hadde jeg ca 3 cm åpning. Valgte sammen med jordmor at jeg ikke ble lagt inn, da vi bor ca 5 min unna sykehuset, og at jeg heller kunne vente litt til hjemme. Og riene tok seg opp mer utover natten, slik at det var ca 3,5 min mellom de. Og så bang, rundt kl 7 i dag tidlig roet de seg ned...

Og siden det har det vært ca 15 min imellom, og ingen fremgang... Det betyr at jeg har sovet ca 1,5 time siden jeg sto opp kl 7:30 i går, og tydeligvis har en haug med poengløse rier som ikke fører til noe som helst :(

Så ja, drittlei og klikker snart nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå offesielt blitt gal.... Riene satt igang i går ettermiddag og tok seg bra opp. Så bra at jeg var på sykehuset i natt, og da hadde jeg ca 3 cm åpning. Valgte sammen med jordmor at jeg ikke ble lagt inn, da vi bor ca 5 min unna sykehuset, og at jeg heller kunne vente litt til hjemme. Og riene tok seg opp mer utover natten, slik at det var ca 3,5 min mellom de. Og så bang, rundt kl 7 i dag tidlig roet de seg ned...

Og siden det har det vært ca 15 min imellom, og ingen fremgang... Det betyr at jeg har sovet ca 1,5 time siden jeg sto opp kl 7:30 i går, og tydeligvis har en haug med poengløse rier som ikke fører til noe som helst :(

Så ja, drittlei og klikker snart nå!!!

Uff stakkars! Kan de ikke gi deg noe riestimulerende? Når du har kommet såpass godt igang.. Er noe dritt å bli lurt. Trodde nr to skulle komme både før og kjappere enn første, men nei..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hade termin igår, slimproppen har gått og jeg har hadd vondt i magen, murring, stråling ned i benen och vondt i ryggen några dagar men inget skjer. Orker ikke gjore noe, vi sitter hjemme og venter. Jeg sover, ser på tv og spiser. Tiden går långsamt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, blir garantert septemberbarn her i gården også. Var på kontroll i går og jordmor og jeg ble enige om at hun kunne ta en kjapp sjekk å se om kanskje stripping kunne være en idé. Men neida, livmormunn / tapp høyt oppe og nærmest hermetisk lukka så det ga hun opp rimelig kjapt. (Forsåvidt greit at hun sjekka "ståa" da, jeg har slått meg litt mer til ro med at det nok blir å gå over ei stund.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå offesielt blitt gal.... Riene satt igang i går ettermiddag og tok seg bra opp. Så bra at jeg var på sykehuset i natt, og da hadde jeg ca 3 cm åpning. Valgte sammen med jordmor at jeg ikke ble lagt inn, da vi bor ca 5 min unna sykehuset, og at jeg heller kunne vente litt til hjemme. Og riene tok seg opp mer utover natten, slik at det var ca 3,5 min mellom de. Og så bang, rundt kl 7 i dag tidlig roet de seg ned...

Og siden det har det vært ca 15 min imellom, og ingen fremgang... Det betyr at jeg har sovet ca 1,5 time siden jeg sto opp kl 7:30 i går, og tydeligvis har en haug med poengløse rier som ikke fører til noe som helst :(

Så ja, drittlei og klikker snart nå!!!

Så utrolig irriterende, skjønner godt at du er lei / oppgitt. Ville tro at det hadde vært greit med noe riestimulerende, ja. Blir utslitt av å holde på sånn i mange dager. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da rakk jeg akkurat å bli en augustmamma! Lille vakringen kom til verden midt på dagen i dag, og var perfekte 48 cm og veide 2960.

Det tok "kun"ca 45 timer med rier og over 50 timer med null søvn, men det betyr ingenting når jeg ser på den lille perfekte bylten som ligger ved siden av meg!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da rakk jeg akkurat å bli en augustmamma! Lille vakringen kom til verden midt på dagen i dag, og var perfekte 48 cm og veide 2960.

Det tok "kun"ca 45 timer med rier og over 50 timer med null søvn, men det betyr ingenting når jeg ser på den lille perfekte bylten som ligger ved siden av meg!

:D

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da rakk jeg akkurat å bli en augustmamma! Lille vakringen kom til verden midt på dagen i dag, og var perfekte 48 cm og veide 2960.

Det tok "kun"ca 45 timer med rier og over 50 timer med null søvn, men det betyr ingenting når jeg ser på den lille perfekte bylten som ligger ved siden av meg!

:D

Gratulere så mye :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da rakk jeg akkurat å bli en augustmamma! Lille vakringen kom til verden midt på dagen i dag, og var perfekte 48 cm og veide 2960.

Det tok "kun"ca 45 timer med rier og over 50 timer med null søvn, men det betyr ingenting når jeg ser på den lille perfekte bylten som ligger ved siden av meg!

:D

Gratulerer så mye! Vel fortjent etter så mange timer ned hardkjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå våkna jeg med kraftige tak i magen! Måtte rett på do nå.. Kaaanskje kanskje det blir søndagsbarn :)

Masse lykke til, får håpe det er igang nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...