Gå til innhold

Augustmagene i 3.trimester :)


3smaa

Anbefalte innlegg

 

Nå våkna jeg med kraftige tak i magen! Måtte rett på do nå.. Kaaanskje kanskje det blir søndagsbarn :)

Masse lykke til, får håpe det er igang nå!
Er så redd det bare skal gå over igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg hadde det samme som deg Alicia, igår!

 

Igår fikk jeg plutselig tak i ryggen, og nedover beina... Jeg måtte massere beina, og konsentrere meg om å puste. Måtte løpe på do, og magen var jo helt på tur. Tømming altså.

Etter to timer var det slutt! Bare lurerier - IGJEN! Nå kjenner jeg ingenting og er selvfølgelig dritlei, når man blir lurt sånn som dette. Vi pakket bagen og var 100 % klare, trodde virkelig at hun skulle være ute innen idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg hadde det samme som deg Alicia, igår!

 

Igår fikk jeg plutselig tak i ryggen, og nedover beina... Jeg måtte massere beina, og konsentrere meg om å puste. Måtte løpe på do, og magen var jo helt på tur. Tømming altså.

Etter to timer var det slutt! Bare lurerier - IGJEN! Nå kjenner jeg ingenting og er selvfølgelig dritlei, når man blir lurt sånn som dette. Vi pakket bagen og var 100 % klare, trodde virkelig at hun skulle være ute innen idag...

:( Hjelper litt at vi er flere.. Nå stoppa d helt opp etter 7 timer med det jeg trodde var modningsrier. Hadde akkurat sex, får se om det setter fart på sakene! Blir så lei av å bli lurt, var så sikker før idag at vi til og med har sendt eldste til barnevakten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:/ Ja det har vi nettopp også gjort, så nå er det bare å håpe at det tar seg opp i løpet av kveldinga. Hadde tenkt oss å gå en liten tur, men forrige gang klarte jeg bare 100 meter før det var for vondt med nedpress og stikninger så det blir vel muligens bare sofatid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:/ Ja det har vi nettopp også gjort, så nå er det bare å håpe at det tar seg opp i løpet av kveldinga. Hadde tenkt oss å gå en liten tur, men forrige gang klarte jeg bare 100 meter før det var for vondt med nedpress og stikninger så det blir vel muligens bare sofatid.

Her har det bare blitt sturing og soving. Blir også gal av familie som maser og føler meg flau som tror det er i gang hele tiden. Går jo ikke an å la være å si noe heller, de maser jo om å finne på noe hver dag. Skulle bare gjemt meg i en hule uten tlf og internett til jeg hadde født i ro og fred :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere litt, jeg. Ihvertfall antydning til at noe er på gang; jeg kjenner virkelig ingen verdens ting. Ikke kynnere, null menssmerter... eneste stedet jeg har vondt er i beina som er stappfulle av vann. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GeekGirl, ikke tenk så mye på det, er mange som ikke kjenner noe som helst før det plutselig setter igang. 

Man har de som har kynnere nedpress og alt mulig i ukesvis som går over, så jeg hadde ikke blitt overrasket hvis du melder ifra om du har født før oss! :)  The body works in mysterious ways... Ei venninne av meg hadde hverken hodet festet, kynnere, noe som helst ukomfortable ting før hun plutselig fødte 38+0. 

 

 

 

Alicia: Har hatt ekstrem nedpress og en god del korsryggvondt og mensmurringer siden sex, men nå ser det ut til å dabbe av igjen... :(  NEsten så jeg ber om en ny runde bare for å få opp håpet enda mer.

 

Blir spennende å følge med hva som skjer her inne på augustmagene!

Endret av Varmeflaske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner dere litt, jeg. Ihvertfall antydning til at noe er på gang; jeg kjenner virkelig ingen verdens ting. Ikke kynnere, null menssmerter... eneste stedet jeg har vondt er i beina som er stappfulle av vann. :D

Hvis det er noe trøst så hadde jeg ingen vondter sist og da skjedde alt på et døgn ca. Kan jo hende det er sånn med deg? ;) Det gjør meg ikke så mye å vente, men å gå med vondt og i full beredskap forgjeves er slitsomt. Blir så fortvilt når riene eller lureriene plutselig bare slutter. Føles som om ungen sitter fast :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GeekGirl, ikke tenk så mye på det, er mange som ikke kjenner noe som helst før det plutselig setter igang.

Man har de som har kynnere nedpress og alt mulig i ukesvis som går over, så jeg hadde ikke blitt overrasket hvis du melder ifra om du har født før oss! :) The body works in mysterious ways... Ei venninne av meg hadde hverken hodet festet, kynnere, noe som helst ukomfortable ting før hun plutselig fødte 38+0.

 

 

 

Alicia: Har hatt ekstrem nedpress og en god del korsryggvondt og mensmurringer siden sex, men nå ser det ut til å dabbe av igjen... :( NEsten så jeg ber om en ny runde bare for å få opp håpet enda mer.

 

Blir spennende å følge med hva som skjer her inne på augustmagene!

"Augustmagene".. Tydeligvis ikke noen augustmager på oss :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor hadde det på samme måte med meg, hun kjente ingenting før den natta fødselen plutselig var i gang så virker som det er ganske normalt for førstegangsfødende.

 

Kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg gått på veggene hadde jeg hatt masse kynnere og maserier så bør jo i grunnen ikke klage. :) Skjønner godt at dere er lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt i løpet av natten her da jenter?

 

Selv hadde jeg menssmerter/rygg/hofte/beinmurringer i hele går kveld, og våknet litt med det idag, men ikke så kraftig nå.

Skal til min femte time for modningsakupunktur idag, og jeg tror hun skulle sette noen nåler som gikk rett på livmor-aktivitet også...Jeg vet ho kommer når ho kommer og jeg er ikke så innmari stressa, slapper av og sover mye, men det hadde nå vært greit om ho kom ut av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingenting nytt - venter fremdeles. :) Men tror egentlig mer nøyaktig termin for meg er 4.september (ut fra eggløsning), termin 31.august ble satt etter UL.

 

Ellers gjør jeg som deg, slapper av og sover så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting her heller. Men lurer på om slimproppen kanskje gikk? For har ikke skjønt hva alle snakket om med den. Men masse slim da jeg tørket meg i dag. Sorry detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok proppen =) Og detaljer? Har man ikke blitt herdet av å kikke i sin egen truse i løpet av graviditeten så vet ikke jeg! :) 

Så spennende da! Du får holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fikk min lille gutt klokken 11.37 idag jeg! :) Våknet kl fire inatt (etter to runder med sex før på dagen, try it, funka sist å!) med vonde rier. Kom på sykehuset litt før 06, ble målt til 4-5 cm. Jeg stod bøyd over et bord gjennom alle riene, mens samboer masserte mage og rygg. Hadde også varmeflaske til smertelindring. Klokken 09.20 hadde jeg pustet meg frem til 8-9 cm. En time etter tok de vannet. Klokken 11 ba jeg febrilsk om epidural, men lillegutt ble født før jeg rakk. Fy fader så vondt, men så verdt det! Sender dere masse fødestøv og håper dere er i mål straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fikk min lille gutt klokken 11.37 idag jeg! :) Våknet kl fire inatt (etter to runder med sex før på dagen, try it, funka sist å!) med vonde rier. Kom på sykehuset litt før 06, ble målt til 4-5 cm. Jeg stod bøyd over et bord gjennom alle riene, mens samboer masserte mage og rygg. Hadde også varmeflaske til smertelindring. Klokken 09.20 hadde jeg pustet meg frem til 8-9 cm. En time etter tok de vannet. Klokken 11 ba jeg febrilsk om epidural, men lillegutt ble født før jeg rakk. Fy fader så vondt, men så verdt det! Sender dere masse fødestøv og håper dere er i mål straks :)

Gratulerer Alicia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Fikk min lille gutt klokken 11.37 idag jeg! :) Våknet kl fire inatt (etter to runder med sex før på dagen, try it, funka sist å!) med vonde rier. Kom på sykehuset litt før 06, ble målt til 4-5 cm. Jeg stod bøyd over et bord gjennom alle riene, mens samboer masserte mage og rygg. Hadde også varmeflaske til smertelindring. Klokken 09.20 hadde jeg pustet meg frem til 8-9 cm. En time etter tok de vannet. Klokken 11 ba jeg febrilsk om epidural, men lillegutt ble født før jeg rakk. Fy fader så vondt, men så verdt det! Sender dere masse fødestøv og håper dere er i mål straks :)

Gratulerer så masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant nok. Nei ingenting som skjer. Men som førstegangs må man regne med gå over. Men nå er vi reddet angående barnehage da :) skjer det noe nytt der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager på overtid (skulle bli satt i gang i morgen!!) kom endelig lillebror i mårrest 08.46! Helt perfekt 3800gr og 53 cm :) våknet kl 03.30 i natt av rier og deler av fostervannet som gikk, en rask, intens og fin fødsel :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager på overtid (skulle bli satt i gang i morgen!!) kom endelig lillebror i mårrest 08.46! Helt perfekt 3800gr og 53 cm :) våknet kl 03.30 i natt av rier og deler av fostervannet som gikk, en rask, intens og fin fødsel :):)

Gratulerer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager på overtid (skulle bli satt i gang i morgen!!) kom endelig lillebror i mårrest 08.46! Helt perfekt 3800gr og 53 cm :) våknet kl 03.30 i natt av rier og deler av fostervannet som gikk, en rask, intens og fin fødsel :):)

Så bra at han kom "frivillig"! ;) Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager på overtid (skulle bli satt i gang i morgen!!) kom endelig lillebror i mårrest 08.46! Helt perfekt 3800gr og 53 cm :) våknet kl 03.30 i natt av rier og deler av fostervannet som gikk, en rask, intens og fin fødsel :):)

Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...