Gå til innhold

Augustmagene i 3.trimester :)


3smaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin på lørdag og er også veldig utålmodig, mistenker hvert minste tegn og blir sliten av det...



Anonymous poster hash: 50261...c06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Damer , Mandag 19 august fødte jeg en nydlig jente <3 Møtte opp for igangsetting, å da hun bare skulle undersøke meg gikk vannet spontant av seg selv!(hadde jo gått rundt med 4 cm åpning å helt moden.) Etter en 40 min begynte det å murre godt , vannet gikk litt over kl 9 på morgenen, jeg sto i dusjen til nesten kl 11, da ville hun undersøke meg å der var 8 cm åpning å fikk beskjed om å komme meg på fødestua ;) en 15 min i prekestolen før jeg kom meg opp i senga å der kom første pressria, 10 min  senere lå lille vakre på magen min! 3270g, 49 cm lang <3 Hun kom til verden 11,43 :) 

 

Kom til verden i en rakettfart med andre ord <3 Vi er helt forelska selvsagt å nyter dagene hjemme nå! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Selv skal jeg settes igang imorgen...helt uvirkelig at det er så nærme. Lurer på hvordan livet som trebarnsmor blir...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Damer , Mandag 19 august fødte jeg en nydlig jente <3 Møtte opp for igangsetting, å da hun bare skulle undersøke meg gikk vannet spontant av seg selv!(hadde jo gått rundt med 4 cm åpning å helt moden.) Etter en 40 min begynte det å murre godt , vannet gikk litt over kl 9 på morgenen, jeg sto i dusjen til nesten kl 11, da ville hun undersøke meg å der var 8 cm åpning å fikk beskjed om å komme meg på fødestua ;) en 15 min i prekestolen før jeg kom meg opp i senga å der kom første pressria, 10 min  senere lå lille vakre på magen min! 3270g, 49 cm lang <3 Hun kom til verden 11,43 :) 

 

Kom til verden i en rakettfart med andre ord <3 Vi er helt forelska selvsagt å nyter dagene hjemme nå! :)

 

  

I går kl 21.26 kom endelig prinsen vår til verden 4 dager over termin <3

Gratulerer begge to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Damer , Mandag 19 august fødte jeg en nydlig jente <3 Møtte opp for igangsetting, å da hun bare skulle undersøke meg gikk vannet spontant av seg selv!(hadde jo gått rundt med 4 cm åpning å helt moden.) Etter en 40 min begynte det å murre godt , vannet gikk litt over kl 9 på morgenen, jeg sto i dusjen til nesten kl 11, da ville hun undersøke meg å der var 8 cm åpning å fikk beskjed om å komme meg på fødestua ;) en 15 min i prekestolen før jeg kom meg opp i senga å der kom første pressria, 10 min senere lå lille vakre på magen min! 3270g, 49 cm lang <3 Hun kom til verden 11,43 :)

 

Kom til verden i en rakettfart med andre ord <3 Vi er helt forelska selvsagt å nyter dagene hjemme nå! :)

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

 

 

Godt å se at vi er flere her, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som ikke hadde fått ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her til mandag ;)

 

Gratulerer til de som har født siste dagene!

Endret av På'an igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på overtidskontroll nr 2 idag. Er 12 dager over.... Fikk satt inn ballong. Veldig ubehagelig og gruer meg til å prøve å få sove i natt og til jeg skal tilbake i morgen på sykehuset. De sa pga umoden livmor så kan dette ta flere døgn... Er sliten og motløs... Litt klage fra meg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"]McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

Pingping - Termin 25 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"]McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

Pingping - Termin 25 august

. Urwa - Termin 21 august
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på overtidskontroll nr 2 idag. Er 12 dager over.... Fikk satt inn ballong. Veldig ubehagelig og gruer meg til å prøve å få sove i natt og til jeg skal tilbake i morgen på sykehuset. De sa pga umoden livmor så kan dette ta flere døgn... Er sliten og motløs... Litt klage fra meg bare...

Ufff stakkars deg :( Håper du slipper mere venting. Lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

 

 

Godt å se at vi er flere her, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som ikke hadde fått ennå :P

Haha samme her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

 

 

Godt å se at vi er flere her, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som ikke hadde fått ennå :P

Haha samme her :)

Husker jeg helt feil, eller skal ikke du også føde på Drammen?

Skal vi satse på å ses der i løpet av veldig, veldig kort tid? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

 

 

Godt å se at vi er flere her, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som ikke hadde fått ennå :P

Haha samme her :)
Husker jeg helt feil, eller skal ikke du også føde på Drammen?

Skal vi satse på å ses der i løpet av veldig, veldig kort tid? :D

Du husker riktig :) Vi kan godt møtes der,snarest mulig ;) Endret av Urwa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

McBride - Termin 22 august

Venterpå#2 - Termin 23 august

Vær86 - Termin 30 august

Varmeflaske - Termin 31 august

Modesty Blaise - Termin 24 august

 

 

Godt å se at vi er flere her, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste som ikke hadde fått ennå :P

Haha samme her :)
Husker jeg helt feil, eller skal ikke du også føde på Drammen?

Skal vi satse på å ses der i løpet av veldig, veldig kort tid? :D

Du husker riktig :) Vi kan godt møtes der,snarest mulig ;)

Godt, da har vi en avtale! La oss gå for i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...