Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært på UL nr 2 i dag, blir uttak onsdag og innsett på fredag. Skal sertte eggløsningssprøyta kl 22 i kveld. Gruer og gleder meg til uttak, håper det forløper forholdsvis smertefritt :) Så er jeg spent på om det blir noen flotte embryo til fredag da :D

-krysser fingrene for alle sammen-

Oj, her er det mange som er likt an:D Så göy:D Krysser fingrene for dere:D Har aldri hatt uttak för, så jeg vet ikke hvor vondt det gjör, men dere får foröke mante *det her blir en baby, det er verdt smärten* og ikke väre redde for å be om riktig smärtlindring. Lykke til:)

Hvordan er formen til dere som skal ha innsett på fredag og som har gått på / går på sprøyter? Synes formen min har forverret seg i dag. Har gått opp over en kg på bare noen timer, og det stikker en del i magen, prøver å være flink å drikke men det går treigt, er kvalm og svimmel... klar for å bli ferdig med denne biten av det nå altså...

Lykke til alle sammen. Krysser fingrene for hele gjengen!

Annonse

Formen min er faktisk ikke så verst,hadde forventet en del hunørsvigninger,men har sluppet bra unna. Eneste er mye murring i magen,føler meg oppblåst og tisser hele tiden. Stramt med jeans over magen også :P har gått opp til sammen 3 kg. Finner på alt mulig rart for å få tankene på andre ting,men det er jaggu ikke lett :D

Hei. Hopper inn her jeg også, selv om jeg er igang med AID. Er vårt andre forsøk nå. Hadde et negativt forsøk i februar / mars, og nå er jeg klar for ul i morgen og forhåpentligvis inseminasjon på onsdag :)

Då har me fått dagen for innsett så e nå på fredag :-D Då blir det sista egge i fryseboksen så ska ut i ilden.

Går på progynova for tiå å merke kje nåke te det egentligt. Merke bare i magen at eg blir mer å mer spennte på rugetiå. Sist flippa eg heilt å klarte kje stoppa grina så måtte bli sendt hjem fra jobb *flaaaaut* !!

E litt for møkje spenning ein kjenne på i den rugetiå det merkast.

Lykke til til alle her inne som skal ruge på påske egget sitt <3

Hei :) begynner med synarela 11.mars. Puregon- og menopur start 26.mars :) ultralyd 4.april, så kanskje uttak og innsett andre uka i april :)

Har fått resepter, så skal på apoteket i løpet av uken å få dem til å bestille om dem ikke har det inne da..

Spennende å være igang igjen :) hatt en pause fra forsøk i nesten to år.

Første forsøk i det private, Klinikk Hausken :)

Vi holder også til på Hausekn, vi var på kontroll 5 apr. 13. Har dere satt inn?

Alleria: Hvis du er dårlig form og er redd for overstimulering så kan du få deg en ultralyd eller blodprøve for å sjekke det ut. Jeg var dårlig, så jeg måtte sjekkes ekstra før jeg fikk innsett.

Annonse

Wow, ja det her er virkelig uka ting skjer. Så utrulig gøy. Uttak og fryseforsøk på samme tid.

Ire86, godt å høre at du hadde en positiv opplevelse med nesespray. Interessant å høre andres opplevelser med de ulike medikamentene og hva som skjer med kroppen i disse tidene.

Her kjenner jeg bitte-litt stikking i siden, men ellers ingenting (som vanlig).

Men kjenner jeg er itt lettrørt for tiden, fikk tårer i øynene to ganger idag siden jeg ble rørt... veldig atypisk meg.

Lykke til på onsdag og utover!

hehe, samme her kaksy, tårene kommer ved det minste lille:p

I dag tok jeg östradiol blodpröve, får beskjed i morgen. Håper det viser bra:D

Det er så utrolig mange etapper og deler man må komme igjennom på denne IVF-veien. Först spraystart, så skal nedreguleringspröven vise rett, så spröytestart, så skal oppreguleringspröve vise rett, så skal folliklene ha blitt mange og store nok, så skal man få disse ut, så skal dem klare å bli befruktet, så skal de også dele seg fint, og tilslutt settes egg inn og man går bare å venter på å kunne teste. Alltså, man kan jo bli nervevrak av mindre, gå og vente og håpe på alle disse deler skal väre positive. Min störete bekymmer er UL på fredag, siden jeg er straks 35 og bare har en eggstokk (mao mindre eggreserv). Sist gang fikk jeg jo beskjed om at forsöket ble avbrutt pga at 2 egg hadde lössnet og de 4 egg som var igjen var for små og av ulik störrelse for å kunne hente ut. Det er eksakt 2 måneder siden, så tid tar det også för man er igang med neste forsök.

Jaja, det var mine tanker for kvelden;) Ha en fin kveld damer:)

Aner ikke hva det er, medisiner eller ikke, men lettrørt har jeg vært de siste to dagene. En smule kort lunte også, bjeffet til guttene idag morges og kjenner at irritasjonen bare sitter der. Kjennes ut som jeg har en hard knute i magen og litt kvalm hele tiden.

Rugetiden er ikke lett! Bare håper familien overlever ;)

Kjøpte 20 teststrimler så testes skal det, men litt tidlig ennå.

Noen som vet når man kan begynne å teste etter innsett? Idag er det 8 dager siden egget ble satt inn, fryseforsøk. Bruker progynova og crinone.

Aner ikke hva det er, medisiner eller ikke, men lettrørt har jeg vært de siste to dagene. En smule kort lunte også, bjeffet til guttene idag morges og kjenner at irritasjonen bare sitter der. Kjennes ut som jeg har en hard knute i magen og litt kvalm hele tiden.

Rugetiden er ikke lett! Bare håper familien overlever ;)

Kjøpte 20 teststrimler så testes skal det, men litt tidlig ennå.

Noen som vet når man kan begynne å teste etter innsett? Idag er det 8 dager siden egget ble satt inn, fryseforsøk. Bruker progynova og crinone.

Går på progynova selv å kjenner meg godt igjen på lettrørt, kort lunte å små kvalm hele tiden. Så då e det nok medisinene som tuller litt me oss. Pfjuu :-) Har du ikke fått dato for graviditetstest?

Kun dato for blodprøven og det er 14 dager etter innsett, hvilket blir 22. april.

Ser at det varierer mye når det gjelder tisseprøvene når folk får pos svar.

Krysser fingrene for deg på fredag som kommer, frikke87. Lykke til!

Jeg har testet positivt på dpo 9 tidligere, så.. Men med ivf-forsøket ventet jeg til testdag :) Kan jo ikke slutte på medisiner før det er endelig bekreftet heller.

Jeg er både irritert, kvalm, trøtt og surrete for tiden. Skyldes kun Progynovaen..

Gravid uten IVF Fiemamma

5 april innsett ett egg (+ 1 egg på frys) May-mom05,

Testet positivt hjemmetest!

11 april innsett, testdato 25 april, 2 egg innsett Ire86

11 april innsett, Lizzy-77

8 april innsett søskenforsøk IVF , testdato 22 april Krepsen79

18 april innsett frys Liaes

19 april innsett frys Vizzy

19 april innsett frys Frikke 87

19 april innsett Alleria

19 april innsett Plexy

19 april innsett, Evigoptimisten

19 april innseminasjon Venter og Lengter

ca 22/23 april uttak Gullebolle

Ca 22/23 Kaksy

ca 22/23 Ønskegyll frys

ca uke 16 Micke 78

Lan80 ?

Vindenn1 ?

Molly 76 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...