Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Orgalutran skal hindre at EL kommer for tidlig, så tror jeg må ta både den og Puregon en periode. Får vel vite mer i morgen :) Merker ikke så innmari mye, annet enn at jeg har vært skikkelig trøtt noen dager, men det kan jo ha andre grunner :) Har jo bare tatt tre doser hittil, fjerde settes i kveld. Blir vel noen Ul til også til uka.

Wow, lykke, vi får huske å gi rapport her :D Moro at vi skal inn samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neste IVF forsøk blir med kort regime heldigvis. skal begynne på sprøyter 3.mens dag. Tror jeg skal ha mensen på tirsdag. Føler meg fryktelig oppblåst for tiden. Håper av hele mitt hjerte at jeg er gravid så jeg slipper hele IVF, men det hadde jo hvert for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Det skal gå bra for hele oktober- gjengen Silja :D

 

Masse lykke til på ul Lykke og Kjærepære.

 

Satser på du er gravid og slipper neste ivf, Vizzy! Masse lykke til :)

 

 

Personlig så kjenner jeg at humøret mitt er litt svingete. Og det er vondt i brystene og nederst i magen når hunden bestemmer seg for å trø over hele meg :/

I dag tok jeg den ene spraydosen litt over en time etter skjema, men det gjør nok ingenting.

 

Dere som har sprayet eller sprayer nå - Hvilke symptomer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg er på dag sju i dag merker ingenting. Annet enn at høstmørket har satt inn i følge med trøttheten. Har zero energi om dagen:( utover d er jg overraskende rolig, tenker egentlig veeeldig lite om dagen, men d nærmer seg ett svar da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man merker det jammen når man tar hormoner samtidig med at det har blitt så mørkt! Har slitt som bare det for å i det hele tatt komme meg på jobb :o

Var på UL i dag, og det kan bli uttak allerede neste fredag! Var åtte follikler på rundt 9 mm, og legen var fornøyd. Skal øke dosen Puregon fra i morgen, og også begynne med Orgalutran da. Håper jeg ikke blir enda trøttere fremover :P Gleder meg vilt til å sove normalt i natt/ morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg blir helt rar av sprayen.. Har ganske vondt i eggstokken(e), spesielt på den ene siden. Skulle en ikke blir regulert ned av sprayen? Hmm, kanskje jeg burde lest litt mer om hva som skjer med kroppen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, du får sagt det, ønskegull!!! Er mest venting på oss, gitt :) Hehehe, tror kroppen kan blir ganske fucka av sprayen, ja....håper det ikke blir verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

På UL i dag så livmorslimhinna bra ut, men eggene må vokse litt til så jeg skal fortsette på menopur og tilbake på ny UL på mandag. Blir nok egguttak på onsdag eller fredag.

Håper på uttak onsdag og innsett fredag ;)

Kjenner det begynner å presse endel i eggstokkene nå, så nå håper jeg på fortgang i sakene.

Er litt lei av medisiner og sprøyter nå, så det skal bli godt når en kan slippe de.

Humøret er ok, men blir litt fort sint og irritert så mannen min sa at han hadde funnet ut at han får holde en "lav profil" så går det nok bra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Ja, man merker det jammen når man tar hormoner samtidig med at det har blitt så mørkt! Har slitt som bare det for å i det hele tatt komme meg på jobb :o

Var på UL i dag, og det kan bli uttak allerede neste fredag! Var åtte follikler på rundt 9 mm, og legen var fornøyd. Skal øke dosen Puregon fra i morgen, og også begynne med Orgalutran da. Håper jeg ikke blir enda trøttere fremover :P Gleder meg vilt til å sove normalt i natt/ morgen tidlig!

 

Vet du/dere hvor store folikklene bør være før uttak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke helt hva som er optimal størrelse. Husker at før inseminasjon ( gikk på pergotime) så hadde jeg to follikler på 12 mm og en på 18 mm, det var to eller tre dager før inseminasjon. Blir vel litt større med våre medisiner, kanskje? Hvor store var dine da, Lykke?

Ja, er ikke så gøy med de sprøytene, altså...glad det verste kan være over om en uke. Håper at du får uttak onsdag, da, Lykke :) Eller jeg håper litt på fredag, for da er vi kanskje helt samtidige, hehe :D Det beste er kanskje å håpe på null overstimulering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS, da var første puregonsprøyte satt for min del. UL på freddan, håper det er stoooore nok egg da, så det blir uttak fort som fy! Skulle bare si det jeg.. :P Noen som ligger sånn passe likt i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YESS, da var første puregonsprøyte satt for min del. UL på freddan, håper det er stoooore nok egg da, så det blir uttak fort som fy! Skulle bare si det jeg.. :P Noen som ligger sånn passe likt i løypa?

 

Hjelpes så likt vi ligger..tok første gonal-f i går kveld... kort regime her og start på den andre sprøyten tirsdag..ultralyd torsdag :) åå så e håper det går for oss alle denne gangen her:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Nei, vet ikke helt hva som er optimal størrelse. Husker at før inseminasjon ( gikk på pergotime) så hadde jeg to follikler på 12 mm og en på 18 mm, det var to eller tre dager før inseminasjon. Blir vel litt større med våre medisiner, kanskje? Hvor store var dine da, Lykke?

Ja, er ikke så gøy med de sprøytene, altså...glad det verste kan være over om en uke. Håper at du får uttak onsdag, da, Lykke :) Eller jeg håper litt på fredag, for da er vi kanskje helt samtidige, hehe :D Det beste er kanskje å håpe på null overstimulering :P

 

Takk for svar! Jeg vet ikke hvor store mine folikkler var, men jeg så det var flere på hver side, noen store og noen mindre. Jeg spurte ikke hvor store de var, men angrer på det nå :( Jeg kjente jeg fikk vondere i magen etter at legen "rotet rundt" det i går med ul-apparatet og i dag er jeg stinn i magen og sååå irritabel. Kan ikke helt skjønne at jeg må gå slik helt til onsdag eller fredag...

Det er jo gøy at vi ligger ganske likt i løypa da og vi satser på full klaff og ingen overstimulering :) Godt å ha noen å "vente" sammen med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærepære: ja, det er det jammen :D Dette blir bra!

 

verokris: Så bra da! :D

 

dette skal bli en heftig tid fremover jenter! Woop! Har dere en fin lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way - det var ei i går som sa til meg "Ja, så etter det er det høsting" Ærlig talt, dette er eggene mine ikke noen poteter! Eller jordbÆr..! Det heter UTTAK, kvinne! Huff, lurer på om jeg er litt rar i humøret for tiden :/

 

Er det virkelig vanlig å kalle det høsting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ikke min tur denne gangen heller :(. Begynt spotte og menssmerter. Får håpe forsøk nr 7 går bedre. Håper det går bedre for dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg silja.. Vi har satset så mye for at alt skal klaffe, ingenting resultat av smerter, penger og tid.. Forsøke se fram og gi alt for neste forsøk er søren ikkje lett, men det kommer når man bare får lagt det triste bak seg, og kan se framover. Er ferdig nå med min mens etter det negative forsøket, så nå er det bare å stå på og vente på neste mens i November.. Vil jo gjerne ha en positiv gave til nyttår! Ikke så lett når man leser at alle andre tester positivt.. Lykke til damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, Silja, massemasse klemmer til deg! Er så innmari kjipt med negativt for ørtende gang...

Nei, faderullan, ikke noe innhøsting her, altså, får være bra nok med uttak :D Er jo egg, hverken poteter eller epler ;) Men om man ikke er helt inne i sjargongen, så kan man jo finne på å si mye rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...