Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Føler så med deg silja.. Vi har satset så mye for at alt skal klaffe, ingenting resultat av smerter, penger og tid.. Forsøke se fram og gi alt for neste forsøk er søren ikkje lett, men det kommer når man bare får lagt det triste bak seg, og kan se framover. Er ferdig nå med min mens etter det negative forsøket, så nå er det bare å stå på og vente på neste mens i November.. Vil jo gjerne ha en positiv gave til nyttår! Ikke så lett når man leser at alle andre tester positivt.. Lykke til damer!!

 

Takk Kalia!

 

Fikk tårer i øynene når jeg leste meldingen din. Trodde ikke det var flere igjen etter gråting hele lørdagen. Da ses vi på novembertråden da. Det er ikke så mye mer å gjøre enn å bryte sammen for å reise seg igjen.

 

Stor klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter mensen tirsdag. Som vanlig spotter jeg 4 dager før mensen. Kjenner dessverre kroppen min godt etter 3 år med negative forsøk... :(. Men visst. Vi kan kalle det festeblødning til det motsatte er bevist... Sorry for pessimisme. Er bare så lei dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang spotting. Jeg også har det de fleste mnd tok det opp med legen på klinikken og virket som det var unormalt, og kunne ik gi meg noe svar. Har lest her inne at flere har det så det kan jo ikke være så unormalt. Noen som har fått litt bedre forklaring på hvorfor man spotter? Skjønner deg godt, sitter nå å kjenner etter symptomer på mensen sjøl. Får som regel mega migrene 1-2dager før så er spent på de neste dager. Men har ingen symptomer på noenting så det går nok sikkert mot negativt her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg ønsker dere begge, Silja og Aaleve, lykke til! Det er så vondt å gå og vente på svar om man er gravid eller ei. Om det blir negativt svar så vil man liksom bli ferdig så fort som mulig, hvertfall er det slik for meg.

Håpet er der noen dager til vel, så vi får håpe dere lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det kan være dumt om en spotter for mange dager for mens, pga. det kunne være tegn på progesteron? Nei huff, det er så lenge siden jeg hørte det nå at det er mye mulig det er feil..

 

Det er utrolig trist å høre at negative forsøk skjer... Håper det kun er spotting og at TR holder seg laaangt unna, Silja! Jeg spottet noen dager før positiv test sist gang, men jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen kjære jenter

 

Forferdelig trist og føler med deres som ikke fikk lykkeloddet denne måneden. Det er et slag i magen og tårene føles store som dammer og alt føles helt endeløst. Har kjent på følelsen og tankene som svirrer rundt i hodet ved negativt forsøk for det er mitt åttende forsøk. Ja, det er lov til å sørge, skrike ut, gråte, føle på følelsen av urettferdighet eller andre måter for å komme seg over den jævla negative testen.

 

Masse gode tanker og trøsteklemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen som et brev på posten. Jeg har fått litt tid å være lei meg, sint og bitter men prøver nå å løfte blikket og satse mot neste forsøk. Håper dere andre er heldigere enn meg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da kom mensen som et brev på posten. Jeg har fått litt tid å være lei meg, sint og bitter men prøver nå å løfte blikket og satse mot neste forsøk. Håper dere andre er heldigere enn meg. Lykke til!

 

Huff så leit for deg at det ikke lykkes! Jeg har ikke annet å si en at jeg føler med deg!

Vet så altfor godt hvor vondt dette er...

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke denne gangen heller. Negativ test i dag, så nå er det bare å vente på mensen.

Det føles ikke bra, men vi gir ikke opp. Vi går for et 3. ivf-forsøk. Bare så irriterende at vi må vente minst 2 sykluser og min biologiske klokke tikker fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Det gikk ikke denne gangen heller. Negativ test i dag, så nå er det bare å vente på mensen.

Det føles ikke bra, men vi gir ikke opp. Vi går for et 3. ivf-forsøk. Bare så irriterende at vi må vente minst 2 sykluser og min biologiske klokke tikker fort...

 

Føler med deg! Når du sier 3 ivf forsøk regner du da med evnt fryseforsøk? Jeg holder på med mitt 4 nå, inkl fryseforsøk og vi må ikke gi oss enda!

Jeg sender gode tanker og ønsker deg lykke til med den fæle ventetiden til neste forsøk. Håper du finner noe greit å fylle tiden med imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke denne gangen heller. Negativ test i dag, så nå er det bare å vente på mensen.

Det føles ikke bra, men vi gir ikke opp. Vi går for et 3. ivf-forsøk. Bare så irriterende at vi må vente minst 2 sykluser og min biologiske klokke tikker fort...

 

Føler med deg! Når du sier 3 ivf forsøk regner du da med evnt fryseforsøk? Jeg holder på med mitt 4 nå, inkl fryseforsøk og vi må ikke gi oss enda!

Jeg sender gode tanker og ønsker deg lykke til med den fæle ventetiden til neste forsøk. Håper du finner noe greit å fylle tiden med imens.

 

Takk for gode tanker.

Så langt har ikke eggene mine vært gode nok for frys, så jeg må gjennom hele sprøyte- og uttakprosedyren igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde oktober skulle bli den beste måneden, jeg :/ Sender masse varme tanker til dere som må til med nytt forsøk, dere fortjener å lykkes nå!

Selv skal jeg på UL i morgen for å se når det blir uttak :o Tiden går faktisk fortere enn forventet, kan ligge neddopet allerede fredag!Litt skummelt, men spennende... bedre enn å gå rundt som en levende nålepute i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ru,

Så trist. Utrolig trist. Jeg skjønner hva du mener med at klokken tikker. Jeg er ikke lastgammel (31 i nov) men har lav AMH. Sitter her med en pose sjokolade og menssmerter fra h.....e.

Har avtalt med CFC at jeg skal ha inseminering etterfulgt av akupunktur neste gang. Har liten tro men kan ikke kaste bort noe som helst som kanskje kan gjøre en forskjell. Hvis det går dårlig en gang til skal jeg prøve nytt icsi-forsøk. Hvis klinikken har kapasitet da. Skal begynne i ny jobb om en måned og er spent på hvordan jeg skal løse utfordringen icsi/ny jobb/ ingen fravær. Men alt går.

Jeg tenkte jeg skulle starte en novembertråd men når jeg tenker meg om der det jo mange av dere jentene her som fortsetter forsøkene sine inn i november. Så jeg fortsetter å henge her og heier på dere som ikke tester enda. Det har jo vært mange positive i oktober så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen som et brev på posten. Jeg har fått litt tid å være lei meg, sint og bitter men prøver nå å løfte blikket og satse mot neste forsøk. Håper dere andre er heldigere enn meg. Lykke til!

 

Så utrolig trist! Bra at du ser fremover mot neste forsøk. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke denne gangen heller. Negativ test i dag, så nå er det bare å vente på mensen.

Det føles ikke bra, men vi gir ikke opp. Vi går for et 3. ivf-forsøk. Bare så irriterende at vi må vente minst 2 sykluser og min biologiske klokke tikker fort...

 

Så trist, Lille Ru! Masse lykke til med 3. ivf! Neste gang skal det gå bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten et spørsmål til dere som har erfaring med langt regime.. Nå skal jeg igang med Gonal-F på tirsdag.. Men klinikken sa jeg skulle ha en blødning før jeg starta på sprøytene. Når jeg tenker meg om så må det egentlig være mensen min det da eller bare en blødning som følger av spraying?

 

I min normale syklus så skal jeg ha mens ca. søndag.. Så da kan jeg forvente at den kommer da? Har det noe å si at jeg har den når jeg starter stikkingen? Jeg har tenkt å ta en graviditetstest for det er jo mikroskopisk sjanse for at jeg kan ha blitt gravid.. Uansett så bestilte jeg Gonal-F på apoteket slik at jeg kan hente den, men tenkte jo å hente den på fredag allerede..

 

Ellers lurer jeg også fælt på om "å takke ja til telefonselgere" er en bivirkning av sprayen.. :P Jeg har vel aldri takket ja til noe slikt i mitt liv før i kveld.. Jadda! (lenge leve 14 dagers angrefrist..!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håpa også på en god oktober.. Men den starta med negativt og mens for meg som med flere her ser jeg.. Håper vi kommer i samme runden igjen neste gang, og at vi lykkes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten et spørsmål til dere som har erfaring med langt regime.. Nå skal jeg igang med Gonal-F på tirsdag.. Men klinikken sa jeg skulle ha en blødning før jeg starta på sprøytene. Når jeg tenker meg om så må det egentlig være mensen min det da eller bare en blødning som følger av spraying?

 

I min normale syklus så skal jeg ha mens ca. søndag.. Så da kan jeg forvente at den kommer da? Har det noe å si at jeg har den når jeg starter stikkingen? Jeg har tenkt å ta en graviditetstest for det er jo mikroskopisk sjanse for at jeg kan ha blitt gravid.. Uansett så bestilte jeg Gonal-F på apoteket slik at jeg kan hente den, men tenkte jo å hente den på fredag allerede..

 

Ellers lurer jeg også fælt på om "å takke ja til telefonselgere" er en bivirkning av sprayen.. :P Jeg har vel aldri takket ja til noe slikt i mitt liv før i kveld.. Jadda! (lenge leve 14 dagers angrefrist..!)

Jeg fikk i hvert fall min mens en uke etter spaystart(suprecur). Det var også da jeg skulle ha den i vanlig syklus. Det er vanlig at den blir noen dager forsinket, men er "ordinær" mens man skal ha (hvis man har det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke denne gangen heller. Negativ test i dag, så nå er det bare å vente på mensen.

Det føles ikke bra, men vi gir ikke opp. Vi går for et 3. ivf-forsøk. Bare så irriterende at vi må vente minst 2 sykluser og min biologiske klokke tikker fort...

 

Har snakket med Hausken i dag, de sa at jeg kunne starte allerede i neste syklus...det betyr at vi prøver igjen i nov/des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har begynt på ny runde med spray. Hvilken dag er det man begynner å spraye på? Hadde langt regime sist gang men husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS, da var første puregonsprøyte satt for min del. UL på freddan, håper det er stoooore nok egg da, så det blir uttak fort som fy! Skulle bare si det jeg.. :P Noen som ligger sånn passe likt i løypa?

 

Hjelpes så likt vi ligger..tok første gonal-f i går kveld... kort regime her og start på den andre sprøyten tirsdag..ultralyd torsdag :) åå så e håper det går for oss alle denne gangen her:) :)

Lykke til på ultralyd i morgen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi: Jeg ventet mensen torsdag eller fredag :) Krysser alt jeg har for at den kommer til rett tid. Skal du igang med kort eller lang regime?

Venter mens da jeg også! :D Da blir det kort regime. Hva med deg?

 

Lang regime her :( Evigheter til det evt blir innsett hos meg :(

Har tanten dukket opp eller..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...