Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Jeg går bare å venter på mensen om dagen. skal begynne på sprøyter 3.mens dag. Magen vært veldig i ulage siste dagene så mensen er nok rett rundt hjørnet. Tok en graviditetstest i morgens siden mensen er treg og den var hvit som bare det.... Blir så gal av alt dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vizzy: er det kort regime du har? Eller går du på spray nå?

 

Nå har jeg tatt meg til dag 3 i syklus etter den seneste skuffelsen. Har booket inn meg, mannen og hunden på spa-hotell lørd-sønd. Spørs hvor gøy hunden synes det er men er nok godt for den lille familien våres likevel :).

 

Jobber 12 timer idag og lurer på om dagen noensinne skal ende. Men den gjør vel det.

 

Har bestilt time for ultralyd i neste uke og er klar for forsøk nr 7...

 

Ha en fin dag allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy: er det kort regime du har? Eller går du på spray nå?

 

Nå har jeg tatt meg til dag 3 i syklus etter den seneste skuffelsen. Har booket inn meg, mannen og hunden på spa-hotell lørd-sønd. Spørs hvor gøy hunden synes det er men er nok godt for den lille familien våres likevel :).

 

Jobber 12 timer idag og lurer på om dagen noensinne skal ende. Men den gjør vel det.

 

Har bestilt time for ultralyd i neste uke og er klar for forsøk nr 7...

 

Ha en fin dag allesammen.

JEg starter på kort regime. Er veldig fornøyd med det. Sa til sykehuset at jeg ønsket det. Har slitt veldig med forsøkene de 2 forrige gangene.Ingen av forsøkene førte til innsett. Håper de får befruktet eggene mine denne gangen. fikk mensen i dag så jeg starter med sprøyter på søndag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS, da var første puregonsprøyte satt for min del. UL på freddan, håper det er stoooore nok egg da, så det blir uttak fort som fy! Skulle bare si det jeg.. :P Noen som ligger sånn passe likt i løypa?

 

Hjelpes så likt vi ligger..tok første gonal-f i går kveld... kort regime her og start på den andre sprøyten tirsdag..ultralyd torsdag :) åå så e håper det går for oss alle denne gangen her:) :)

Lykke til på ultralyd i morgen!! :D

Jeg er så spent:):) kos at du husker på meg:):) går m deg da?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter. Da melder jeg meg inn i klubben deres hvis jeg får lov? Etter 2 uker på synarela, var det tid for den første sprøyten med Menopur i går. Hadde gruet meg ganske mye, men det gikk veldig greit, var ikke vondt i det hele tatt. Så nå er det en uke til Ultralyd for å sjekke om det er noen egg der. Det er vårt første forsøk, så jeg er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. FIkk en svaaak skyggestrek på strimmelen.. Ærlig talt - det var veldig sjokkerende..! Så nå stresser jeg som aldri før.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. FIkk en svaaak skyggestrek på strimmelen.. Ærlig talt - det var veldig sjokkerende..! Så nå stresser jeg som aldri før.. :/

 

Kanskje dere har klart det på egenhånd.!!!:) en strek er en strek:) ta ny test i morgen å se om den blir sterkere:-D krysser fingrene for et lite mirakel:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig. Håper dere har klart det på egenhånd ønskegull! Jeg lurer på om synarela har negativ effekt på en naturlig graviditet. Jeg ble så skuffet når jeg ikke får begynne på ny runde med icsi før etter desembermensen. Men mannen min har nå fått hormonkur av Dr Purvis og jeg tenkte, kanskje vi får det til naturlig før det. Vil da det å starte på synarela på dag 21 ødelegge en eventuell graviditet? Vet at det er ønsketenkning, vi har prøvd helhjertet i 3 år uten mer pauser enn de vi blitt påtvinger grunnet ventetid og ikke fått det til enda. Men under kan jo skje :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en digital som jeg tar i morgen tidlig.. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Jeg er helt i sjokk egentlig.. De på klinikken ønsker at jeg tar en blodprøve, men typisk at dette skal krasje i en helg :( Jeg blir så uendelig lei meg hvis jeg stopper på Synarela i morgen, og får blødningen et sted mellom søndag og tirsdag.. Typisk om hele fosøket og alt går galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Jeg har kjøpt en digital som jeg tar i morgen tidlig.. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Jeg er helt i sjokk egentlig.. De på klinikken ønsker at jeg tar en blodprøve, men typisk at dette skal krasje i en helg :( Jeg blir så uendelig lei meg hvis jeg stopper på Synarela i morgen, og får blødningen et sted mellom søndag og tirsdag.. Typisk om hele fosøket og alt går galt..

 

Da må du ha masse lykke til! Det kan jo være det virkelig er et lite hjemmelaget mirakel på gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Men har garantert ikke slått meg til ro med det enda.. Det har tatt oss så veldig lang tid, og det er jo veldig utrolig hvis jeg er det nå.. Men vi har virkelig tatt det som det kommer nå og sett frem mot ivfen..Nei, jeg er helt i sjokk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh, ønskegull, dette er jo rett og slett nervepirrende og herlig overraskende! Jeg håper på positiv oppdatering <3

Siste Satansprøyta ( Orgalutran) i kveld, wohooo!!! Uttak mandag, skal bli greit å få det gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silja: De har sagt til oss at Synarela er ok, men må ikke gå på sprøytene hvis en er gravid. Under oppstartssamtalen så spurte jeg om dette, og fikk til svar at det var ingen problem så lenge en fant det ut og stoppet hvis en var gravid. Jeg måtte jo spørre om vi kunne ha sex haha. Jeg hadde slitt lenge med en MA, og det hadde ikke blir nok sengegymnastikk siden april..! Så.. Jaja..

 

Jeg tror ikke på det selv, men jeg får se hva den digitale sier i morgen :)

 

Kjærepære: Godt å bli ferdig med stikkingen!! Masse lykke til med uttak på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi alle sammen..

 

For et styr alt dette er.. tar på fryktelig psykisk.. Var på ultralyd i og eggposene vokser ikke noe særlig.. mange små...etter åtte dager m gonal f 125 ie... så fram til mandag må jeg ta 175...er skit nervøs..første gang ble jeg overstimulert på 125.. Jeg forstår ikke hvorfor ting er ulike....

 

og jeg eser ut av dette..har lagt på meg 7-8 kilo i år og allikevel trener jeg og spiser sunt..er det bare meg eller går man opp i vekt av alle hormonkurene? vår fjerde siden januar nå...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en digital som slo positivt ut :) Og snakket med klinikken som sa at jeg bare måtte slutte på sprayen..

 

Skremmende! Men jeg føler meg utrolig heldig.. Kjenner jeg kroppen min rett så er jeg vel tilbake her om noen mnder..

 

Masse lykke til med forsøket til alle sammen :D Krysser alt jeg har for at dere lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

HEi alle sammen..

 

For et styr alt dette er.. tar på fryktelig psykisk.. Var på ultralyd i og eggposene vokser ikke noe særlig.. mange små...etter åtte dager m gonal f 125 ie... så fram til mandag må jeg ta 175...er skit nervøs..første gang ble jeg overstimulert på 125.. Jeg forstår ikke hvorfor ting er ulike....

 

og jeg eser ut av dette..har lagt på meg 7-8 kilo i år og allikevel trener jeg og spiser sunt..er det bare meg eller går man opp i vekt av alle hormonkurene? vår fjerde siden januar nå... :(

 

Jeg skjønner veldig godt hva du mener og det ER et styr dette prøverørssirkuset!

Jeg var til UL to ganger denne gangen og gikk på 300 IE menopur i 13 dager før det var klart for uttak.

Fikk "kun" ut 6 egg nå i motsetning til sist da jeg fikk ut 12, så det er tydeligvis forskjell på hvordan kroppen reagerer fra gang til gang.

Jeg tok kun 150 IE sist, men tok det over lengre tid og måtte øke dosen etterhvert. Var da til 4 UL før det var klart for uttak.

De vil sikkert være ekstra forsiktig med dosen din nå for å hindre at du blir overstimulert igjen, men jeg skjønner frustrasjonen din.

Ang vekt så har jeg også lagt på meg et par kilo nå, men jeg er noe overvektig fra før og bør ikke legge på meg mer :( Men jeg merker det denne gangen, bare siste måned.

Jeg er på mitt 4 forsøk ( inkl fryseforsøk ) og har holdt på rett under et år.

Prøve å holde motet oppe og jeg ønsker deg masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da har jeg tatt en digital som slo positivt ut :) Og snakket med klinikken som sa at jeg bare måtte slutte på sprayen..

 

Skremmende! Men jeg føler meg utrolig heldig.. Kjenner jeg kroppen min rett så er jeg vel tilbake her om noen mnder..

 

Masse lykke til med forsøket til alle sammen :D Krysser alt jeg har for at dere lykkes.

 

Gratulerer så mye! Jeg ønsker deg all mulig lykke til og vi satser på at alt går bra for deg i graviditeten! :)

Prøv å KOSE DEG med resultatet! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da starter jeg med sprøyter på søndag:-) Skal på kontroll på onsdag. Håper resultatene blir bedre denne gangen.

 

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi alle sammen..

 

For et styr alt dette er.. tar på fryktelig psykisk.. Var på ultralyd i og eggposene vokser ikke noe særlig.. mange små...etter åtte dager m gonal f 125 ie... så fram til mandag må jeg ta 175...er skit nervøs..første gang ble jeg overstimulert på 125.. Jeg forstår ikke hvorfor ting er ulike....

 

og jeg eser ut av dette..har lagt på meg 7-8 kilo i år og allikevel trener jeg og spiser sunt..er det bare meg eller går man opp i vekt av alle hormonkurene? vår fjerde siden januar nå... :(

Var på ultralyd i går jeg også, men det så veldig dårlig ut! Bare mange små eggposer ja. Så nå skal jeg gå på 175ie (puregon) fram til ultralyd på mandag..... Ble Så skuffet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleden var visst kortvarig. Foreløpig spotter jeg veldig lite, men det ser utrolig dårlig ut.. Særlig med tanke på at jeg egentlig skal spraye nå kl15, men må slutte pga jeg har hatt en positiv test..

 

Noen som vet om Haugesund har åpent nå også, eller om det kun er mellom 11 og 12? Det er så typisk my luck at slike ting skjer midt i en helg..! :(

 

Jeg vil jo ikke ødelegge forsøket heller hvis det er en sjanse for at jeg kan fortsette :( *griner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...