Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at man har så mange små eggposer? Jeg mener, man blir jo fulgt opp underveis. Jeg hadde sju eggposer under 14 mm igår, tror jeg, og seks over 14 mm. Trodde faktisk de skulle være litt større, men alle disse ble tømt i alle fall.

Verokris, får håpe at den økte dosen funker på størrelsen! Det var jo en dugelig økning :)

ønskegull, når vet du mer?

Tussi, håper det går bra i morgen, utrolig dumt om behandling blir avbrutt, at man ikke bare kan bruke enda litt lenger tid.

Vizzy, hvor mange egg fikk du ut sist? Jeg fikk ut kun tre, og ett var normalt befruktet pluss ett var befruktet av to sædceller, så man trenger ikke mange egg for å få det til :) Lykke til!

Jeg fikk ut kun 4 egg sist og ingen av de ble befruktet. ullevål var litt forsiktig med meg forrige gang fordi første gang produserte jeg ca 30 eggeposer og måtte avbryte. Dvs jeg har fortsatt ikke hatt noe innsett:-( håper det blir innsett denne gangen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo men fire er jo mer enn nok, så lenge ett av de blir befruktet! Og det er jo vanlig at ca halvparten blir befruktet. Som sagt ble det bare tre egg på meg nå, av 13 tømte eggposer, og det ble jo befruktning :) Kan icsi være et alternativ, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Er det vanlig at man har så mange små eggposer? Jeg mener, man blir jo fulgt opp underveis. Jeg hadde sju eggposer under 14 mm igår, tror jeg, og seks over 14 mm. Trodde faktisk de skulle være litt større, men alle disse ble tømt i alle fall.

Verokris, får håpe at den økte dosen funker på størrelsen! Det var jo en dugelig økning :)

ønskegull, når vet du mer?

Tussi, håper det går bra i morgen, utrolig dumt om behandling blir avbrutt, at man ikke bare kan bruke enda litt lenger tid.

Vizzy, hvor mange egg fikk du ut sist? Jeg fikk ut kun tre, og ett var normalt befruktet pluss ett var befruktet av to sædceller, så man trenger ikke mange egg for å få det til :) Lykke til!

Jeg fikk ut kun 4 egg sist og ingen av de ble befruktet. ullevål var litt forsiktig med meg forrige gang fordi første gang produserte jeg ca 30 eggeposer og måtte avbryte. Dvs jeg har fortsatt ikke hatt noe innsett:-( håper det blir innsett denne gangen..

 

Så frustrerende det må være da! Da ønsker jeg deg masse lykke til og håper du får satt inn egg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men fire er jo mer enn nok, så lenge ett av de blir befruktet! Og det er jo vanlig at ca halvparten blir befruktet. Som sagt ble det bare tre egg på meg nå, av 13 tømte eggposer, og det ble jo befruktning :) Kan icsi være et alternativ, kanskje?

De brukte icsi forrige gang og enda så ble ingen av de fire befruktet:-/ derfor jeg ønsker noen fler egg slik at sjansene er litt større for at i alle fall et blir befruktet. Har ikke lyst på en lik beskjed en gang til. Kan tro jeg gråt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at man har så mange små eggposer? Jeg mener, man blir jo fulgt opp underveis. Jeg hadde sju eggposer under 14 mm igår, tror jeg, og seks over 14 mm. Trodde faktisk de skulle være litt større, men alle disse ble tømt i alle fall.

Verokris, får håpe at den økte dosen funker på størrelsen! Det var jo en dugelig økning :)

ønskegull, når vet du mer?

Tussi, håper det går bra i morgen, utrolig dumt om behandling blir avbrutt, at man ikke bare kan bruke enda litt lenger tid.

Vizzy, hvor mange egg fikk du ut sist? Jeg fikk ut kun tre, og ett var normalt befruktet pluss ett var befruktet av to sædceller, så man trenger ikke mange egg for å få det til :) Lykke til!

Jeg fikk ut kun 4 egg sist og ingen av de ble befruktet. ullevål var litt forsiktig med meg forrige gang fordi første gang produserte jeg ca 30 eggeposer og måtte avbryte. Dvs jeg har fortsatt ikke hatt noe innsett:-( håper det blir innsett denne gangen..

 

Så frustrerende det må være da! Da ønsker jeg deg masse lykke til og håper du får satt inn egg! :)

Takk for lykkeønskninger. Håper det blir posetive befruktinger på oss alle :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært med på dette før, er det vanlig at eggposene ikke er klar ved første sjekk. leser om så mange som må fortsette på sprøytene og sjekkes flere ganger.. Skal til sjekk på fredag for å se om det har blitt noen egg, og hadde jo håpet at det skulle være klart slik at jeg fikk uttak på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo men fire er jo mer enn nok, så lenge ett av de blir befruktet! Og det er jo vanlig at ca halvparten blir befruktet. Som sagt ble det bare tre egg på meg nå, av 13 tømte eggposer, og det ble jo befruktning :) Kan icsi være et alternativ, kanskje?

De brukte icsi forrige gang og enda så ble ingen av de fire befruktet:-/ derfor jeg ønsker noen fler egg slik at sjansene er litt større for at i alle fall et blir befruktet. Har ikke lyst på en lik beskjed en gang til. Kan tro jeg gråt.

Haff... beklager at jeg trampet i både klaveret og salaten, skjønner man kan bli innmari frustrert i en slik situasjon, ja! Håper at en økt dose virker slik den skal og at du får ut mange fine egg som er klare til action! Masse lykke til!

 

Nå er det "bare" å vente til niende november! Hvordan klarer man egt det?? Prøver å holde beina litt på jorda, men kona er OVERbevist om at om fem dager så sitter spiren og blir værende :D Vi får nå se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var da til kontroll på ullevål. Merker det er litt mer kaos der nå når Riksen holder til der også. Jeg fikk en av legene fra Riksen og det ble jeg litt frustrert av da hun kjenner jo ikke noe sørlig til min historikk. Fikk beskjed at en follikel var klar også hadde jeg i alle fall 5 stk som var under 9. Skal fortsette med sprøyter og på ny kontroll på fredag. Er litt engstelig det ikke blir noe bra forsøk denne gangen heller. Legen sa at neste gang bør vi kanskje kjøre deg på langt regime igjen. Jeg vil ikke begynne å tenke på noe nytt forsøk nå. Jeg vil lykkes for pokker. Tenkte oppe i hodet mitt at blir det et forsøk til så blir det i DK. De får ikke flere sjanser av meg. Tiden går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Dere som har vært med på dette før, er det vanlig at eggposene ikke er klar ved første sjekk. leser om så mange som må fortsette på sprøytene og sjekkes flere ganger.. Skal til sjekk på fredag for å se om det har blitt noen egg, og hadde jo håpet at det skulle være klart slik at jeg fikk uttak på mandag.

 

Det kommer an på hvor godt man responderer på hormonbehandlingen tenker jeg. Første ivfrunde var jeg på hele 4 UL før det var klart for uttak og nå denne gangen var jeg to ganger på UL.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake... Vært på en velfortjent sydentur.. Nå har jeg startet med gonal-f.. Tar 200 om dagen.. Men jeg liker det ikke.. Skikkelig dårlig. Så kvalm at jeg ikke kan spise omtrent.. Og ikke lyst på noe..

Om en uke skal jeg på ul. Så håper inderlig at det da ser bra ut!

Jeg leser deres innlegg selv om jeg ikke kommenterer så mye.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gonal-f noe man tar etter ca en uke med andre hormoner, eller er det det du har startet med? Har ikke vært borti det selv, skjønner du. Er det vanlig å bli så kvalm? Høres ikke behagelig ut i det hele tatt! Håper kvalmen roer seg snart, og at UL i neste uke innfrir forventningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, går ganske så bra! Litt øm i magen enda, men regner med det er vanlig bare tre dager etter uttak :) Og så har jeg hatt et skikkelig hormonellasammenbrudd i dag, ho ho!

Hvordan går det med deg, da? Blir spennende med Ul :D

Himmel som jeg må redigere, har tydeligvis null hjerne for tiden :P

Endret av Kjærepære
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle dokke:)

 

Eeeendelig gode nyheter, medisin i helga også ultralyd mandag for å bekrefte at alle 18(!!!!) eggposene er så store som de skal. Endelig vokser de som forventet og det var de han så..:) Så uthenting onsdag neste uke:):) Ble så himla glad..var livredd for at forsøket skulle avbrytes..men d var visstnok ikke noe alternativ ifølge legen vår.. vi bruker heller litt lenger tid;) var svaret jeg fikk:)

 

Hvordan går d m dere andre her da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:) vi ligger veldig likt da:) her e d forsøk 4..men man kan liksom ikke gi seg heller:) satser på at 4 og 7 er gangene det klaffer for oss begge:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har uttak på tirsdag. HAr mindre egg en forventet. Det var 2 eller 3 store og noen mindre. Skal gå på sprøyter til og med i morgen så jeg håper at det blir med et par ekstra poser. Er veldig bekymret at det går samme vei som sist. Fikk da ut 4 og ingen ble befruktet:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår bekymringen...føler på den selv..sist ble ingen befruktet av de seks de fikk ut:( men jeg må bare prøve å tenke positivt....selv om d svir ekstra når d smeller:(

jeg krysser iallefall alle fingrer for at det går bra for deg:) vi alle her inne fortjener å lykkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår bekymringen...føler på den selv..sist ble ingen befruktet av de seks de fikk ut:( men jeg må bare prøve å tenke positivt....selv om d svir ekstra når d smeller:(

jeg krysser iallefall alle fingrer for at det går bra for deg:) vi alle her inne fortjener å lykkes:)

Lykke til du også da. Vi får satse på vi begge er rugere neste uke ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende:) vi ligger veldig likt da:) her e d forsøk 4..men man kan liksom ikke gi seg heller:) satser på at 4 og 7 er gangene det klaffer for oss begge:):)

 

Ja, 4 og 7 må være lykketallene :). Har begynt med LH-stix nå. Negativ idag, regner med positiv på onsd :). Har uansett fått ny tid for icsi i januar, men det er jo kjempelenge til januar... Dette er min siste sjanse å bli gravid før jeg er 31...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle dokke:)

 

Eeeendelig gode nyheter, medisin i helga også ultralyd mandag for å bekrefte at alle 18(!!!!) eggposene er så store som de skal. Endelig vokser de som forventet og det var de han så.. :) Så uthenting onsdag neste uke:) :) Ble så himla glad..var livredd for at forsøket skulle avbrytes..men d var visstnok ikke noe alternativ ifølge legen vår.. vi bruker heller litt lenger tid;) var svaret jeg fikk:)

 

Hvordan går d m dere andre her da? :)

 

Vi er så like vi!! ;) Var på ul i går, og da hadde det eksplodert der nede!! Så det bli uttak på mandag! :D MEEN er overstimulert så får ikke sette inn før om en mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy, har du fått økt dose eller bruker du samme dose på sprøytene? Håper virkelig du får ut noen gode egg!!

Ja, er en stund til januar, Slija! Heldigvis er jo alderen din et pluss, da, i noen år til :) I alle fall slik jeg har skjønt legene og det jeg har lest, er liksom 35 som er den magiske grensen når det gjelder fruktbarhet.

Hvordan er formen, Tussi, siden du er overstimulert? Fryser de ned ubefruktede eller befruktede egg, da, siden du må vente med innsett? *blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy, har du fått økt dose eller bruker du samme dose på sprøytene? Håper virkelig du får ut noen gode egg!!

Ja, er en stund til januar, Slija! Heldigvis er jo alderen din et pluss, da, i noen år til :) I alle fall slik jeg har skjønt legene og det jeg har lest, er liksom 35 som er den magiske grensen når det gjelder fruktbarhet.

Hvordan er formen, Tussi, siden du er overstimulert? Fryser de ned ubefruktede eller befruktede egg, da, siden du må vente med innsett? *blond*

 

Formen er ikke på topp, men kunne vært værre også da! Har grisevondt i eggstokkene, vondt å sitte, vondt å gå.. Ja.. Meget oppblåst, og helt sykt ømme brystvorter! Slapp og sliten, men det kan ha andre årsaker.

De fryser ned befruktede egg ja, så det blir som et vanlig fryseforsøk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Høres ikke behagelig ut, nei! Var selv ganske utilpass på slutten, men kan knapt tenke meg til hvordan du har det nå. Bra det snart er over :) Får håpe det fører til mange befruktede egg, når man først blir pint såpass!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Vizzy, har du fått økt dose eller bruker du samme dose på sprøytene? Håper virkelig du får ut noen gode egg!!

Ja, er en stund til januar, Slija! Heldigvis er jo alderen din et pluss, da, i noen år til :) I alle fall slik jeg har skjønt legene og det jeg har lest, er liksom 35 som er den magiske grensen når det gjelder fruktbarhet.

Hvordan er formen, Tussi, siden du er overstimulert? Fryser de ned ubefruktede eller befruktede egg, da, siden du må vente med innsett? *blond*

 

Formen er ikke på topp, men kunne vært værre også da! Har grisevondt i eggstokkene, vondt å sitte, vondt å gå.. Ja.. Meget oppblåst, og helt sykt ømme brystvorter! Slapp og sliten, men det kan ha andre årsaker.

De fryser ned befruktede egg ja, så det blir som et vanlig fryseforsøk... :)

 

Høres ikke godt ut! Er der fordi du er blitt overstimulert?

Du må ha god bedring og lykke til med uttaket når den tid kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...